Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σχέδιο για μετατάξεις, Μαχαίρι σε δρομολόγια, Κατάργηση γραμμών, Ακριβότερα εισιτήρια, Σταθμός ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ...

2 σχόλια
Εκτροφείο σκανδάλων, διαφθοράς και κακοδιαχείρισης, χαρακτήρισε τον ΟΣΕ ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, προαναγγέλλοντας ότι εντός Ιουνίου θα παρουσιαστεί το οριστικό σχέδιο της κυβέρνησης για την αναδιάρθρωση του Οργανισμού.

«Αν κάποιος ήθελε να κάνει διατριβή σε θέματα κακοδιαχείρισης, φαυλότητας και διαφθοράς, θα έπρεπε να μελετήσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός και πρόσθεσε ότι τα περισσότερα κρούσματα σχετίζονται με τον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.

Ο κ. Ρέππας, παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες του νέου σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, επισήμανε ότι η κυβέρνηση είναι ανοιχτή «σε στρατηγικές συνεργασίες μέσα από ευέλικτα σχήματα», ενώ επανέλαβε ότι οι γραμμές, στις οποίες οι πληρότητες των τρένων είναι μικρότερες του 50%, θα κοπούν και ορισμένες θα εκτελούνται ως άγονες με κρατική επιδότηση.

Το υπουργείο έχει ήδη προχωρήσει σε ριζική επανεξέταση όλων των δρομολογίων του σιδηροδρόμου και αναμένονται οι τελικές αποφάσεις για το ποια θα διατηρήσει ποια θα περικόψει. Ενα δρομολόγιο για να διατηρηθεί, αποκάλυψε ο κ. Ρέππας, θα πρέπει να καταγράφει πληρότητες τουλάχιστον 50%, ενώ θα εφαρμοστεί και η πολιτική επιδότησης για τα δρομολόγια που θα χαρακτηριστούν άγονα.

Ο υπουργός ανέφερε ότι το νέο σχέδιο περιλαμβάνει και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, τα οποία θα πρέπει να φτάσουν στο 70-80% των εισιτηρίων που πληρώνουν οι επιβάτες των ΚΤΕΛ για τις αντίστοιχες γραμμές.

Οχι σε εθελουσία έξοδο...

Ειδικότερα, όσον αφορά το προσωπικό του ΟΣΕ, ο κ. Ρέππας απέκλεισε την εφαρμογή σχεδίων εθελουσίας εξόδου και μισθωτής εφεδρείας που προωθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Οσοι δεν «χωρούν» στον νέο ΟΣΕ και δεν θα συνταξιοδοτηθούν θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.

«Θα πάμε και σε υποχρεωτικές μετατάξεις, προκειμένου να αποχωρήσει από τον ΟΣΕ το προσωπικό που δεν είναι απαραίτητο για την λειτουργία του», είπε ο υπουργός και επισήμανε ότι θα προχωρήσει σε γενικευμένες αλλαγές στο οργανόγραμμα, το οποίο είναι απηρχαιωμένο.

Ανέφερε ακόμη ότι μεγάλη προσπάθεια θα γίνει και για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών του ΟΣΕ, όπου όχι μόνο καταγράφεται μεγάλη υστέρηση, αλλά πρόκειται για τον πιο διεφθαρμένο τομέα του ΟΣΕ. Επίσης, στις πληγές του ΟΣΕ συγκαταλέγονται και τα φαινόμενα δολιοφθοράς και κλοπών υλικού του Οργανισμού, πρακτικές οι οποίες κοστίζουν 10 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στον νέο ΟΣΕ θα έχουν λόγο και οι ιδιώτες, οι οποίοι θα αναλάβουν είτε μόνοι τους είτε σε συνεργασία με το Δημόσιο την αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού, ακόμα και την κατασκευή μεγάλων - κομβικών σταθμών (σε Λάρισα, Θεσσαλονίκη κ.λπ.) οι οποίοι θα περιλαμβάνουν και εμπορικές χρήσεις (καταστήματα).


Η Μεταμόρφωση βραβείο παραλογισμού...


Βραβείο παραλογισμού για τον αυθαίρετο σταθμό
αναφερόμενος στο πρόστιμο των 700.000 ευρώ που επέβαλε η Νομαρχία Αθηνών στον Προαστιακό για τον αυθαίρετο σταθμό της Μεταμόρφωσης, ο κ. Ρέππας τόνισε ότι πρόκειται για «βραβείο παραλογισμού του ελληνικού κράτους, ενός κράτους σε παραζάλη και στα όρια της διάλυσης, με έντονα στοιχεία αντιφατικότητας όπου για ένα έργο που έκανε το Ελληνικό Δημόσιο, επιβάλλεται πρόστιμο από μια άλλη υπηρεσία του δημοσίου τομέα».

Ο κ. Ρέππας επέρριψε ευθύνες στην προηγουμένη ηγεσία του τέως υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, τονίζοντας ότι δεν έδωσε την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας στον σταθμό, αλλά παρέδωσε τις αρμοδιότητες στην Πολεοδομία. Εκτιμά πάντως ότι ο σταθμός που είναι έτοιμος εδώ και 3 χρόνια θα έχει λάβει τις απαραίτητες άδειες ώστε να λειτουργήσει μέσα στον επόμενο μήνα.


ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"

2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget