
«Αν κάποιος ήθελε να κάνει διατριβή σε θέματα κακοδιαχείρισης, φαυλότητας και διαφθοράς, θα έπρεπε να μελετήσει τον ελληνικό σιδηρόδρομο», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός και πρόσθεσε ότι τα περισσότερα κρούσματα σχετίζονται με τον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.
Ο κ. Ρέππας, παρουσιάζοντας τους βασικούς άξονες του νέου σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, επισήμανε ότι η κυβέρνηση είναι ανοιχτή «σε στρατηγικές συνεργασίες μέσα από ευέλικτα σχήματα», ενώ επανέλαβε ότι οι γραμμές, στις οποίες οι πληρότητες των τρένων είναι μικρότερες του 50%, θα κοπούν και ορισμένες θα εκτελούνται ως άγονες με κρατική επιδότηση.
Το υπουργείο έχει ήδη προχωρήσει σε ριζική επανεξέταση όλων των δρομολογίων του σιδηροδρόμου και αναμένονται οι τελικές αποφάσεις για το ποια θα διατηρήσει ποια θα περικόψει. Ενα δρομολόγιο για να διατηρηθεί, αποκάλυψε ο κ. Ρέππας, θα πρέπει να καταγράφει πληρότητες τουλάχιστον 50%, ενώ θα εφαρμοστεί και η πολιτική επιδότησης για τα δρομολόγια που θα χαρακτηριστούν άγονα.
Ο υπουργός ανέφερε ότι το νέο σχέδιο περιλαμβάνει και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, τα οποία θα πρέπει να φτάσουν στο 70-80% των εισιτηρίων που πληρώνουν οι επιβάτες των ΚΤΕΛ για τις αντίστοιχες γραμμές.
Οχι σε εθελουσία έξοδο...
Ειδικότερα, όσον αφορά το προσωπικό του ΟΣΕ, ο κ. Ρέππας απέκλεισε την εφαρμογή σχεδίων εθελουσίας εξόδου και μισθωτής εφεδρείας που προωθούσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Οσοι δεν «χωρούν» στον νέο ΟΣΕ και δεν θα συνταξιοδοτηθούν θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.
«Θα πάμε και σε υποχρεωτικές μετατάξεις, προκειμένου να αποχωρήσει από τον ΟΣΕ το προσωπικό που δεν είναι απαραίτητο για την λειτουργία του», είπε ο υπουργός και επισήμανε ότι θα προχωρήσει σε γενικευμένες αλλαγές στο οργανόγραμμα, το οποίο είναι απηρχαιωμένο.
Ανέφερε ακόμη ότι μεγάλη προσπάθεια θα γίνει και για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών του ΟΣΕ, όπου όχι μόνο καταγράφεται μεγάλη υστέρηση, αλλά πρόκειται για τον πιο διεφθαρμένο τομέα του ΟΣΕ. Επίσης, στις πληγές του ΟΣΕ συγκαταλέγονται και τα φαινόμενα δολιοφθοράς και κλοπών υλικού του Οργανισμού, πρακτικές οι οποίες κοστίζουν 10 εκατ. ευρώ ετησίως.

Η Μεταμόρφωση βραβείο παραλογισμού...

Βραβείο παραλογισμού για τον αυθαίρετο σταθμό αναφερόμενος στο πρόστιμο των 700.000 ευρώ που επέβαλε η Νομαρχία Αθηνών στον Προαστιακό για τον αυθαίρετο σταθμό της Μεταμόρφωσης, ο κ. Ρέππας τόνισε ότι πρόκειται για «βραβείο παραλογισμού του ελληνικού κράτους, ενός κράτους σε παραζάλη και στα όρια της διάλυσης, με έντονα στοιχεία αντιφατικότητας όπου για ένα έργο που έκανε το Ελληνικό Δημόσιο, επιβάλλεται πρόστιμο από μια άλλη υπηρεσία του δημοσίου τομέα».
Ο κ. Ρέππας επέρριψε ευθύνες στην προηγουμένη ηγεσία του τέως υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ, τονίζοντας ότι δεν έδωσε την απαιτούμενη άδεια λειτουργίας στον σταθμό, αλλά παρέδωσε τις αρμοδιότητες στην Πολεοδομία. Εκτιμά πάντως ότι ο σταθμός που είναι έτοιμος εδώ και 3 χρόνια θα έχει λάβει τις απαραίτητες άδειες ώστε να λειτουργήσει μέσα στον επόμενο μήνα.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"
Καθώς φαίνεται, ο Υπουργός δεν γνωρίζει την ύπαρξη τεσσάρων ακομη έτοιμων σταθμών του προαστιακού που δεν δίνονται με τίποτα στο κοινό... ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΑΧΑΡΝΑΙ και ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ...
Καλά !!! Αν ανοίξει η Μεταμόρφωση σε 1 μήνα εγώ θα πάω γονατιστός στην Τήνο!!!.Θέλω πράξεις όχι λόγια του αέρα