Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μια πρόταση για την επαναχάραξη του τμήματος ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ της Γραμμής 4...

2 σχόλια
Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για πλήρες μέγεθος...

2 σχόλια:

  • 22 Μαΐου 2010 στις 11:05 μ.μ.
    jwudalas :

    Η χάραξη που προτείνετε είναι η καλύτερη που θα μπορούσε να γίνει.Δεν αφήνει καμία περιοχή ακάλυπτη.Με βάση αυτήν την χάραξη,που είναι και η πιο πλήρης,θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και οι τροφοδοτικές γραμμές τραμ.Η γραμμη Σύνταγμα-Καισαριανή να πάει απο Ερατοσθένους,Ευτυχίδου,Υμήττου και Εθν.Αντιστάσεως αντι της Ριζάρη όπως είχε προταθεί,και η Στ.Λαρίσης-Παν/λη να περάσει από τις Βασ.Σοφίας,Βασ.Αλεξ/ρου,Ευφρονίου,Υμηττού,Ουλωφ Πάλμε,Παπανδρέου,Κοκκινοπούλου,Ωρίωνος και Ηρ.Πολυτεχνίου αντί της Θηβών-Φειδιππίδου. Επιπλέον θεωρώ πως επιβάλλεται να γίνει καί επέκταση πρός Βύρωνα μεσω της Φορμίωνος και μελλοντικά,μέσω απόδοσης δρόμων αποκλειστικής κυκλοφορίας στο τραμ,να γίνει επέκταση απο Βύρωνα προς Δάφνη ώστε οι γραμμές του μετρο 2 και 4 να συνδέονται μεταξύ τους με ΜΣΤ.Ευχαριστώ

  • 24 Μαΐου 2010 στις 1:31 μ.μ.
    O405N :

    Τι δουλειά έχει το Στ. Λαρίσης-Πολυτεχνειούπολη από την Ακαδημίας και αυτό...;

    Η χάραξη από την Αλεξάνδρας είναι η σωστότερη και λογικότερη, απόδειξη ότι το λεωφορείο 230 αν και νεότατο σε αυτόν τον διάδρομο -μόλις τον Μάρτιο του 2003 επεκτάθηκε μέχρι του Ζωγράφου- είναι πάντα ΓΕΜΑΤΟ από τον Ζωγράφο μέχρι την Αλεξάνδρας και την Ιπποκράτους-Ακαδημίας!

    Τώρα όσον αφορά την γραμμή 4 σίγουρα υπάρχουν περιθώρια επαναχάραξης και μικρών μετατοπίσεων του διαδρόμου σε κάποια τμήματα...

    Στην πλευρά του Γαλατσίου η ιδέα μου είναι να προεκταθεί μέχρι το Σταθμό Μεταμόρφωση του ΠΣΑ, σχηματίζοντας έτσι δίκτυο. Με ενδιάμεσους σταθμούς στην Πλ. Πατριάρχου (Φιλαδέλφεια) και Αναγεννήσεως (φανάρια Βλάχου-Ελ. Βενιζέλου).

    Από εκεί μία άλλη ιδέα ενός φίλου είναι να συνεχίσει σε επόμενη φάση και να τερματίσει οριστικά στο Ολυμπιακό Χωρίο με ανταπόκριση και στον Στ. Δεκέλεια της γραμμής Χαλκίδας.

    Τώρα στην άλλη πλευρά θεωρώ κομβικά σημεία για τον Δήμο Ζωγράφου τις Πλατείες Κύπρου και Γαρδένιας.

    Και όχι την Πανεπιστημιούπολη κλπ.

    Εξάλλου με ένα λεωφορείο μέσα σε 5-10 λεπτά και ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ μπορεί να υπάρχει ΑΡΙΣΤΗ εξυπηρέτηση της Πολυτεχνειούπολης και Πανεπιστημιούπολης αντί να στείλουμε το μετρό να κάνει βόλτες στα βουνά και τα λαγκάδια...

    Το ξαναέγραψα κάπου ότι το μετρό ΔΕΝ είναι λεωφορείο και τραμ να το στρίβεις όπου και όπως θέλεις...

    Και αν στη Μεσογείων οι κλίσεις δεν είναι σοβαρές ή στο Μοναστηράκι και από Μέγαρο μέχρι Κατεχάκη είναι οριακές (40-42 τοις χιλίοις) εκεί είναι απλά απαγορευτικές!

    Εκτός και αν θέλετε τους σταθμούς να σπάνε το ρεκόρ των βαθύτερων σταθμών μετρό στον κόσμο...

    Μην τρελαθούμε κιόλας...

    Με τη διέλευσης που έχει χαραχθεί όλη η φέτα του αστικού ιστού από Βύρωνα μέχρι Κατεχάκη είναι σε απόσταση 10 λεπτών με λεωφορείο ή πόδια...

    Μόνο στο Ζωγράφο πιστεύω ότι πρέπει να ψαχθεί το θέμα...

    Τώρα σε σχέση με την πλευρά της Κηφισίας, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι ο άξονας της Κηφισίας έχει ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ από το μέσο σταθέρης τροχιάς από ότι η Εθν. Αντιστάσεως και η Πλ. Χαλανδρίου...

    Όπου και εκεί με ένα οποιοδήποτε λεωφορείο μπορείς να είσαι σε σταθμό τραίνου μέσα σε 5-10 λεπτα (Σίδερα) ή 10-15 λεπτά (Αγ. Παρασκεύη, Χαλάνδρι).

    Ειδικότερα για το Στ. Χαλάνδρι οι μετακινήσεις των γραμμών που έγιναν από το κέντρο Χαλανδρίου (444, 451Α, 451Β, 19) στηρίχθηκαν σε δική μου ιδέα και πρόσταση σε αναλύτικη μελέτη που κατατέθηκε το 2007 αρμοδίως...

    Και ευτυχώς εκεί την ακολούθησαν. Στην μελέτη μάλιστα έλεγα μόνο για την γραμμή 444, αλλά ευτυχώς σκέφθηκαν δημιουργικά και πήγαν και τα υπόλοιπα...

    Έτσι με τις γραμμές 412, 444, 451Α, 451Β, 19 περιμένεις ελάχιστα για το κοινό τους τμήμα Στ. Χαλάνδρι-Πλ. Χαλανδρίου.

    Πρέπει να σκέφθόμαστε συνδυαστικά και δημιουργικά. Το βαρύ τραίνο δεν πρέπει να είναι στη λογική μας να εξυπηρετήσει και την τελευταία γειτονιά άμεσα και εγκλωβιζόμενο, άλλα να περνάει στις παρυφές μεγάλων τμημάτων αστικού ιστού με στάσεις και οργανομένους σταθμούς μετεπιβίβασης λεωφορείων, τρόλλευ και τραμ σε στρατηγικά σημεία και οδικούς άξονες έτσι ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη ΔΙΕΠΑΦΗ μεταξύ των μέσων και να απολαμβάνει ο επιβάτης ανθρώπινη και λειτουργική συμπληρωματικότητα των μέσων.

    Έτσι θα έλκεται από τη συγκοινωνία κια δεν θα τιμωρείται από μια ξερή μετεπιβίβαση στο πέρα-πουθενά, να τον τρώει η σκόνη, το κρύο, η βροχή και τα σκυλιά ενίοτε.. χεχε!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget