ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
-
▼
Δεκεμβρίου
(39)
- ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομ...
- ΜΕΤΡΟ: Η εξαθλίωση των πολιτών ένεκα ανίκανων και ...
- ΟΑΣΑ: Σάββατο 1 & Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011: Απεργ...
- ΟΑΣΑ: Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011: Αναδιάρθρωση λεωφ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αισθητική αναβάθμιση της Πλ. Δημοκρα...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Παραδόθηκε ο σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Με ταχεία πορεία κατασκευάζεται ο στα...
- ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύμ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Ο συρμός της αγριότητας
- Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τρενοβλαβείς
- ΣΟΚ!: ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σιδηρόδρομο μόνο σε Κιάτο, Αθήνα κ...
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 23 & Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010: Απ...
- ΤΡΑΜ: Ορίστηκε η επιτροπή για τις προμήθειες δημιο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Οι οικισμοί χωρίς ΙΧ μαγνητίζο...
- Τρίτη 21 & Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες στ...
- Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010: Εκκίνηση ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Εξώδικο από την ΠΕΠΕ για τις ταχύτητες τ...
- ΟΑΣΑ: Νέα ιστοσελίδα
- ΑΜΕΛ: Μεταβολές δρομολογίων λόγω προετοιμασιών ένα...
- Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες στα ΜΜΜ
- Τετάρτη 15 & Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες σ...
- ΟΑΣΑ: Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010: Αναδιάρθρωση λεω...
- ΟΑΣΑ: Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2010: Απεργίες
- ΟΑΣΑ: Κυριακή 12 & Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010: Απε...
- ΗΛΠΑΠ: Ακραία εκστρατεία κατά της αύξησης των εισι...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα εκτροχιασμού αμαξοστοιχίας στον Αχλ...
- ΗΛΠΑΠ: Συνάντηση εργασίας με την Διεθνή Ένωση Δημο...
- ΟΑΣΑ: Νέες λεωφορειολωρίδες
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010: Εγκαίνια ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2010: 24ωρη απεργία
- ΟΣΕ: Δυστυχήματα σε Άργος και Πάτρα
- ΟΑΣΑ: Ανοικτή επιστολή των εργαζομένων προς το επι...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Βανδαλισμών συνέχεια...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Στη Βουλή η υπόθεση του σταθμού ΧΟΛΑ...
- ΗΛΠΑΠ: Ολοκληρώθηκε η κατάθεση των απόψεων για ένα...
- Proastiakos.net: Απίστευτο happening στον προαστια...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Υποβάθμιση υπηρεσιών κατά μήκος της Α...
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Δεκεμβρίου
(39)
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τρενοβλαβείς
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Αλλη μια εθνική ήττα έρχεται να προστεθεί στις πολλές που γνώρισε η χώρα στο κάθε άλλο παρά σωτήριο 2010.
Αυτή τη φορά είναι ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. Κυβερνώντες και τροϊκανοί αποφάσισαν, παραμονή Χριστουγέννων, δραματικές περικοπές δρομολογίων και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων που φτάνουν σχεδόν στο 70%! Το προγραμματισμένο εδώ και χρόνια δρομολόγιο, που θα οδηγούσε ένα από τα τελευταία ασημικά της χώρας, τον ΟΣΕ, στους ιδιώτες, βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη επενδύει στους σιδηρόδρομους αυξάνοντας δρομολόγια, γραμμές και ταχύτητες, η ελληνική κυβέρνηση στο όνομα της κρίσης και της εξυγίανσης εκτελεί τον ΟΣΕ, αφήνοντας ουσιαστικά σε λειτουργία μόνο την κερδοφόρα γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τους προαστιακούς των δύο πόλεων, βυθίζοντας όλο και πιο βαθιά στην απομόνωση και στην ανέχεια την περιφέρεια. Με τα 2/3 των σταθμών εκτός λειτουργίας και με το τσεκούρι στα δρομολόγια, που σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία ξεπερνά το 70%, γινόμαστε η χώρα με το μικρότερο δίκτυο στην Ευρώπη.
Θεωρώντας προφανώς οι εγκέφαλοι που μας κυβερνούν ότι ολοκλήρωσαν το σχέδιο κατασυκοφάντησης του Οργανισμού και των εργαζομένων σε αυτόν, προχωρούν στον τελικό... εκτροχιασμό. Και τι δεν ακούμε τον τελευταίο καιρό για χρέη δισεκατομμυρίων, για απίστευτες σπατάλες, για υπαλλήλους πρώτης θέσης. Οντως. Ενας εργαζόμενος στον ΟΣΕ με 25 χρόνια προϋπηρεσίας και δύο παιδιά παίρνει το συγκλονιστικό ποσό των 1.300 ευρώ το μήνα καθαρά! Σίγουρα είναι πολλά τα λεφτά για την Ελλάδα των εργαζομένων-επαιτών που ετοιμάζουν.
Μας βομβαρδίζουν όλο αυτό τον καιρό μαζί με τα παπαγαλάκια τους για το χρέος-μαμούθ του Οργανισμού. Κανείς δεν λέει ότι ο ΟΣΕ είναι ο μοναδικός συγκοινωνιακός φορέας που χρηματοδοτεί την υποδομή που χρησιμοποιεί. Κανείς δεν μας λέει ότι εδώ και δεκαετίες οι κυβερνήσεις αρνούνται να καταβάλουν τα χρήματα που ήταν υποχρεωμένες βάσει των συμφωνιών για τον εκσυγχρονισμό και το τροχαίο υλικό. Κανείς δεν λέει ότι οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. ποτέ δεν κατέβαλαν το αντίτιμο για την άσκηση κοινωνικής πολιτικής (άγονες γραμμές, μειωμένα εισιτήρια για ειδικές κατηγορίες πολιτών κ.ά.) ενώ την ίδια στιγμή κατέβαλλαν κανονικά τα αντίστοιχα ποσά στις ιδιωτικές ακτοπλοϊκές και αεροπορικές εταιρείες και τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ.
Το Νοέμβριο του 2007 σε ερώτησή του προς τον τότε υπουργό Μεταφορών ο νυν υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, επεσήμαινε μεταξύ άλλων:
«Πλησιάζει το τέλος του 2007 και ακόμη δεν έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Ελληνικού Δημοσίου για το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει κάθε χρόνο το υπουργείο Οικονομικών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως αποζημίωση για τις ζημιογόνες υπηρεσίες που αυτή υποχρεούται να παρέχει στο πλαίσιο των Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ)». Ως αντιπολίτευση ο κ. Παπακωνσταντίνου ήξερε για τις υποχρεώσεις του κράτους, τώρα, όπως και πολλές άλλες, τις ξέχασε.
Η αλήθεια είναι ότι το χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά το απίστευτο ποσό των 10 δισ. ευρώ. Η αλήθεια επίσης είναι ότι από αυτά, τα 7,5 δισ. είναι οφειλές που ποτέ οι κυβερνήσεις της δημιουργικής λογιστικής και της απόκρυψης στοιχείων δεν απέδωσαν στον Οργανισμό. Οπως επίσης αλήθεια είναι ότι ο Οργανισμός αναγκαζόταν, για να καλύψει τα ελλείμματα που δημιουργούσε αυτή η φαύλη σχέση με το κράτος, να καταφεύγει σε δανεισμό από τις τράπεζες με τοκογλυφικά επιτόκια και τα τοκοχρεολύσια σήμερα να αποτελούν το 30% του αρχικού χρέους.
Και ενώ η λοιδορία και κατασυκοφάντηση των εργαζομένων κάνει πάρτι κάθε βράδυ στις 8, ως διά μαγείας κανείς δεν θυμάται ότι ο ΟΣΕ και οι θυγατρικές του διοικούνται από στελέχη επιλεγμένα από την εκάστοτε κυβέρνηση. Κανείς δεν λέει ότι με γαλαζοπράσινες κυβερνητικές αποφάσεις, την ώρα που ο Οργανισμός βυθιζόταν στα χρέη, διορίζονταν με απολύτως αδιαφανείς διαδικασίες στρατιές άχρηστων συμβούλων με εξωπραγματικές για τους υπόλοιπους εργαζομένους προνομιακές σχέσεις εργασίας, αμοιβές και πριμ. Κανείς δεν βλέπει ότι η ευθύνη για τη σημερινή εικόνα του ΟΣΕ ανήκει στις κυβερνήσεις και όχι στους εργαζομένους που και παραγωγικοί όσο οι συνάδελφοί τους στην Ευρώπη είναι και αν πάρουμε ως μέτρο σύγκρισης την ευρωπαϊκή εμπειρία, θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον διπλάσιοι. Ετσι όμως ο ΟΣΕ έφτασε στην υπερχρέωση ώστε τώρα να καταγγέλλονται οι εργαζόμενοι για σπατάλες, διαφθορά και ελλείμματα και το ξεπούλημα να γίνει πιο εύκολα.
Για να μην είμαι άδικος όμως, θα πρέπει να αναφέρω ότι πριν από δύο χρόνια τέτοιες μέρες, τον Δεκέμβρη του 2008, καμιά 30αριά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ των οποίων και ο νυν υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, με ερώτησή τους προς την τότε κυβέρνηση κατήγγειλαν τα δόλια σχέδια της Δεξιάς για την απαξίωση και το ξεπούλημα του ΟΣΕ. Προσέξτε, λοιπόν, τι έλεγαν τότε:
«Η κυβέρνηση μεθοδευμένα κατασυκοφαντεί τον ΟΣΕ, με αφορμή την κακή οικονομική κατάσταση του Οργανισμού, με προφανή στόχο την εκποίηση των κερδοφόρων δράσεών του... Με όχημα τη δυσφημιστική καμπάνια που επιμελώς σχεδίασε η κυβέρνηση, διαρρέεται στον Τύπο ότι από τις 15 Ιανουαρίου θ' αρχίσουν οι περικοπές δρομολογίων... Διάχυτη όμως είναι η αίσθηση ότι μετά τις 15 Ιανουαρίου θα ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο, της κατάργησης γραμμών, της μείωσης δρομολογίων και θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες εκποίησης σημαντικών δράσεων του ΟΣΕ.
Δημοσιεύματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν επίσης προγραμματισμένες σταδιακές αυξήσεις έως και 80% στις τιμές των εισιτηρίων, σε μια χρονική συγκυρία όπου ο ελληνικός λαός βιώνει καθημερινά τις επιπτώσεις της σκληρής οικονομικής πολιτικής».
Είναι... τρενοβλαβείς.
Papathan@enet.gr
Αλλη μια εθνική ήττα έρχεται να προστεθεί στις πολλές που γνώρισε η χώρα στο κάθε άλλο παρά σωτήριο 2010.
Αυτή τη φορά είναι ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος. Κυβερνώντες και τροϊκανοί αποφάσισαν, παραμονή Χριστουγέννων, δραματικές περικοπές δρομολογίων και αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων που φτάνουν σχεδόν στο 70%! Το προγραμματισμένο εδώ και χρόνια δρομολόγιο, που θα οδηγούσε ένα από τα τελευταία ασημικά της χώρας, τον ΟΣΕ, στους ιδιώτες, βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη επενδύει στους σιδηρόδρομους αυξάνοντας δρομολόγια, γραμμές και ταχύτητες, η ελληνική κυβέρνηση στο όνομα της κρίσης και της εξυγίανσης εκτελεί τον ΟΣΕ, αφήνοντας ουσιαστικά σε λειτουργία μόνο την κερδοφόρα γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τους προαστιακούς των δύο πόλεων, βυθίζοντας όλο και πιο βαθιά στην απομόνωση και στην ανέχεια την περιφέρεια. Με τα 2/3 των σταθμών εκτός λειτουργίας και με το τσεκούρι στα δρομολόγια, που σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία ξεπερνά το 70%, γινόμαστε η χώρα με το μικρότερο δίκτυο στην Ευρώπη.
Θεωρώντας προφανώς οι εγκέφαλοι που μας κυβερνούν ότι ολοκλήρωσαν το σχέδιο κατασυκοφάντησης του Οργανισμού και των εργαζομένων σε αυτόν, προχωρούν στον τελικό... εκτροχιασμό. Και τι δεν ακούμε τον τελευταίο καιρό για χρέη δισεκατομμυρίων, για απίστευτες σπατάλες, για υπαλλήλους πρώτης θέσης. Οντως. Ενας εργαζόμενος στον ΟΣΕ με 25 χρόνια προϋπηρεσίας και δύο παιδιά παίρνει το συγκλονιστικό ποσό των 1.300 ευρώ το μήνα καθαρά! Σίγουρα είναι πολλά τα λεφτά για την Ελλάδα των εργαζομένων-επαιτών που ετοιμάζουν.
Μας βομβαρδίζουν όλο αυτό τον καιρό μαζί με τα παπαγαλάκια τους για το χρέος-μαμούθ του Οργανισμού. Κανείς δεν λέει ότι ο ΟΣΕ είναι ο μοναδικός συγκοινωνιακός φορέας που χρηματοδοτεί την υποδομή που χρησιμοποιεί. Κανείς δεν μας λέει ότι εδώ και δεκαετίες οι κυβερνήσεις αρνούνται να καταβάλουν τα χρήματα που ήταν υποχρεωμένες βάσει των συμφωνιών για τον εκσυγχρονισμό και το τροχαίο υλικό. Κανείς δεν λέει ότι οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. ποτέ δεν κατέβαλαν το αντίτιμο για την άσκηση κοινωνικής πολιτικής (άγονες γραμμές, μειωμένα εισιτήρια για ειδικές κατηγορίες πολιτών κ.ά.) ενώ την ίδια στιγμή κατέβαλλαν κανονικά τα αντίστοιχα ποσά στις ιδιωτικές ακτοπλοϊκές και αεροπορικές εταιρείες και τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ.
Το Νοέμβριο του 2007 σε ερώτησή του προς τον τότε υπουργό Μεταφορών ο νυν υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, επεσήμαινε μεταξύ άλλων:
«Πλησιάζει το τέλος του 2007 και ακόμη δεν έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Ελληνικού Δημοσίου για το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει κάθε χρόνο το υπουργείο Οικονομικών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως αποζημίωση για τις ζημιογόνες υπηρεσίες που αυτή υποχρεούται να παρέχει στο πλαίσιο των Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ)». Ως αντιπολίτευση ο κ. Παπακωνσταντίνου ήξερε για τις υποχρεώσεις του κράτους, τώρα, όπως και πολλές άλλες, τις ξέχασε.
Η αλήθεια είναι ότι το χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά το απίστευτο ποσό των 10 δισ. ευρώ. Η αλήθεια επίσης είναι ότι από αυτά, τα 7,5 δισ. είναι οφειλές που ποτέ οι κυβερνήσεις της δημιουργικής λογιστικής και της απόκρυψης στοιχείων δεν απέδωσαν στον Οργανισμό. Οπως επίσης αλήθεια είναι ότι ο Οργανισμός αναγκαζόταν, για να καλύψει τα ελλείμματα που δημιουργούσε αυτή η φαύλη σχέση με το κράτος, να καταφεύγει σε δανεισμό από τις τράπεζες με τοκογλυφικά επιτόκια και τα τοκοχρεολύσια σήμερα να αποτελούν το 30% του αρχικού χρέους.
Και ενώ η λοιδορία και κατασυκοφάντηση των εργαζομένων κάνει πάρτι κάθε βράδυ στις 8, ως διά μαγείας κανείς δεν θυμάται ότι ο ΟΣΕ και οι θυγατρικές του διοικούνται από στελέχη επιλεγμένα από την εκάστοτε κυβέρνηση. Κανείς δεν λέει ότι με γαλαζοπράσινες κυβερνητικές αποφάσεις, την ώρα που ο Οργανισμός βυθιζόταν στα χρέη, διορίζονταν με απολύτως αδιαφανείς διαδικασίες στρατιές άχρηστων συμβούλων με εξωπραγματικές για τους υπόλοιπους εργαζομένους προνομιακές σχέσεις εργασίας, αμοιβές και πριμ. Κανείς δεν βλέπει ότι η ευθύνη για τη σημερινή εικόνα του ΟΣΕ ανήκει στις κυβερνήσεις και όχι στους εργαζομένους που και παραγωγικοί όσο οι συνάδελφοί τους στην Ευρώπη είναι και αν πάρουμε ως μέτρο σύγκρισης την ευρωπαϊκή εμπειρία, θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον διπλάσιοι. Ετσι όμως ο ΟΣΕ έφτασε στην υπερχρέωση ώστε τώρα να καταγγέλλονται οι εργαζόμενοι για σπατάλες, διαφθορά και ελλείμματα και το ξεπούλημα να γίνει πιο εύκολα.
Για να μην είμαι άδικος όμως, θα πρέπει να αναφέρω ότι πριν από δύο χρόνια τέτοιες μέρες, τον Δεκέμβρη του 2008, καμιά 30αριά βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ των οποίων και ο νυν υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, με ερώτησή τους προς την τότε κυβέρνηση κατήγγειλαν τα δόλια σχέδια της Δεξιάς για την απαξίωση και το ξεπούλημα του ΟΣΕ. Προσέξτε, λοιπόν, τι έλεγαν τότε:
«Η κυβέρνηση μεθοδευμένα κατασυκοφαντεί τον ΟΣΕ, με αφορμή την κακή οικονομική κατάσταση του Οργανισμού, με προφανή στόχο την εκποίηση των κερδοφόρων δράσεών του... Με όχημα τη δυσφημιστική καμπάνια που επιμελώς σχεδίασε η κυβέρνηση, διαρρέεται στον Τύπο ότι από τις 15 Ιανουαρίου θ' αρχίσουν οι περικοπές δρομολογίων... Διάχυτη όμως είναι η αίσθηση ότι μετά τις 15 Ιανουαρίου θα ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο, της κατάργησης γραμμών, της μείωσης δρομολογίων και θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες εκποίησης σημαντικών δράσεων του ΟΣΕ.
Δημοσιεύματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφέρουν επίσης προγραμματισμένες σταδιακές αυξήσεις έως και 80% στις τιμές των εισιτηρίων, σε μια χρονική συγκυρία όπου ο ελληνικός λαός βιώνει καθημερινά τις επιπτώσεις της σκληρής οικονομικής πολιτικής».
Είναι... τρενοβλαβείς.
Papathan@enet.gr
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
prospathiste prwta na ftiaxete thn selida sas sto internet mpas kai deixete epaggelmatismo kai afiste tis diafimiseis gia meta.... oi diafimiseis sas maranan..
anaferomenos ston ose.........