Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

ΗΛΠΑΠ: Συνάντηση εργασίας με την Διεθνή Ένωση Δημοσίων Μεταφορών

0 σχόλια

Τα τρόλλεϋ, η λειτουργία τους και οι προοπτικές τους ήταν το θέμα διημερίδας, η οποία διοργανώθηκε στην Αθήνα στις 2-3 Δεκεμβρίου από τον ΟΑΣΑ και τα ΗΛΠΑΠ με τη συμμετοχή ειδικών σε θέματα τρόλλεϋ από όλη την Ευρώπη.

O Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών και η ΗΛΠΑΠ Α.Ε. φιλοξένησαν τη 13η Συνάντηση εργασίας της Επιτροπής Εμπειρογνωμώνων Τρόλλεϋ της Διεθνούς Ένωσης Δημοσίων Μεταφορών (UITP - International Association of Public Transport). Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων και εταιρειών οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον Ευρωπαϊκό χώρο στην παροχή συγκοινωνιακών υπηρεσιών με τρόλλεϋ ή είναι κατασκευαστές οχημάτων ή προμηθευτές τεχνολογιών που αφορούν στα τρόλλεϋ.

Από Ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν οι επικεφαλής Πρόεδροι & Διευθύνοντες Σύμβουλοι των ΟΑΣΑ και ΗΛΠΑΠ κ.κ. Δ. Δημητρίου και Κ. Χλωμούδης αντίστοιχα, καθώς επίσης και επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό των παραπάνω φορέων με στόχο να αντληθεί τεχνογνωσία σε θέματα λειτουργίας και ανάπτυξης του δικτύου τρόλλεϋ της Αθήνας.

Κατά την έναρξη της ημερίδας ο Πρόεδρος της Επιτροπής Sergey Korolkov παρουσίασε τους στόχους και τις μελλοντικές κατευθύνσεις της Επιτροπής αναφορικά με τα τεχνικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας των τρόλλεϋ.

Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ κ. Δ. Δημητρίου παρουσίασε στους παρευρισκόμενους το Σύστημα Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, ενώ ο Τεχνικός Διευθυντής των ΗΛΠΑΠ, κ. Δ. Λύκος το δίκτυο των τρόλλεϋ. Το πρόγραμμα εργασίας της διημερίδας περιελάμβανε εκτεταμένη συζήτηση για την τεχνική εξέλιξη των τρόλλεϋ με έμφαση στην αυτονομία κίνησης και στα συστήματα έλξης. Έγινε εκτεταμένη αναφορά στις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες για τα τρόλλεϋ, καθώς και παρουσιάσεις των δικτύων τρόλλεϋ της Σόφιας και του Βελιγραδίου. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε η υπεροχή των τρόλλεϋ σε ότι αφορά τη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον.

Στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής στην Αθήνα, οι ειδικοί είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο τρόλλεϋ της Αθήνας, αλλά και να επισκεφθούν το νέο αμαξοστάσιο των ΗΛΠΑΠ στο Ρούφ.

Το αμαξοστάσιο του Ρουφ είναι ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης, η κατασκευή του οποίου μόλις ολοκληρώθηκε και αποτελεί πρότυπο σε επίπεδο κτιριακών εγκαταστάσεων. Θα εξυπηρετεί 126 ηλεκτροκίνητα οχήματα εκ των οποίων 51 αρθρωτά.

Οι σύγχρονες εγκαταστάσεις συντήρησης περιλαμβάνουν δύο πλήρως αυτοματοποιημέ-να πλυντήρια για όλους τους τύπους οχημάτων (αρθρωτά και 12μ), δύο συστήματα σκουπών εσωτερικού καθαρισμού, σύγχρονο βαφείο, ανυψωτικά συστήματα, εγκαταστάσεις επι-θεώρησης των οχημάτων, γερανογέφυρες σε επιλεγμένα σημεία, υποσταθμό ηλεκτρο-φωτισμού και κίνησης που θα εξυπηρετεί της ενεργειακές ανάγκες του αμαξοστασίου, υποσταθμό για τις ανάγκες ηλεκτροκίνησης των τρόλλεϋ για το αμαξοστάσιο και για την γύρω περιοχή, σύστημα ελέγχου διαχείρισης κτιρίων (BMS) για ορθότερο και ακριβέστερο έλεγχο των συστημάτων που είναι σε λειτουργία και εγκατεστημένη μονάδα ηλιακών συλλεκτών για την παραγωγή ζεστού νερού από την ηλιακή ακτινοβολία.

Στο δώμα του αμαξοστασίου και σε μία επιφάνεια περίπου 600μ2 έχει εγκατασταθεί φωτοβολταϊκό σύστημα (Φ/Σ) παραγωγής ενέργειας 20Kw το οποίο είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο της ΔΕΗ.

Επίσης στο Ρουφ έχει κατασκευαστεί πράσινη στέγη συνολικής έκτασης 5000τ.μ.

Το νέο αμαξοστάσιο του Ρουφ είναι ένα έργο πνοής για την ΗΛΠΑΠ Α.Ε και θέτει τις βάσεις για ακόμη καλύτερες συνθήκες εργασίας των εργαζόμενων, για ακόμη καλύτερη συντήρηση των οχημάτων και για την προσαρμογή στις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς με σύγχρονες εγκαταστάσεις.


ΠΗΓΗ: ΗΛΠΑΠ ΑΕ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget