Σύμφωνα με την ομάδα κοινωνικής δικτύωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ηλεκτροκίνηση θα ξεκινήσει ΠΙΘΑΝΟΝ από 19 Δεκεμβρίου 2010 (ίσως και μια εβδομάδα νωρίτερα), πιθανολογούνται και τα εγκαίνια του σταθμού ΣΚΑ (αποβάθρες Φιλαδέλφειας) ενώ τα δρομολόγια θα έχουν ως εξής...1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΜΑΓΟΥΛΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Η μετεπιβίβαση θα συνεχίσει να γίνεται στα Άνω Λιόσια (ακόμη και αν λειτουργήσει το ΣΚΑ).
ΣΧΟΛΙΟ: Δηλαδή, εκτός της ηλεκτροκίνησης και των συχνότερων δρομολογίων προς δυτικά των σταθμών ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ και ΜΑΓΟΥΛΑ, δεν επέρχεται καμία μεταβολή στα πολύ αραιά δρομολόγια ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, το ΣΚΑ δεν θα λειτουργήσει ως μετεπιβίβαση και το χειρότερο... θα μειωθούν στα 20 λεπτά/ώρα (από 15 που είναι σήμερα) τα δρομολόγια στον άξονα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ, όπου περιλαμβάνει σταθμούς με μεγάλη επιβατική κίνηση λόγω μετεπιβιβάσεων στις γραμμές του μετρό 1 & 3! Για να μην αναφέρουμε τους (αρκετούς ομολογουμένως) κατοίκους των Σπατών, των Γλυκών Νερών, της Παιανίας, των Βριλησσίων, του Αμαρουσίου και του Ηρακλείου που θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν θα χάσουν τον συρμό και θα πρέπει να περιμένουν τον επόμενο μετά από 20 ολόκληρα λεπτά! (Τα 15 είναι το όριο της ανεκτικότητας στις αστικές συγκοινωνίες...)











Καλα τα λετε αλλα στο τμημα αεροδρομιο -δουκισσης πλακεντιας υπαρχει και η εναλλακτικη του μετρο για σκεφτειτε και τον κοσμο που ερχεται καθε πρωι απο Κιατο - Κορινθο-μεγαρα για δουλεια στην Αθηνα και ερχεται πολλες φορες ορθιος ή γυριζει ορθιος και εαν χασει το δρομολογιο το επομενο ειναι σε μια ωρα ....και δεν εχει και εναλλακτικη λυση ....
Συμφωνώ απολύτως φίλε μου, ασφαλώς και δεν θα υπήρχε τόση γκρίνια αν γινόντουσαν 2/ωρα προς Κιάτο με μείωση σε 20 λεπτά τα αστικά. Αλλά, δυστυχώς, ούτε αυτό γίνεται...
Σημασία, όμως, έχει για ενα αξιόπιστο μέσο να υπάρχουν και τα δυο. Και ανα μισάωρο Κιάτο και ανα 15 λεπτά στο αστικό τμήμα. (+Πειραιά-ΣΚΑ)