
Δυστυχώς, αυτό που μπορούν να δουν οι αστικοί επιβάτες είναι ότι με την έλευση της ηλεκτροκίνησης, οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς αυτούς υποβαθμίζονται, αφού πλέον τα δρομολόγια στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ θα πραγματοποιούνται ανά 20 λεπτά και όχι ανά 15 που ήταν μέχρι τώρα. Και αυτό ευθυγραμμίζεται και συγκρούεται με την ανεπανάληπτη απήχηση που έχει αρχίσει να γνωρίζει ο προαστιακός το τελευταίο διάστημα. Πλέον, τα δρομολόγια του στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ θυμίζουν ΗΣΑΠ σε ώρα αιχμής, με φαινόμενα σαρδελοποίησης που ουδέποτε θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, όταν πριν 2 χρόνια τα τρένα πηγαινοέρχονταν σχεδόν άδεια.
Οι κάτοικοι κατά μήκος της Αττικής Οδού έχουν "αγκαλιάσει" αυτό το αξιόπιστο μέσο με τα συμπαθητικά 15λεπτά του δρομολόγια προς στις γραμμές 1 & 3 του μετρό και σίγουρα οργή και αγανάκτηση θα τους κατακλείσει την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου, όταν θα διαπιστώσουν τι έχει συμβεί.
Οι επιβάτες του κάθετου άξονα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ δεν πρόκειται να δουν καμία βελτίωση, με τα δρομολόγια να παραμένουν σε 1 ανά ώρα με τους ντιζελοκίνητους συρμούς.
Ομοίως, ούτε οι υπεραστικοί επιβάτες ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ-ΚΙΑΤΟ θα δουν καμία βελτίωση, με τα δρομολόγια να παραμένουν 1 ανά ώρα και το μόνο που θα τους "λυτρώσει" μερικώς είναι ότι πλέον τα δρομολόγια θα εκτελούνται από τους ηλεκτροκίνητους συρμούς οι οποίοι είναι ταχύτεροι, πιο ευρύχωροι και αξιόπιστοι.
Τη μόνη βελτίωση (;) θα δουν οι κάτοικοι του Θριάσιου Πεδίου (;) ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΜΑΓΟΥΛΑ, όπου τα δρομολόγια τους θα ποικίλουν από 20 με 40 λεπτά προς Αεροδρόμιο (ανάλογα το δρομολόγιο) και ανα ώρα για Κιάτο.
Συνοπτικά, τα δρομολόγια θα έχουν ως εξής:
1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΜΑΓΟΥΛΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο/ώρα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Δείτε τις ώρες των δρομολογίων στα παρακάτω pdf αρχεία των ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΔΙΣΥ.
Αεροδρόμιο → Κιάτο, Πειραιάς
Κιάτο, Πειραιάς → Αεροδρόμιο
Πειραιάς - Άνω Λιόσια - Κιάτο
Κιάτο - Άνω Λιόσια - Πειραιάς
Η μετεπιβίβαση θα συνεχίσει να γίνεται στα Άνω Λιόσια (Το ΣΚΑ δεν θα λειτουργήσει, παρότι έτοιμο, λόγω ανικανότητας επικοινωνίας και γενικής οκνηρίας που χαρακτηρίζει τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ εταιρείες. Πιθανότερη ημερομηνία εγκαινίων 16/01/2011).
Το σχόλιο μας είναι ότι, αν όντως δεν υπάρξει μεγάλη ανακούφιση για τους υπεραστικούς επιβάτες, το όλο εγχείρημα δεν φαίνεται να αξίζει...
Οι δικαιολογίες των ανεύθυνων υπευθύνων πολλές... Έλλειψη τροχαίου υλικού, ανενεργή σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση, ακόμη και ανυπαρξία ψαλιδιών στο δίκτυο... Υπόσχονται, πάντως, καλύτερες υπηρεσίες στο μέλλον, όπως κάνουν αυτοί και διάφοροι "ψαράδες" τα τελευταία 36 χρόνια... Και ένας εγκεφαλικά καθυστερημένος λαός που τους πιστεύει...
ΑΝ λειτουργήσει η τηλεδιοίκηση, ΑΝ η σηματοδότηση, ΑΝ η τηλεματική, ΑΝ αγοραστούν νέοι συρμοί, ΑΝ γίνει ανακατάταξη του γενικού τροχαίου υλικού,κτλ.
Μέχρι τότε...;;; ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΤΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

Αίσχος πραγματικά...
Είμαι κάτοικος Μεταμόρφωσης, και αφού μας ταλαιπώρησαν τόσα χρόνια μέχρι να ανοίξουν τον σταθμό, τώρα αραιώνουν και τα δρομολόγια?? Έλεος δηλαδή.
Υπάρχει καμιά ελπίδα να ξαναπυκνώσουν τα δρομολόγια όταν ανοίξει το ΣΚΑ; Θεωρητικά ο λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου κόμβου είναι για να μπορούν τα επιμέρους τμήματα να λειτουργούν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο χωρίς κίνδυνο σύγκρουσης κτλ.. Αλλά στην Ελλαδίτσα μας οι υπεύθυνοι έχουν μια καταπληκτική ικανότητα να αγνοούν τα αυτονόητα...