Ο ΟΑΣΑ στο πλαίσιο εφαρμογής του «Γενικού Σχεδίου Μεταφορών», το οποίο προβλέπει την προώθηση των μέτρων προτεραιότητας για τα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς, συνεχίζει τις ενέργειές του με στόχο τη βελτίωση της αξιοπιστίας και της ταχύτητας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Για το σκοπό αυτό δίνονται προς χρήση τρείς (3) νέες λεωφορειολωρίδες συνολικού μήκους 1 χιλιομέτρου στα ακόλουθα οδικά τμήματα:
v Ηπείρου (Δ.Αθηναίων), αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων και τρόλεϊ παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Αχαρνών και Πατησίων.
v Εθν.Μακαρίου/Λ.Ποσειδώνος (Μοσχάτο/ Ν.Φάληρο), αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων και τρόλεϊ παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Πίνδου και Ζερβού στην κατεύθυνση προς Πειραιά.
v Εθνάρχου Μακαρίου (Δ.Περιστερίου) αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων παράλληλης ροής, στο τμήμα μεταξύ των οδών Κύπρου και Κουντουριώτου στην κατεύθυνση προς Περιστέρι.
Υπενθυμίζεται, ότι στα τμήματα αποκλειστικών λωρίδων παράλληλης ροής με την υπόλοιπη κυκλοφορία, επιτρέπεται η κίνηση των δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϊ), των ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, υπηρεσιακά λεωφορεία, σχολικά κτλ), των οχημάτων άμεσης ανάγκης καθώς και των δικύκλων ενώ απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος.
Στα τμήματα μικτής κίνησης, τα οποία διαχωρίζονται από την λοιπή κυκλοφορία με διακεκομμένη κίτρινη γραμμή και με κατάλληλη κατακόρυφη σήμανση, επιτρέπεται η κίνηση και η στάση των ταξί, η κυκλοφορία των δεξιά στρεφόντων οχημάτων καθώς και των οχημάτων που εισέρχονται σε παρόδιους χώρους στάθμευσης, πρατήρια βενζίνης κτλ.
Οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, κατά τις ώρες 06:00-21:00 και το Σάββατο από 06:00 έως 16:00, εκτός αργιών, για όλες τις προαναφερόμενες αποκλειστικές λωρίδες όπως σχετικά αναφέρεται στο ΦΕΚΒ’1314/2010.
Υπενθυμίζεται ότι το ύψος του προστίμου εισόδου σε λεωφορειολωρίδα είναι 200 ευρώ ενώ προστίθενται 5 βαθμοί ποινής στο σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς οδηγών. Επιπλέον σε περίπτωση στάθμευσης σε αυτή, αφαιρούνται οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα με γερανό.
Νέες λεωφορειολωρίδες, όταν δεν μπορούν να συντηρήσουν τις παλιές...Ύψος του προστίμου εισόδου σε λεωφορειολωρίδα 200 ευρώ. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, το κράτος θα έπρεπε να είχε εισπράξει τουλάχιστον μισό δις. ευρώ από το 2004. Επιπλέον σε περίπτωση στάθμευσης σε αυτή, αφαιρούνται οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα με γερανό. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, η τροχαία θα έπρεπε να είχε αφαιρέσει περίπου 100.000 πινακίδες μόνο από την λεωφορειολωρίδα της οδούς Ερατοσθένους που από την πρώτη στιγμή έχει μετατραπεί σε λωρίδα πάρκινγκ! Αν επεκταθούμε και στις υπόλοιπες, πολύ εύκολα ξεπερνάμε τις 1.000.000 πινακίδες...
Δείτε εδώ την πολύ πετυχημένη ανάρτηση μας για την λεωφορειολωρίδες-πάρκινγκ αλλά και εδώ για μια γενική υποδούλωση της πόλης στα ΙΧ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.