Ανοικτή επιστολή των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες προς το επιβατικό κοινό :
Ο μύθος των ελλειμάτων στις δημόσιες συγκοινωνίες περιορίζει τη συχνότητα των δρομολογίων,την ταχύτητα μετακίνησης και το προσιτό εισητήριο.
Φίλε επιβάτη,
Υπονομεύουν το δικαίωμά σου:
*Να μετακινείσαι με ασφάλεια και φθηνό εισητήριο.
*Να επικοινωνείς ελεύθερα.
*Να εργάζεσαι.
*Να ζεις με αξιοπρέπεια σε βιώσιμη πόλη.
*Να επικοινωνείς ελεύθερα.
*Να εργάζεσαι.
*Να ζεις με αξιοπρέπεια σε βιώσιμη πόλη.
Τα ιδιωτικά μέσα συγκοινωνίας ( όπως οι αεροπορικές γραμμές,τα πλοία,ΚΤΕΛ,ΟΑΣΘ)
επιδοτούνται κάθε χρόνο με το τελευταίο ευρώ.
Αντίθετα στις δημόσιες συγκοινωνίες δεν έχουν δοθεί οι επιδοτήσεις που το κράτος οφείλει από το 1988.
στις εποχές της κρίσης και της ακρίβειας,το στοίχημα για τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ είναι να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες προς όφελός σας!
Σκόπιμα συκοφαντούν τις Συγκοινωνίες
Γιατί προετοιμάζουν το έδαφος για την εκποίησή τους.
*Οι εργαζόμενοι μοχθούν νύκτα μέρα αργίες επί 24ώρου βάσεως για την ασφαλή και γρήγορη μετακίνησή σου.
*Οι ελλείψεις σε προσωπικό στο σύνολο των φορέων,καθιστούν ακόμα ποιο δύσκολο το έργο μας.
*ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΝ να σεστρέψουν απέναντι στους εργαζόμενους,όπως κάνουν κάθε φορά με διαφορετικές κοινωνικές ομάδες.
*ΦΙΛΕ ΕΠΙΒΑΤΗ επενδύουν στον κοινωνικό αυτοματισμό,στη διαίρεση των εργαζομένων,επιζητούν την δική σου ανοχή για την νομιμοποίηση της επίθεσης που ετοιμάζουν σε βάρος των συγκοινωνιών και των εργαζομένων,μέχρι να έρθει και η δική σου σειρά όπου κι αν εργάζεσαι.
*ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,αντιστρέφουν την πραγματικότητα για να ακριβύνουν το εισητήριο που χρόνια τώρα δεν επιδοτούν,για να περιορίσουν τα δρομολόγια εμποδίζοντας τον εξορθολογισμό των συγκοινωνιακών φορέων,ανοίγοντας το δρόμο στους ιδιώτες και την ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων.
ΣΧΟΛΙΟ: Η γνώμη του ιστολογίου μας και η σκληρή αλήθεια είναι ότι η λαθρεπιβίβαση, οι υπερτιμολογήσεις έργων, οι ρουσφετολογικές προσλήψεις ανίκανων και οι εξίσου ανίκανες διοικήσεις τόσο των εταιρειών όσο και των αρμόδιων υπουργείων κατάντησαν έτσι τις συγκοινωνίες. Υπάρχει βιώσιμη λύση ΧΩΡΙΣ ιδιωτικοποίηση, ακόμη και τώρα. Απλά, οι διοικούντες ανίκανοι δεν την θέλουν, γιατί πρώτον όλη αυτή η παρακμή (ποιοτική και δημοσιονομική) ήταν σχεδιασμένη εδώ και χρόνια (κλασική στρατηγική πχ.Ολυμπιακή) αλλά κυρίως γιατί θέλουν το Δημόσιο να διατηρεί το προφίλ του αποτυχημένου διαχειριστή (και είναι πολύ λογικό όταν στελεχώνεται από αποτυχημένους)...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.