Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΟΣΕ: Δυστύχημα εκτροχιασμού αμαξοστοιχίας στον Αχλαδόκαμπο

4 σχόλια
Την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου και ώρα 21:45, η αμαξοστοιχία 1426 που εκτελούσε το δρομολόγιο Άργος – Τρίπολη, εκτροχιάστηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αχλαδόκαμπου.

Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 7 άτομα (4 επιβάτες και 3 μέλη του προσωπικού), με 3 από τους επιβάτες να εγκλωβίζονται στην αμαξοστοιχία.

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ για τον απεγκλωβισμό των 3 επιβατών, διαδικασία η οποία ολοκληρώθηκε στις 23:55. Από το συμβάν αναφέρθηκε ο θανάσιμος τραυματισμός του ενός επιβάτη, καθώς και ο τραυματισμός των δύο επιβαινόντων που απεγκλωβίστηκαν από την Πυροσβεστική.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκφράζει την οδύνη της για το συμβάν καθώς και τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς και τα οικεία πρόσωπα του θανόντα.

Άμεσα συγκροτείται επιτροπή από τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διεξαγωγή έρευνας προκειμένου να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια του εκτροχιασμού της αμαξοστοιχίας και πολύ σύντομα θα εκδοθεί και το σχετικό πόρισμα.

Όλα τα δρομολόγια στη γραμμή Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Ναύπλιο αναστέλλονται μέχρι νεωτέρας.


ΣΧΟΛΙΟ:

Η υπόθεση είναι πολύ ανεξήγητη. Ανακαινισμένη γραμμή που ξανάκυκλοφόρησε μόλις πριν 1 χρόνο και καινούργιο τροχαίο υλικό και είναι ο 2ος εκτροχιασμός!...

Τα συλλυπητήρια μας για τον θανόντα...

4 σχόλια:

  • 10 Δεκεμβρίου 2010 στις 12:21 μ.μ.
    τρενομανής :

    Η ανακαίνιση της γραμμής έπρεπε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να συνοδεύεται και από παραλλαγές - βελτιώσεις της υφισταμένης υπερεκατονταετούς χάραξης, η οποία έγινε για τις ατμομηχανές Ζς των 40 χλμ./ώρα και όχι για τα Ρέιλ μπάσιζ των 120 χλμ./ώρα! Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές θα το ξαναγράψω και εδώ: το να ανακαινίσουμε μόνο την επιδομή μιας οποιαδήποτε σιδ/κής γραμμής, ειδικά στο μετρικό δίκτυο, δίχως να υλοποιήσουμε παραλλαγές στην χάραξη είναι σαν να στρώναμε με τον καλύτερο ασφαλτοτάπητα την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Τρίπολης μέσω Αχλαδόκαμπου. Πόση βελτίωση στο χρόνο της διαδρομής θα πετύχαινε ένα σύγχρονο ΙΧ σε έναν τέτοιο δρόμο; Υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί και είναι αυτοί που κοροϊδεύοντας τον Ελληνικό λαό ανακαίνισαν την σιδ/κη γραμμή Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας δίχως ούτε μέτρο βελτίωσης στην χάραξη της. ΑΙΣΧΟΣ!

  • 11 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:19 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Πολύ σωστά !
    Και στην πιό φτωχή χώρα της Αφρικής θα είχαν αλλάξει την χάραξη της γραμμής !!!
    Δεν σχολιάζω την μετρική γραμμή.
    Τα railbus STADLER απο την αρχή είχαν προβλήματα με το μετρικό και είχαν αποσυρθεί για ένα διάστημα.

  • 12 Δεκεμβρίου 2010 στις 6:40 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    εγω θα ελεγα να διατηρηθει η παλια γραμμη για τουριστικους λογους , και για εξυπηρετηση των κατοικων της περιοχης στα προτυπα του οδοντοτου .
    Αλλα να σπασει σε πολες μικρες διαδρομες .

    Γιατι για να ερθει καποιος απο αθηνα τριπολη προτιμαει τα λεωφορεια που κανουν μια ωρα λιγοτερο και το τρενο εχει πανατ λιγους επιβατες .

    Αν και ο κοσμος δεν ξερει οτι το εισητηριο για να κατεβει κανεις τριπολη με το τρενο ειναι το μισο απο αυτο του λεωφορειου .

    Παντως κριμα για το τραγικο συμβαν και για τον ανθρωπο που σκοτωθηκε .
    Ελπιζω η γραμμη να συνεχισει να λειτουργει .

  • 16 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:38 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Η γραμμή δεν πρόκειται να Λειτουργήσει ξανά...Βρήκαν ευκαιρία να κλείσουν την ΣΠΑΠ μια και καλή ...Και για τους μη γνωρίζοντες ΣΠΑΠ -->(Σιδηρόδρομοι Πειραιώς Αθηνών Πελοποννήσου) μετρική γραμμή ,ALCo και πάει λέγοντας

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget