Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

ΑΣΤΕΙΑ: ΟΑΣΑ: Οι επερχόμενοι ελεγκτές!

0 σχόλια
12 Απριλίου 2011, Αθήνα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΑΣΑ

Μετά το πρωτοφανές περιστατικό πυροβολισμού ελεγκτή από λαθρεπιβάτη, για τον οποίο ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση, ο όμιλος επιχειρήσεων ΟΑΣΑ εκκινά μια εκτεταμένη συνεργασία με τις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού και τα σωματεία πολεμικών τεχνών και αθλημάτων.

Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε για τη νέα διάρθρωση του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου (ΣΕΚ), όπου θα χωρίζεται σε 4 βασικές κατηγορίες:


Ελεγκτής-νίντζα: Αυτή η κατηγορία ελεγκτών θα
προέρχεται μετά από άριστη εντατική εκπαίδευση πολεμικών τεχνών, συμπεριλαμβανομένων καράτε, ταε κβο ντo, κραβ μάγκα και κάποιες επιλεκτικές αφοπλιστικές/αυτοαμυντικές πολεμικές τέχνες και θα έχουν το δικαίωμα να σπάσουν έως 2 κόκκαλα και 4 σπόνδυλους σε κάθε λαθρεπιβάτη που θα επιχειρήσει να διαφύγει με ή χωρίς την απειλή όπλου.

Ελεγκτής-κομάντο: Η δεύτερη βασική κατηγορία ελεγκτών θα προέρχεται από τις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού και πέραν των αφοπλιστικών τους κινήσεων, θα είναι εφοδιασμένοι με καλάσνικοφ και μπαζούκας για την αποτελεσματική εξουδετέρωση των σκληροπυρηνικών πολλαπλών λαθρεπιβατών που θα οπλοφορούν.

Ελεγκτής-παλαιστής: Η τρίτη βασική κατηγορία ελεγκτών θα προέρχεται από τον χώρο του kick-boxing και πάλης (wrestling), εκπαιδευμένοι από τους γκουρού του είδους (Μιχάλη Ζαμπίδη, John Cena, κτλ) και θα είναι συμπληρωματικοί των ελεγκτών-νίντζα, ώστε με την αυξημένη τους μυϊκή μάζα να εξουδετερώνουν τους υπέρβαρους λαθρεπιβάτες.

Ελεγκτής-ελεγκτής: Η 4η κατηγορία ελεγκτών θα είναι η υπάρχουσα και το δυναμικό της δεν θα ξεπερνά τους 20 εργαζομένους. Θα χρησιμοποιούνται σε λεωφορειακές γραμμές και σταθμούς όπου είναι πιθανον να μην αντιμετωπίσουν λαθρεπιβάτες, δλδ σε περιοχές υψηλών εισοδηματικών κριτηρίων όπως τις λεωφορειακές γραμμές Ψυχικού, Φιλοθέης, Κολωνακίου, Εκάλης, Δροσιάς, Σταμάτας, Άνοιξης, και τους σταθμούς του μετρό ΜΑΡΟΥΣΙ, ΚΑΤ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

Μετά την αναδιάρθρωση του ΣΕΚ, ο όμιλος επιχειρήσεων ΟΑΣΑ με τον συνδυασμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και του ελεγχόμενου συστήματος επιβιβάσεων στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο, προσβλέπει στον μηδενισμό της λαθρεπιβίβασης και καλεί τους επιβάτες να επιβεβαιώσουν τις προβλέψεις, για να μην αναγκαστεί να αυξήσει το εισιτήριο στα 1,6 ευρώ.

Με την παράκληση να δημοσιευθεί,
όμιλος ΟΑΣΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget