ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Απριλίου
(29)
- Κυριακή 1 Μαϊου 2011: Απεργίες στα Μέσα Σταθερής Τ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Ημέρα της Γης...
- ΟΑΣΑ: 22 έως και 26 Απριλίου 2011: Ωράριο λειτουργ...
- ΕΘΕΛ: Σε διαθεσιμότητα ο οδηγός που κατέβασε τους ...
- ΕΘΕΛ: Διώροφα λεωφορεία για την γραμμή Ε22 ΑΚΑΔΗΜΙ...
- ΑΜΕΛ: Ζημιές σε ακυρωτικά και εκδοτήρια από αναρχι...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΟΪΚΑ: Απογοήτευση η αναδιάρθρωση των σ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Εκπληκτικό διάβημα των εργαζομένων πρ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: 1η Μαϊου 2011: 2η φάση πιλοτικής μετ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τι αλλάζει η πεζοδρόμηση της Π...
- ΑΣΤΕΙΑ: Απάντηση της ΤΡΕΛΟΣΕ σε ανάρτηση μας!
- ΑΣΤΕΙΑ: Νόμοι του Μέρφυ για τα λεωφορεία!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: ΣΠΑΠ: Εκσυγχρονισμένο δίκτυο χ...
- ΤΡΑΜ: Πολύτιμες πληροφορίες από απάντηση σε δημοσι...
- ΑΣΤΕΙΑ: ΟΑΣΑ: Οι επερχόμενοι ελεγκτές!
- ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ: ΜΙΝΣΚ: Τρομοκρατική επίθεση στο μετρό
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κοινή σύσκεψη για τη...
- ΕΘΕΛ: Λαθρεπιβάτης πυροβόλησε ελεγκτή!
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και De...
- ΑΜΕΛ: Ατύχημα στον σταθμό ΣΕΠΟΛΙΑ
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από τ...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ανάρτηση δασικών χαρτών για Πεν...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμέν...
- ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοπο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ο ΟΣΕ εξυγιαίνεται "καλώς" - Τρίτη 5...
- ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτώ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Με πρωθυπουργική εντολή τα ποδήλατα ...
- ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκτα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 12 Απριλίου 2011
ΑΣΤΕΙΑ: Απάντηση της ΤΡΕΛΟΣΕ σε ανάρτηση μας!
στις
10:52 μ.μ.
Αναρτήθηκε από
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών
2
σχόλια
Μιας και οι απαντήσεις των εταιρειών σε δημοσιεύματα και αναρτήσεις έχει γίνει πολύ της μόδας, αναρωτιόμασταν ποιά θα ήταν η απάντηση που θα έδινε η ΤΡΕΛΟΣΕ στο δημοσιευμά μας όπου έχουμε συγκεντρώσει όλα τα προβλήματα του προαστιακού (εδώ). Απολαύστε:
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011,
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΡΕΛΟΣΕ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
ΠΡΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
Αγαπητέ διαχειριστή, με αφορμή το ανάλγητο δημοσιευμά σας όπου παρουσιάζεται το εμπιστευτικό επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου επιχειρησεών ΤΡΕΛΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο ως ένα μπουκέτο προβλημάτων, επιτρέψτε μας να σας διορθώσουμε:
1. Η ανενεργή σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/τηλεπικοινωνίες στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ αποτελεί μια ευρηματική αξιολόγηση των εργαζομένων και των μηχανοδηγών του ομίλου σε επικίνδυνες καταστάσεις που μπορούν να περιέλθουν στο δίκτυο. Εξετάζεται και αξιολογείται η δυνατότητα στενής συνεργασίας τους και η ευρηματικότητα τους στην άμεση και αποτελεσματική επίλυση των σιδηροδρομικών προβλημάτων. Παράλληλα, προσφέρουμε στους λάτρεις της περιπέτειας και των μουσειακών γραμμών τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την ανδρεναλίνη τους, εξομοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του προαστιακού με την επικινδυνότητα των πρώτων σιδηροδρομικών γραμμών παγκοσμίως. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία των τηλεπικοινωνίων αποτελεί το 34% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.
2. Η ανενεργή τηλεματική στο αναφερθέν τμήμα αποτελεί μια προσπάθεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Απαιδείας και Δια Βιου Αποχαύνωσης για την βελτίωση της μνήμης των επιβατών και την άνοδο του δείκτη IQ. Ως γνωστόν, η πλειοψηφεία των επιβατών είναι άτομα που μετέχουν ενεργά ως μέλη σε κάποια βαθμίδα εκπαίδευσης και η εξαναγκαστική αφομοίωση των ωρών των δρομολογίων θα εγκαθιδρύσει φωτογραφική μνήμη σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές μελέτες. Μάλιστα, η διεύρυνση του IQ που προαναφέρθηκε γίνεται με τον εξανγκασμό των επιβατών να υπολογίζουν μέσω στατιστικών μεθόδων, επιπέδων εμπιστοσύνης και στατιστικού σφάλματος, τις πιθανοτητές του γεγονότος "ο συρμός να αργήσει κάποια λεπτά". Η χρονική καθυστέρηση χωρίζεται σε βαθμίδες και η πιθανότητα πραγματοποίησης ενός εκ των ενδεχομένων υπολογίζεται ξεχωριστά, στην ατελείωτη ελεύθερη ωρα που θα έχει ο επιβάτης καθώς αναμένει την έλευση του δρομολογίου του. Υπο κανονικές συνθήκες, οι υπολογισμοί αυτοί θα απαιτούσαν χαρτί, μολύβι και επιστημονικό κομπιουτεράκι. Όμως, ο ελεύθερος χρόνος και η αγανάκτιση του επιβάτη για το επόμενο δρομολόγιο τον αναγκάζει να τα υπολογίσει μόνο με το μυαλό του. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία της τηλεματικής αποτελεί το 15% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σταθμό. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.
3. Για τα χαλασμένα αυτόματα εκδοτήρια και για τα κλειστά γκισέ εισιτηρίων, δεν μπορεί να είναι παρά μια προσπάθεια αφομοίωσης του στοιχείου της προνοητικότητας στην ελληνική κοινωνία. Προνοητικότητα ώστε πριν αποφασίσουν να ταξιδέψουν, να έχουν ηδη προμηθευτεί το εισιτήριο για παν ενδεχόμενο. Υπενθυμίζουμε ότι οι δείκτες προνοητικότητας των Ελλήνων πολιτών είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη. Με αυτή τη στάση ευθύνης, η ΤΡΕΛΟΣΕ προσβλέπει στην συνεχή βελτίωση των νοητικών χαρακτηριστικών των επιβατών της.
4. Όσον αφορά τις ανενεργές κυλιόμενες κλίμακες και ασανσέρ, πρόκειται για άλλη μια στάση ευθύνης της εταιρίας για τη βελτίωση των σωματικών, αυτή τη φορά, χαρακτηριστικών των Ελλήνων. Όπως γνωρίζεται, ο ελληνικός λαός είναι από τους πλέον παχύσαρκους σε Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Σε έρευνα που έγινε στην Κοπενγάγη, το ανεβοκατέβασμα σκαλών στον σιδηρόδρομο μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακή μείωση του ποσοστού λίπους, κάθως αποτελεί από τις διασημότερες αερόβιες ασκήσεις. Παράλληλα, για τα άτομα με δυσκολίες κινητικότητας, η εταιρία μας προσβλέπει στην καλλιέργεια αισθήματος αμοιβαίας υποστήριξης, αλληλοβοήθειας και ευαισθητοποίησης. Στην θέα ενός αναπηρικού αμαξιδίου που ο χρήστης του δεν μπορεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας μας, οι υπόλοιποι επιβάτες θα ανελκύσουν το αναπηρικό αμαξίδιο στους ώμους τους και θα κατεβάσουν τον συνάνθρωπο μας που χρήζει βοήθειας. Όταν αυτή η ενέργεια γίνει καθημερινότητα μπροστά στα μάτια μας και μόνο με το υποσυνείδητο θα τείνουμε να είμαστε πιο ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουμε. Να μην αναφερθούμε στην αναερόβια άσκηση της μεταφοράς του αμαξιδίου, όπου τμήματα των σκελετικών μυϊκών ιστών τραυματίζονται με αποτέλεσμα να αντικατασταθούν με άλλα, μεγαλύτερης διαμέτρου, όπου σε συνδυασμό με την αερόβια, αποτελεί ένα πρόγραμμα σωματοδόμησης (bodybuilding) που εφαρμόζετε χωρίς καν να το γνωρίζουν οι επιβάτες μας. Από τις οθόνες τηλεματικής, αναμένεται να αναπαράγονται και διατροφικές συμβουλές για την μεγιστοποίηση των αλλαγών.
5. Για την "απαράδεκτη", όπως αποκαλείται, συχνότητα δρομολογίων η απάντηση του οργανισμού μας είναι οτι σε μια εποχή πρωτοφανούς οικονομικής ύφεσης, πρέπει επιτέλους οι Έλληνες πολίτες να γυρίσουν στο γνωστό ρητό της ολιγαρκείας των μακρινών προγόνων τους, τόσο ώστε να μην διαμαρτύρονται έντονα για τα ολοένα περισσότερα οικονομικά μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης -να συνηθίσουν στην λιτότητα- όσο και στο να μειώσουμε τις λειτουργικές δαπάνες του οργανισμού. Άλλωστε, αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων του δήμου Αθηναίων και συγκεκριμένα της συνοικίας των Σεπολίων η ελαχιστοποίηση της όχλησης από τα διερχόμενα τρένα. Σε πρώτο πλάνο, ο οργανισμός μας έχοντας τιμή, ευθύνη και ευαισθητοποίηση για τους κατοίκους που επέλεξαν να κτίσουν/αγοράσουν την οικία τους ακριβώς δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές, μειώνει την συχνότητα της όχλησης μέσω της μείωσης των συχνοτήτων διέλευσης τρένων.
6. Για τα προβλήματα βανδαλισμού του τροχαίου υλικού με γκράφιτι, είναι απλά σύγκρουση ιδεολογιών δικών σας και της διοίκησης. Η διοίκηση πιστεύει ότι η διακόσμηση των συρμών με γκράφιτι τύπου "tag" δίνει μια νότα νεανικότητας και ομορφιάς στα τρένα χωρίς να επιβαρύνει τα έξοδα της εταιρείας, ενώ δηλώνει σθεναρά ότι η περιουσία του οργανισμού είναι περιουσία του δημοσίου, όπου δλδ κάθε πολίτης μπορεί να προβεί σε αλλαγές της εμφάνισης της περιουσίας του.
7. Για την έλλειψη ελέγχων εισιτηρίων, ο οργανισμός μας εξοικονομεί αξιόλογα εργατικά κόστη με αυτή την ενέργεια και παράλληλα στοιχηματίζει στην έννομη συμπεριφορά των πολιτών, όπως έχει καλλιεργηθεί από το πολιτικό σύστημα αλλά και στην κοινή λογική όπου ο ιδιοκτήτης-επιβάτης δεν προκαλεί ζημιές στα αντικείμενα κατοχής του, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει άδικη κατανομή των ελλειμμάτων στο σύνολο της κοινωνίας, όπου δεν χρησιμοποιεί όλη τον σιδηρόδρομο ως μέσο μετακίνησης αλλά και μελλοντική ιδιωτικοποίηση και αρα μείωση της περιουσίας του κοινωνικού αυτού συνόλου.
8. Για την "οκνηρότητα" που καταλογίζεται στην θυγατρική μας ΒΑΡΙΟΣΕ (πρώην ΕΡΓΟΣΕ), οφείλουμε να σας απαντήσουμε ότι η αντίληψη του χρόνου είναι σχετική και ποτέ απόλυτη, σύφωνα με τους κορυφαίους φυσικούς. Επομένως, είναι άτοπο να διατείνεστε ότι η εταιρεία αργοπορεί στις εργασίες της και την παράδοση των έργων, αφού από δική της και δικιά μας υποκειμενική αντίληψη του χρόνου, γίνεται εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων.
9. Για την "απαράδεκτη εξυπηρέτηση με υποπροαστιακό Χαλκίδας και Θήβας" οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι οι ενέργειες μας είναι πλήρως εναρμονισμένες με το Ρυθμιστικο Σχέδιο Ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών και το Υπουργείο Πειραματιστικών Οικονομικών, όπου προβλέπεται σταδιακά να αναγκαστεί να συσσωρευθεί το σύνολο των κατοίκων της χώρας, ώστε το υπόλοιπο να πωληθεί σε θεσμικούς επενδυτές ακινήτων του εξωτερικου για την μείωση του δημόσιου χρέους.
Μετά την λεπτομερής ανάλυση του επιχειρηματικού μας σχεδίου όπου εσείς, ελπίζουμε όχι δόλια, παρεξηγήσατε, αναμένουμε τουλάχιστον μια ανακλητική ανάρτηση μετάνοιας και θετικές αναρτήσεις στο μέλλον.
Όμιλος ΤΡΕΛΟΣΕ
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011,
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΡΕΛΟΣΕ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
ΠΡΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
Αγαπητέ διαχειριστή, με αφορμή το ανάλγητο δημοσιευμά σας όπου παρουσιάζεται το εμπιστευτικό επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου επιχειρησεών ΤΡΕΛΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο ως ένα μπουκέτο προβλημάτων, επιτρέψτε μας να σας διορθώσουμε:
1. Η ανενεργή σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/τηλεπικοινωνίες στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ αποτελεί μια ευρηματική αξιολόγηση των εργαζομένων και των μηχανοδηγών του ομίλου σε επικίνδυνες καταστάσεις που μπορούν να περιέλθουν στο δίκτυο. Εξετάζεται και αξιολογείται η δυνατότητα στενής συνεργασίας τους και η ευρηματικότητα τους στην άμεση και αποτελεσματική επίλυση των σιδηροδρομικών προβλημάτων. Παράλληλα, προσφέρουμε στους λάτρεις της περιπέτειας και των μουσειακών γραμμών τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την ανδρεναλίνη τους, εξομοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του προαστιακού με την επικινδυνότητα των πρώτων σιδηροδρομικών γραμμών παγκοσμίως. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία των τηλεπικοινωνίων αποτελεί το 34% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.
2. Η ανενεργή τηλεματική στο αναφερθέν τμήμα αποτελεί μια προσπάθεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Απαιδείας και Δια Βιου Αποχαύνωσης για την βελτίωση της μνήμης των επιβατών και την άνοδο του δείκτη IQ. Ως γνωστόν, η πλειοψηφεία των επιβατών είναι άτομα που μετέχουν ενεργά ως μέλη σε κάποια βαθμίδα εκπαίδευσης και η εξαναγκαστική αφομοίωση των ωρών των δρομολογίων θα εγκαθιδρύσει φωτογραφική μνήμη σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές μελέτες. Μάλιστα, η διεύρυνση του IQ που προαναφέρθηκε γίνεται με τον εξανγκασμό των επιβατών να υπολογίζουν μέσω στατιστικών μεθόδων, επιπέδων εμπιστοσύνης και στατιστικού σφάλματος, τις πιθανοτητές του γεγονότος "ο συρμός να αργήσει κάποια λεπτά". Η χρονική καθυστέρηση χωρίζεται σε βαθμίδες και η πιθανότητα πραγματοποίησης ενός εκ των ενδεχομένων υπολογίζεται ξεχωριστά, στην ατελείωτη ελεύθερη ωρα που θα έχει ο επιβάτης καθώς αναμένει την έλευση του δρομολογίου του. Υπο κανονικές συνθήκες, οι υπολογισμοί αυτοί θα απαιτούσαν χαρτί, μολύβι και επιστημονικό κομπιουτεράκι. Όμως, ο ελεύθερος χρόνος και η αγανάκτιση του επιβάτη για το επόμενο δρομολόγιο τον αναγκάζει να τα υπολογίσει μόνο με το μυαλό του. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία της τηλεματικής αποτελεί το 15% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σταθμό. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.
3. Για τα χαλασμένα αυτόματα εκδοτήρια και για τα κλειστά γκισέ εισιτηρίων, δεν μπορεί να είναι παρά μια προσπάθεια αφομοίωσης του στοιχείου της προνοητικότητας στην ελληνική κοινωνία. Προνοητικότητα ώστε πριν αποφασίσουν να ταξιδέψουν, να έχουν ηδη προμηθευτεί το εισιτήριο για παν ενδεχόμενο. Υπενθυμίζουμε ότι οι δείκτες προνοητικότητας των Ελλήνων πολιτών είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη. Με αυτή τη στάση ευθύνης, η ΤΡΕΛΟΣΕ προσβλέπει στην συνεχή βελτίωση των νοητικών χαρακτηριστικών των επιβατών της.
4. Όσον αφορά τις ανενεργές κυλιόμενες κλίμακες και ασανσέρ, πρόκειται για άλλη μια στάση ευθύνης της εταιρίας για τη βελτίωση των σωματικών, αυτή τη φορά, χαρακτηριστικών των Ελλήνων. Όπως γνωρίζεται, ο ελληνικός λαός είναι από τους πλέον παχύσαρκους σε Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Σε έρευνα που έγινε στην Κοπενγάγη, το ανεβοκατέβασμα σκαλών στον σιδηρόδρομο μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακή μείωση του ποσοστού λίπους, κάθως αποτελεί από τις διασημότερες αερόβιες ασκήσεις. Παράλληλα, για τα άτομα με δυσκολίες κινητικότητας, η εταιρία μας προσβλέπει στην καλλιέργεια αισθήματος αμοιβαίας υποστήριξης, αλληλοβοήθειας και ευαισθητοποίησης. Στην θέα ενός αναπηρικού αμαξιδίου που ο χρήστης του δεν μπορεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας μας, οι υπόλοιποι επιβάτες θα ανελκύσουν το αναπηρικό αμαξίδιο στους ώμους τους και θα κατεβάσουν τον συνάνθρωπο μας που χρήζει βοήθειας. Όταν αυτή η ενέργεια γίνει καθημερινότητα μπροστά στα μάτια μας και μόνο με το υποσυνείδητο θα τείνουμε να είμαστε πιο ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουμε. Να μην αναφερθούμε στην αναερόβια άσκηση της μεταφοράς του αμαξιδίου, όπου τμήματα των σκελετικών μυϊκών ιστών τραυματίζονται με αποτέλεσμα να αντικατασταθούν με άλλα, μεγαλύτερης διαμέτρου, όπου σε συνδυασμό με την αερόβια, αποτελεί ένα πρόγραμμα σωματοδόμησης (bodybuilding) που εφαρμόζετε χωρίς καν να το γνωρίζουν οι επιβάτες μας. Από τις οθόνες τηλεματικής, αναμένεται να αναπαράγονται και διατροφικές συμβουλές για την μεγιστοποίηση των αλλαγών.
5. Για την "απαράδεκτη", όπως αποκαλείται, συχνότητα δρομολογίων η απάντηση του οργανισμού μας είναι οτι σε μια εποχή πρωτοφανούς οικονομικής ύφεσης, πρέπει επιτέλους οι Έλληνες πολίτες να γυρίσουν στο γνωστό ρητό της ολιγαρκείας των μακρινών προγόνων τους, τόσο ώστε να μην διαμαρτύρονται έντονα για τα ολοένα περισσότερα οικονομικά μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης -να συνηθίσουν στην λιτότητα- όσο και στο να μειώσουμε τις λειτουργικές δαπάνες του οργανισμού. Άλλωστε, αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων του δήμου Αθηναίων και συγκεκριμένα της συνοικίας των Σεπολίων η ελαχιστοποίηση της όχλησης από τα διερχόμενα τρένα. Σε πρώτο πλάνο, ο οργανισμός μας έχοντας τιμή, ευθύνη και ευαισθητοποίηση για τους κατοίκους που επέλεξαν να κτίσουν/αγοράσουν την οικία τους ακριβώς δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές, μειώνει την συχνότητα της όχλησης μέσω της μείωσης των συχνοτήτων διέλευσης τρένων.
6. Για τα προβλήματα βανδαλισμού του τροχαίου υλικού με γκράφιτι, είναι απλά σύγκρουση ιδεολογιών δικών σας και της διοίκησης. Η διοίκηση πιστεύει ότι η διακόσμηση των συρμών με γκράφιτι τύπου "tag" δίνει μια νότα νεανικότητας και ομορφιάς στα τρένα χωρίς να επιβαρύνει τα έξοδα της εταιρείας, ενώ δηλώνει σθεναρά ότι η περιουσία του οργανισμού είναι περιουσία του δημοσίου, όπου δλδ κάθε πολίτης μπορεί να προβεί σε αλλαγές της εμφάνισης της περιουσίας του.
7. Για την έλλειψη ελέγχων εισιτηρίων, ο οργανισμός μας εξοικονομεί αξιόλογα εργατικά κόστη με αυτή την ενέργεια και παράλληλα στοιχηματίζει στην έννομη συμπεριφορά των πολιτών, όπως έχει καλλιεργηθεί από το πολιτικό σύστημα αλλά και στην κοινή λογική όπου ο ιδιοκτήτης-επιβάτης δεν προκαλεί ζημιές στα αντικείμενα κατοχής του, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει άδικη κατανομή των ελλειμμάτων στο σύνολο της κοινωνίας, όπου δεν χρησιμοποιεί όλη τον σιδηρόδρομο ως μέσο μετακίνησης αλλά και μελλοντική ιδιωτικοποίηση και αρα μείωση της περιουσίας του κοινωνικού αυτού συνόλου.
8. Για την "οκνηρότητα" που καταλογίζεται στην θυγατρική μας ΒΑΡΙΟΣΕ (πρώην ΕΡΓΟΣΕ), οφείλουμε να σας απαντήσουμε ότι η αντίληψη του χρόνου είναι σχετική και ποτέ απόλυτη, σύφωνα με τους κορυφαίους φυσικούς. Επομένως, είναι άτοπο να διατείνεστε ότι η εταιρεία αργοπορεί στις εργασίες της και την παράδοση των έργων, αφού από δική της και δικιά μας υποκειμενική αντίληψη του χρόνου, γίνεται εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων.
9. Για την "απαράδεκτη εξυπηρέτηση με υποπροαστιακό Χαλκίδας και Θήβας" οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι οι ενέργειες μας είναι πλήρως εναρμονισμένες με το Ρυθμιστικο Σχέδιο Ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών και το Υπουργείο Πειραματιστικών Οικονομικών, όπου προβλέπεται σταδιακά να αναγκαστεί να συσσωρευθεί το σύνολο των κατοίκων της χώρας, ώστε το υπόλοιπο να πωληθεί σε θεσμικούς επενδυτές ακινήτων του εξωτερικου για την μείωση του δημόσιου χρέους.
Μετά την λεπτομερής ανάλυση του επιχειρηματικού μας σχεδίου όπου εσείς, ελπίζουμε όχι δόλια, παρεξηγήσατε, αναμένουμε τουλάχιστον μια ανακλητική ανάρτηση μετάνοιας και θετικές αναρτήσεις στο μέλλον.
Όμιλος ΤΡΕΛΟΣΕ
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Δείτε κι ένα σχετικό βίντεο...
http://www.youtube.com/watch?v=hEawtEC0VVo
Χαααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
Δώσε και ΣΩΣΕ!!!!!