Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

ΑΣΤΕΙΑ: Απάντηση της ΤΡΕΛΟΣΕ σε ανάρτηση μας!

2 σχόλια
Μιας και οι απαντήσεις των εταιρειών σε δημοσιεύματα και αναρτήσεις έχει γίνει πολύ της μόδας, αναρωτιόμασταν ποιά θα ήταν η απάντηση που θα έδινε η ΤΡΕΛΟΣΕ στο δημοσιευμά μας όπου έχουμε συγκεντρώσει όλα τα προβλήματα του προαστιακού (εδώ). Απολαύστε:


Τετάρτη 13 Απριλίου 2011,

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΡΕΛΟΣΕ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

ΠΡΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

Αγαπητέ διαχειριστή, με αφορμή το ανάλγητο δημοσιευμά σας όπου παρουσιάζεται το εμπιστευτικό επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου επιχειρησεών ΤΡΕΛΟΣΕ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο ως ένα μπουκέτο προβλημάτων, επιτρέψτε μας να σας διορθώσουμε:

1. Η ανενεργή σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση/τηλεπικοινωνίες στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ αποτελεί μια ευρηματική αξιολόγηση των εργαζομένων και των μηχανοδηγών του ομίλου σε επικίνδυνες καταστάσεις που μπορούν να περιέλθουν στο δίκτυο. Εξετάζεται και αξιολογείται η δυνατότητα στενής συνεργασίας τους και η ευρηματικότητα τους στην άμεση και αποτελεσματική επίλυση των σιδηροδρομικών προβλημάτων. Παράλληλα, προσφέρουμε στους λάτρεις της περιπέτειας και των μουσειακών γραμμών τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την ανδρεναλίνη τους, εξομοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του προαστιακού με την επικινδυνότητα των πρώτων σιδηροδρομικών γραμμών παγκοσμίως. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία των τηλεπικοινωνίων αποτελεί το 34% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.

2. Η ανενεργή τηλεματική στο αναφερθέν τμήμα αποτελεί μια προσπάθεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Απαιδείας και Δια Βιου Αποχαύνωσης για την βελτίωση της μνήμης των επιβατών και την άνοδο του δείκτη IQ. Ως γνωστόν, η πλειοψηφεία των επιβατών είναι άτομα που μετέχουν ενεργά ως μέλη σε κάποια βαθμίδα εκπαίδευσης και η εξαναγκαστική αφομοίωση των ωρών των δρομολογίων θα εγκαθιδρύσει φωτογραφική μνήμη σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές μελέτες. Μάλιστα, η διεύρυνση του IQ που προαναφέρθηκε γίνεται με τον εξανγκασμό των επιβατών να υπολογίζουν μέσω στατιστικών μεθόδων, επιπέδων εμπιστοσύνης και στατιστικού σφάλματος, τις πιθανοτητές του γεγονότος "ο συρμός να αργήσει κάποια λεπτά". Η χρονική καθυστέρηση χωρίζεται σε βαθμίδες και η πιθανότητα πραγματοποίησης ενός εκ των ενδεχομένων υπολογίζεται ξεχωριστά, στην ατελείωτη ελεύθερη ωρα που θα έχει ο επιβάτης καθώς αναμένει την έλευση του δρομολογίου του. Υπο κανονικές συνθήκες, οι υπολογισμοί αυτοί θα απαιτούσαν χαρτί, μολύβι και επιστημονικό κομπιουτεράκι. Όμως, ο ελεύθερος χρόνος και η αγανάκτιση του επιβάτη για το επόμενο δρομολόγιο τον αναγκάζει να τα υπολογίσει μόνο με το μυαλό του. Επίσης, με αυτό τον τρόπο, εξοικονομούμε ηλεκτρική ενέργεια και αρα μειώνουμε τις λειτουργικές δαπάνες. Η λειτουργία της τηλεματικής αποτελεί το 15% των εξόδων για ηλεκτρική ενέργεια σε έναν τυπικό σταθμό. Αυτό το κόστος είναι απαράδεκτο να το επομίζεται ο οργανισμός και αρα η ελληνική κοινωνία.

3. Για τα χαλασμένα αυτόματα εκδοτήρια και για τα κλειστά γκισέ εισιτηρίων, δεν μπορεί να είναι παρά μια προσπάθεια αφομοίωσης του στοιχείου της προνοητικότητας στην ελληνική κοινωνία. Προνοητικότητα ώστε πριν αποφασίσουν να ταξιδέψουν, να έχουν ηδη προμηθευτεί το εισιτήριο για παν ενδεχόμενο. Υπενθυμίζουμε ότι οι δείκτες προνοητικότητας των Ελλήνων πολιτών είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη. Με αυτή τη στάση ευθύνης, η ΤΡΕΛΟΣΕ προσβλέπει στην συνεχή βελτίωση των νοητικών χαρακτηριστικών των επιβατών της.

4. Όσον αφορά τις ανενεργές κυλιόμενες κλίμακες και ασανσέρ, πρόκειται για άλλη μια στάση ευθύνης της εταιρίας για τη βελτίωση των σωματικών, αυτή τη φορά, χαρακτηριστικών των Ελλήνων. Όπως γνωρίζεται, ο ελληνικός λαός είναι από τους πλέον παχύσαρκους σε Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως. Σε έρευνα που έγινε στην Κοπενγάγη, το ανεβοκατέβασμα σκαλών στον σιδηρόδρομο μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακή μείωση του ποσοστού λίπους, κάθως αποτελεί από τις διασημότερες αερόβιες ασκήσεις. Παράλληλα, για τα άτομα με δυσκολίες κινητικότητας, η εταιρία μας προσβλέπει στην καλλιέργεια αισθήματος αμοιβαίας υποστήριξης, αλληλοβοήθειας και ευαισθητοποίησης. Στην θέα ενός αναπηρικού αμαξιδίου που ο χρήστης του δεν μπορεί να κάνει χρήση της υπηρεσίας μας, οι υπόλοιποι επιβάτες θα ανελκύσουν το αναπηρικό αμαξίδιο στους ώμους τους και θα κατεβάσουν τον συνάνθρωπο μας που χρήζει βοήθειας. Όταν αυτή η ενέργεια γίνει καθημερινότητα μπροστά στα μάτια μας και μόνο με το υποσυνείδητο θα τείνουμε να είμαστε πιο ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουμε. Να μην αναφερθούμε στην αναερόβια άσκηση της μεταφοράς του αμαξιδίου, όπου τμήματα των σκελετικών μυϊκών ιστών τραυματίζονται με αποτέλεσμα να αντικατασταθούν με άλλα, μεγαλύτερης διαμέτρου, όπου σε συνδυασμό με την αερόβια, αποτελεί ένα πρόγραμμα σωματοδόμησης (bodybuilding) που εφαρμόζετε χωρίς καν να το γνωρίζουν οι επιβάτες μας. Από τις οθόνες τηλεματικής, αναμένεται να αναπαράγονται και διατροφικές συμβουλές για την μεγιστοποίηση των αλλαγών.

5. Για την "απαράδεκτη", όπως αποκαλείται, συχνότητα δρομολογίων η απάντηση του οργανισμού μας είναι οτι σε μια εποχή πρωτοφανούς οικονομικής ύφεσης, πρέπει επιτέλους οι Έλληνες πολίτες να γυρίσουν στο γνωστό ρητό της ολιγαρκείας των μακρινών προγόνων τους, τόσο ώστε να μην διαμαρτύρονται έντονα για τα ολοένα περισσότερα οικονομικά μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης -να συνηθίσουν στην λιτότητα- όσο και στο να μειώσουμε τις λειτουργικές δαπάνες του οργανισμού. Άλλωστε, αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων του δήμου Αθηναίων και συγκεκριμένα της συνοικίας των Σεπολίων η ελαχιστοποίηση της όχλησης από τα διερχόμενα τρένα. Σε πρώτο πλάνο, ο οργανισμός μας έχοντας τιμή, ευθύνη και ευαισθητοποίηση για τους κατοίκους που επέλεξαν να κτίσουν/αγοράσουν την οικία τους ακριβώς δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές, μειώνει την συχνότητα της όχλησης μέσω της μείωσης των συχνοτήτων διέλευσης τρένων.

6. Για τα προβλήματα βανδαλισμού του τροχαίου υλικού με γκράφιτι, είναι απλά σύγκρουση ιδεολογιών δικών σας και της διοίκησης. Η διοίκηση πιστεύει ότι η διακόσμηση των συρμών με γκράφιτι τύπου "tag" δίνει μια νότα νεανικότητας και ομορφιάς στα τρένα χωρίς να επιβαρύνει τα έξοδα της εταιρείας, ενώ δηλώνει σθεναρά ότι η περιουσία του οργανισμού είναι περιουσία του δημοσίου, όπου δλδ κάθε πολίτης μπορεί να προβεί σε αλλαγές της εμφάνισης της περιουσίας του.

7. Για την έλλειψη ελέγχων εισιτηρίων, ο οργανισμός μας εξοικονομεί αξιόλογα εργατικά κόστη με αυτή την ενέργεια και παράλληλα στοιχηματίζει στην έννομη συμπεριφορά των πολιτών, όπως έχει καλλιεργηθεί από το πολιτικό σύστημα αλλά και στην κοινή λογική όπου ο ιδιοκτήτης-επιβάτης δεν προκαλεί ζημιές στα αντικείμενα κατοχής του, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει άδικη κατανομή των ελλειμμάτων στο σύνολο της κοινωνίας, όπου δεν χρησιμοποιεί όλη τον σιδηρόδρομο ως μέσο μετακίνησης αλλά και μελλοντική ιδιωτικοποίηση και αρα μείωση της περιουσίας του κοινωνικού αυτού συνόλου.

8. Για την "οκνηρότητα" που καταλογίζεται στην θυγατρική μας ΒΑΡΙΟΣΕ (πρώην ΕΡΓΟΣΕ), οφείλουμε να σας απαντήσουμε ότι η αντίληψη του χρόνου είναι σχετική και ποτέ απόλυτη, σύφωνα με τους κορυφαίους φυσικούς. Επομένως, είναι άτοπο να διατείνεστε ότι η εταιρεία αργοπορεί στις εργασίες της και την παράδοση των έργων, αφού από δική της και δικιά μας υποκειμενική αντίληψη του χρόνου, γίνεται εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων.

9. Για την "απαράδεκτη εξυπηρέτηση με υποπροαστιακό Χαλκίδας και Θήβας" οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι οι ενέργειες μας είναι πλήρως εναρμονισμένες με το Ρυθμιστικο Σχέδιο Ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών και το Υπουργείο Πειραματιστικών Οικονομικών, όπου προβλέπεται σταδιακά να αναγκαστεί να συσσωρευθεί το σύνολο των κατοίκων της χώρας, ώστε το υπόλοιπο να πωληθεί σε θεσμικούς επενδυτές ακινήτων του εξωτερικου για την μείωση του δημόσιου χρέους.

Μετά την λεπτομερής ανάλυση του επιχειρηματικού μας σχεδίου όπου εσείς, ελπίζουμε όχι δόλια, παρεξηγήσατε, αναμένουμε τουλάχιστον μια ανακλητική ανάρτηση μετάνοιας και θετικές αναρτήσεις στο μέλλον.

Όμιλος ΤΡΕΛΟΣΕ

2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget