ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Απριλίου
(29)
- Κυριακή 1 Μαϊου 2011: Απεργίες στα Μέσα Σταθερής Τ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Ημέρα της Γης...
- ΟΑΣΑ: 22 έως και 26 Απριλίου 2011: Ωράριο λειτουργ...
- ΕΘΕΛ: Σε διαθεσιμότητα ο οδηγός που κατέβασε τους ...
- ΕΘΕΛ: Διώροφα λεωφορεία για την γραμμή Ε22 ΑΚΑΔΗΜΙ...
- ΑΜΕΛ: Ζημιές σε ακυρωτικά και εκδοτήρια από αναρχι...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΟΪΚΑ: Απογοήτευση η αναδιάρθρωση των σ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Εκπληκτικό διάβημα των εργαζομένων πρ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: 1η Μαϊου 2011: 2η φάση πιλοτικής μετ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τι αλλάζει η πεζοδρόμηση της Π...
- ΑΣΤΕΙΑ: Απάντηση της ΤΡΕΛΟΣΕ σε ανάρτηση μας!
- ΑΣΤΕΙΑ: Νόμοι του Μέρφυ για τα λεωφορεία!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: ΣΠΑΠ: Εκσυγχρονισμένο δίκτυο χ...
- ΤΡΑΜ: Πολύτιμες πληροφορίες από απάντηση σε δημοσι...
- ΑΣΤΕΙΑ: ΟΑΣΑ: Οι επερχόμενοι ελεγκτές!
- ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ: ΜΙΝΣΚ: Τρομοκρατική επίθεση στο μετρό
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κοινή σύσκεψη για τη...
- ΕΘΕΛ: Λαθρεπιβάτης πυροβόλησε ελεγκτή!
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και De...
- ΑΜΕΛ: Ατύχημα στον σταθμό ΣΕΠΟΛΙΑ
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από τ...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ανάρτηση δασικών χαρτών για Πεν...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμέν...
- ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοπο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ο ΟΣΕ εξυγιαίνεται "καλώς" - Τρίτη 5...
- ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτώ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Με πρωθυπουργική εντολή τα ποδήλατα ...
- ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκτα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 12 Απριλίου 2011
ΤΡΑΜ: Πολύτιμες πληροφορίες από απάντηση σε δημοσιευμά τύπου
Δεν θα είναι η πρώτη φορά που η ΤΡΑΜ ΑΕ απαντά σε δημοσίευμα τύπου. Θυμίζουμε την απάντηση σε δημοσιευμά της IX Auto με τίτλο: "Προσοχή στα τραμ!".
Ακολουθώντας την παράδοση, η ΤΡΑΜ απάντησε σε δημοσιευμά της Ισοτιμίας ( δημοσιευμά εδώ - απάντηση της ΤΡΑΜ εδώ), δίδοντας πολύτιμες πληροφορίες εφ όλης της ύλης, μερικές από τις οποίες παραθέτουμε:
Πράσινο Κύμα
Όσον αφορά το πράσινο κύμα του τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες έχει υλοποιηθεί σχεδόν στο σύνολό του. Στο πλαίσιο των εργασιών για την υλοποίησή του, εκπονήθηκαν νέες μελέτες σηματοδότησης σε 34 διασταυρώσεις και επικαιροποιήθηκαν οι θέσεις ανίχνευσης του τραμ καθ’ όλο το μήκος του δικτύου, προκειμένου αυτές να ανταποκρίνονται στις τρέχουσες συνθήκες κίνησης του οχήματος (ταχύτητα, επιτάχυνση, επιβράδυνση κλπ.).
Σήμερα η ΤΡΑΜ υλοποιεί μία εγκεκριμένη μελέτη (Κασομούλη & Σαρκοδίνου). Αναμένει την έγκριση από την αρμόδια υπηρεσία (ΔΜΕΟ) για την απενεργοποίηση 4 σηματοδοτών επί της οδού Διαδόχου. Παραμένουν σε εκκρεμότητα α) ο έλεγχος και η έγκριση του κόμβου Ποσειδώνος & Μεταξά (ΔΜΕΟ) και β) η έγκριση και η υλοποίηση της Αρδηττού (ΟΑΣΑ, ΔΜΕΟ), με σκοπό τη χρήση αποκλειστικής λωρίδας του τραμ.
Οι νέοι χρόνοι που έχουν μετρηθεί μετά την εφαρμογή του πράσινου κύματος είναι ήδη βελτιωμένοι κατά ένα ποσοστό της τάξης του 10% σε σχέση με το άμεσο παρελθόν. Για παράδειγμα η διαδρομή «ΣΕΦ – Σύνταγμα» είχε χρόνο διάνυσης 53 λεπτά, πριν την εφαρμογή του πράσινου κύματος, και έχει βελτιωθεί σε 43 λεπτά της ώρας (ανάλογα με τη περίοδο της ημέρας).
Ήδη από 21.12.10 έχει εφαρμοστεί η δρομολόγηση με τους νέους μικρότερους χρόνους διαδρομής.
Με την ολοκλήρωση της εφαρμογής του πράσινου κύματος σε όλες τις διασταυρώσεις και της αποκλειστικής λωρίδας της Αρδηττού θα επιτευχθούν επιπλέον μειώσεις στους χρόνους διαδρομής του τραμ, βελτιώνοντας την αξιοπιστία του στη δρομολόγηση και δίνοντας τη δυνατότητα τροποποίησης των δρομολογίων, με σκοπό τη μείωση του χρόνου αναμονής στη στάση. Πρέπει να τονιστεί ότι η καλή λειτουργία του πράσινου κύματος είναι σε συνάρτηση με την καλή λειτουργία των φωτεινών κόμβων καθώς και τη μη παραβασιμότητα των οδηγών των οχημάτων στον τροχιόδρομο και ιδιαίτερα στους κόμβους όπου διέρχεται το τραμ.
Τέλος, η ΤΡΑΜ Α.Ε. έχει ορίσει ομάδα πρασίνου κύματος που έχει τη συνολική ευθύνη επίβλεψης για την συνεχή διατήρηση και βελτίωσή του.
Επέκταση στον Πειραιά
Όσον αφορά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά εκκρεμεί απόφαση των πολιτικών δικαστηρίων της Αθήνας για τον διαγωνισμό του έργου, στα οποία προσέφυγαν οι διαγωνιζόμενοι. Η ΤΡΑΜ Α.Ε., έχει προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια σχετικά με την επιλογή αναδόχου και θα εφαρμόσει τις εκδοθησόμενες δικαστικές αποφάσεις. Επίσης, θα προβεί σε κάθε ενέργεια για την εντός του προβλεπόμενου χρόνου υπογραφή της σύμβασης, μετά τη δικαστική απεμπλοκή του διαγωνισμού, προκειμένου να μην χαθεί η χρηματοδότηση του Έργου. Ήδη, με επιμέλεια της ΤΡΑΜ Α.Ε., η δικάσιμος έχει προσδιοριστεί εκ νέου για τον Ιούνιο 2011 μετά την ματαίωση της αρχικής συζήτησης, λόγω στάσεως εργασίας των δικαστικών υπαλλήλων.
Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά αποτελεί έργο πνοής όχι μόνο για την περιοχή, αλλά και για το φορέα μας, καθώς αναμένεται να αποφέρει σημαντικότατα οικονομικά οφέλη.
ΣΧΟΛΙΟ: Το πράσινο κύμα δεν εφαρμόζεται με την στενή έννοια του όρου, το αθηναϊκό πράσινο κύμα είναι απλά μια αλληλουχία συγχρονισμένων σηματοδοτών και οχι άμεση παράδοση προτεραιότητας στον τροχιόδρομο μέσω του συστήματος εντοπισμού θέσης. Αν είχε γίνει αυτό, η βελτίωση των χρόνων θα ήταν τουλάχιστον 25% (όπως διαλαλούσε η ΤΡΑΜ όταν το πρωτοεφάρμοζε) και οχι μόνο 10% (όπως τελικά αποδείχτηκε και παραδέχεται).
Ο αποκλειστικός τροχιόδρομος στην Αρδηττού είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά θα εφαρμοστεί μόνο αν διαχωριστεί με κάποιου είδους διαχωριστικό από τον υπόλοιπο δρόμο και υπάρξουν τηλεχειριζόμενες μπάρες/κολωνάκια που να αποτρέπουν την είσοδο σε οχήματα.
Για την επέκταση στον Πειραιά, όπως έχουμε πει και στο παρελθόν, είναι απαράδεκτη. Αν γίνει, θα αποτύχει και οι πολέμιοι του θα βρουν "και άλλη τροφή - λάσπη" όπως λέει και η Ισοτιμία. Η μοναδική λύση της επέκτασης στον Πειραιά όπου θα αποφέρει τεράστια κέρδη και αποτελεσματική συγκοινωνιακή κάλυψη είναι η διπλή γραμμή από Τζαβέλλα και οχι μονές γραμμές με τη μισή διαδρομή παράλληλα με τις γραμμές του ΗΣΑΠ, όπως είναι αυτή υπο δημοπράτηση!
Ακολουθώντας την παράδοση, η ΤΡΑΜ απάντησε σε δημοσιευμά της Ισοτιμίας ( δημοσιευμά εδώ - απάντηση της ΤΡΑΜ εδώ), δίδοντας πολύτιμες πληροφορίες εφ όλης της ύλης, μερικές από τις οποίες παραθέτουμε:
Πράσινο Κύμα
Όσον αφορά το πράσινο κύμα του τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες έχει υλοποιηθεί σχεδόν στο σύνολό του. Στο πλαίσιο των εργασιών για την υλοποίησή του, εκπονήθηκαν νέες μελέτες σηματοδότησης σε 34 διασταυρώσεις και επικαιροποιήθηκαν οι θέσεις ανίχνευσης του τραμ καθ’ όλο το μήκος του δικτύου, προκειμένου αυτές να ανταποκρίνονται στις τρέχουσες συνθήκες κίνησης του οχήματος (ταχύτητα, επιτάχυνση, επιβράδυνση κλπ.).
Σήμερα η ΤΡΑΜ υλοποιεί μία εγκεκριμένη μελέτη (Κασομούλη & Σαρκοδίνου). Αναμένει την έγκριση από την αρμόδια υπηρεσία (ΔΜΕΟ) για την απενεργοποίηση 4 σηματοδοτών επί της οδού Διαδόχου. Παραμένουν σε εκκρεμότητα α) ο έλεγχος και η έγκριση του κόμβου Ποσειδώνος & Μεταξά (ΔΜΕΟ) και β) η έγκριση και η υλοποίηση της Αρδηττού (ΟΑΣΑ, ΔΜΕΟ), με σκοπό τη χρήση αποκλειστικής λωρίδας του τραμ.
Οι νέοι χρόνοι που έχουν μετρηθεί μετά την εφαρμογή του πράσινου κύματος είναι ήδη βελτιωμένοι κατά ένα ποσοστό της τάξης του 10% σε σχέση με το άμεσο παρελθόν. Για παράδειγμα η διαδρομή «ΣΕΦ – Σύνταγμα» είχε χρόνο διάνυσης 53 λεπτά, πριν την εφαρμογή του πράσινου κύματος, και έχει βελτιωθεί σε 43 λεπτά της ώρας (ανάλογα με τη περίοδο της ημέρας).
Ήδη από 21.12.10 έχει εφαρμοστεί η δρομολόγηση με τους νέους μικρότερους χρόνους διαδρομής.
Με την ολοκλήρωση της εφαρμογής του πράσινου κύματος σε όλες τις διασταυρώσεις και της αποκλειστικής λωρίδας της Αρδηττού θα επιτευχθούν επιπλέον μειώσεις στους χρόνους διαδρομής του τραμ, βελτιώνοντας την αξιοπιστία του στη δρομολόγηση και δίνοντας τη δυνατότητα τροποποίησης των δρομολογίων, με σκοπό τη μείωση του χρόνου αναμονής στη στάση. Πρέπει να τονιστεί ότι η καλή λειτουργία του πράσινου κύματος είναι σε συνάρτηση με την καλή λειτουργία των φωτεινών κόμβων καθώς και τη μη παραβασιμότητα των οδηγών των οχημάτων στον τροχιόδρομο και ιδιαίτερα στους κόμβους όπου διέρχεται το τραμ.
Τέλος, η ΤΡΑΜ Α.Ε. έχει ορίσει ομάδα πρασίνου κύματος που έχει τη συνολική ευθύνη επίβλεψης για την συνεχή διατήρηση και βελτίωσή του.
Επέκταση στον Πειραιά
Όσον αφορά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά εκκρεμεί απόφαση των πολιτικών δικαστηρίων της Αθήνας για τον διαγωνισμό του έργου, στα οποία προσέφυγαν οι διαγωνιζόμενοι. Η ΤΡΑΜ Α.Ε., έχει προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια σχετικά με την επιλογή αναδόχου και θα εφαρμόσει τις εκδοθησόμενες δικαστικές αποφάσεις. Επίσης, θα προβεί σε κάθε ενέργεια για την εντός του προβλεπόμενου χρόνου υπογραφή της σύμβασης, μετά τη δικαστική απεμπλοκή του διαγωνισμού, προκειμένου να μην χαθεί η χρηματοδότηση του Έργου. Ήδη, με επιμέλεια της ΤΡΑΜ Α.Ε., η δικάσιμος έχει προσδιοριστεί εκ νέου για τον Ιούνιο 2011 μετά την ματαίωση της αρχικής συζήτησης, λόγω στάσεως εργασίας των δικαστικών υπαλλήλων.
Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά αποτελεί έργο πνοής όχι μόνο για την περιοχή, αλλά και για το φορέα μας, καθώς αναμένεται να αποφέρει σημαντικότατα οικονομικά οφέλη.
ΣΧΟΛΙΟ: Το πράσινο κύμα δεν εφαρμόζεται με την στενή έννοια του όρου, το αθηναϊκό πράσινο κύμα είναι απλά μια αλληλουχία συγχρονισμένων σηματοδοτών και οχι άμεση παράδοση προτεραιότητας στον τροχιόδρομο μέσω του συστήματος εντοπισμού θέσης. Αν είχε γίνει αυτό, η βελτίωση των χρόνων θα ήταν τουλάχιστον 25% (όπως διαλαλούσε η ΤΡΑΜ όταν το πρωτοεφάρμοζε) και οχι μόνο 10% (όπως τελικά αποδείχτηκε και παραδέχεται).
Ο αποκλειστικός τροχιόδρομος στην Αρδηττού είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά θα εφαρμοστεί μόνο αν διαχωριστεί με κάποιου είδους διαχωριστικό από τον υπόλοιπο δρόμο και υπάρξουν τηλεχειριζόμενες μπάρες/κολωνάκια που να αποτρέπουν την είσοδο σε οχήματα.
Για την επέκταση στον Πειραιά, όπως έχουμε πει και στο παρελθόν, είναι απαράδεκτη. Αν γίνει, θα αποτύχει και οι πολέμιοι του θα βρουν "και άλλη τροφή - λάσπη" όπως λέει και η Ισοτιμία. Η μοναδική λύση της επέκτασης στον Πειραιά όπου θα αποφέρει τεράστια κέρδη και αποτελεσματική συγκοινωνιακή κάλυψη είναι η διπλή γραμμή από Τζαβέλλα και οχι μονές γραμμές με τη μισή διαδρομή παράλληλα με τις γραμμές του ΗΣΑΠ, όπως είναι αυτή υπο δημοπράτηση!
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Ως οδηγός ΤΡΑΜ θα συμφωνήσω με το σχόλιο του διαχειριστή τόσο για το πράσινο κύμα, όσο και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κατά την διέλευση μας στην Άρδηττου.
Να επισημάνω ότι η ΤΡΑΜ έχει ήδη ξεκινήσει τις ενέργειες για αποκλειστική λωρίδα με κολονάκια και υπερυψωμένο διαχωριστικό.
Όσο για τον Πειραιά έπρεπε να ήμασταν ήδη εκεί και για τον σχεδιασμό πιο αρμόδιοι είναι οι συγκοινωνιολόγοι .
Σε ευχαριστώ, Νίκο.
Και στα λόγια μου έρχεσαι και για την χάραξη. Η διπλή χάραξη από Τζαβέλλα είναι πρόταση του τμήματος Αστικού Περιβάλλοντος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και οχι δικιά μου. Το συγκεκριμένο τμήμα είχε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για πλήρες δίκτυο τραμ στην Αθήνα. Το Σώμα Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) είχε επικροτήσει αυτή την έρευνα. Αρα, θέλω να πιστεύω πως και οι συγκοινωνιολόγοι είναι υπερ της διπλής χάραξης από Τζαβέλλα. Αν ενθυμούμαι καλά κιόλας, παρόμοιες ανησυχίες για την αποτυχία της μονής γραμμής είχε εκφράσει και μέλος του ΣΕΣ σε γνωστή εφημερίδα πριν 2 χρόνια.