Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

ΟΑΣΑ: Είναι χαρά να μαζεύεις τον παρά...

0 σχόλια
Περισσότερα από 470 χιλ. ευρώ αναμένεται να εισπράξουν οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών από πρόστιμα που υπεβλήθησαν σε λαθρεπιβάτες από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 20 Μαΐου 2011.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της έκθεσης που συντάχθηκε για το νέο Σώμα Ελεγκτών των αστικών συγκοινωνιών, οι περισσότεροι έλεγχοι έγιναν στον κέντρο της Αθήνας που καταλήγει ή διέρχεται το 80% της επιβατικής κίνησης. Οπως προκύπτει:

* Ενώ μέχρι σήμερα καταγράφονται 2,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή στη βάρδια, αυτός ο δείκτης από τον 1ο μήνα προσεγγίζει τα 3,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή ανά βάρδια.
* Τα αναμενόμενα έσοδα έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά και προσεγγίζουν τις 300.000 ? 350.000 ευρώ στο μήνα αιχμής (π.χ. Μάιος)
* Στο μήνα Απρίλιο υπάρχει σημαντική αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων κομίστρου σε σχέση με το 2011, όπου ειδικά στις πωλήσεις εισιτηρίων σημαντική συμβολή έχει η αντίληψη ότι υπάρχει συχνός έλεγχος.

Ωστόσο, λόγω της κρίσης διαπιστώνεται ότι το 90% των προστίμων θα πληρωθούν μέσω της εφορίας. Αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στη συγκέντρωση των οφειλών.
Οι έλεγχοι στα εισιτήρια γεμίζουν τα ταμεία του ΟΑΣΑ

Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Χ. Τσιόκα, αν το μέτρο λειτουργεί αποτρεπτικά τότε μπορεί να επιφέρει σημαντική αύξηση των επικυρώσεων σε ποσοστό μέχρι και 10%, που αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα της τάξης των 15 έως 30 εκατ. ευρώ ετησίως.

Στόχοι
Οι στόχοι του σώματος ελέγχου στις αστικές συγκοινωνίες, συνοπτικά, είναι:

1. Περιορισμός της λαθρεπιβίβασης. Με βάση μελέτες αλλά και την εμπειρία όλων μας το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης εκτείνεται σε ποσοστά από 5% (σε συχνά ελεγχόμενους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ) έως και 40% (σε λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές της Αττικής με δυσμενείς και έντονες κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές).

2. Αποτροπή φαινομένου

Στόχος είναι το σώμα ελέγχου να λειτουργεί αποτρεπτικά και όχι εισπρακτικά.

3. Διασφάλιση Βιωσιμότητας των δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών. Τα διαφυγόντα έσοδα από τη λαθρεπιβίβαση εκτιμάται ότι μπορεί να προσεγγίζουν τα 40-50 εκατ. ευρώ ετησίως.


ΠΗΓΗ: Ημερησία, της Μαρίας Μόσχου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget