
Η αιτία που προκάλεσε το αδιέξοδο στο οποίο έχει βρεθεί η ηγεσία του ΟΑΣΑ θα πρέπει να αναζητηθεί σύμφωνα με δημοσίευμα του «Κόσμου του Επενδυτή» στην περίοδο του 1994, τότε που για λόγους δημοσίου συμφέροντος έγινε η ενσωμάτωση των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων ΣΕΠ στο ελληνικό Δημόσιο.
Η προχειρότητα με την οποία έγινε η διαδικασία είχε σαν αποτέλεσμα εκατοντάδες λεωφορεία της ΕΘΕΛ σήμερα αν και εμφανίζονται ότι ανήκουν στο Δημόσιο, να θεωρούνται Ι.Χ. και γι’ αυτό να μην μπορούν να μεταπωληθούν.
Το συγκεκριμένο νομοθέτημα, με τον τρόπο που έγινε, οδήγησε αφενός σε εμπλοκή την πιθανή μεταπώληση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και αφετέρου θα αναγκάσει όπως όλα δείχνουν το Δημόσιο να πληρώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στους πρώην «ΣΕΠίτες».
Κι αυτό γιατί έπειτα από 15 αναβολές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, βγήκε πρόσφατα η πρώτη απόφαση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που δικαιώνει τους πρώτους 33 ιδιοκτήτες ΣΕΠ επιδικάζοντας τους συνολικά 330.000 ευρώ ως ηθική βλάβη.
Υπενθυμίζεται ότι το 1993 υπήρχαν 8 συνεταιρισμοί με 250 λεωφορεία κατά μέσο όρο και συνολικά 3.510 μετόχους εκ των οποίων 650 προσελήφθησαν στην ΕΘΕΛ και αναγκάστηκαν βάσει του νόμου κατάργησης των ΣΕΠ, να παραδώσουν τις άδειες τους.
Γνώστες των πραγμάτων εντός της ΕΘΕΛ αναφέρουν ότι περίπου 1.000 λεωφορεία κυκλοφορούν ως Ι.Χ. σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας και όχι ως Δ.Χ., χωρίς σφραγίδα από το ελληνικό δημόσιο και χωρίς μεταβίβαση της άδειας, αλλά με απλή σφραγίδα δικηγόρου. Πρόκειται για λεωφορεία που είχαν παραγγελθεί από τους μετόχους των ΣΕΠ.
Σημειώνεται ότι οι άδειες που είχαν οι μέτοχοι των ΣΕΠ ήταν δια νόμου αμεταβίβαστες. Επίσης αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι υπάρχουν πινακίδες ιδιωτικές σε αρκετό αριθμό λεωφορείων.
Υπογραμμίζεται ότι οι μέτοχοι, οι οποίοι δεν εντάχθηκαν στην ΕΘΕΛ ή τον ΟΑΣΑ που ιδρύθηκε το 1994, καταδικάστηκαν ουσιαστικά να μη δουλεύουν ως επαγγελματίες σε φορτηγά ή τουριστικά πούλμαν, αφού όντας επιταγμένοι δεν μπορούν ακόμη και σήμερα να δουλεύουν εκτός Αττικής, διότι δεν έχει αρθεί ακόμη το μέτρο της επιστράτευσης. Στο μεταξύ, το Σεπτέμβριο αναμένεται να προκηρυχθεί από τον ΟΑΣΑ διαγωνισμός για την πώληση 450 λεωφορείων.
ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr μέσω etheldrivers.blogspot.com
ΣΧΟΛΙΟ: Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται η αθλιότητα μας. Εδώ θα πρέπει να μας ενημερώσουν και οι επικίνδυνες διοικήσεις των ΔΕΚΟ γιατί αγοράζουν λεωφορεία εδώ και χρόνια αφού υπάρχουν αυτά που σαπίζουν...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.