Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΕΘΕΛ: 1.000 λεωφορεία σαπίζουν στα Λιόσια "βαφτισμένα"... ΙΧ!

0 σχόλια
Σε νεκροταφείο περίπου 1000 λεωφορείων έχουν μετατραπεί οι εγκαταστάσεις της ΕΘΕΛ στα Λιόσια. Εκατοντάδες λεωφορεία αργοπεθαίνουν χωρίς η πολιτεία να μπορεί να τα μεταπωλήσει...


Η αιτία που προκάλεσε το αδιέξοδο στο οποίο έχει βρεθεί η ηγεσία του ΟΑΣΑ θα πρέπει να αναζητηθεί σύμφωνα με δημοσίευμα του «Κόσμου του Επενδυτή» στην περίοδο του 1994, τότε που για λόγους δημοσίου συμφέροντος έγινε η ενσωμάτωση των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων ΣΕΠ στο ελληνικό Δημόσιο.

Η προχειρότητα με την οποία έγινε η διαδικασία είχε σαν αποτέλεσμα εκατοντάδες λεωφορεία της ΕΘΕΛ σήμερα αν και εμφανίζονται ότι ανήκουν στο Δημόσιο, να θεωρούνται Ι.Χ. και γι’ αυτό να μην μπορούν να μεταπωληθούν.

Το συγκεκριμένο νομοθέτημα, με τον τρόπο που έγινε, οδήγησε αφενός σε εμπλοκή την πιθανή μεταπώληση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και αφετέρου θα αναγκάσει όπως όλα δείχνουν το Δημόσιο να πληρώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ στους πρώην «ΣΕΠίτες».

Κι αυτό γιατί έπειτα από 15 αναβολές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, βγήκε πρόσφατα η πρώτη απόφαση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που δικαιώνει τους πρώτους 33 ιδιοκτήτες ΣΕΠ επιδικάζοντας τους συνολικά 330.000 ευρώ ως ηθική βλάβη.

Υπενθυμίζεται ότι το 1993 υπήρχαν 8 συνεταιρισμοί με 250 λεωφορεία κατά μέσο όρο και συνολικά 3.510 μετόχους εκ των οποίων 650 προσελήφθησαν στην ΕΘΕΛ και αναγκάστηκαν βάσει του νόμου κατάργησης των ΣΕΠ, να παραδώσουν τις άδειες τους.

Γνώστες των πραγμάτων εντός της ΕΘΕΛ αναφέρουν ότι περίπου 1.000 λεωφορεία κυκλοφορούν ως Ι.Χ. σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας και όχι ως Δ.Χ., χωρίς σφραγίδα από το ελληνικό δημόσιο και χωρίς μεταβίβαση της άδειας, αλλά με απλή σφραγίδα δικηγόρου. Πρόκειται για λεωφορεία που είχαν παραγγελθεί από τους μετόχους των ΣΕΠ.

Σημειώνεται ότι οι άδειες που είχαν οι μέτοχοι των ΣΕΠ ήταν δια νόμου αμεταβίβαστες. Επίσης αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι υπάρχουν πινακίδες ιδιωτικές σε αρκετό αριθμό λεωφορείων.

Υπογραμμίζεται ότι οι μέτοχοι, οι οποίοι δεν εντάχθηκαν στην ΕΘΕΛ ή τον ΟΑΣΑ που ιδρύθηκε το 1994, καταδικάστηκαν ουσιαστικά να μη δουλεύουν ως επαγγελματίες σε φορτηγά ή τουριστικά πούλμαν, αφού όντας επιταγμένοι δεν μπορούν ακόμη και σήμερα να δουλεύουν εκτός Αττικής, διότι δεν έχει αρθεί ακόμη το μέτρο της επιστράτευσης. Στο μεταξύ, το Σεπτέμβριο αναμένεται να προκηρυχθεί από τον ΟΑΣΑ διαγωνισμός για την πώληση 450 λεωφορείων.


ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr μέσω etheldrivers.blogspot.com

ΣΧΟΛΙΟ: Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται η αθλιότητα μας. Εδώ θα πρέπει να μας ενημερώσουν και οι επικίνδυνες διοικήσεις των ΔΕΚΟ γιατί αγοράζουν λεωφορεία εδώ και χρόνια αφού υπάρχουν αυτά που σαπίζουν...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget