Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

ΗΛΠΑΠ: ΜιζοΜΑΝία έτους 2002 αναγνωρίζει η δικαιοσύνη

3 σχόλια
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για ενεργητική και παθητική δωροδοκία, άμεση συνέργεια σε δωροδοκία και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, άσκησε ο εισαγγελέας Πρωτοδικών κατά παντός υπευθύνου για την προμήθεια 142 τρόλεϊ στον ΗΛΠΑΠ το 2002 από τη γερμανική εταιρία MAN.


Η υπόθεση ήρθε στο φως μετά από έρευνα της γερμανικής δικαιοσύνης, ενώ στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας που δημιουργήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών κατέθεσαν με την ιδιότητα του υπόπτου τρεις επιχειρηματίες που εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες off shore στην Κύπρο, αλλά και υπηρεσιακοί παράγοντες του υπ. Μεταφορών. Στο στόχαστρο των παραγόντων του υπουργείου βρίσκεται και ο πρώην υπουργός μεταφορών Χρήστος Βερελής επί θητείας του οποίου υπογράφηκε η σύμβαση και ο οποίος παραιτήθηκε πριν από 2 χρόνια για λόγους "ευθιξίας", όταν πρωτοάρχισε η έρευνα του σκανδάλου δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει σκάνδαλο, δεν υπήρξαν ποτέ μίζες και δεν έχει καμία ανάμειξη με τίποτα. Άγνωστο παραμένει αν ο τότε Γενικός Διευθυντής της ΗΛΠΑΠ βρεθεί και αυτός ως βασικός ύποπτος.

Η υπόθεση θα διερευνηθεί από τακτικό ερευνητή, ο οποίος και θα προσωποποιήσει τις κατηγορίες.


Με πληροφορίες από το euro2day.gr

3 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget