Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέο πλέγμα δρομολογίων στην γραμμή Κόρινθος - Άργος/ Ναύπλιο - Τρίπολη

3 σχόλια

ΠΗΓΗ: ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.


ΝΕΟ ΠΛΕΓΜΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΑΡΓΟΣ / ΝΑΥΠΛΙΟ – ΤΡΙΠΟΛΗ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει πως, ύστερα από την ολοκλήρωση των επιτυχημένων δοκιμών βελτίωσης στη γραμμή Κόρινθος – Άργος / Ναύπλιο – Τρίπολη, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη του νέου και ενισχυμένου πλέγματος δρομολογίων στο άνωθεν τμήμα, το οποίο και θα τεθεί σε ισχύ από την Κυριακή 1 Αυγούστου 2010.

Πιο συγκεκριμένα, συνολικά το δρομολόγιο Αθήνα – Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 2 ώρες και 43 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, ενώ το Αθήνα – Τρίπολη (επίσης με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 3 ώρες και 44 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά.

Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:

  • Το Κόρινθος – Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45
  • Το Άργος – Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10
  • Το Άργος – Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεπής στις εξαγγελίες της για τη δημιουργία ενός πιο λειτουργικού σιδηροδρόμου, διαμόρφωσε ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων για τη γραμμή Κόρινθος – Άργος / Ναύπλιο – Τρίπολη τροποποιώντας επιπρόσθετα και τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Αθήνα – Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να εισέρχεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (www.trainose.gr) ή να απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 1110.

Επισυνάπτεται πίνακας με τα νέα δρομολόγια.


Download this file (neo_plegma.pdf)Νέο πλέγμα Κόρινθος - Άργος - Ναύπλιο - Τρίπολη[ ]107 Kb

3 σχόλια:

  • 5 Αυγούστου 2010 στις 2:02 μ.μ.
    τρενομανής :

    Έχουμε και λέμε: Δύο (2) συρμοί από Κόρινθο για Τρίπολη και τρεις (συρμοί) από Τρίπολη για Κόρινθο. Εις εκ των τριών συρμών αναχωρεί 04:36 τα ξημερώματα (προφανώς είναι γι' αυτούς που θέλουν να φτάσουν στον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα στις 08:04). Αν σχολνούν από την εργασία τους λ.χ. στις 16:00 τότε είναι αδύνατον να επιστρέψουν με τρένο στην Τρίπολη, έστω κι αν πρέπει να κοιμηθούν στις 20:00 (!) αφού ο τελευταίος ανταποκρινόμενος συρμός αναχωρεί από την Αθήνα στις 15:06!! Μια που ο ΟΣΕ, προκειμένου να μειώσει τα ελλείμματα, σταμάτησε το ένα και μοναδικό ζεύγος δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κοζάνης (δρομολόγιο το οποίο ως την Έδεσσα πήγαινε υπερπλήρες) σκέφτηκε να δρομολογήσει την αμαξοστοιχία 1426 από Άργος (ούτε καν από Ναύπλιο) για Τρίπολη! Θα ήθελα καθημερινά η στατιστική υπηρεσία του ΟΣΕ να μας στέλνει με δελτίο τύπου τους επιβάτες κάθε τέτοιου δρομολογίου! Στοιχηματίζω ότι μετακινούνται μόνο αυτοί που απαρτίζουν το προσωπικό της αμαξοστοιχίας! Θα ήθελα να έχω απαντήσεις επί του σχολείου αυτού από τον κο Ρέππα έως τους σιδηροδρομικούς συλλόγους ή και από οποιονδήποτε άλλον...

  • 5 Αυγούστου 2010 στις 2:03 μ.μ.
    τρενομανής :

    Επίσης για την ανακατασκευή του περιφερειακού δικτύου του ΟΣΕ έχουν δαπανηθεί τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 160 εκατ. ευρώ. Για την σιδ/κη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα δαπανήθηκαν περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ, η οποία όμως σήμερα κινδυνεύει με «λουκέτο». 31 εκατ. ευρώ. δαπανήθηκαν για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Κορίνθου - Τριπόλεως, ενώ έως την Καλαμάτα δαπανήθηκαν άλλα 33 εκ. ευρώ! Για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Έδεσσα - Αμύνταιο, Αμύνταιο - Φλώρινα - Νέος Καύκασος και Κοζάνη - Αμύνταιο δαπανήθηκαν περί τα 60 εκατ. ευρώ! Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μελέτες για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Αξονα και τη Σιδηροδρομική Εγνατία, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ, όμως το ενδεχόμενο κατασκευής τους θεωρείται απίθανο τα επόμενα χρόνια. Τέλος, σε όλα αυτά πρέπει να συμπεριληφθεί και η ανακατασκευή της μετρικής σιδ/κης γραμμής Κρυονερίου - Αγρινίου (η αλήθεια είναι ότι η σιδ/κη γραμμή έφτασε έως το χωριό Δοκίμι - έξω από την πόλη του Αγρινίου - ενώ δεν ανακατασκευάστηκε η σιδ/κη γραμμή λιμένας Κρυονερίου - Σ.Σ. Κρυονερίου!) δαπανώντας 13 εκ. ευρώ! Κε Ρέππα έτσι θα αποσβέσετε τα κόστη ανακατασκευής των σιδ/κων γραμμών; Αντί οι σιδηρόδρομοι να αποφορτίζουν τα οδικά δίκτυα, παίρνοντας ένα σημαντικό μέρος του φόρτου – επιβατηγού και εμπορικού – τους κλείνουμε ώστε στα οδικά δίκτυα να επικρατήσει το αδιαχώρητο; Συγχαρητήρια για τα κατορθώματα σας! Φτιάξτε αυτοκινητοδρόμους να πήξουμε στο ΙΧ και στα Φορτηγά! Ούτε στην κεντρική Αφρική δεν εφαρμόζουν τέτοιο μοντέλο ανάπτυξης! Και μια ερώτηση προς τους...οικονομικούς ειδήμονες της τρόικα: στις πατρίδες σας ο σιδηρόδρομος είναι κερδοφόρος; Τα δρομολόγια όλων των συρμών, ακόμα και αυτών μεταξύ μικρών πόλεων παρουσιάζουν πληρότητα άνω του 50%; Κλείνετε τις σιδ/κες αρτηρίες στις πατρίδες σας, όταν λ.χ. εμφανίζουν πληρότητα 40 %; Στις πατρίδες σας η πρωτεύουσα σας διαθέτει 18000 ταξί; Στις εθνικές οδούς των χωρών σας τα επικαθήμενα είναι περισσότερα από τα ΙΧ; Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι κάτων από το 0,5%; Τις σιδηροδρομικές μεταφορές προσώπων τα ανταγωνίζονται...συντεχνίες λεωφορειούχων, με την υποστήριξη των κυβερνήσεών σας; Στις ευρωπαϊκές πατρίδες σας υπάρχουν τοπικές συντεχνίες λεωφορειούχων που αρνούνται να δρομολογήσουν αστικά λεωφορεία από τις πόλεις προς τους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς, ώστε οι πολίτες να μετακινούνται αποκλειστικά με λεωφορεία; Αν σας έλεγαν ότι η πατρίδα σας είναι η Ελλάδα και διέθετε υπερσύγχρονο προαστιακό σιδηρόδρομο από Πειραιά και Αθήνα προς Κορωπί, θα δρομολογούσατε ανταποκρινόμενα λεωφορεία στον σταθμό του Κορωπίου προς Μεσόγεια ή θα επιτρέπατε την ανταγωνιστική παράλληλη δρομολόγηση 5 ρυπογόνων λεωφορείων ανά ώρα από το κέντρο της πόλης, ώστε αφενός το κυκλοφοριακό να φρακάρει, αφεταίρου ο προαστιακός να κινείται άδειος και παράλληλα τα λεωφορεία να επιδοτούνται από το κράτος; Στην χώρα σας οι δήμαρχοι (Μεσόγεια - Ραφήνα) απαγορεύουν με το έτσι θέλω την διέλευση ηλεκτροκίνητου, προαστιακού σιδ/μου 200km/h για να μην τους χαλάσει της ησυχία; θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απαντήσεις σας κύριοι της τρόικα...

  • 8 Αυγούστου 2010 στις 12:35 π.μ.

    Το σχόλιο σας είναι πραγματικό διαμάντι, αγαπητέ τρενομανή. Επιτρέψτε μου να το δημοσιεύσω σύντομα ως ανάρτηση.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget