ΠΗΓΗ: ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
ΝΕΟ ΠΛΕΓΜΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΑΡΓΟΣ / ΝΑΥΠΛΙΟ – ΤΡΙΠΟΛΗ
Αθήνα, 29 Ιουλίου 2010
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει πως, ύστερα από την ολοκλήρωση των επιτυχημένων δοκιμών βελτίωσης στη γραμμή Κόρινθος – Άργος / Ναύπλιο – Τρίπολη, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη του νέου και ενισχυμένου πλέγματος δρομολογίων στο άνωθεν τμήμα, το οποίο και θα τεθεί σε ισχύ από την Κυριακή 1 Αυγούστου 2010.
Πιο συγκεκριμένα, συνολικά το δρομολόγιο Αθήνα – Ναύπλιο (με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 2 ώρες και 43 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 7 λεπτά, ενώ το Αθήνα – Τρίπολη (επίσης με μετεπιβίβαση από τον Προαστιακό Αθήνας) από τις 3 ώρες και 44 λεπτά μειώνεται στις 2 ώρες και 57 λεπτά.
Αντίστοιχες βελτιώσεις σημειώνονται και στα επιμέρους δρομολόγια του πλέγματος:
- Το Κόρινθος – Άργος από τα 65 λεπτά μειώνεται στα 45
- Το Άργος – Ναύπλιο από τα 17 λεπτά μειώνεται στα 10
- Το Άργος – Τρίπολη από τα 80 λεπτά μειώνεται στα 58 λεπτά
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεπής στις εξαγγελίες της για τη δημιουργία ενός πιο λειτουργικού σιδηροδρόμου, διαμόρφωσε ένα νέο, ευέλικτο και ανταγωνιστικό πλέγμα δρομολογίων για τη γραμμή Κόρινθος – Άργος / Ναύπλιο – Τρίπολη τροποποιώντας επιπρόσθετα και τις ώρες αναχώρησης και άφιξης από και προς Αθήνα – Κόρινθο, ώστε το επιβατικό κοινό να μπορεί να εκμεταλλεύεται τις πρωινές και βραδινές ανταποκρίσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Επισυνάπτεται πίνακας με τα νέα δρομολόγια.
Νέο πλέγμα Κόρινθος - Άργος - Ναύπλιο - Τρίπολη | [ ] | 107 Kb |
Έχουμε και λέμε: Δύο (2) συρμοί από Κόρινθο για Τρίπολη και τρεις (συρμοί) από Τρίπολη για Κόρινθο. Εις εκ των τριών συρμών αναχωρεί 04:36 τα ξημερώματα (προφανώς είναι γι' αυτούς που θέλουν να φτάσουν στον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα στις 08:04). Αν σχολνούν από την εργασία τους λ.χ. στις 16:00 τότε είναι αδύνατον να επιστρέψουν με τρένο στην Τρίπολη, έστω κι αν πρέπει να κοιμηθούν στις 20:00 (!) αφού ο τελευταίος ανταποκρινόμενος συρμός αναχωρεί από την Αθήνα στις 15:06!! Μια που ο ΟΣΕ, προκειμένου να μειώσει τα ελλείμματα, σταμάτησε το ένα και μοναδικό ζεύγος δρομολογίων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κοζάνης (δρομολόγιο το οποίο ως την Έδεσσα πήγαινε υπερπλήρες) σκέφτηκε να δρομολογήσει την αμαξοστοιχία 1426 από Άργος (ούτε καν από Ναύπλιο) για Τρίπολη! Θα ήθελα καθημερινά η στατιστική υπηρεσία του ΟΣΕ να μας στέλνει με δελτίο τύπου τους επιβάτες κάθε τέτοιου δρομολογίου! Στοιχηματίζω ότι μετακινούνται μόνο αυτοί που απαρτίζουν το προσωπικό της αμαξοστοιχίας! Θα ήθελα να έχω απαντήσεις επί του σχολείου αυτού από τον κο Ρέππα έως τους σιδηροδρομικούς συλλόγους ή και από οποιονδήποτε άλλον...
Επίσης για την ανακατασκευή του περιφερειακού δικτύου του ΟΣΕ έχουν δαπανηθεί τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 160 εκατ. ευρώ. Για την σιδ/κη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα δαπανήθηκαν περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ, η οποία όμως σήμερα κινδυνεύει με «λουκέτο». 31 εκατ. ευρώ. δαπανήθηκαν για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Κορίνθου - Τριπόλεως, ενώ έως την Καλαμάτα δαπανήθηκαν άλλα 33 εκ. ευρώ! Για την ανακατασκευή της σιδ/κης γραμμής Έδεσσα - Αμύνταιο, Αμύνταιο - Φλώρινα - Νέος Καύκασος και Κοζάνη - Αμύνταιο δαπανήθηκαν περί τα 60 εκατ. ευρώ! Μέσα σε όλα αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μελέτες για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Αξονα και τη Σιδηροδρομική Εγνατία, το κόστος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ, όμως το ενδεχόμενο κατασκευής τους θεωρείται απίθανο τα επόμενα χρόνια. Τέλος, σε όλα αυτά πρέπει να συμπεριληφθεί και η ανακατασκευή της μετρικής σιδ/κης γραμμής Κρυονερίου - Αγρινίου (η αλήθεια είναι ότι η σιδ/κη γραμμή έφτασε έως το χωριό Δοκίμι - έξω από την πόλη του Αγρινίου - ενώ δεν ανακατασκευάστηκε η σιδ/κη γραμμή λιμένας Κρυονερίου - Σ.Σ. Κρυονερίου!) δαπανώντας 13 εκ. ευρώ! Κε Ρέππα έτσι θα αποσβέσετε τα κόστη ανακατασκευής των σιδ/κων γραμμών; Αντί οι σιδηρόδρομοι να αποφορτίζουν τα οδικά δίκτυα, παίρνοντας ένα σημαντικό μέρος του φόρτου – επιβατηγού και εμπορικού – τους κλείνουμε ώστε στα οδικά δίκτυα να επικρατήσει το αδιαχώρητο; Συγχαρητήρια για τα κατορθώματα σας! Φτιάξτε αυτοκινητοδρόμους να πήξουμε στο ΙΧ και στα Φορτηγά! Ούτε στην κεντρική Αφρική δεν εφαρμόζουν τέτοιο μοντέλο ανάπτυξης! Και μια ερώτηση προς τους...οικονομικούς ειδήμονες της τρόικα: στις πατρίδες σας ο σιδηρόδρομος είναι κερδοφόρος; Τα δρομολόγια όλων των συρμών, ακόμα και αυτών μεταξύ μικρών πόλεων παρουσιάζουν πληρότητα άνω του 50%; Κλείνετε τις σιδ/κες αρτηρίες στις πατρίδες σας, όταν λ.χ. εμφανίζουν πληρότητα 40 %; Στις πατρίδες σας η πρωτεύουσα σας διαθέτει 18000 ταξί; Στις εθνικές οδούς των χωρών σας τα επικαθήμενα είναι περισσότερα από τα ΙΧ; Οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι κάτων από το 0,5%; Τις σιδηροδρομικές μεταφορές προσώπων τα ανταγωνίζονται...συντεχνίες λεωφορειούχων, με την υποστήριξη των κυβερνήσεών σας; Στις ευρωπαϊκές πατρίδες σας υπάρχουν τοπικές συντεχνίες λεωφορειούχων που αρνούνται να δρομολογήσουν αστικά λεωφορεία από τις πόλεις προς τους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς, ώστε οι πολίτες να μετακινούνται αποκλειστικά με λεωφορεία; Αν σας έλεγαν ότι η πατρίδα σας είναι η Ελλάδα και διέθετε υπερσύγχρονο προαστιακό σιδηρόδρομο από Πειραιά και Αθήνα προς Κορωπί, θα δρομολογούσατε ανταποκρινόμενα λεωφορεία στον σταθμό του Κορωπίου προς Μεσόγεια ή θα επιτρέπατε την ανταγωνιστική παράλληλη δρομολόγηση 5 ρυπογόνων λεωφορείων ανά ώρα από το κέντρο της πόλης, ώστε αφενός το κυκλοφοριακό να φρακάρει, αφεταίρου ο προαστιακός να κινείται άδειος και παράλληλα τα λεωφορεία να επιδοτούνται από το κράτος; Στην χώρα σας οι δήμαρχοι (Μεσόγεια - Ραφήνα) απαγορεύουν με το έτσι θέλω την διέλευση ηλεκτροκίνητου, προαστιακού σιδ/μου 200km/h για να μην τους χαλάσει της ησυχία; θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απαντήσεις σας κύριοι της τρόικα...
Το σχόλιο σας είναι πραγματικό διαμάντι, αγαπητέ τρενομανή. Επιτρέψτε μου να το δημοσιεύσω σύντομα ως ανάρτηση.