ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Ιουλίου
(21)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Ιουλίου 2010
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέο πλέγμα δρομολογίων στην γραμμή Κόριν...
- ΟΣΕ: Νέο δυστύχημα στο σιδηροδρομικό δίκτυο
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Παραδόθηκε ο σταθμός ΧΟΛΑΡΓΟΣ
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Το ιστολόγιο μας προτείνει 10 μέτρα για ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: 6 χρόνια Αθηναϊκό τραμ!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Επιστολή του ιστολογίου μας στην Πρωτοβο...
- "Ενωμένοι Πολίτες": Αίτημα για λειτουργία του έτοι...
- ΤΡΑΜ: «Μας ρωτάτε...σας απαντάμε!»
- The Mall Athens: Πρόσθετη συγκοινωνιακή εξυπηρέτησ...
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Προαστιακός Πατρών...
- ΟΣΕ: Τροποποιήσεις δρομολογίων και αλλαγές στο σιδ...
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010: 24ωρη απεργία σε όλα ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Σχόλιο μας για την φημολογούμενη ιδιωτικ...
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ: Διάβημα για τον ακρωτηριασμό και την απα...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τα χρέη πνίγουν τις συγκοινωνίες
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών τη...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: ΕΡΓΟΣΕ: Δελτίο τύπου για τον σταθμό Μ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Εξόρμηση στο Νέο Κόσμο... Ασυνείδη...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΗΣΑΠ: Το ιστολόγιο μας προτείνει για τα ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Ιουνίου 2010
Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Τα χρέη πνίγουν τις συγκοινωνίες
Στον αέρα βρίσκεται η λειτουργία των φορέων αστικών συγκοινωνιών, καθώς το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη προχωρήσει από τις αρχές του χρόνου στη μείωση της επιδότησης των εισιτηρίων αστικών συγκοινωνιών κατά 18%, προκαλώντας σημαντικά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των μέσων και αφήνοντας ανοικτό ακόμα και το ενδεχόμενο αυξήσεων στα εισιτήρια.
Η μείωση της επιδότησης των εισιτήριων που έγινε απροειδοποίητα οδήγησε τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) σε αδυναμία καταβολής της μισθοδοσίας αρχικά τον περασμένο Μάρτιο, ενώ το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και την περασμένη εβδομάδα. Επίσης, προβλήματα δημιουργούνται και στην προμήθεια καυσίμων για την κίνηση των λεωφορείων.
Το υπουργείο Οικονομικών στο πλαίσιο των περικοπών προχώρησε στο τέλος του 2009 σε περικοπή του 10% της επιδότησης των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών. Στις αρχές του χρόνου, λίγο πριν από την καταβολή της πρώτης δόσης της επιδότησης αποφασίστηκε περαιτέρω μείωση 8%, με αποτέλεσμα η συνολική μείωση να ανέλθει σε 18%. Σημειώνεται ότι ο ΟΑΣΑ ετησίως επιδοτείται από το Δημόσιο για τα εισιτήρια με περίπου 140 εκατ. ευρώ (2008) και το ποσό αυτό καταβάλλεται σε τέσσερις δόσεις των 35 εκατ. ευρώ.
Στο τέλος Φεβρουαρίου και ενώ έπρεπε να καταβληθούν στον Οργανισμό 35 εκατ. ευρώ, τελικά του καταβλήθηκαν 29,75 εκατ. ευρώ (η επιδότηση μειώθηκε εκ νέου), με αποτέλεσμα να προκληθεί πρόβλημα στη μισθοδοσία των οδηγών της ΕΘΕΛ. Το ίδιο συνέβη και προχθές με αποτέλεσμα την επίσχεση εργασίας από πλευράς των εργαζομένων στα αστικά λεωφορεία. Ως προσωρινή λύση αποφασίστηκε να δοθεί ποσό 20 εκατ. ευρώ για την πληρωμή των εργαζομένων της ΕΘΕΛ με την προοπτική αυτό να... επιστραφεί έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2010!
Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών μαζί με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ να καλούνται να πάρουν άμεσα αποφάσεις για τον τρόπο που θα καλυφθεί η «μαύρη τρύπα», την οποία δημιουργεί η μείωση της επιδότησης, ώστε να συνεχιστεί η κυκλοφορία των μπλε λεωφορείων στην Αττική.
Η «πίεση» αυτή οδηγεί σε σκέψεις ακόμα και για την αύξηση του εισιτηρίου από το 2011 αφού, όπως είναι γνωστό, το κόστος του εισιτηρίου είναι 1 ευρώ για τους επιβάτες ενώ το πραγματικό κόστος για τον ΟΑΣΑ είναι περίπου 1,6 ευρώ. Το ποσό που υπολείπεται, καταβάλλεται από το Δημόσιο ως επιδότηση και χρησιμοποιείται από τον Οργανισμό για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των φορέων.
Τα ελλείμματα
Μόνο την προηγούμενη χρονιά οι εταιρείες συγκοινωνιών που υπάγονται στην αρμοδιότητα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών παρήγαγαν έλλειμμα 514,3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, από τους μεγαλύτερους οφειλέτες του ΟΑΣΑ είναι το ίδιο το κράτος με οφειλές που προσεγγίζουν το μισό δισ. ευρώ. Το 2009 το μεγαλύτερο έλλειμμα είχε η ΕΘΕΛ η οποία εμφανίστηκε αρνητική κατά 304,4 εκατ. ευρώ. Σημαντικά ελλείμματα 66,6 και 87,3 εκατ. ευρώ είχαν, αντίστοιχα, ο ΗΣΑΠ και ο ΗΛΠΑΠ, ενώ και το Τραμ από την αρχή της λειτουργίας του κινείται σε αρνητική τροχιά (37 εκατ. οι ζημιές το 2009). Ιδιαίτερα ανησυχητικό πάντως είναι ότι κατά την προηγούμενη χρονιά ελλειμματικό εμφανίστηκε και το Μετρό, με ζημιές ύψους 19 εκατ. ευρώ.
Ανατροπή του συγκοινωνιακού χάρτη
ΗΔΗ το υπουργείο Μεταφορών προχωρά σε πλήρη ανατροπή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, προωθώντας σειρά παρεμβάσεων με στόχο να μειώσει τα συσσωρευμένα ελλείμματα που ξεπερνούν το 1,3 δισ. ευρώ.
Ειδικότερα το σχέδιο του υπουργείου περιλαμβάνει:
1 Τη μετατροπή του ΟΑΣΑ σε μητροπολιτικό φορέα συγκοινωνιών, στον οποίο θα υπάγονται όλα τα μέσα συμπεριλαμβανομένων και των ΚΤΕΛ. Ο οργανισμός θα εξακολουθεί να επιδοτεί τις θυγατρικές, μέσω ενός συστήματος bonus malus (ανάλογα με τις επιδόσεις κάθε φορέα) και τα χρήματα θα καταβάλλονται βάσει του προγράμματος, της τακτικότητας των δρομολογίων, της ανάπτυξης του δικτύου και της προόδου των υποδομών. Ταυτόχρονα, θα υπάρχει ανά 15 ημέρες ενημέρωση της ηγεσίας του υπουργείου από τις διοικήσεις σχετικά με την πορεία εφαρμογής των επιχειρησιακών σχεδίων κάθε εταιρείας.
2 Την εφαρμογή των συνδυασμένων μεταφορών με ορθολογικότερη ανάπτυξη των δρομολογίων, ώστε το ένα μέσο να μη λειτουργεί ανταγωνιστικά προς το άλλο, καλύπτοντας ίδιες διαδρομές. Από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να διακοπούν αρκετές γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ ειδικά προς το κέντρο της Αθήνας, με στόχο η πλειονότητα όσων παραμείνουν να λειτουργεί συμπληρωματικά στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ).
3 Την περικοπή επιδομάτων και υπερωριών, ώστε η σχέση δευτερευουσών και κύριων απολαβών των απασχολουμένων στις συγκοινωνιακές εταιρείες να φτάσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Στόχος είναι οι δευτερεύουσες απολαβές να μην υπερβαίνουν σε καμία περίπτωση το 8% των κύριων.
4 Την καλύτερη διαχείριση του προσωπικού των συγκοινωνιακών φορέων, το οποίο με νομοθετική ρύθμιση θα μπορεί να μετακινείται από εταιρεία σε εταιρεία, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν. Παράλληλα, θα προβλεφθούν μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.
5 Τη μείωση των επιδοτήσεων του Δημοσίου, ώστε η αναλογία επιδότησης εισιτηρίου να φτάσει στο 50%-50%, από 75%-25% που έφτανε έως τώρα σε ορισμένες περιπτώσεις. 6 Τη συγχώνευση των συγκοινωνιακών εταιρειών σε δύο φορείς, έναν για τα μέσα σταθερής τροχιάς και ένα για λεωφορεία και τρόλεϊ, με στόχο τη μείωση των λειτουργικών εξόδων κατά 10%.
7 Την αξιοποίηση σημαντικού μέρους της ακίνητης περιουσίας των ΗΣΑΠ και ΕΘΕΛ.
Η ηγεσία του υπουργείου δεν αποκλείει τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Θέτει ωστόσο αυστηρά πλαίσια στη μορφή την οποία τελικώς θα λάβει. Ηδη μελετά σχέδιο εισόδου ιδιωτών στον τομέα του ελέγχου των εισιτηρίων, προκειμένου να παταχθεί το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης στα μέσα.
Μαχαίρι στα δρομολόγια
ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ δρομολογίων σε περισσότερες από 35 σιδηροδρομικές γραμμές της Βόρειας Ελλάδας και της Πελοποννήσου ανακοίνωσε ο ΟΣΕ, λίγες μέρες πριν από την παρουσίαση του σχεδίου εξυγίανσης του Οργανισμού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά στην οριστική διακοπή των δρομολογίων της γραμμής Πάτρα- Πύργος- Καλαμάτα, ενώ από χθες τέθηκαν σε ισχύ δύο νέα ζεύγη δρομολογίων τα 1350/1351 και 1352/1353 μεταξύ Πάτρας- Πύργου- Καλαμάτας και αντιστρόφως. Οριστική είναι και η αναστολή άλλων 14 δρομολογίων στη γραμμή Καλαμάτα- Ασπρόχωμα- Μεσσήνη.
Πρόκειται για τα δρομολόγια 7481, 7482, 7487, 7488, 7495, 7496, 7497, 7498, 8483, 8484, 8485, 8486, 8487, και 8488, ενώ τροποποιούνται οι ώρες αναχώρησης και άφιξης των δρομολογίων 7491, 8481, 8482. Η εταιρεία προχωρεί επίσης στην αναστολή των δρομολογίων της γραμμής των ΤΕΙ μέχρι την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής περιόδου, ενώ τίθεται σε ισχύ νέο πλέγμα δρομολογίων ΠύργουΚατάκολου- Ολυμπίας.
Υπενθυμίζεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ανακοινώσει την περασμένη Πέμπτη περικοπές και στο δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας. Συγκεκριμένα, διέκοψε δύο δρομολόγια Ιντερσίτι στις γραμμές Αλεξανδρούπολη- Θεσσαλονίκη και Σέρρες- Θεσσαλονίκη (ΙCity 91 και ΙCity 92), άλλα δύο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών (1630 και 1631), καθώς και 18 δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης- Εδεσσας- Αμύνταιου- Φλώρινας- Κοζάνης.
Οι περικοπές των δρομολογίων εντάσσονται στο σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"
---------------------------------------------------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟ: Η μεγάλη μάστιγα των αστικών συκοινωνιών της Αθήνας είναι η λαθρεπιβίβαση, το υπεράριθμο προσωπικό και η υπερτιμολογήσεις αναθέσεων.
Αν καταπολεμηθούν αυτά, οι οργανισμοί μπορούν να είναι βιώσιμοι.
1 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Συμφωνώ με το σχόλιο. Αν αυτά καταπολεμηθούν, λίγο με ενδιαφέρει το κατά πόσο θα έχουν έλλειμμα ή όχι. Και αν έχουν, ναι, να τους επιδοτήσει το κράτος. Γιατί οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι κοινωνική παροχή και φορολογούμαι για να τις έχω.
Απλά έχω την αίσθηση ότι τις πάνε φουλ για ιδιωτικοποίηση και απλά φτιάχνουν κλίμα με όλες αυτές τις δημοσιεύσεις περί χρεών κτλ.