ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΡΑΜ Α.Ε.
Ελληνικό, 12 Ιουλίου 2010«Μας ρωτάτε...σας απαντάμε!»«Εκστρατεία» ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού ξεκίνησε εδώ και δύο μήνες η ΤΡΑΜ Α.Ε.Η αρχή έγινε με τη διεξαγωγή έρευνας ικανοποίησης επιβατών που κλήθηκαν να απαντήσουν σε σειρά ερωτημάτων σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Ένα από τα στοιχεία που προέκυψαν ήταν η ανάγκη για περισσότερη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση των επιβατών εντός των οχημάτων τραμ αλλά και στις στάσεις του δικτύου.Έτσι σε πρώτη φάση η ΤΡΑΜ Α.Ε. προχώρησε στις αρχές Ιουνίου στη δημιουργία του πρώτου περιπτέρου πληροφόρησης (Infokiosk) στον τερματικό σταθμό του Συντάγματος. Στο περίπτερο οι επιβάτες λαμβάνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια, τις στάσεις, τα εισιτήρια & τις κάρτες, ενώ τους διανέμεται έντυπο ενημερωτικό υλικό. Το Infokiosk λειτουργεί καθημερινά από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα και τα Σαββατοκύριακα από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.Παράλληλα, στις στάσεις του δικτύου και στα οχήματα του τραμ οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν ή να βοηθηθούν από Ομάδες Εξυπηρέτησης Κοινού της εταιρείας. Σκοπός τους είναι μεταξύ άλλων η παροχή πληροφοριών για το δίκτυο και τα δρομολόγια, η διαχείριση πλήθους στις αποβάθρες, η συλλογή παραπόνων, ο έλεγχος των στάσεων για τυχόν προβλήματα (οθόνες τηλεματικής, ακυρωτικά μηχανήματα, αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων, γενικές φθορές) και η διαχείριση θεμάτων ασφαλείας.Η ΤΡΑΜ Α.Ε. δεσμεύεται ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα προχωρήσει σε επιπλέον ενέργειες για την αναβάθμιση της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού προκειμένου να βοηθήσει τους επιβάτες να εξοικειωθούν ακόμα περισσότερο με το μέσο.
Πληροφορίες:Γραφείο ΤύπουΤΡΑΜ Α.Ε.τηλ. 210 9978 134e-mail: press_office@tramsa.gr
------------------------------------------------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟ: Ιδιαίτερα σωστό, γιατί μερικές στάσεις πλέον έχουν βλάβες στους πίνακες τηλεματικής καθώς και το επιβατικό κοινό χρειάζεται βοήθεια για την εξοικείωση του με το μέσο.
Δεν βλέπω πουθενά, όμως, να έχει προγραμματιστεί η πληροφόρηση του επιβατικού κοινού για την επερχόμενη μείωση των δρομολογίων κατά τουλάχιστον 20% με το "πράσινο κύμα" που νομίζω πως είναι το πιο σημαντικό νέο για το τραμ.
Στη Γερμανία είχαν βγάλει διαφημιστικά φυλλάδια για το "πράσινο κύμα" του τραμ του Βερολίνου (σας το παραθέτω).
Η διαφήμιση λέει: Πράσινο κύμα: Προτεραιότητα στο κίτρινο (γιατί οι συρμοί είναι κίτρινοι).
Γιατί να μην κάνει κάτι τέτοιο και η ΤΡΑΜ ΑΕ;
Άλλωστε, δεν θα είναι η πρώτη φορά που τυπώνει φυλλάδια και μοιράζει στο επιβατικό κοινό (Πάμε Θέατρο με τραμ, Στόχος για τον Καρκίνο του Μαστού,κτλ).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.