Το σενάριο γνωστό και δοκιμασμένο...
Πρώτα, μαθαίνουμε στον κοσμάκη ότι οι παρακμιακές συγκοινωνίες (τις έχουμε καταντήσει έτσι για να τον αναγκάζουμε να αγοράζει αυτοκίνητα και να αποκτούν κέρδη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι ασφαλιστικές εταιρείες και λοιποί ιδιώτες και το κράτος- βενζίνη, φόροι, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, άδεια οδήγησης, τακτικά σέρβις, ΚΤΕΟ, πράσινα τέλη, πάρκινγκ, διόδια,κτλ) είναι πολύ ζημιογόνες και του δημιουργούμε μίσος προς αυτές.
Μετά, κάνουμε μια πρόταση ιδιωτικοποίησης αυτών των δημόσιων περιουσιών σε εξευτελιστικές τιμές και όλοι αντί να αντισταθούν, χαίρονται και εγκρίνουν.
Τέλος, αυτές παιρνάνε στα χέρια των ιδιωτών, καταργούνται εκατοντάδες λεωφορειακές γραμμές και δρομολόγια με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής εξυπηρέτηση και ο ιδιώτης αρχίζει την κερδοφορία.
Είδαμε και το παράδειγμα των Αγγλικών σιδηροδρόμων που ιδιωτικοποιήθηκαν και κατέληξαν με ακόμη μεγαλύτερο χάλι και τώρα η νέα κυβέρνηση της Αγγλίας ετοιμάζει την επανακρατικοποίηση τους.
Οι συγκοινωνίες, ειδικά αυτή την περίοδο οικονομικής κρίσης μπορούν να είναι κερδοφόρες με χειριστή το κράτος αρκεί:
1)Να μηδενιστεί η λαθρεπιβίβαση που υπερβαίνει το 25% ( 1 στους 4 επιβάτες δεν έχει εισιτήριο!). Η εμπερικά εκτιμώμενη λαθρεπιβίβαση σε μερικά μέσα, όπως λεωφορεία, τρόλλεϋ και ηλεκτρικός μπορεί να υπερβαίνουν και το 40%!
2)Να δειχθεί η πόρτα της εξόδου ΑΜΕΣΑ στα ρουσφέτια που τρώνε τα σωθικά των οργανισμών λόγω υπερεπάρκειας προσωπικού και να μείνουν όσοι ΑΚΡΙΒΩΣ χρειάζονται, ούτε ένας παραπάνω!
3)Να σταματήσουν οι υπερτιμολογήσεις των έργων, στην Ελλάδα 1 χιλιόμετρο μετρό κοστίζει 100 εκατομμύρια, αν είναι δυνατόν! Στις υπόλοιπες χώρες τις Ευρώπης δεν υπερβαίνει τα 70!
Αυτή η περίοδος είναι μια άριστη ευκαιρία να αποδείξουν οι συγκοινωνίες ότι μπορούν να είναι αυτές που θα πραγματοποιούν την πλειοψηφεία των μετακινήσεων σε μία πόλη, με ποιότητα, άνεση, ασφάλεια, να την αφήνουν καθαρή ατμοσφαιρικά και να μην καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο.
Μπορούμε όλοι να απεξαρτοποιηθούμε από τη μανία με τα αμάξια που έχουν καταστρέψει το περιβάλλον, την υγεία και τα πνευμόνια μας και μάλιστα σε μία χώρα που δεν έχει όχι αυτοκινητοβιομηχανία αλλά ούτε καν εργοστάσιο ανταλλακτικών!
ΕΟΔΑΣΑΑΜ: Η αλληλογραφία Παπαδημητρίου με Ακού
Πριν από 3 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.