Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών της Γαλλίας στην επέκταση της Γραμμής Μετρό 2 προς το Ελληνικό

0 σχόλια

Ο κ.Dominique Bussereau, Υφυπουργός Μεταφορών της Γαλλίας, επισκέφθηκε την επέκταση του Μετρό προς το Ελληνικό, η οποία θα προσθέσει στο υφιστάμενο δίκτυο 4 νέους σύγχρονους Σταθμούς και 5,5 χλμ μήκος γραμμής.


Ο κ.Dominique Bussereau, συνοδευόμενος από τον Γάλλο Πρέσβη κ. Christophe Farnaud και από αντιπροσωπεία υψηλόβαθμων στελεχών, ξεναγήθηκε στον Σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ενημερώθηκε από τους κυρίους Ιωάννη Οικονομίδη, Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Χρήστο Τσίτουρα, Πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, για την πρόοδο των έργων του Μετρό καθώς και για τις σημαντικές επεκτάσεις του δικτύου.

Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης, ο κ. Bussereau εξέφρασε την ικανοποίησή του για το Μετρό της Αθήνας και ιδιαίτερα για την υψηλή ποιότητα κατασκευής των έργων.

Αντίστοιχα, ο κ.Τσίτουρας ευχαρίστησε όλους τους καλεσμένους και τόνισε ιδιαίτερα την προσπάθεια που καταβάλλεται προκειμένου οι νέοι Σταθμοί του Μετρό να τεθούν το συντομότερο δυνατόν στη διάθεση των πολιτών.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ

Ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Δημήτρης Ρέππας συναντήθηκε με τον Γάλλο Υπουργό Μεταφορών Dominique Bussereau (Ντομινίκ Μπισερό). Στη συνάντηση μετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Γιάννης Οικονομίδης, ο Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων Σέργιος Λαμπρόπουλος και οι επικεφαλής εποπτευομένων συγκοινωνιακών φορέων του Υπουργείου.

Μετά τη συνάντηση και την υπογραφή διακήρυξης καλής συνεργασίας, έγιναν οι παρακάτω δηλώσεις:

Δημήτρης Ρέππας: «Είχαμε την εξαιρετική τιμή και χαρά να υποδεχθούμε σήμερα τον Γάλλο Υπουργό Μεταφορών. Η συζήτησή μας ήταν παραγωγική, όπως αναμενόταν άλλωστε. Μιλήσαμε στο όνομα μιας φιλίας μεταξύ των δύο λαών και των δύο χωρών που δεν στηρίζεται μόνο σε μια μεγάλη παράδοση, αλλά εγγυάται και μια πολύ ευοίωνη προοπτική. Η συζήτηση περιστράφηκε στα θέματα της αρμοδιότητας μας.

Όσον αφορά στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες, τονίστηκε και από τις δύο πλευρές ότι υπάρχει ευρύ πεδίο για συνεννόηση και συνεργασία. Οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, είναι μια εταιρία πολύ γνωστή σε όλο τον κόσμο για την ποιότητα και ασφάλεια των υπηρεσιών που προσφέρει.

Ο Γάλλος Υπουργός εξέφρασε το ενδιαφέρον της Κυβέρνησής του προκειμένου να αναλάβει πρωτοβουλίες για μια πολύ πιο στενή συνεργασία μεταξύ των Γαλλικών και Ελληνικών Σιδηροδρόμων, τόσο όσον αφορά στην υποδομή, στο δίκτυο και στον εκσυγχρονισμό του και όσο αφορά επίσης τη συνεργασία στον τομέα της εκμετάλλευσης, των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, στις μεταφορές δηλαδή, εμπορευματικές και επιβατικές. Επίσης, ιδιαίτερη μνεία έγινε στην δυνατότητα που έχουμε να συνεργαστούμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης των σταθμών και της ακίνητης περιουσίας που διαθέτουν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι.

Η συνεργασία μας μπορεί βεβαίως να επεκταθεί και στον τομέα των κατασκευών, με τη συνεργασία της ΕΡΓΟΣΕ με την αντίστοιχη γαλλική εταιρεία, για έργα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

Αναφερθήκαμε στις δυνατότητες συνεργασίας που έχουμε, στον τομέα των αστικών μεταφορών, στις συγκοινωνίες και στον τομέα της οδικής ασφάλειας, που για την Κυβέρνησή μας, όπως γνωρίζετε, αποτελεί ένα μεγάλο κεφάλαιο πολιτικής. Στον τομέα αυτό η Γαλλία έχει σημαντικά επιτεύγματα να επιδείξει και η τεχνογνωσία των στελεχών των γαλλικών αρχών, μας είναι απολύτως χρήσιμη και θα την αξιοποιήσουμε.

Αναφερθήκαμε σε επενδυτικά προγράμματα τα οποία είναι σε εξέλιξη ή προετοιμάζονται στη χώρα μας. Μιλώ συγκεκριμένα για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο το οποίο, όπως γνωρίζετε, δημοπρατείται με τον τύπο της σύμβασης παραχώρησης, ενώ ένα ανάλογο Εμπορευματικό Κέντρο ετοιμάζουμε και αναλόγως θα προωθήσουμε για σύμβαση παραχώρησης, στη Θεσσαλονίκη.

Το νέο πρόγραμμα για το μεγάλο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, ή προγράμματα τα οποία σχεδιάζουμε για τους νέους αυτοκινητόδρομους στην περιοχή της Αθήνας, για τη νέα γραμμή Μετρό αλλά και άλλα, μικρότερης εμβέλειας, συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον της γαλλικής κυβέρνησης.

Γνωρίζετε ότι αυτή την περίοδο έχουμε καταλήξει και πρόκειται να προωθήσουμε το πρόγραμμα για την εξυγίανση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. Αυτή η εξέλιξη είναι θετική έτσι και αλλιώς, Επιπροσθέτως όμως, είναι μια καλή αφετηρία που προκαλεί το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών ή ξένων κρατών και πιστεύω ότι η Γαλλία και οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι μπορεί να αποτελέσουν ένα ιδεώδη συνεργάτη, εταίρο των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, στην πορεία τους προς την εξυγίανση και την ανάπτυξη.

Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τον κύριο Υπουργό, θέλω να τονίσω και από την προσωπική μου εμπειρία σε διάφορες κυβερνητικές θέσεις, η συνεργασία μας με τους Γάλλους Υπουργούς ήταν πάντοτε εξαιρετική. Τιμούμε τη Γαλλία για το ρόλο που διαδραματίζει στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα και προσβλέπουμε στο ρόλο της, προκειμένου η Ευρώπη να κερδίσει και πάλι το στοίχημα απέναντι σε αυτήν την πρόκληση της διεθνούς κρίσης.

Από τη δική μας πλευρά, ως Κυβέρνηση και ως Υπουργείο, αναλαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες, προκειμένου η χώρα μας να περάσει από τη φάση της κρίσης, στην ανασυγκρότηση και την ανάπτυξη. Αυτό θα το επιτύχουμε με ορθές πολιτικές επιλογές που μεταξύ των άλλων επιτυγχάνουν να προσελκύσουν τον ενδιαφέρον ξένων κρατών και βεβαίως του ιδιωτικού τομέα, ελληνικού και διεθνούς.

Σας ευχαριστώ κύριε Υπουργέ για τη χαρά που μας δώσατε.

Θα ασκήσω μια μικρή κριτική στην επιλογή σας, γιατί το πρόγραμμά σας προβλέπει να αναχωρήσετε σήμερα από την Ελλάδα. Παρά το ότι είπαμε πολλά και νομίζω με τρόπο αποτελεσματικό στο πλαίσιο της ωριαίας συνάντησής μας, θα θέλαμε να συζητήσουμε με λεπτομέρειες πολλά θέματα και αν ήταν δυνατό να συμφωνήσουμε σε όλα τα θέματα στα οποία αναφερθήκατε και εσείς και εγώ.

Είμαστε κάπως ανυπόμονοι οι Έλληνες, πολλές φορές εκεί που δεν πρέπει, ενώ αντιδρούμε με βραδύτατη ταχύτητα σε άλλες περιπτώσεις που πρέπει να είμαστε πολύ πιο ενεργοί και πολύ πιο αποτελεσματικοί.

Σας ευχαριστώ και πάλι και εύχομαι να έχετε επιτυχία στην προσπάθειά σας για τη Γαλλία, για την Ευρώπη και για τη συνεργασίας μας».

Ντομινίκ Μπισερό: «Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, αγαπητέ φίλε Δημήτρη. Νομίζω ότι οι πολιτικές σχέσεις ανάμεσα στις δύο χώρες, τη Γαλλία και την Ελλάδα, είναι πολύ καλές. Έχουμε την μακρά, κοινή μας ιστορία. Έχουμε επίσης το θέμα της ευρωπαϊκής οικοδόμησης και της εισόδου της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή οικογένεια. Εξάλλου, ο πρόεδρος Σαρκοζί αναγνώρισε την ζωτική σημασία του να βοηθηθεί η Ελλάδα σε αυτή την κρίσιμη στιγμή.

Συζητήσαμε για πάρα πολλά θέματα, για τους τομείς που αφορούν στις μεταφορές, πρώτα από όλα για τους σιδηροδρόμους. Η Γαλλία μέσω της εταιρείας των Γαλλικών Σιδηροδρόμων και άλλων φορέων, ενδιαφέρεται πάρα πολύ για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα. Ενδιαφέρεται για τις υποδομές για τους σιδηροδρομικούς σταθμούς και για την εκμετάλλευση των σιδηροδρόμων.

Ενδιαφερόμαστε όμως και για άλλους τομείς, σε πάρα πολλά θέματα, εκτός από το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ενδιαφερόμαστε για το άνοιγμα και την εκσυγχρονισμό αεροδρομίων, όπως του αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Ενδιαφερόμαστε επίσης για τον εκσυγχρονισμό της εναέριας κυκλοφορίας.

Υπάρχουν έργα για τα οποία ενδιαφέρονται οι γαλλικές εταιρείες, όπως οι αυτοκινητόδρομοι, οι γραμμές του Μετρό και του Τραμ.

Είναι πολλές γαλλικές εταιρείες εγκατεστημένες εδώ. Μας ενδιαφέρουν λοιπόν όλοι οι τομείς και όλα τα μεταφορικά μέσα, οι σιδηρόδρομοι, οι θαλάσσιες μεταφορές, οι αεροπορικές και οι οδικές μεταφορές.

Βεβαίως αυτό είναι ένα θέμα μεταξύ των υπουργείων μας, και θέμα πολιτικής βούλησης εκ μέρους μας, αλλά είναι και μια εργασία καθημερινή, μια προσπάθεια που πρέπει να γίνεται καθημερινά. Έχουμε εδώ γαλλικές εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των μεταφορών στην Ελλάδα.

Δημήτρης Ρέππας: Αποφασίσαμε, να συναντηθούν και πάλι συνεργάτες μας, σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να εξειδικεύσουν αυτά που συζητήσαμε και υπογράψαμε με τη διακήρυξη καλής συνεργασίας. Θα δούμε συγκεκριμένα σε κάθε τομέα πως μπορούμε να προχωρήσουμε προς αμοιβαίο όφελος και να πετύχουμε να διαμορφώσουμε ένα νέο τοπίο στην ελληνική οικονομία σε κρίσιμους τομείς, όπως είναι ο σιδηρόδρομος. Ευχαριστώ το Γάλλο υπουργό για τον ενδιαφέρον του.

Ερώτηση: Είπε ο κ. Ρέππας ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε λίγο ανυπόμονοι. Είσαστε, με όλα αυτά τα θετικά λόγια που περιγράψατε, έτοιμοι να μας πείτε πότε θα ανακοινώσετε την ανάμειξη σας στην εξυγίανση του ελληνικού σιδηρόδρομου ή ακόμα σκέφτεστε εάν θα συμμετέχετε;

Ντομινίκ Μπισερό: Πρέπει να σας πω ότι υπάρχουν εδώ εκπρόσωποι της εθνικής γαλλικής εταιρείας των σιδηροδρόμων και ήδη συζητούν σήμερα και τους δίνουμε την ευλογία μας βεβαίως. Βρίσκονται σε καλό δρόμο αυτές οι συζητήσεις, οι οποίες ελπίζουμε να ευοδωθούν σύντομα.

Δημήτρης Ρέππας : Όλα αυτά βεβαίως θα στηριχτούν στο νέο κυβερνητικό πλαίσιο το οποίο πρόκειται η Βουλή να ψηφίσει αυτή την περίοδο, μετά τις πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει και πρόκειται να αναλάβουμε τις επόμενες ημέρες, καταθέτοντας τα σχετικά νομοσχέδια. Είτε, για το σιδηρόδρομο, για την πολιτική αεροπορία και τα αεροδρόμια, ή για την οδική ασφάλεια.

Ερώτηση: Για τις αστικές συγκοινωνίες;

Δημήτρης Ρέππας: Νομίζω ότι λύθηκε αυτό το θέμα. Υπήρξε πράγματι μια καθυστέρηση, η οποία δικαιολογείται. Το θέμα λύθηκε και θα πληρωθούν κανονικά οι εργαζόμενοι.


ΠΗΓΗ: Αττικό Μετρό Α.Ε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget