Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

ΗΣΑΠ: Σταθμός ΒΙΚΤΩΡΙΑ: Άβολη αλλά δικαιολογημένη (;) η εγκατάσταση τηλεματικής...

5 σχόλια
Αποβάθρα προς Πειραιά:


Αποβάθρα προς Κηφισιά:


Όπως μπορείτε να δείτε, οι πίνακες τηλεματικής στον σταθμό ΒΙΚΤΩΡΙΑ τοποθετήθηκαν στην είσοδο του σταθμού, χωρίς ορατότητα από τις αποβάθρες, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για το επιβατικό κοινό. ("Αγκαλιά" με τον "Big Brother", που τόσο Big που είναι, κρύβει και τον μισό πίνακα...)
Υποθέτω πως οι πίνακες δεν τοποθετήθηκαν επί των αποβαθρών, επειδή ο σταθμός ΒΙΚΤΩΡΙΑ (και ο σταθμός ΟΜΟΝΟΙΑ) είναι διατηρητέα κτίσματα, προστατεύονται από το Υπουργείο Πολιτισμού και η τοποθέτηση των πινάκων θα σήμαινει ζημιές στα διατηρητέα πρασινωπά πλακάκια (για αυτό και δεν έγιναν εκτενείς εργασίες ανανέωσης των σταθμών ΟΜΟΝΟΙΑ και ΒΙΚΤΩΡΙΑ το 2004, σε αντίθεση με την ριζική ανακαίνηση των υπολοίπων σταθμών).
Καταλαβαίνω απόλυτα πως πρέπει να διαφυλάττουμαι τα πολιτιστικά (σιδηροδρομικά) μας μνημεία (!), αλλά οι πίνακες θα μπορούσαν να κρεμαστούν από την ψευδοροφή (που δεν είναι διατηρητέα), όπως στο μετρό...

5 σχόλια:

  • 23 Απριλίου 2010 στις 12:00 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Μα στην Ομόνοια, τουλάχιστον στην Κεντρική αποβάθρα έχει τηλεματική.

  • 23 Απριλίου 2010 στις 12:55 μ.μ.
    kostas :

    Δεν θα είναι πρόβλημα η τοποθέτηση αυτή, αν στον πίνακα αναγράφονται οι χρόνοι της ΑΠΕΝΑΝΤΗ αποβάθρας :P

  • 23 Απριλίου 2010 στις 1:03 μ.μ.
    τρενομανής :

    Η βλακεία ορισμένων υπευθύνων δεν έχει όρια...Ευλπιστώ ότι οι υπεύθνη εργλαβία και οι επιβλέποντες υπέυθυνοι του ΗΣΑΠ θα δορθώσεουν το λάθος τους τοποθετώντας (στηριζόμενοι στην οροφή τπυ σταθμού της Βικτώριας) και στις αποβάθρες τους πίνακες αναχώρησης / άφιξης. Όσο για το επιπλέον κόστος προμήθειας / εγκατάστασης μπορεί να γίνει μια ΕΔΕ και να βγάλει πόρισμα για το ποιος φταίει. Κάποια στιγμή τα λάθη πρέπει να πληρώνονται!

  • 23 Απριλίου 2010 στις 3:36 μ.μ.

    1ο σχόλιο/Ανώνυμος: Ναι, αλλά αν δείτε προσεχτικά στον σταθμό της Ομόνοιας, η κολώνα που στηρίζει τον πίνακα έχει τρυπήσει τις κολώνες στήριξης του σταθμού μετά το σημείο που τελειώνει το διατηρητέο πορτοκαλοκόκκινο πλακάκι, στο σημείο που αρχίζει ο σοβάς...

    2ο σχόλιο/kostas: χαχαχαχα! Μόνο που ούτε από απέναντι φαίνεται, γιατί, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία, μεσολαβεί ο τοίχος και κρύβει τον πίνακα...

  • 26 Απριλίου 2010 στις 8:29 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    οτι να ναι αλλα αρμοζει απολυτα στο υφος των ελληνικων μεσων μεταφορας

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget