Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

ΟΣΕ: 29 Απριλίου 2010: Ενεργοποίηση ηλεκτροκίνησης τμήματος ΟΙΝΟΗ-ΧΑΛΚΙΔΑ

4 σχόλια
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΔΙΣΥ


Ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε. (Ε.ΔΙ.Σ.Υ.), στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου , πρόκειται να θέσει υπό τάση από την Πέμπτη 29 Απριλίου 2010 και από ώρα 07:00 ,τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης , στο τμήμα γραμμής Σ.Σ. Οινόης - Σ.Σ. Χαλκίδας .

Η τάση λειτουργίας του ηλεκτροδοτούμενου σιδηροδρομικού δικτύου είναι 25.000 V - 50 Hz

Κάθε προσέγγιση στην Ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στις πάγιες εγκαταστάσεις αυτής καθώς και η αφαίρεση εξαρτημάτων από του πυλώνες στήριξης της εναέριας γραμμής (Γραμμή Επαφής) είναι « άκρως επικίνδυνη για την ζωή» .


ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ :

1. Να ανεβαίνετε στην οροφή των αμαξοστοιχιών.

2. Να αγγίζετε τους στύλους ή τις κατασκευές , που στηρίζουν τους εναέριους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης (Γραμμή Επαφής)

3. Να πλησιάζετε από αμέλεια ή εκουσίως με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο τη Γραμμή Επαφής (π.χ. μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους ).

4. Να αγγίζετε τις σιδηροτροχιές , τους ιστούς φωτοσημάτων ή τις άλλες μεταλλικές κατασκευές που ευρίσκονται επί της σιδηροδρομικής γραμμής και στη γύρω από αυτή περιοχή, (σε απόσταση 10 μέτρων από τη σιδηροδρομική γραμμή).

5. Να ρίπτετε σύρματα, ράβδους ή άλλα αντικείμενα, νερό και άλλα υγρά επί της Γραμμής Επαφής .

6. Να κυκλοφορείτε στις περιοχές των εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης ( υποσταθμοί , υπαίθριοι οικίσκοι, ερμάρια , κ.λ.π.).

7. Να διέρχεστε από τις ισόπεδες διαβάσεις με οχήματα ή φορτία επί οχημάτων, ύψους μεγαλύτερου των 4,5 μέτρων ή ύψους μεγαλύτερου του αναγραφόμενου επί των οδικών πινακίδων σήμανσης των ειδικών κατασκευών περιορισμού του ανώτατου οδικού περιτυπώματος διέλευσης ( θύρες περιτυπώματος ).

8. Να πλησιάζετε στους θραυσμένους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης , οι οποίοι έχουν πέσει στο έδαφος , σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.

9. Να αφαιρείτε εξαρτήματα ή αγωγούς από τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης .

10. Να παίζουν παιδιά στην περιοχή των στην περιοχή των πάγιων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης και στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή.

11. Να πλησιάζετε τις εγκαταστάσεις ηλεκτροκίνησης (Υποσταθμούς ), σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων από αυτές .

12. Να ρίπτετε αντικείμενα , νερό ή άλλα υγρά στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή και στις εγκαταστάσεις της.

13. Να έλθετε σε επαφή με κάθε μέσο με τις μεταλλικές κατασκευές που φέρουν αγωγούς για την τροφοδοσία της Γραμμής Επαφής .

14. Να προκαλείτε από αμέλεια ή εκουσίως θραύση μονωτήρων ή κόψιμο αγωγών με τη χρήση κυνηγετικών όπλων ή με άλλο τρόπο.

15. Να διατηρείτε μόνιμες ή προσωρινές επιφανειακές σωληνώσεις άρδευσης παράλληλες ή διασταυρούμενες με τις σιδηροδρομικές σε απόσταση μικρότερη των 10 μέτρων.


Παρακαλούνται οι κάτοικοι των περιοχών , των νομών Βοιωτίας και Ευβοίας οι οποίες γειτνιάζουν με το ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο Σ.Σ. Οινόης - Σ.Σ. Χαλκίδας να γνωστοποιούν άμεσα κάθε ανωμαλία ή βλάβη εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης , που παρατηρούν, στα αστυνομικά τμήματα , σε άλλες Αρχές , στον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό ή στο ρυθμιστή έλξης του Ε.ΔΙ.Σ.Υ. , τηλ. 2102422039


Πηγή: ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

4 σχόλια:

  • 29 Απριλίου 2010 - 10:13 π.μ.
    τρενομανής :

    Καλώς την ηλεκτροκίνηση κι ας άργησε! Επιτέλους η λογική εισέβαλε στους εγκεφάλους των υπευθύνων/αρμοδίων κράτους/ΟΣΕ! Θαύμα! Θαύμα! Θα περιμένουμε και την ηλεκτροδότηση στα υπόλοιπα τμήματα ήτοι: Πειραιάς - Αθήνα - Οινόη και ΣΚΑ - Κιάτο.

  • 29 Απριλίου 2010 - 10:23 π.μ.
    Kostas :

    Αλήθεια, υπάρχει περίπτωση το τμήμα Πειραιάς - Αεροδρόμιο να γίνει ενιαίο χωρίς να χρειάζετε μετεπιβίβαση στα Άνω Λιόσια;; Επίσης, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Πειραιάς - Αθήνα θα βελτιώσει τη συχνότητα των δρομολογίων από ανά 1 ώρας σε συχνότερα, ή είναι τελείως διαφορετικός ο λόγος γι αυτό;

  • 29 Απριλίου 2010 - 12:17 μ.μ.

    Προς τρενομανής: Δυστυχώς, όπως θα γνωρίζετε ήδη, το τμήμα Αχαρναί-Οινόη, παρότι πρίν χρόνια είχε τελειώσει την ηλεκτροκίνηση, δεν τέθηκε υπό τάση, με αποτέλεσμα να έχουν κλαπεί σχεδόν όλα τα καλώδια (σε μερικά σημεία, έχουν ανασηκώσει ακόμη και τους πυλώνες, στην προσπάθεια τους να κλέψουν και αυτούς?!)

    Προς Kostas: Από όσον ακούγεται και όπως προστάζει η λογική, τα δρομολόγια θα είναι τα εξής:

    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΜΑΓΟΥΛΑ ανα 15 λεπτα
    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ ανα 1 ωρα

    ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ ανα 30 λεπτα

    τα οποια με την υπογειοποιηση, ηλεκτροκινηση,κτλ θα καταληξουν σε

    ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ανα 30 λεπτα
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΛΚΙΔΑ/ΘΗΒΑ ανα 1,5 ωρες...

    Βέβαια, μέχρι να γίνουν όλα τα απαραίτητα...!!!

  • 29 Απριλίου 2010 - 12:22 μ.μ.

    Εμένα δεν με ενθουσίασε και τόσο η ηλέκτριση της γραμμής, καθώς ΔΕΝ θα δρομολογηθούν ηλεκτροκίνητοι συρμοί γιατί η ηλεκτροκίνηση σταματά ακριβώς πρίν από την προσωρινή αποβάθρα του Σ.Σ.Χαλκίδας (δεν μπορούσαν να βάλουν και μια προσωρινή ηλεκτροκίνηση 100-200 μέτρα;;;)

    Η ηλέκτριση της γίνεται αποκλειστικά και μόνο για να μην πέσει θύμα κλοπών, όπως το υπόλοιπο δίκτυο...
    Υποψιάζομαι πως η Χαλκίδα δεν θα δει ηλεκτρικό τρένο ούτε φέτος...

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget