Ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε. (Ε.ΔΙ.Σ.Υ.), στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου , πρόκειται να θέσει υπό τάση από την Πέμπτη 29 Απριλίου 2010 και από ώρα 07:00 ,τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης , στο τμήμα γραμμής Σ.Σ. Οινόης - Σ.Σ. Χαλκίδας .
Η τάση λειτουργίας του ηλεκτροδοτούμενου σιδηροδρομικού δικτύου είναι 25.000 V - 50 Hz
Κάθε προσέγγιση στην Ηλεκτροκινούμενη γραμμή και στις πάγιες εγκαταστάσεις αυτής καθώς και η αφαίρεση εξαρτημάτων από του πυλώνες στήριξης της εναέριας γραμμής (Γραμμή Επαφής) είναι « άκρως επικίνδυνη για την ζωή» .
ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ
1. Να ανεβαίνετε στην οροφή των αμαξοστοιχιών.
2. Να αγγίζετε τους στύλους ή τις κατασκευές , που στηρίζουν τους εναέριους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης (Γραμμή Επαφής)
3. Να πλησιάζετε από αμέλεια ή εκουσίως με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο τη Γραμμή Επαφής (π.χ. μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους ).
4. Να αγγίζετε τις σιδηροτροχιές , τους ιστούς φωτοσημάτων ή τις άλλες μεταλλικές κατασκευές που ευρίσκονται επί της σιδηροδρομικής γραμμής και στη γύρω από αυτή περιοχή, (σε απόσταση
5. Να ρίπτετε σύρματα, ράβδους ή άλλα αντικείμενα, νερό και άλλα υγρά επί της Γραμμής Επαφής .
6. Να κυκλοφορείτε στις περιοχές των εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης ( υποσταθμοί , υπαίθριοι οικίσκοι, ερμάρια , κ.λ.π.).
7. Να διέρχεστε από τις ισόπεδες διαβάσεις με οχήματα ή φορτία επί οχημάτων, ύψους μεγαλύτερου των
8. Να πλησιάζετε στους θραυσμένους αγωγούς ηλεκτρικής έλξης , οι οποίοι έχουν πέσει στο έδαφος , σε απόσταση μικρότερη των
9. Να αφαιρείτε εξαρτήματα ή αγωγούς από τις πάγιες εγκαταστάσεις ηλεκτρικής έλξης .
10. Να παίζουν παιδιά στην περιοχή των στην περιοχή των πάγιων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης και στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή.
11. Να πλησιάζετε τις εγκαταστάσεις ηλεκτροκίνησης (Υποσταθμούς ), σε απόσταση μικρότερη των
12. Να ρίπτετε αντικείμενα , νερό ή άλλα υγρά στην περιοχή γύρω από την ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή και στις εγκαταστάσεις της.
13. Να έλθετε σε επαφή με κάθε μέσο με τις μεταλλικές κατασκευές που φέρουν αγωγούς για την τροφοδοσία της Γραμμής Επαφής .
14. Να προκαλείτε από αμέλεια ή εκουσίως θραύση μονωτήρων ή κόψιμο αγωγών με τη χρήση κυνηγετικών όπλων ή με άλλο τρόπο.
15. Να διατηρείτε μόνιμες ή προσωρινές επιφανειακές σωληνώσεις άρδευσης παράλληλες ή διασταυρούμενες με τις σιδηροδρομικές σε απόσταση μικρότερη των
Παρακαλούνται οι κάτοικοι των περιοχών , των νομών Βοιωτίας και Ευβοίας οι οποίες γειτνιάζουν με το ηλεκτροδοτούμενο σιδηροδρομικό δίκτυο Σ.Σ. Οινόης - Σ.Σ. Χαλκίδας να γνωστοποιούν άμεσα κάθε ανωμαλία ή βλάβη εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης , που παρατηρούν, στα αστυνομικά τμήματα , σε άλλες Αρχές , στον πλησιέστερο σιδηροδρομικό σταθμό ή στο ρυθμιστή έλξης του Ε.ΔΙ.Σ.Υ. , τηλ. 2102422039
Πηγή: ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Καλώς την ηλεκτροκίνηση κι ας άργησε! Επιτέλους η λογική εισέβαλε στους εγκεφάλους των υπευθύνων/αρμοδίων κράτους/ΟΣΕ! Θαύμα! Θαύμα! Θα περιμένουμε και την ηλεκτροδότηση στα υπόλοιπα τμήματα ήτοι: Πειραιάς - Αθήνα - Οινόη και ΣΚΑ - Κιάτο.
Αλήθεια, υπάρχει περίπτωση το τμήμα Πειραιάς - Αεροδρόμιο να γίνει ενιαίο χωρίς να χρειάζετε μετεπιβίβαση στα Άνω Λιόσια;; Επίσης, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Πειραιάς - Αθήνα θα βελτιώσει τη συχνότητα των δρομολογίων από ανά 1 ώρας σε συχνότερα, ή είναι τελείως διαφορετικός ο λόγος γι αυτό;
Προς τρενομανής: Δυστυχώς, όπως θα γνωρίζετε ήδη, το τμήμα Αχαρναί-Οινόη, παρότι πρίν χρόνια είχε τελειώσει την ηλεκτροκίνηση, δεν τέθηκε υπό τάση, με αποτέλεσμα να έχουν κλαπεί σχεδόν όλα τα καλώδια (σε μερικά σημεία, έχουν ανασηκώσει ακόμη και τους πυλώνες, στην προσπάθεια τους να κλέψουν και αυτούς?!)
Προς Kostas: Από όσον ακούγεται και όπως προστάζει η λογική, τα δρομολόγια θα είναι τα εξής:
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΜΑΓΟΥΛΑ ανα 15 λεπτα
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ ανα 1 ωρα
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ ανα 30 λεπτα
τα οποια με την υπογειοποιηση, ηλεκτροκινηση,κτλ θα καταληξουν σε
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ανα 30 λεπτα
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΛΚΙΔΑ/ΘΗΒΑ ανα 1,5 ωρες...
Βέβαια, μέχρι να γίνουν όλα τα απαραίτητα...!!!
Εμένα δεν με ενθουσίασε και τόσο η ηλέκτριση της γραμμής, καθώς ΔΕΝ θα δρομολογηθούν ηλεκτροκίνητοι συρμοί γιατί η ηλεκτροκίνηση σταματά ακριβώς πρίν από την προσωρινή αποβάθρα του Σ.Σ.Χαλκίδας (δεν μπορούσαν να βάλουν και μια προσωρινή ηλεκτροκίνηση 100-200 μέτρα;;;)
Η ηλέκτριση της γίνεται αποκλειστικά και μόνο για να μην πέσει θύμα κλοπών, όπως το υπόλοιπο δίκτυο...
Υποψιάζομαι πως η Χαλκίδα δεν θα δει ηλεκτρικό τρένο ούτε φέτος...