
Χθές, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες ''κόπηκε'' η γραμμή του προαστιακού σιδηρόδρομου ,μεταξύ Μαγούλας και Άνω Λιοσίων αυτή την φορά,λόγω δολιοφθοράς στα καλώδια από αθίγγανους (όπως συνηθίζεται).
Το τελευταίο δρομολογιο προς Αθηνα εφτασε μεχρι την Μαγουλα οπου εκει ανακοινωθηκε στους επιβατες οτι θα πανε στα Άνω Λιόσια με λεωφορεία. Οσοι ηθελαν να κατεβουν Ασπροπυργο τους ανακοινώθηκε ότι δεν θα εξυπηρετηθούν.
Εκνευρισμός και φωνές από αγανακτισμένους επιβάτες που ξεκίνησαν από Πελοπόννησο με τρένο,μπήκαν σε λεωφορείο μέχρι Κιάτο,ξανά σε τρένο μέχρι Μαγούλα και πάλι σε λεωφορείο μέχρι Λιόσια που ξαναμπήκαν σε τρένο...
Ο τελευταίος επίσης συρμός που πήγαινε προς Κιάτο είπαν ότι είχε ακινητοποιηθεί και ήταν εγκλωβισμένοι αρκετοί επιβάτες. Μάλιστα, οι συγκεκριμένοι επιβάτες του δρομολογίου 21:35 από Κιάτο έμειναν εγκλωβισμένοι σχεδόν 3 ώρες, σύμφωνα με μαρτυρίες.
Οι επιβάτες στην Μαγούλα δεν χώρεσαν όλοι στο λεωφορείο του ΟΣΕ και περίμεναν να έρθει άλλο. (Πηγή: http://epivatisproastiakou.blogspot.com/ )
Εκτός από το τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ στο οποίο οι κλοπές αυτές έχουν καταστεί ατραξιόν του προαστιακού, τα ίδια συμβαίνουν στο εδώ και 20 χρόνια(!) υπό ηλεκτροκίνηση τμήμα ΑΧΑΡΝΑΙ-ΘΗΒΑ... 200 χιλιόμετρα καλωδίου χαλκού (100 χιλιόμετρα 2πλης γραμμής) με τιμή 3.000 ευρώ το χιλιόμετρο έχουν σχεδόν κλαπεί στο σύνολο τους, ενώ σε μερικά σημεία, οι αθίγγανοι προσπάθησαν να ξεκολλήσουν και τους πυλώνες ηλεκτροκίνησης(!), όπως μαρτύρησαν στην Αστυνομία (όποτε έσπαγε ο ακατανόμαστος το ποδάρι του και τους έπιαναν επ' αυτοφώρω)
Το σίγουρο είναι πως η ηλεκτροκίνηση του προαστιακού είναι όνειρο μακρινό ενώ η ηλεκτροκίνηση του εθνικού δικτύου όνειρο...άπιαστο!
Η μόνη λύση είναι να ηλεκτροδοτούνται τα καλώδια μόλις τοποθετούνται. Έτσι οι Γύφτοι μόλις πάνε να τα κλέψουν θα ψήνονται στα 25.000 Volt. Έτσι κι αλλιώς παράσιτα της κοινωνίας είναι, δεν θα αισθανθεί κανείς την απώλειά τους!
Αστυνόμευση του χώρου ,επειγόντως τάση στο δίκτυό ,έχουμε τελικά κράτος η όχι ντροπή μας .
Αν δεν " ΨΗΘΕΙ" κανας "Σκουρος" δεν θα υπαρξει βελτιωση .
Αλλα και το κρατος μπορει να πιασει τον εμπορο που παιρνει χαλκο απο αυτους που τον κλεβουν ......
Η ηλεκτροδότηση του δικτύου αμέσως μετά την ανάρτηση των καλωδίων φαίνεται να είναι η μόνη λύση για την εξάλειψη αυτών των φαινομένων... Αλλά οι υποσταθμοί που θα στέλνουν το ρεύμα δεν είναι ακόμη έτοιμοι...
Οι υποσταθμοί είναι έτοιμοι και έχουν και ρεύμα απλώς σηκώνεις το διακόπτη
Τους εχουν συνδέσει όμως τους υποσταθμους με τα καλώδια???
Και αν ναι γιατι αραγε δεν σηκώνουν τον διακόπτη??
Και κατι αλλο...οσο δεν τελιώνει η ηλεκτροκίνηση,
μηπως αργει και η ιδιωτικοποιηση?
Ξαναγράφω και πάλι: σε λίγο οι...κλέφτες, εκτός από τα καλώδια θα κλέψουν και τα εσώρουχα των σταθμαρχών και σταθμαρχισσών όπως ο Νίκος Κούρκουλος πήρε τα εσώρουχα της Ζωής Λάσκαρη στην ιστορική ταινία Νόμος 4000! Ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ σε συνεργασία με την ΕΔΙΣΥ θα ήταν δυνατόν να δρομολογήσει δραιζίνες, οι οποίες θα δύνανται να κινούνται σε όλο το μήκος που εγκαθίσταται ηλεκτροκίνηση στην Αττική και θα μεταφέρουν ενόπλους αστυνομικούς/ΜΑΤ. Το κόστος για τον ΟΣΕ/κράτος είναι μηδαμινό σε σχέση με αυτό που δαπανά για την επαναπροκήρυξη των έργων ηλεκτροκίνησης κ.λ.π.. Τονίζω ότι θα κινούνται εκεί που πραγματοποιούνται έργα τοποθέτησης καλωδίων και όχι σε όλο το μήκος. Όταν ολοκληρώνεται κάθε τμήμα θα δίδεται τάση στο καλώδιο και...τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αηδιαστικές δικαιολογίες που μόνο ο ΟΣΕ και οι έλληνες πολιτικοί μπορούν να αραδιάζουν με χυδαίο και απύθμενο θράσος, σε αποκλειστική πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο, δίχως επιβολή αυστηρών κυρώσεων γι' αυτούς που τα εκστομίζουν…Εκατομμύρια € χάνονται γιατί ο ΟΣΕ/κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει 10-20 αθίγγανους! Έλεος! 25 ηλεκτρικές Desiro είναι αραγμένες στη Θεσσαλονίκη και σαπίζουν στον ήλιο και στη βροχή επειδή η σοβαρότητα των ελλήνων πολιτικών/υπευθύνων του ΟΣΕ είναι χαμηλότερη από τροφίμους βρεφονηπιακού σταθμού βρεφών με ειδικές ανάγκες…Αλήθεια από το σπίτι όλων αυτών έχει κλαπεί κανένα μέτρο καλώδιο;
τάση στα καλώδια ώστε να μην πλησιάζουν οι ..Βαλάντηδες!