Σάββατο 17 Απριλίου 2010

ΜΕΤΡΟ & ΤΡΑΜ: Γιατί έχουν "παγώσει" οι επεκτάσεις προς Πειραιά;

15 σχόλια

ΜΕΤΡΟ: Ενας τεράστιος διαγωνισμός καρκινοβατεί από το Φεβρουάριο του 2009!



Πάνω από 14 μήνες έχουν περάσει από την δημοπράτηση της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά.

Στις 21 Νοεμβρίου 2008 η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. επαναδημοπράτησε τον Διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 3 προς τα Δυτικά Προάστια με κατάληξη τον Πειραιά (υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6χλμ και 6 σύγχρονοι σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο). Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 515εκ. ευρώ.

Στις 13 Φεβρουαρίου 2009, 6 τεχνικοί όμιλοι/κοινοπραξίες εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για την κατασκευή του έργου.

Η κόντρα των μειοδοτών ξανάρχισε (το έργο είχε προκηρυχτεί και παλαιότερα, το Φθινόπωρο του 2006, αλλά ακυρώθηκε λόγω του αλληλοφαγώματος και προσφυγών στην δικαιοσύνη των εργολάβων, αλλά και την απαίτηση του Μητροπολίτη Πειραιώς να ΜΗΝ κατασκευαστεί ο σταθμός ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ για να μην ενοχλεί ο θόρυβος -πιο θόρυβος;;;!!!- το γηροκομείο) και προβλέπεται για 2η φορά, η διαμάχη τους για το ποιός θα αναλάβει αυτό το κολοσσιαίο έργο κόστους πάνω από μισό δισεκατομμύριο ευρώ, να οδηγήσει σε ακύρωση της δημοπράτησης, κάτι που θα αποστεί μοιραίο για αυτή την τόσο σημαντική επέκταση του σε περιοχές που το έχουν πραγματική ανάγκη.

Το μετρό, μετά την έναρξη των εργασιών για την επέκταση του από τον σταθμό ΧΑΪΔΑΡΙ μέχρι τον σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, θα χρειαστεί τουλάχιστον 5 χρόνια (σύμφωνα με τις μελέτες) για να φτάσει στον Πειραιά, ενώ παράλληλα πρέπει να υπογειοποιηθεί το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ και ο σταθμος ΠΕΙΡΑΙΑΣ του ΗΣΑΠ, όπου και θα έχουν ανταπόκριση οι γραμμές.



ΤΡΑΜ: Ένας διαγωνισμός καρκινοβατεί εδώ και 1 χρόνο, 2 διαγωνισμοί ακυρώθηκαν και 1 έχει ήδη αργήσει



Πάνω από 12 μήνες έχουν περάσει από την δημοπράτηση της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά και την ανάδειξη μειοδότη (ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.). Το Δεκέμβριο του 2008, υπεγράφη η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α) από τα συναρμόδια Υπουργεία (Περιβάλλοντος & Δημόσιων Έργων, Μεταφορών & Επικοινωνιών, Αγροτικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού) ενώ το Μάιο του 2009 δημοπρατήθηκε το έργο. Οι εργασίες δεν έχουν αρχίσει ακόμη, ελέω 43 πολιτών που ένιωσαν το πάρκινγκ τους και τη λωρίδα οδικής κυκλοφορίας έξω από το σπίτι τους να ετοιμάζεται να περάσει στο παρελθόν και προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝ.Κ.Α.), δημιουργώντας μια οργάνωση που αυτοαποκαλείται "Άμυνα κατά του τραμ"!

Χωρίς να γνωρίζουμε τις αποφάσεις του ΣτΕ, στις 5 Μαρτίου 2010, υπό την προεδρία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, συνεδρίασε στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς η Διυπουργική Επιτροπή, με θέμα την παρουσίαση του Αναπτ. Σχεδίου για το Λιμάνι και τις υποδομές που αποτελούν προεκτάσεις του, κατά την περίοδο 2010-2020. Μεταξύ των μεγάλων αναπτυξιακών έργων που περιλαμβάνει το εν λόγω στρατηγικό αναπτυξιακό πρόγραμμα συγκαταλέγεται και η επέκταση δικτύου τραμ στο Λιμάνι του Πειραιά. Παράλληλα, ο δήμαρχος Πειραιά, σε πρόσφατη συνέντευξη του, επιβεβαίωσε το θετικό κλίμα για την επέκταση του τραμ στο λιμάνι του Πειραιά.


Α’ ΦΑΣΗ : ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ – ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ
Β΄ΦΑΣΗ : ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ – ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΕΙΟ & ΦΡΕΑΤΤΥΔΑ (2013)
Γ΄ΦΑΣΗ : ΑΚΤΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ – ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ & ΚΑΜΙΝΙΑ

Δ΄ΦΑΣΗ : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΠΕΡΑΜΑ



Μεγάλες σκιές, όμως, έχουν αρχίσει να στοιβάζονται εδώ και καιρό πάνω από την εταιρεία λειτουργίας του τραμ, όταν διαγωνισμός για την προμήθεια 18 οχημάτων (για την εξυπηρέτηση των Α' και Β' επεκτάσεων στον Πειραιά και της επέκτασης προς Αργυρούπολη-σύνδεση με τη γραμμή 2 του μετρό σταθμός ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ) και ίσως 7 περισσότερων (για τις τελευταίες φάσεις- Γ' και Δ' -επέκτασης του τραμ στον Πειραιά) κρίθηκε...άγονος, επειδή ΚΑΝΕΙΣ τεχνικός όμιλος δεν δήλωσε ενδιαφέρον. Αξίζει να σημειωθεί πως κάτι τέτοιο συμβαίνει πρώτη φορά σε διαγωνισμό προμήθειας τροχαίου υλικού.


Επίσης, διαγωνισμός για την μίσθωση των 75 διαφημιστικών πινακίδων επί των στάσεων του τραμ ακυρώθηκε, καθώς μόνο μία εταιρεία εξέφρασε ενδιαφέρον. Έτσι, το τραμ έχασε έκτακτα έσοδα 402.000 ευρώ.


Τέλος, ο διαγωνισμός για την επέκταση προς την Αργυρούπολη για την σύνδεση με τη γραμμή 2 του μετρό στον ομώνυμο σταθμό έπρεπε να έχει ήδη γίνει ακριβής μελέτη χάραξης και στάσεων και να είναι έτοιμος να δημοπρατηθεί και οχι γενικολογίες του πρώην Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για διέλευση μέσω Λ.Αλίμου μέχρι Λ.Βουλιαγμένης, όπου εκεί θα συναντηθεί με τον σταθμό μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, καθώς οι νέοι σταθμοί του μετρό στα Νότια Προάστια αναμένονται να λειτουργήσουν τους πρώτους μήνες του 2011...

15 σχόλια:

  • 19 Απριλίου 2010 στις 6:18 μ.μ.
    jwudalas :

    Συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας!Οι γραμμες της α' φασης καλυπτονται στη μιση διαδρομη απο τις γραμμες του ησαπ,το ιδιο συμβαινει με την χαραξη της γ΄φασης.Η υπολοιπη γραμμη μονο αστεια μπορει να θεωρηθει,ως μονη.Υπαρχει καποιος λογος που να δικαιολογει αυτον τον σχεδιασμο;Στο σημερινο δικτυο(αν μπορει να θεωρηθει δικτυο)το κομματι στο οποιο τα δυο μεσα κινουνται παραλληλα εχει αποδειχτει το χειροτερο απο αποψης επιβατικης κινησης για το τραμ.Μπορει καποιος να εγγυηθει οτι δεν θα γινει το ιδιο και στον Πειραια;Παλιοτερες μελετες εκαναν λογο για χαραξη μεσω της παλιας γραμμης Περαματος,η οποια ηταν και πιο συντομη και εξυπηρετουσε περιοχες οι οποιες δεν εχουν κανενα μεσο σταθερης τροχιας.Γιατι δεν επιλεγεται η συντομοτερη διαδρομη για ολες τις επεκτασεις;

  • 19 Απριλίου 2010 στις 8:03 μ.μ.

    jwudalas, σας ευχαριστώ για τα καλα σας λογια.

    Προσωπικα για μενα, η επεκταση αυτη του τραμ ειναι γελοια και καλυτερη να μην γινει...
    Δεν μπορει η διαδρομη προς Πειραια να ειναι εκει και η διαδρομη επιστροφης να ειναι 20 τετραγωνα πιο κατω...

    Στην αρχη, το Τμημα Αστικου Περιβαλλοντος του Εθνικου Μετσοβειου Πολυτεχνειου, ειχε βγαλει 3 διαφορετικες χαραξεις, η μια καλυτερη απο την αλλη, με γραμμη ανοδου/καθοδου στο ιδιο δρομο...

    Ασφαλως, οπως καταλαβαινετε, αυτο θα δημιουργουσε τεραστιες αντιδρασεις, καθως δρομοι θα εχαναν απο μια λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση ή/και μια λωριδα παρκινγκ... Επισης, πολλοι δρομοι του Πειραια ειναι στενοι, με αποτελεσμα ολοκληροι δρομοι να γινονταν αποκλειστικοι διαδρομοι τραμ... Φανταστειτε τις αντιδρασεις των κατοικων...

    Εδω και αυτη η παραπανω επεκταση, που ειναι η λιγοτερο επιπονη για τα ΙΧ βρηκε αντιδρασεις απο την αυτοαποκαλουμενη "Ομαδα εναντια στο τραμ/τρενο" που προσεφυγε στο Συμβουλιο της Επικρατειας για να ακυρωσει το εργο...

    Προτεινω, λοιπον, να ακυρωθει η επεκταση, αφου ουτως η αλλως "κουτση" και απαραδεκτη ειναι και να κοιταξουν αλλες γραμμες τραμ, οπως Στ.Λαρισης-Πανεπιστημιουπολη...

    Ομως, το τραμ ειναι ενα μεσο σταθερης τροχιας που ταιριαζει σε πολιτισμενες κοινωνιες, σε κοινωνιες που το αγριμι που λεγεται πολιτης μεγαλουπολης ειναι εξημερωμενο και εξευρωπαϊσμενο...
    Αρα, μαλλον, σε αυτη τη χωρα, το τραμ δεν εχει μελλον... Δυστυχως...

  • 20 Απριλίου 2010 στις 11:50 π.μ.
    Αντιτραμικός :

    Το τραμ είτε πάει στο κέντρο του Πειραιά είτε δεν πάει άχρηστο είναι. Από τις διαδρομές που προτάθηκαν, η λιγότερο άχρηστη θα ήταν μέσω της οδού Τζαβέλα. Όμως απορρίφθηκε λόγω των αντιδράσεων των κατοίκων!
    Καλύτερα λοιπόν το τραμ να ξηλωθεί και ο χώρος που καταλαμβάνει να μετατραπεί σε ποδηλατόδρομο! Πιο πολύ θα ωφελήσει. Το ελάχιστο μεταφορικό του έργο μπορούν άνετα να το αναλάβουν τα λεωφορεία της παραλιακής. Το καλοκαίρι μπορούν να δρομολογούνται περισσότερα λεωφορεία για να καλύπτουν την αυξημένη ζήτηση.

  • 20 Απριλίου 2010 στις 5:48 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Καλησπερα , να απαντησω στον φιλο αντιτραμικο , οσα λεωφορεια και να δρομολογηθουν στην παραλιακη δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξει κατι , οσο για το εαν πρεπει να ξηλωθει το Τραμ ανατρεξτε λιγο στην ιστορια και δειτε τα πανυγηρια που εκαναν οι κατοικοι της Αθηνας οταν ο Κωνσταντινος Καραμανλης οταν ηταν υπουργος μεταφορων ξηλωσε το Τραμ απο τους δρομους της πρωτευουσας για να κυκολοφορησουν τα λεωφορεια .....και ετσι φτασαμε σε αυτο το χαλι που εχει σημερα η πρωτευουσα και ο πειραιας ειδικοτερα .Ολοι ο αλλοι λαοι της Ευρωπης που εχουν ακομα και τις παλαιες γραμμες και τα παλαια βαγονια του Τραμ ειναι ηληθιοι ???? Δειτε πολεις οπως Μιλανο,Βαρκελωνη , Αμστερνταμ ,Λισσαβωνα κλπ
    Οσο για ποδηλατοδρομους εαν δεν αλλαξουμε νοοτροπια σε λαος και σαν οδηγοι οσυς και να φτιαξουν θα καταληθφουν απο μηχανακια και παρκαρισμενα αυτοκινητα , γιατι ο ελληνας εχι μαθει να κανει τις δουλειες του με το αυτοκινητο , εαν ηταν δυνατον να μπει στο Σουπερ μαρκετ και να ψωνισει με το αυτοκινητο θα το εκανε , για ολα τα παραπανω εχουμε αμετρητα καθημερινα παραδειγματα ολοι μας.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗς ΤΡΟΧΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΑΝ ΛΑΟΣ.......

  • 21 Απριλίου 2010 στις 2:29 μ.μ.
    jwudalas :

    Γνωριζει κανεις,απο την μελετη του Ε.Μ.Π,απο ποιους δρομους ειχε προταθει να περασει η διακλαδωση 4α προς Ιλισια-Ζωγραφου και εαν θα ειχε καποιον τερματικο σταθμο;

  • 21 Απριλίου 2010 στις 4:04 μ.μ.

    Προς jwudalas:

    Το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου είχε εκπονήσει ερευνητικό πρόγραμμα για ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ στο πολεοδομικό συγκρότημα Αθηνών...

    http://courses.arch.ntua.gr/111997.html

    Ασφαλώς, αυτό που προέχει για το τραμ είναι να ενεργοποιήσουν το πράσινο κύμα... Η κατάσταση με τα φανάρια σε ολο του το δίκτυο και τα ΙΧ που καταλαμβάνουν τις γραμμές του στο τμήμα ΣΥΝΤΑΓΜΑ-Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ έχει καταντήσει αηδία και το αργοπορούν ακόμη περισσότερο...

  • 21 Απριλίου 2010 στις 4:13 μ.μ.

    Για το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, που αναφέρθηκαν δυο σχολιαστές, σας αφιερώνω το σχόλιο μου στο ιστολόγιο Μοσχάτο Live! σε σχετική ανάρτηση του για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων στο Μοσχάτο, αλλά και σας παραπέμπω σε ειδικό αφιέρωμα του παρόντος ιστολογίου, στο τέλος αυτού το σχολίου...

    "Η ανάπτυξη δικτύου ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων είναι εξωραϊστικό στοιχείο, μετατρέπει μια πόλη σε ανθρώπινη και πρέπει να αντιμετωπίζεται με χαρά και ενθουσιασμό από τους δημότες.

    Αναφέρομαι στο παραπάνω, γιατί η κατασκευή ποδηλατοδρόμου στο κέντρο της Ν.Ερυθραίας που εγκαινιάστηκε πρίν λίγο καιρό ΚΑΙ ο υπό κατασκευή ποδηλατόδρομος στο κέντρο της Κηφισιάς, αντιμετωπίζονται με οργή και αγανάκτιση από τους κατοίκους και τους καταστηματάρχες. Οι κάτοικοι επειδή δεν θα μπορούν να "καβαλούν" με το ΙΧ τους το πεζόδρομιο ή να καταλαμβάνουν μια λωρίδα κυκλοφορίας, οι καταστηματάρχες επειδή δεν θα μπορούν πλέον οι πελάτες τους να κάνουν το παραπάνω και θα πρέπει να περπατούν μερικά μέτρα...

    Ανάλογες ήταν και οι αντιδράσεις για την κατασκευή ποδηλατοδρόμου μκρού μήκους στην οδό Ρόδων, στον δήμο Εκάλης, που αργότερα, μαζί με τις επεκτάσεις του ποδηλατοδρόμου της Ν.Ερυθραίας και της Κηφισιάς, θα μπορέσουν να συνθέσουν έναν ενιαίο ποδηλατόδρομο μεγάλου μήκους...

    Τέλος, να αναφερθώ στην ανάλογη οργή κατοίκων και καταστηματαρχών για την διαπλάτυνση πεζοδρομίων και την μετατροπή του εμπορικού δρόμου του κέντρου της Γλυφάδας (Αγγέλου Μεταξά) σε οδό ήπιας κυκλοφορίας, έργα εξωραϊσμού και εξευρωπαϊσμού, που διατελέστηκαν ταυτόχρονα με την διέλευση του τραμ. Επίσης, μην ξεχάσουμε τους πεζοδρόμους που κατασκευάστηκαν στο κέντρο του Αμαρουσίου (Ερμού-υπήρχε από παλιά-, Μητροπόλεως,κτλ) οι οποιοι από πεζόδρομοι μετατράπηκαν σε...λεωφόρους!"

    Ειδικό αφιέρωμα:
    http://mmmathinon.blogspot.com/2010/03/blog-post_3687.html

  • 21 Απριλίου 2010 στις 8:58 μ.μ.
    jwudalas :

    Mε συγχωρειτε για την επιμονη,αλλα με βαση την συγκεκριμενη διευθυνση εκανα την ερωτηση για την διακλαδωση 4α.Λογικα θα επρεπε να ειναι καποιο παρακλαδι της γραμμης 4 η οποια ομως συνεχιζει μεχρι την πανεπιστημιουπολη και ενωνεται με την γραμμη 3.Εαν εννοουν ως διακλαδωση το τμημα Καισαριανη-Πανεπιστημιουπολη τοτε παω πασο,αν και δεν ειναι διακλαδωση...Σε οτι αφορα το πρασινο κυμα εχετε δικιο αλλα πιστευω πως θα επρεπε να γινουν και αρκετοι ανισοπεδοι κομβοι εκει οπου το φαναρι δυσκολευει τοσο το τραμ οσο και τα αυτοκινητα καθως και να καταργηθουν αρκετες αριστερες στροφες.Δεν ειναι λιγες οι φορες που εχει αναψει πρασινο για το τραμ και αυτο δεν ξεκινα διοτι εχουν μποτιλιαριστει αυτοκινητα στις γραμμες.Τετοιοι κομβοι θα μπορουσαν να ειναι της Ποσειδωνος,της Αμφιθεας,στο μετρο του Ν.Κοσμου καθως και να καταργηθουν τα φαναρια σε διασταυρωσεις δευτερευουσας σημασιας.

  • 22 Απριλίου 2010 στις 2:13 π.μ.

    Συμφωνώ απολύτως...
    Οσο αυτή η απαράδεκτη κατάσταση συνεχίζεται, τόσο η αγανάκτιση του επιβατικού κοινού θα αυξάνεται...

  • 22 Απριλίου 2010 στις 2:37 μ.μ.
    jwudalas :

    Εκτός αυτών θεωρώ πως όταν το τραμ αποκτήσει ενα σοβαρό δίκτυο θα πρέπει να καταργηθούν οι παράλληλες λεωφορειακές γραμμές.Σε οσες δεν γίνεται να καταργηθούν,να λειτουργούν συμπληρωματικά,ώστε να τέμνονται σε σταθμούς μετεπιβίβασης,είτε να τερματίζεται το δρομολόγιο σε κάποιο σταθμό τραμ καθώς και να γίνουν συνενώσεις,π.χ860+229 ή και τις 218/232 μέσω της Βει"κου προς Ρέντη/Λέυκα σε οτι αφορά την π.χ την παραλιακή.Οι συνενώσεις θεωρώ πώς πρέπει να γίνουν σε έναν ευρύτερο συγκοινωνιακό σχεδιασμό,είναι απαράδεκτο να υπάρχουν τόσες κοινές διαδρομές και να τερματίζουν στο κέντρο. Η Ακαδημία,η Ομονοια,το Μουσείο δίνουν την εντύπωση υπαίθριων σταθμών κτελ.Ζητώ συγγνώμη που ξέφυγα απο το θέμα αλλά όλη αυτή η κακοδιαχείριση το μόνο που κάνει είναι να μας κοστίζει σε χρόνο και σε έξοδα συντήρησης οχημάτων και προσωπικού,Ευχαριστώ

  • 22 Απριλίου 2010 στις 11:48 μ.μ.

    Επανέρχομαι με τα λόγια σας να επιβεβαιώνονται...

    Διαβάστε τα 2 παρακάτω άρθρα από τοπικό τύπο Κηφισιάς... Το ένα αναφέρεται σε αυτό που είπατε, ο ποδηλατόδρομος έχει ήδη γίνει πάρκινγκ για αυτοκίνητα και μηχανάκια, ενώ το άλλο άρθρο είναι η κατακεραύνωση του δημάρχου από τον Εμπορικό Σύλλογο Κηφισιάς που εμμέσως πλην σαφώς ζητά ΑΜΕΣΟ ΞΗΛΩΜΑ των ποδηλατόδρομων και μετατροπή τους σε πάρκινγκ... Είναι ακριβώς σαν τον Εμπορικό Σύλλογο της Γλυφάδας... Το ίδιο γελοίοι!

    http://www.typoskifisias.gr/2009-09-09-08-44-53/83-middle-east/480-2010-04-10-09-19-41

    http://www.typoskifisias.gr/2010-02-11-09-24-23/488-2010-04-16-20-45-42

  • 8 Μαΐου 2010 στις 9:07 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Αναφορικά με το τραμ, το μεγάλο έγκλημα έχει συντελεστεί από την επιλογή της διέλευσης μέσα από τον αστικό ιστό της Νέας Σμύρνης και το Παλαιού Φαλήρου.

    Όταν αποφασίστηκε η χάραξη, παρουσιάστηκε το επιχείρημα ότι η Λεωφόρος Συγγρου δεν παρείχε προσβάσεις και έτσι, πιθανή διέλευσης του Τραμ θα εξυπηρετούσε μόνο τους εργαζόμενους στα κτίρια γραφείων κατά μήκος της Λεωφόρου.

    Κανείς δε σκέφτηκε ότι η διέλευση από τη Λ. Συγγρού θα εξυπηρετούσε ταυτόχρονα τη Νέα Σμύρνη, αλλά και το Ανατολικό τμήμα της Καλλιθέας, καθόσον η γραμμή του ΗΣΑΠ διέρχεται από το δυτικό άκρο του Δήμου και δεν εξυπηρετεί πολλές χιλιάδες πληθυσμού.

    Επίσης, η διέλευση από το τμήμα Αχιλλέως-Παναγίτσα-Φλοίσβος, δημιουργεί σοβαρότατη καθυστέρηση στον επιβάτη ο οποίος επιθυμεί να πάει από την Αθήνα στον Πειραιά, ενώ θα μπορούσε να υπάρχει το "κομβικό" σημείο στο Δέλτα Φαλήρου, από όπου θα μπορούσε κανείς να κινηθεί και προς Πειραιά, αλλά και προς Π.Φάληρο-Άλιμο-Γλυφάδα-Βούλα.

    Ακόμη κι αν ολοκληρωθεί, κάπως, η γραμμή ως τον Πειραιά, το τραμ θα εξυπηρετεί ουσιαστικά μόνο τη γρήγορη μετάβαση των κατοίκων της Ν.Σμύρνης και του Π.Φαλήρου προς Πειραιά. Και ατυό θα ισχύει μόνο υπό την προϋπόθεση εφαρμογής του "πράσινου κύματος", το οποίο όμως ακόμη δεν φαίνεται να είναι σε ισχύ.

    Η όλη επένδυση, δυστυχώς, δεν είναι διόλου ελκυστική, για ενδεχόμενη πώληση σε ιδιώτες (οι οποίοι θα είχαν, ίσως, πρόθεση να αναβαθμίσουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, αλλά με τέτοια νομικά και θεσμικά κωλύμματα, τι να αναβαθμίσει κανείς).

    Αν δεν αλλάξει ο νόμος περί της διακοπής κατασκευής δημοσίων έργων όταν συμβαίνουν προσφυγές στο ΣτΕ, όλα θα κυλούν με τον άσχημο αυτό τρόπο. Πρέπει να μπορούν να συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής, προς το ώφελος του κοινωνικού συνόλου. Και σε περίπτωση διακίωσης των προσφυγών, να υπάρχουν σοβαρές αποζημιώσεις στους ενάγοντες και οι υπαίτιοι των "λάθος" επιλογών που θα προκύπτουν βάσει των δικαιωμένων προσφυγών, να αντιμετωπίζουν καί την ποινική διακιοσύνη.....

    Όμως μέχρι τότε, οι εργασίες κατασκευής τωμ δημοσιων έργων, να συνεχίζονται κανονικά!

  • 22 Μαΐου 2010 στις 9:58 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Το πεδίο δράσης του Τραμ είναι ο πυκνός αστικός ιστός.
    Σκοπός του να πάει τον κόσμο από τις πυκνοκατοικημένες περιοχές στον σταθμό του μετρό ,η σε κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη.
    Το κυρίως μεταφορικό έργο για μεγάλες διαδρομές πρέπει να γίνεται από το μετρό.
    Που έχει την ταχύτητα και μεταφορική ικανότητα γιά κάτι τέτοιο.
    Οι μεγάλοι άξονες πρέπει να εξυπηρετούνται από το μετρό, στο οποίο συγκλίνουν τράμ και λεωφορεία, το καθένα όπου εξυπηρετεί.

  • 17 Ιουνίου 2010 στις 3:52 π.μ.
  • 25 Σεπτεμβρίου 2014 στις 8:35 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΚΤΗ
    ΜΙΑΟΥΛΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!
    ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ
    ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΕΜΒΕ ΑΣ ΞΕΜΑΘΟΥΝ,ΚΑΙ ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget