Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Συνεχίζονται οι δολιοφθορές και οι βανδαλισμοί στον ΟΣΕ...

4 σχόλια
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται οι δολιοφθορές και οι βανδαλισμοί στον ΟΣΕ...

Τα καλώδια ηλεκτροκίνησης αφαιρούνται σχεδόν καθημερινώς και σε ποικίλλα τμήματα του δικτύου, όπως Αγ.Στέφανος, Χαλκίδα, Οινόη, Θήβα, Κόρινθος, Μέγαρα,κτλ... Δεν είναι μόνο η πράξη δολιοφθοράς και ζημίας, είναι και το γεγονός τραυματισμού μηχανοδηγού και υλικών ζημιών στο τροχαίο υλικό από τα...αιωρούμενα, κομμένα χάλκινα καλώδια που προσκροούν στη καμπίνα του τρένου...

Προβληματισμό και ανησυχία προκαλεί στους υπεύθυνους τα "σαμποτάζ" που
γίνονται στα δρομολόγια χωρίς καμία προειδοποίηση...
Για παράδειγμα, αρχές Απριλίου, σε κάποιο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στο οποίο υπάρχει πεζογέφυρα, επιτήδειοι έδεσαν μια πέτρα με σκοινί στη γέφυρα και την κατέβασαν στο ύψος του παρμπρίζ του τρένου. Αποτέλεσμα, ο οδηγός να τραυματιστεί από το σπάσιμο του τζαμιού και υλικές ζημιές στο τροχαίο υλικό...
Η παραπάνω πράξη είναι αδιανόητη και δεν μπορεί να ανευρεθεί το κίνητρο για αυτή...


Σίγουρα, πάντως, σε μια δύσκολη συγκυρία όπως η παρούσα, η παροιμία "Η Ελλάδα είναι μια χώρα που (απλά) βλέπει τα τρένα να περνούν" επιβεβαιώνεται πριν την ιδιωτικοποίηση/κλείσιμο του ΟΣΕ, όπως απαιτεί το ΔΝΤ, σε περίπτωση παροχής βοήθειας του προς εμάς...

4 σχόλια:

  • 19 Απριλίου 2010 στις 12:47 μ.μ.
    τρενομανής :

    Ξαναματαγράφω μέχρι...να το καταλάβουν όλοι στον ΟΣΕ/Κράτος: σε λίγο οι...κλέφτες, εκτός από τα καλώδια θα κλέψουν και τα εσώρουχα των σταθμαρχών και σταθμαρχισσών όπως ο Νίκος Κούρκουλος πήρε τα εσώρουχα της Ζωής Λάσκαρη στην ιστορική ταινία Νόμος 4000! Ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ σε συνεργασία με την ΕΔΙΣΥ θα ήταν και είναι δυνατόν να δρομολογήσει δραιζίνες, ή δραιζίνες - περιπολικά, οι οποίες θα δύνανται να κινούνται σε όλο το μήκος που εγκαθίσταται ηλεκτροκίνηση στην Αττική και θα μεταφέρουν ενόπλους αστυνομικούς/ΜΑΤ. Το κόστος για τον ΟΣΕ/κράτος είναι μηδαμινό σε σχέση με αυτό που δαπανά για την επαναπροκήρυξη των έργων ηλεκτροκίνησης κ.λ.π.. Τονίζω ότι θα κινούνται εκεί που πραγματοποιούνται έργα τοποθέτησης καλωδίων και όχι σε όλο το μήκος. Όταν ολοκληρώνεται κάθε τμήμα θα δίδεται τάση στο καλώδιο και...τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αηδιαστικές δικαιολογίες που μόνο ο ΟΣΕ και οι έλληνες πολιτικοί μπορούν να αραδιάζουν με χυδαίο και απύθμενο θράσος, σε αποκλειστική πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο, δίχως επιβολή αυστηρών κυρώσεων γι' αυτούς που τα εκστομίζουν…Εκατομμύρια € χάνονται γιατί ο ΟΣΕ/κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει 10-20 αθίγγανους! Έλεος! 25 ηλεκτρικές Desiro είναι αραγμένες στη Θεσσαλονίκη και σαπίζουν στον ήλιο και στη βροχή επειδή η σοβαρότητα των ελλήνων πολιτικών/υπευθύνων του ΟΣΕ είναι χαμηλότερη από τροφίμους βρεφονηπιακού σταθμού βρεφών με ειδικές ανάγκες…Αλήθεια από το σπίτι όλων αυτών έχει κλαπεί κανένα μέτρο καλώδιο; Είναι δυνατόν να μπορούν να εισχωρήσουν με ΙΧ στο τμήμα της σιδ/κης γραμμής στην περιοχή της Μαλακάσας έστω από χωματόδρομο και να κλέψουν καλώδιο; Κάποιοι μας δουλεύουν πολύ χοντρά και κάποια στιγμή πρέπει να δώσουν λόγο στην τακτική δικαιοσύνη αλλά και στον Ελληνικό Λαό για το πως γίνεται από τα εξοχικά, τις βίλες και γενικά τα σπίτια των υπευθύνων/ανευθύνων του Κράτους/ΟΣΕ όταν απουσιάζουν από αυτά, να μην κλέπτεται ούτε ένα εκατοστό καλώδιο και να κλέπτεται το καλώδιο από τον ΟΣΕ/μπάτε σκύλοι αλέστε!

  • 22 Απριλίου 2010 στις 9:58 μ.μ.
    jwudalas :

    Προσωπικά έχω ενστάσεις για την ανάγκη ηλεκτροκίνησης των ελληνικών σιδηροδρόμων στην παρούσα φάση.Το μεταφορικό του έργο δεν δικαιολογεί τέτοια μεγάλη επένδυση.Νομίζω πως θα ήταν πολύ καλύτερο αν επεκτείναμε το δίκτυο προς τις μεγάλες πόλεις της χώρας με ντιζελοκίνητους συρμούς ώστε το τρένο να γίνει συνείδηση στα μάτια του κόσμου και να αρχίσει να το χρησιμοποιεί.Υστερα ανάλογα με την κίνηση να αποφασίζαμε ποιά κομμάτια συμφέρει να χρησιμοποιηθούν ηλεκτροκίνητα τρένα.Προσπαθούμε απο την εποχή του Τρικούπη να περάσουμε στην εποχη των TGV δίχως να κάνουμε κανένα ενδιάμεσο βήμα.

  • 17 Μαΐου 2010 στις 3:39 π.μ.
    Θεοδωράτος Σπύρος :

    Αγαπητέ jwudalas τα τμήματα που ηλεκτροκινούνται (σημ. εδώ και πολλά χρόνια) δεν είναι τίποτε άλλο απο τον άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσ/νίκη. Βλέπεις κάπου αλλού ηλεκτροκίνηση πλην αεροδρομίου; Εδώ δεν υπάρχει σηματοδότηση σε άξονα 200 χιλιομέτρων (Πλατύ - Φλώρινα), και η κυκλοφορία γίνεται με τηλεγραφήματα και χαιρετίσματα, και μιλάμε για ηλεκτροκίνηση; Στη δήλωση δικτύου ο ΕΔΙΣΥ μιλάει για ETCS Class 1. Είδε ποτέ κανένας ETCS στην Ελλάδα; Ρε έναν άξονα δεν μπορούμε να φυλάξουμε απο δολιοφθορείς... ποιά ηλεκτροκίνηση;;;;;;

  • 17 Μαΐου 2010 στις 3:49 π.μ.
    Θεοδωράτος Σπύρος :

    Όσο για το κλείσιμο... Αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια. Αλλά βλέπεις με τον σιδηρόδρομο δεν ασχολούνταν κανείς, γιατί οι αφελείς νόμιζαν οτι είναι κάτι γραφικό, ενω οι επιτήδειοι εκμεταλεύονταν το μαγαζάκι που μπορούσαν να κάνουν τις κομπίνες τους ανεξέλεγκτοι. Και φώναζαν οι λάτρεις, και τα έλεγαν οι φίλοι... Οι κυβερνήσεις σιγήν ιχθύος, οι διοικήσεις τον χαβά τους και οι συνδικαλιστές το βιολάκι τους. Καϋμό το είχα, μια φορά να κάνουν μια απεργία επειδή δεν λειτουργεί η σηματοδότηση ή επειδή ο σιδηρόδρομος πάει κατα διαόλου... Πάντα τα αιτήματα οικονομικά, συνταξιοδοτικά κλπ συντεχνιακά! Ας πουληθεί λοιπόν ή καλύτερα ας κλείσει να τελειώνουμε. Άντε να πάμε Θεσ/νικη με SNCF πχ και να λάβουμε και κανα χαμόγελο απο καμιά ιδιωτική τρενοσυνοδό!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget