ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Απριλίου
(21)
- ΟΑΣΑ: 1 Μαϊου 2010: Απεργία ΜΜΜ μέχρι 7:00πμ
- ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 30 Απριλίου και 1 Μαϊου 2010: Α...
- ΟΣΕ: 29 Απριλίου 2010: Ενεργοποίηση ηλεκτροκίνησης...
- 12χρονος κεραυνοβολήθηκε επιχειρώντας σχεδιασμό γκ...
- ΟΑΣΑ: Τρίτη 27 Απριλίου 2010: Απεργία στα ΜΜΜ (πλή...
- ΟΑΣΑ: Κυριακή 25 Απριλίου 2010: Κυκλοφοριακές ρυθμ...
- ΜΕΤΡΟ: Αφιέρωμα: Ποιός φταίει για το "άκυρο" τμήμα...
- ΗΣΑΠ: Σταθμός ΒΙΚΤΩΡΙΑ: Άβολη αλλά δικαιολογημένη ...
- ΟΑΣΑ: 25 Απριλίου 2010: «Πράσινη Δράση, Καθαρά Δάση»
- ΟΑΣΑ: 25 Απριλίου 2010: Διευκόλυνση ΟΑΣΑ για τις ε...
- 21 και 22 Απριλίου 2010: Κανονικά λειτουργούν ολα ...
- 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ...Το χάσαμε το τρένο!
- Συνεχίζονται οι δολιοφθορές και οι βανδαλισμοί στο...
- ΜΕΤΡΟ & ΤΡΑΜ: Γιατί έχουν "παγώσει" οι επεκτάσεις ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Πεζόδρομοι, λεωφορειόδρομοι, τροχιόδρομο...
- Δελτίο τύπου της Π.Ε.Π.Ε. για τις συνεχείς κλοπές ...
- Απεργία στα ΜΜΜ (πλήν μετρό και προαστιακού) 15 Μα...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Καθημερινές πλέον οι κλοπές καλωδίων ...
- ΤΡΑΜ: 1 χρόνος χωρίς ενημέρωση για την προσφυγή ευ...
- ΟΑΣΑ: "Σας πάμε...για δεντροφύτευση" 11/04/2010
- ΟΑΣΑ: Αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών
Κυριακή 18 Απριλίου 2010
Συνεχίζονται οι δολιοφθορές και οι βανδαλισμοί στον ΟΣΕ...
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται οι δολιοφθορές και οι βανδαλισμοί στον ΟΣΕ...
Τα καλώδια ηλεκτροκίνησης αφαιρούνται σχεδόν καθημερινώς και σε ποικίλλα τμήματα του δικτύου, όπως Αγ.Στέφανος, Χαλκίδα, Οινόη, Θήβα, Κόρινθος, Μέγαρα,κτλ... Δεν είναι μόνο η πράξη δολιοφθοράς και ζημίας, είναι και το γεγονός τραυματισμού μηχανοδηγού και υλικών ζημιών στο τροχαίο υλικό από τα...αιωρούμενα, κομμένα χάλκινα καλώδια που προσκροούν στη καμπίνα του τρένου...
Προβληματισμό και ανησυχία προκαλεί στους υπεύθυνους τα "σαμποτάζ" που γίνονται στα δρομολόγια χωρίς καμία προειδοποίηση...
Για παράδειγμα, αρχές Απριλίου, σε κάποιο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στο οποίο υπάρχει πεζογέφυρα, επιτήδειοι έδεσαν μια πέτρα με σκοινί στη γέφυρα και την κατέβασαν στο ύψος του παρμπρίζ του τρένου. Αποτέλεσμα, ο οδηγός να τραυματιστεί από το σπάσιμο του τζαμιού και υλικές ζημιές στο τροχαίο υλικό...
Η παραπάνω πράξη είναι αδιανόητη και δεν μπορεί να ανευρεθεί το κίνητρο για αυτή...
Σίγουρα, πάντως, σε μια δύσκολη συγκυρία όπως η παρούσα, η παροιμία "Η Ελλάδα είναι μια χώρα που (απλά) βλέπει τα τρένα να περνούν" επιβεβαιώνεται πριν την ιδιωτικοποίηση/κλείσιμο του ΟΣΕ, όπως απαιτεί το ΔΝΤ, σε περίπτωση παροχής βοήθειας του προς εμάς...
Τα καλώδια ηλεκτροκίνησης αφαιρούνται σχεδόν καθημερινώς και σε ποικίλλα τμήματα του δικτύου, όπως Αγ.Στέφανος, Χαλκίδα, Οινόη, Θήβα, Κόρινθος, Μέγαρα,κτλ... Δεν είναι μόνο η πράξη δολιοφθοράς και ζημίας, είναι και το γεγονός τραυματισμού μηχανοδηγού και υλικών ζημιών στο τροχαίο υλικό από τα...αιωρούμενα, κομμένα χάλκινα καλώδια που προσκροούν στη καμπίνα του τρένου...
Προβληματισμό και ανησυχία προκαλεί στους υπεύθυνους τα "σαμποτάζ" που γίνονται στα δρομολόγια χωρίς καμία προειδοποίηση...
Για παράδειγμα, αρχές Απριλίου, σε κάποιο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου στο οποίο υπάρχει πεζογέφυρα, επιτήδειοι έδεσαν μια πέτρα με σκοινί στη γέφυρα και την κατέβασαν στο ύψος του παρμπρίζ του τρένου. Αποτέλεσμα, ο οδηγός να τραυματιστεί από το σπάσιμο του τζαμιού και υλικές ζημιές στο τροχαίο υλικό...
Η παραπάνω πράξη είναι αδιανόητη και δεν μπορεί να ανευρεθεί το κίνητρο για αυτή...
Σίγουρα, πάντως, σε μια δύσκολη συγκυρία όπως η παρούσα, η παροιμία "Η Ελλάδα είναι μια χώρα που (απλά) βλέπει τα τρένα να περνούν" επιβεβαιώνεται πριν την ιδιωτικοποίηση/κλείσιμο του ΟΣΕ, όπως απαιτεί το ΔΝΤ, σε περίπτωση παροχής βοήθειας του προς εμάς...
4 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Ξαναματαγράφω μέχρι...να το καταλάβουν όλοι στον ΟΣΕ/Κράτος: σε λίγο οι...κλέφτες, εκτός από τα καλώδια θα κλέψουν και τα εσώρουχα των σταθμαρχών και σταθμαρχισσών όπως ο Νίκος Κούρκουλος πήρε τα εσώρουχα της Ζωής Λάσκαρη στην ιστορική ταινία Νόμος 4000! Ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ σε συνεργασία με την ΕΔΙΣΥ θα ήταν και είναι δυνατόν να δρομολογήσει δραιζίνες, ή δραιζίνες - περιπολικά, οι οποίες θα δύνανται να κινούνται σε όλο το μήκος που εγκαθίσταται ηλεκτροκίνηση στην Αττική και θα μεταφέρουν ενόπλους αστυνομικούς/ΜΑΤ. Το κόστος για τον ΟΣΕ/κράτος είναι μηδαμινό σε σχέση με αυτό που δαπανά για την επαναπροκήρυξη των έργων ηλεκτροκίνησης κ.λ.π.. Τονίζω ότι θα κινούνται εκεί που πραγματοποιούνται έργα τοποθέτησης καλωδίων και όχι σε όλο το μήκος. Όταν ολοκληρώνεται κάθε τμήμα θα δίδεται τάση στο καλώδιο και...τέλος. Όλα τα υπόλοιπα είναι αηδιαστικές δικαιολογίες που μόνο ο ΟΣΕ και οι έλληνες πολιτικοί μπορούν να αραδιάζουν με χυδαίο και απύθμενο θράσος, σε αποκλειστική πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο, δίχως επιβολή αυστηρών κυρώσεων γι' αυτούς που τα εκστομίζουν…Εκατομμύρια € χάνονται γιατί ο ΟΣΕ/κράτος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει 10-20 αθίγγανους! Έλεος! 25 ηλεκτρικές Desiro είναι αραγμένες στη Θεσσαλονίκη και σαπίζουν στον ήλιο και στη βροχή επειδή η σοβαρότητα των ελλήνων πολιτικών/υπευθύνων του ΟΣΕ είναι χαμηλότερη από τροφίμους βρεφονηπιακού σταθμού βρεφών με ειδικές ανάγκες…Αλήθεια από το σπίτι όλων αυτών έχει κλαπεί κανένα μέτρο καλώδιο; Είναι δυνατόν να μπορούν να εισχωρήσουν με ΙΧ στο τμήμα της σιδ/κης γραμμής στην περιοχή της Μαλακάσας έστω από χωματόδρομο και να κλέψουν καλώδιο; Κάποιοι μας δουλεύουν πολύ χοντρά και κάποια στιγμή πρέπει να δώσουν λόγο στην τακτική δικαιοσύνη αλλά και στον Ελληνικό Λαό για το πως γίνεται από τα εξοχικά, τις βίλες και γενικά τα σπίτια των υπευθύνων/ανευθύνων του Κράτους/ΟΣΕ όταν απουσιάζουν από αυτά, να μην κλέπτεται ούτε ένα εκατοστό καλώδιο και να κλέπτεται το καλώδιο από τον ΟΣΕ/μπάτε σκύλοι αλέστε!
Προσωπικά έχω ενστάσεις για την ανάγκη ηλεκτροκίνησης των ελληνικών σιδηροδρόμων στην παρούσα φάση.Το μεταφορικό του έργο δεν δικαιολογεί τέτοια μεγάλη επένδυση.Νομίζω πως θα ήταν πολύ καλύτερο αν επεκτείναμε το δίκτυο προς τις μεγάλες πόλεις της χώρας με ντιζελοκίνητους συρμούς ώστε το τρένο να γίνει συνείδηση στα μάτια του κόσμου και να αρχίσει να το χρησιμοποιεί.Υστερα ανάλογα με την κίνηση να αποφασίζαμε ποιά κομμάτια συμφέρει να χρησιμοποιηθούν ηλεκτροκίνητα τρένα.Προσπαθούμε απο την εποχή του Τρικούπη να περάσουμε στην εποχη των TGV δίχως να κάνουμε κανένα ενδιάμεσο βήμα.
Αγαπητέ jwudalas τα τμήματα που ηλεκτροκινούνται (σημ. εδώ και πολλά χρόνια) δεν είναι τίποτε άλλο απο τον άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσ/νίκη. Βλέπεις κάπου αλλού ηλεκτροκίνηση πλην αεροδρομίου; Εδώ δεν υπάρχει σηματοδότηση σε άξονα 200 χιλιομέτρων (Πλατύ - Φλώρινα), και η κυκλοφορία γίνεται με τηλεγραφήματα και χαιρετίσματα, και μιλάμε για ηλεκτροκίνηση; Στη δήλωση δικτύου ο ΕΔΙΣΥ μιλάει για ETCS Class 1. Είδε ποτέ κανένας ETCS στην Ελλάδα; Ρε έναν άξονα δεν μπορούμε να φυλάξουμε απο δολιοφθορείς... ποιά ηλεκτροκίνηση;;;;;;
Όσο για το κλείσιμο... Αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια. Αλλά βλέπεις με τον σιδηρόδρομο δεν ασχολούνταν κανείς, γιατί οι αφελείς νόμιζαν οτι είναι κάτι γραφικό, ενω οι επιτήδειοι εκμεταλεύονταν το μαγαζάκι που μπορούσαν να κάνουν τις κομπίνες τους ανεξέλεγκτοι. Και φώναζαν οι λάτρεις, και τα έλεγαν οι φίλοι... Οι κυβερνήσεις σιγήν ιχθύος, οι διοικήσεις τον χαβά τους και οι συνδικαλιστές το βιολάκι τους. Καϋμό το είχα, μια φορά να κάνουν μια απεργία επειδή δεν λειτουργεί η σηματοδότηση ή επειδή ο σιδηρόδρομος πάει κατα διαόλου... Πάντα τα αιτήματα οικονομικά, συνταξιοδοτικά κλπ συντεχνιακά! Ας πουληθεί λοιπόν ή καλύτερα ας κλείσει να τελειώνουμε. Άντε να πάμε Θεσ/νικη με SNCF πχ και να λάβουμε και κανα χαμόγελο απο καμιά ιδιωτική τρενοσυνοδό!