Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

ΟΣΕ: Εικόνα πλήρους εγκατάλειψης στα αμαξοστάσια...

1 σχόλια
Εικόνα που αντικρίζει σήμερα ο επισκέπτης στα αμαξοστάσια και τα εργοστάσια επισκευής οχημάτων του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη είναι άκρως απογοητευτική. Χώροι που έσφυζαν από δραστηριότητα πριν λίγο καιρό σήμερα μοιάζουν σαν «νεκροταφεία». Τόσο οι μετατάξεις όσο και η εργασιακή εφεδρεία έχουν κυριολεκτικά αποδιοργανώσει όλο τον τεχνικό παραγωγικό δυναμικό του Οργανισμού στα εργοστάσια.


Υπάλληλοι με γνώση και εμπειρία «εκδιώχτηκαν» πάνω στα πιο παραγωγικά τους χρόνια , στερώντας τον σιδηρόδρομο από έμψυχο υλικό, κεφαλαιώδους σημασίας. Το παραμένων τεχνικό προσωπικό είναι ελάχιστο για να ανταποκριθεί στο μεγάλο αριθμό επισκευής Βαγονιών και μηχανών παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλει. Τα προβλήματα που καθημερινά ανακύπτουν με την έλλειψη προσωπικού αλλά και τις ελλείψεις υλικών επισκευής του τροχαίου υλικού γίνονται όλο και εντονότερα και σύντομα θα φανεί το εύρος του προβλήματος. Άλλωστε και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στην διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης των Αντιπροσώπων που διοργάνωσε ο ΣΣΒΕ περιέγραψαν και επισήμαναν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στα εργοστάσια και τα μηχανοστάσια από την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών. Δεν γνωρίζουμε αν έχουν φτάσει οι επισημάνσεις τους στα αφτιά των υπευθύνων. Πιστεύουμε ότι οι υπεύθυνοι θα λάβουν στα σοβαρά τις επισημάνσεις των εκπροσώπων των εργαζομένων.


ΠΗΓΗ: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

1 σχόλια:

  • 4 Φεβρουαρίου 2012 - 2:29 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Αν δεν ξεσηκωθούμε όλοι τώρα, από τον ΟΣΕ και όλους τους εργαζόμενους μέχρι τους άνεργους και τα παιδιά, τότε να μην μας φανεί περίεργο αν θα δούμε τις "ορδές από τον βορρά" να ορμίσουν και να τον αρπάξουν τσάμπα. Και αν αρπάξουν τον ΟΣΕ τότε δεν θα διστάσουν να αρπάξουν και ότι βρούνε μπροστά τους.
    Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν κάνω πλάκα, δεν ειρωνεύομαι, μιλώ πολύ σοβαρά και έχω ξαναγράψει γιατί ο ΟΣΕ (αυτό είναι και το θέμα της καταχώρησής σας εξ'άλλου) έφτασε εδώ που έφτασε με σκοπό να πουληθεί τσάμπα "για να εξυγιανθεί" Ότι δημιούργησε ο Τρικούπης όχι μόνο δεν προχώρησε αλλά ξεριζώθηκε από όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν και σάρωσαν τα πάντα για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους. Και δεν θα ακουστεί καθόλα υπερβολικό αν πω ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που υποβάθμισε και υποβαθμίζει το σιδηροδρομικό της δίκτυο.
    Πραγματικά η οργή είναι μεγάλη...

    Αλέξης Π.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget