Γράφει ο Γιώργος Τσεκούρας στο Petraskandalou...
Οι νέοι συρμοί κατασκευάστηκαν από την Κορεατική εταιρεία HANWHA ROTEM και πριν λίγες μέρες έφθασε ο πρώτος συρμός στο λιμάνι του Πειραιά και κατόπιν μεταφέρθηκε στο αμαξοστάσιο του μετρό στα Σεπόλια. Η εταιρεία λειτουργίας του μετρό δεν έχει ανακοινώσει πότε θα ξεκινήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια και πότε θα προστεθούν επίσημα στον στόλο της εταιρείας για να εκτελούν δρομολόγια. Η προσθήκη των νέων συρμών στον στόλο της ΑΜΕΛ θα βοηθήσει στην εκτέλεση των δρομολογίων ειδικά όταν θα προστεθούν στο δίκτυο και οι σταθμοί που αυτή την στιγμή βρίσκονται υπό παράδοση.
Η συνολική παραγγελία περιλαμβάνει 17 συρμούς, οι οποίοι αποτελούνται από 6 βαγόνια με ενωμένο το εσωτερικό τους, έχουν μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και είναι πλήρως κλιματιζόμενοι, είναι φιλικοί προς το περιβάλλον, διαθέτουν όλες τις διευκολύνσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, διαθέτουν τις απαραίτητες προβλέψεις ώστε να είναι συμβατοί με όλες τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις οι οποίες προβλέπονται να πραγματοποιηθούν μελλοντικά στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας. Στην εξωτερική τους όψη μοιάζουν με τους συρμούς 2ης γενιάς που παρελήφθησαν το 2004 και τους οποίους κατασκεύασε η ίδια εταιρεία. Το συνολικό κόστος των συρμών ανέρχεται σε 155.000.000 ευρώ.
* φωτογραφία: Νικόλαος Σμπαρούνης
Σύντομα, ένα εισιτήριο τρένου θα σας ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη
Πριν από 2 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.