ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(42)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλα...
- ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ...
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πάρκο 760 στρεμμάτων στον Φαληρικό ...
- ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για το...
- ΑΜΕΛ: Άσκηση πυρόσβεσης στον σταθμό ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
- ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κ...
- Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό ...
- ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤ...
- 25 Μαρτίου 2010-2011: 1 χρόνος λειτουργίας του ιστ...
- ΟΑΣΑ: 25 Μαρτίου 2011: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγ...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Σοκαριστικές δηλώσεις βουλευτή ελλάσον...
- ΕΜΠ: ΓΙΑΤΙ ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας στην...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τα πόδια, το τραμ και το ποδήλατο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και...
- ΑΜΕΛ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εναντίον ΠΛΗΡΩΝΩ
- ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολτα...
- ΕΘΕΛ: Συνεχίζουμε αμείωτα τις πολιτικές που μας βο...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα στο τροχιοδρομικό δίκτυο μεταξύ Μο...
- ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφο...
- ΟΑΣΑ: Απόφαση δημιουργίας λεωφορειολωρίδων αντίστρ...
- Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ πλην...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμ...
- ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πο...
- Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ρύπανση μας κόβει τουλάχιστον 2 χρόν...
- ΕΘΕΛ: Τροποποιήσεις και αναστολή δρομολογίων λόγω ...
- ΟΑΣΘ: Το νομικό μπούμερανγκ "ερρίφθη"!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
- ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας ...
- ΟΑΣΑ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίησης Αυτόματου Συσ...
- ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Ενός λεπτού σιγή για τους αδικοχαμένο...
- ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων κ...
- ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσει...
- ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επι...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε πο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Μυστική ακύρωση συμβάσεως προαστιακού ~ Το...
- ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοί...
- ΕΘΕΛ: Κλοπή εσπράξεων και εισιτηρίων
- Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδ...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Κυριακή 20 Μαρτίου 2011
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και το ανέκδοτο της Πανεπιστήμιου
Δυο εξαιρετικά άρθρα για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Περιβάλλοντος για το κέντρο της Αθήνας διαβάσαμε στην εφημερίδα Καθημερινή και σας τα παραθέτουμε. Το ένα αναφέρει το λίφτινγκ της ιστορικής οδού Πατησίων και το άλλο... προσγειώνει τις ελπίδες μας, προβάλλοντας ότι όντως, αυτό που προέχει για την Αθήνα είναι η παροχή του αισθήματος ασφάλειας που δεν υπάρχει προ πολλού. Ο ίδιος ο δήμαρχος Αθηνών σε πρόσκληση του στη Βουλή των Ελλήνων είπε συνοπτικά ότι όλα αυτά ωραία είναι, αλλά αν δεν προσφέρουμε ασφάλεια στους πολίτες, θα πάνε χαμένα γιατί δεν θα τα απολαύσει κανείς:
1ο) Το τραμ επιστρέφει και αλλάζει τα Πατήσια
Ομάδα του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας μελέτησε την περιοχή και πρότεινε μία σειρά από παρεμβάσεις
Του Γιωργου Λιαλιου
Στις 23 Απριλίου 1882, η βελγική εταιρεία «Ανώνυμος Ελληνική Εταιρία Ιπποσιδηροδρόμων Αθηνών- περιχώρων» εγκαινίασε τον ιπποκίνητο(!) τροχιόδρομο Συντάγματος-Πατησίων. Δέκα ιπποκίνητα τραμ, στολισμένα με μυρτιές και μικρές σημαίες, ελληνικές και βελγικές, ήταν τα πρώτα που διέσχισαν την Πατησίων. Το 1908 το ιπποκίνητο τραμ αντικαταστάθηκε από το ηλεκτρικό τραμ με δύο βαγόνια, κλειστά τον χειμώνα και ανοιχτά για το καλοκαίρι. Το 1953 οι γραμμές του ξηλώθηκαν και το τραμ αντικαταστάθηκε από το τρόλεϊ. Μισό αιώνα αργότερα, το τραμ πρόκειται να επιστρέψει στα Πατήσια και να αποτελέσει τον βασικό «άξονα» των αλλαγών της περιοχής.
Ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας μελέτησε τις δυνατότητες παρέμβασης σε μια από τις πιο πυκνοδομημένες, αλλά και ιστορικές περιοχές της Αθήνας: τα Ανω και τα Κάτω Πατήσια, που σήμερα κατοικούνται από 80-100.000 ανθρώπους. Η ομάδα μελέτης (Μαρία Καλαντζοπούλου, Πασχάλης Σαμαρίνης, Ευαγγελία Χατζηκωνσταντίνου) ξεκίνησε με δεδομένη την πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος να προχωρήσει στη μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και την «κυκλική» διέλευση του τραμ από αυτές και πρότεινε μια σειρά από παρεμβάσεις στο εσωτερικό που οι οδοί αυτοί περικλείουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρόταση:
- Η Πατησίων μονοδρομείται σε όλο το μήκος της, από τα Ανω Πατήσια έως τη Χαλκοκονδύλη με κατεύθυνση το κέντρο και 2 λωρίδες κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. Στο τμήμα Χαλκοκονδύλη-Αγίου Μελετίου η διέλευση των Ι.Χ. προτείνεται να απαγορευτεί.
- Η Αχαρνών μονοδρομείται, ενώ οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ αντικαθίστανται από το τραμ. Προβλέπεται η δημιουργία ποδηλατόδρομου στο μεγαλύτερο μήκος της, με πλάτος 2 μέτρα.
- Κατά μήκος της Πατησίων θα υπάρχουν δύο λεωφορειολωρίδες, μια με φορά καθόδου σε όλο το μήκος της και μια ανόδου στο τμήμα Μάρνη-Φωκίωνος Νέγρη, που θα «στέλνει» λεωφορεία στη Δροσοπούλου και από εκεί στα Ανω Πατήσια.
- Στην Πατησίων προτείνεται διαπλάτυνση πεζοδρομίων κατά 3,5 μ. σε όλο το μήκος του δυτικού πεζοδρομίου και στο τμήμα του ανατολικού πεζοδρομίου μεταξύ Αγίου Μελετίου και Στουρνάρη.
Παρεμβάσεις προτείνονται και στο «δίδυμο» των οδών Φυλής και Μιχαήλ Βόδα, οι οποίες θα επηρεαστούν από τη μονοδρόμηση της Αχαρνών. Στόχος είναι να αποτελέσουν «ανάσα» για την περιοχή και να εμποδίζουν τη διαμπερή κυκλοφορία των οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα προτείνεται:
- Τμηματική πεζοδρόμηση της Φυλής στα δύο άκρα της, δηλαδή στο τμήμα μεταξύ Μακεδονίας και Ηπείρου και στο τμήμα μεταξύ Ολυμπίας και Κύπρου.
- Αντιδρόμηση της Φυλής στο τμήμα μεταξύ Ηπείρου και Αγ. Μελετίου (ενίσχυση του κυκλοφοριακού ρόλου της Αριστοτέλους).
- Αντιδρόμηση της Μιχ. Βόδα στο τμήμα μεταξύ Αγ. Μελετίου και Παρρασίου ή Ηπείρου.
- Πεζοδρόμηση της Μιχ. Βόδα μεταξύ Λιοσίων και Ηπείρου και του βορειότερου άκρου της από την πλ. Πάφου μέχρι τον σταθμό μετρό Αγ. Νικολάου.
Τέλος, η μελέτη προτείνει τη δημιουργία ενός δικτύου «διαδρόμων» κίνησης για τους πεζούς και τους ποδηλάτες, εμμένει στη μη κατάργηση πολύτιμων θέσεων στάθμευσης στην περιοχή και οι νέοι χώροι στάθμευσης να μη γίνονται κάτω από τις λιγοστές πλατείες.
2ο) Το ανέκδοτο της οδού Πανεπιστημίου
Tου Νικου Βατοπουλου
Από εξαγγελία σε εξαγγελία και από περιγραφή προβλημάτων σε μικροπολιτικά πυροτεχνήματα, το υπουργείο Περιβάλλοντος εξακολουθεί να διανέμει σε τακτά χρονικά διαστήματα τις εκθέσεις ιδεών του στους Αθηναίους. Το πιο πρόσφατο ανέκδοτο είναι η παράδοση της πεζοδρομημένης οδού Πανεπιστημίου το 2014. Δηλαδή, σύμφωνα με τις εξαγγελίες σε διάστημα τριών ετών, θα έχουν γίνει τα εξής:
Εφαρμόσιμη ανατροπή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, προκήρυξη, ολοκλήρωση και υλοποίηση διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, προκήρυξη εργολαβίας, ανάληψη έργου και εκτέλεση, χάραξη και λειτουργία γραμμών για το τραμ, διευθέτηση δικτύων, φυτεύσεις και πρόβλεψη για συντήρηση του έργου.
Είναι εύκολο να γενικολογεί κανείς. Εύκολο, αλλά ανεπίτρεπτο. Ανεπίτρεπτο γιατί η παρουσίαση της νέας «μεγάλης ιδέας» για πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου αποκαλύπτει μία πλήρη σύγχυση για τις προτεραιότητες που έχει η Αθήνα. Και θα δεχόταν κανείς το σχέδιο αυτό, ακόμη και αν είχε αντίθετη άποψη, αν η κυρία Υπουργός έχοντας στα χέρια της τις γενικές μελέτες του ΕΜΠ, ήταν σε θέση να παρουσιάσει πρακτικά την προώθηση αυτής της ιδέας. Είναι βέβαιο ότι το 2014 αν όχι πολύ νωρίτερα, μία άλλη κυβέρνηση θα έχει άλλα σχέδια και η πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου, που «ξεπάγωσε» φέτος από τη δεκαετία του ’80, θα ξαναμπεί στην κατάψυξη.
Είναι τουλάχιστον γραφικό μία πόλη σε βαθύτατη κρίση λειτουργίας, με όλη την τεράστια περιοχή από Κοραή και κάτω έως τέρμα Πατησίων, όλο το Μεταξουργείο, το Μοναστηράκι, τις παρυφές του Θησείου, την Πειραιώς, την πλατεία Βάθης, κ.λπ., να βρίσκονται σε μία αδιαφανή κάψουλα αρρυθμίας, ρυπαρότητας, και εγκληματικότητας, να έρχεται η κυβέρνηση και να σείει ως λάβαρο την παρέμβαση στη λιγότερο προβληματική κεντρική λεωφόρο. Η Πανεπιστημίου ώς το ύψος του Αρσακείου είναι ένας ωραίος, ζωντανός δρόμος. Τη σκέφτομαι πεζοδρομημένη και στο μυαλό μου έρχονται τα μηχανάκια, τα κιόσκια του κάθε πικραμένου, τα τραπεζοκαθίσματα, το λαθρεμπόριο. Οταν σήμερα καμία αρμόδια αρχή δεν μπορεί να εγγυηθεί τη στοιχειώδη τάξη γύρω από την αθηναϊκή Τριλογία, ας μας εξηγήσει η κ. Μπιρμπίλη πώς θα τη διασφαλίσει στο μέλλον. Πρακτικά λόγια. Από περιγραφές χορτάσαμε.
1ο) Το τραμ επιστρέφει και αλλάζει τα Πατήσια
Ομάδα του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας μελέτησε την περιοχή και πρότεινε μία σειρά από παρεμβάσεις
Του Γιωργου Λιαλιου
Στις 23 Απριλίου 1882, η βελγική εταιρεία «Ανώνυμος Ελληνική Εταιρία Ιπποσιδηροδρόμων Αθηνών- περιχώρων» εγκαινίασε τον ιπποκίνητο(!) τροχιόδρομο Συντάγματος-Πατησίων. Δέκα ιπποκίνητα τραμ, στολισμένα με μυρτιές και μικρές σημαίες, ελληνικές και βελγικές, ήταν τα πρώτα που διέσχισαν την Πατησίων. Το 1908 το ιπποκίνητο τραμ αντικαταστάθηκε από το ηλεκτρικό τραμ με δύο βαγόνια, κλειστά τον χειμώνα και ανοιχτά για το καλοκαίρι. Το 1953 οι γραμμές του ξηλώθηκαν και το τραμ αντικαταστάθηκε από το τρόλεϊ. Μισό αιώνα αργότερα, το τραμ πρόκειται να επιστρέψει στα Πατήσια και να αποτελέσει τον βασικό «άξονα» των αλλαγών της περιοχής.
Ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας μελέτησε τις δυνατότητες παρέμβασης σε μια από τις πιο πυκνοδομημένες, αλλά και ιστορικές περιοχές της Αθήνας: τα Ανω και τα Κάτω Πατήσια, που σήμερα κατοικούνται από 80-100.000 ανθρώπους. Η ομάδα μελέτης (Μαρία Καλαντζοπούλου, Πασχάλης Σαμαρίνης, Ευαγγελία Χατζηκωνσταντίνου) ξεκίνησε με δεδομένη την πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος να προχωρήσει στη μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και την «κυκλική» διέλευση του τραμ από αυτές και πρότεινε μια σειρά από παρεμβάσεις στο εσωτερικό που οι οδοί αυτοί περικλείουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρόταση:
- Η Πατησίων μονοδρομείται σε όλο το μήκος της, από τα Ανω Πατήσια έως τη Χαλκοκονδύλη με κατεύθυνση το κέντρο και 2 λωρίδες κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. Στο τμήμα Χαλκοκονδύλη-Αγίου Μελετίου η διέλευση των Ι.Χ. προτείνεται να απαγορευτεί.
- Η Αχαρνών μονοδρομείται, ενώ οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ αντικαθίστανται από το τραμ. Προβλέπεται η δημιουργία ποδηλατόδρομου στο μεγαλύτερο μήκος της, με πλάτος 2 μέτρα.
- Κατά μήκος της Πατησίων θα υπάρχουν δύο λεωφορειολωρίδες, μια με φορά καθόδου σε όλο το μήκος της και μια ανόδου στο τμήμα Μάρνη-Φωκίωνος Νέγρη, που θα «στέλνει» λεωφορεία στη Δροσοπούλου και από εκεί στα Ανω Πατήσια.
- Στην Πατησίων προτείνεται διαπλάτυνση πεζοδρομίων κατά 3,5 μ. σε όλο το μήκος του δυτικού πεζοδρομίου και στο τμήμα του ανατολικού πεζοδρομίου μεταξύ Αγίου Μελετίου και Στουρνάρη.
Παρεμβάσεις προτείνονται και στο «δίδυμο» των οδών Φυλής και Μιχαήλ Βόδα, οι οποίες θα επηρεαστούν από τη μονοδρόμηση της Αχαρνών. Στόχος είναι να αποτελέσουν «ανάσα» για την περιοχή και να εμποδίζουν τη διαμπερή κυκλοφορία των οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα προτείνεται:
- Τμηματική πεζοδρόμηση της Φυλής στα δύο άκρα της, δηλαδή στο τμήμα μεταξύ Μακεδονίας και Ηπείρου και στο τμήμα μεταξύ Ολυμπίας και Κύπρου.
- Αντιδρόμηση της Φυλής στο τμήμα μεταξύ Ηπείρου και Αγ. Μελετίου (ενίσχυση του κυκλοφοριακού ρόλου της Αριστοτέλους).
- Αντιδρόμηση της Μιχ. Βόδα στο τμήμα μεταξύ Αγ. Μελετίου και Παρρασίου ή Ηπείρου.
- Πεζοδρόμηση της Μιχ. Βόδα μεταξύ Λιοσίων και Ηπείρου και του βορειότερου άκρου της από την πλ. Πάφου μέχρι τον σταθμό μετρό Αγ. Νικολάου.
Τέλος, η μελέτη προτείνει τη δημιουργία ενός δικτύου «διαδρόμων» κίνησης για τους πεζούς και τους ποδηλάτες, εμμένει στη μη κατάργηση πολύτιμων θέσεων στάθμευσης στην περιοχή και οι νέοι χώροι στάθμευσης να μη γίνονται κάτω από τις λιγοστές πλατείες.
2ο) Το ανέκδοτο της οδού Πανεπιστημίου
Tου Νικου Βατοπουλου
Από εξαγγελία σε εξαγγελία και από περιγραφή προβλημάτων σε μικροπολιτικά πυροτεχνήματα, το υπουργείο Περιβάλλοντος εξακολουθεί να διανέμει σε τακτά χρονικά διαστήματα τις εκθέσεις ιδεών του στους Αθηναίους. Το πιο πρόσφατο ανέκδοτο είναι η παράδοση της πεζοδρομημένης οδού Πανεπιστημίου το 2014. Δηλαδή, σύμφωνα με τις εξαγγελίες σε διάστημα τριών ετών, θα έχουν γίνει τα εξής:
Εφαρμόσιμη ανατροπή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, προκήρυξη, ολοκλήρωση και υλοποίηση διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, προκήρυξη εργολαβίας, ανάληψη έργου και εκτέλεση, χάραξη και λειτουργία γραμμών για το τραμ, διευθέτηση δικτύων, φυτεύσεις και πρόβλεψη για συντήρηση του έργου.
Είναι εύκολο να γενικολογεί κανείς. Εύκολο, αλλά ανεπίτρεπτο. Ανεπίτρεπτο γιατί η παρουσίαση της νέας «μεγάλης ιδέας» για πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου αποκαλύπτει μία πλήρη σύγχυση για τις προτεραιότητες που έχει η Αθήνα. Και θα δεχόταν κανείς το σχέδιο αυτό, ακόμη και αν είχε αντίθετη άποψη, αν η κυρία Υπουργός έχοντας στα χέρια της τις γενικές μελέτες του ΕΜΠ, ήταν σε θέση να παρουσιάσει πρακτικά την προώθηση αυτής της ιδέας. Είναι βέβαιο ότι το 2014 αν όχι πολύ νωρίτερα, μία άλλη κυβέρνηση θα έχει άλλα σχέδια και η πεζοδρομημένη Πανεπιστημίου, που «ξεπάγωσε» φέτος από τη δεκαετία του ’80, θα ξαναμπεί στην κατάψυξη.
Είναι τουλάχιστον γραφικό μία πόλη σε βαθύτατη κρίση λειτουργίας, με όλη την τεράστια περιοχή από Κοραή και κάτω έως τέρμα Πατησίων, όλο το Μεταξουργείο, το Μοναστηράκι, τις παρυφές του Θησείου, την Πειραιώς, την πλατεία Βάθης, κ.λπ., να βρίσκονται σε μία αδιαφανή κάψουλα αρρυθμίας, ρυπαρότητας, και εγκληματικότητας, να έρχεται η κυβέρνηση και να σείει ως λάβαρο την παρέμβαση στη λιγότερο προβληματική κεντρική λεωφόρο. Η Πανεπιστημίου ώς το ύψος του Αρσακείου είναι ένας ωραίος, ζωντανός δρόμος. Τη σκέφτομαι πεζοδρομημένη και στο μυαλό μου έρχονται τα μηχανάκια, τα κιόσκια του κάθε πικραμένου, τα τραπεζοκαθίσματα, το λαθρεμπόριο. Οταν σήμερα καμία αρμόδια αρχή δεν μπορεί να εγγυηθεί τη στοιχειώδη τάξη γύρω από την αθηναϊκή Τριλογία, ας μας εξηγήσει η κ. Μπιρμπίλη πώς θα τη διασφαλίσει στο μέλλον. Πρακτικά λόγια. Από περιγραφές χορτάσαμε.
Με τις ετικέτες:
Δημοσιεύματα τύπου,
Πεζόδρομοι,
Ποδηλατόδρομοι,
Ποιότητα ζωής,
ΤΡΑΜ,
Υπουργείο Περιβάλλοντος
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Kαλησπέρα.Αν κατάλαβα καλά η άνοδος θα γίνεται από Αχαρνών και η κάθοδος απο Πατησίων;Και υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθεί ο κόσμος με μονές γραμμές;Πάνε να κάνουνε την΄΄πετυχημένη΄΄χάραξη του Πειραιά και στο κέντρο;
Η άνοδος και η κάθοδος που αναφέρεται στο κείμενο είναι για τα αμάξια ...
Το τραμ θα είναι μόνο στην Πατησίων
Επίσης αυτό που λένε για την Πανεπιστημίου, απλά να πω πως μόνο με υψηλούς στόχους και οράματα μπορεί κανείς να πάει μπροστά ...
Τέτοια δημοσιεύματα σαν το από πάνω (δεν γνωρίζω τον δημοσιογράφο και που δημοσιεύτηκε) σκοπός του είναι να προβάλουν αρνητικά στην κοινή γνώμη αυτά τα σχέδια με λογικές του τύπου "Εγώ θα διώξω το τραμ από την Γλυφάδα γιατί την κατέστρεψε ..."