ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(42)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλα...
- ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ...
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πάρκο 760 στρεμμάτων στον Φαληρικό ...
- ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για το...
- ΑΜΕΛ: Άσκηση πυρόσβεσης στον σταθμό ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
- ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κ...
- Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό ...
- ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤ...
- 25 Μαρτίου 2010-2011: 1 χρόνος λειτουργίας του ιστ...
- ΟΑΣΑ: 25 Μαρτίου 2011: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγ...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Σοκαριστικές δηλώσεις βουλευτή ελλάσον...
- ΕΜΠ: ΓΙΑΤΙ ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας στην...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τα πόδια, το τραμ και το ποδήλατο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και...
- ΑΜΕΛ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εναντίον ΠΛΗΡΩΝΩ
- ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολτα...
- ΕΘΕΛ: Συνεχίζουμε αμείωτα τις πολιτικές που μας βο...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα στο τροχιοδρομικό δίκτυο μεταξύ Μο...
- ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφο...
- ΟΑΣΑ: Απόφαση δημιουργίας λεωφορειολωρίδων αντίστρ...
- Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ πλην...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμ...
- ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πο...
- Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ρύπανση μας κόβει τουλάχιστον 2 χρόν...
- ΕΘΕΛ: Τροποποιήσεις και αναστολή δρομολογίων λόγω ...
- ΟΑΣΘ: Το νομικό μπούμερανγκ "ερρίφθη"!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
- ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας ...
- ΟΑΣΑ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίησης Αυτόματου Συσ...
- ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Ενός λεπτού σιγή για τους αδικοχαμένο...
- ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων κ...
- ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσει...
- ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επι...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε πο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Μυστική ακύρωση συμβάσεως προαστιακού ~ Το...
- ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοί...
- ΕΘΕΛ: Κλοπή εσπράξεων και εισιτηρίων
- Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδ...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011
ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών για την ανάδειξη του Βωμού των 12 Θεών
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών προγραμματίζει την Κυριακή 13 Μαρτίου στις 11 το πρωί η «Πρωτοβουλία πολιτών για τη διάσωση και ανάδειξη του Βωμού των 12 Θεών και του Ελέους», αντιδρώντας στην πρόθεση της διοίκησης του ΗΣΑΠ, να προχωρήσει στη μεταφορά του Βωμού των 12 Θεών, ώστε να συνεχιστούν τα έργα εκσυγχρονισμού των γραμμών.
Αρχικά είχε αποφασιστεί η κατάχωση των τμημάτων του βωμού, η οποία, όμως, αναβλήθηκε ύστερα από παρέμβαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ). Ωστόσο, η αναβολή της κατάχωσης δεν συνιστά πρόκριμα για το μέλλον του μνημείου, μικρό τμήμα του οποίου διασώζεται εντός της Αρχαίας Αγοράς.
Το μέλος της «Πρωτοβουλίας», Χρήστος Πανόπουλος μιλώντας για την κινητοποίηση της Κυριακής, τονίζει ότι «η κίνηση δημιουργήθηκε αυθόρμητα και κυρίως μέσω του Ίντερνετ, με στόχο να προσπαθήσουμε, μέσω της συγκέντρωσης της Κυριακής, να προσεγγίσουμε τους πολίτες, να τους ενημερώσουμε και να τους ευαισθητοποιήσουμε, ώστε να αναδειχθεί το θέμα και να σωθεί το μνημείο».
Επισημαίνει ακόμη ότι ήδη έχουν σταλεί επιστολές σε ανθρώπους των γραμμάτων, των τεχνών και της αρχαιολογίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό με στόχο να παρέμβουν υπέρ της διάσωσης του Βωμού και την ανάδειξή του στο σημείο που βρέθηκε.
Ο Βωμός των 12 Θεών, που κατασκευάστηκε από τον εγγονό του Πεισίστρατου, Πεισίστρατο τον νεότερο (επώνυμος άρχοντας Αθηνών 522/1 π.Χ.), καθιερώθηκε ως ο ομφαλός της πόλης των Αθηνών, ως το ιερό κέντρο της και έκτοτε αποτέλεσε όχι μόνο θρησκευτικό, αλλά ηθικό και πολιτικό κέντρο της πόλης. Καθώς βρισκόταν στη συμβολή των κεντρικών οδών της αρχαίας Αθήνας, λειτούργησε ως το σημείο μηδέν της πόλης, από το οποίο μετρούνταν οι χιλιομετρικές αποστάσεις. Έχοντας, ταυτόχρονα μεγάλη θρησκευτική σημασία, αποτέλεσε ίσως το πρώτο θεσμοθετημένο άσυλο, στο οποίο κατέφευγαν οι ικέτες. Εκεί, κανείς δεν τολμούσε να τους αγγίξει.
Τα μέλη της «Πρωτοβουλίας», ζητούν να σταματήσει η λειτουργία της γραμμής του ΗΣΑΠ Μοναστηράκι-Πετράλωνα και να αρχίσουν εργασίες υπογειοποίησής της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ και ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Θα τρελαθούμε με αυτά που ακούμε... Πως θα γίνει υπογειοποίηση που προτείνουν, αφού από κάτω βρίσκεται ο ναός; Σε περίπτωση υπογειοποίησης, ο ναός θα πρέπει να μετακινηθεί! Και πως η υπογειοποίηση θα γίνει μέχρι τα Πετράλωνα, όταν η γραμμή είναι υπερυψωμένη με γέφυρα και έχει ηδη μεγάλη κλίση μέχρι τον σταθμό των Πετραλώνων και το κυριότερο έχει ηδη ανακαινιστεί; Τελείως ανέφικτο. Η λύση που προτείνουμε είναι είτε μεταφορά του ναού είτε μικρή υπερύψωση των γραμμών στο συγκεκριμένο σημείο. Και για να μην παραπληροφορούμαστε από τα ΜΜΑ (Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης/Ενημέρωσης), δεν βρίσκεται στην αρμοδιότητα των ΗΣΑΠ να καταχώσει επειδή έτσι θέλει το ναό, όπως διαλαλούσαν. Αυτό είναι στην ευθύνη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και των ΗΣΑΠ δεν τους πέφτει κανένας λόγος. Και χαιρόμαστε που ένα τέτοιο μνημείο δεν θα καταχωθεί, γιατί θα ήταν μεγάλο κρίμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα διασωθεί και αναδειχθεί. Τώρα το αν θα γίνει εκεί με υπερύψωση γραμμών, είτε σε κάποιο άλλο σημείο, με μεταφορά του, είναι αδιάφορο. Σημασία έχει ότι θα μπορέσουμε να τον απολαύσουμε.
Αρχικά είχε αποφασιστεί η κατάχωση των τμημάτων του βωμού, η οποία, όμως, αναβλήθηκε ύστερα από παρέμβαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ). Ωστόσο, η αναβολή της κατάχωσης δεν συνιστά πρόκριμα για το μέλλον του μνημείου, μικρό τμήμα του οποίου διασώζεται εντός της Αρχαίας Αγοράς.
Το μέλος της «Πρωτοβουλίας», Χρήστος Πανόπουλος μιλώντας για την κινητοποίηση της Κυριακής, τονίζει ότι «η κίνηση δημιουργήθηκε αυθόρμητα και κυρίως μέσω του Ίντερνετ, με στόχο να προσπαθήσουμε, μέσω της συγκέντρωσης της Κυριακής, να προσεγγίσουμε τους πολίτες, να τους ενημερώσουμε και να τους ευαισθητοποιήσουμε, ώστε να αναδειχθεί το θέμα και να σωθεί το μνημείο».
Επισημαίνει ακόμη ότι ήδη έχουν σταλεί επιστολές σε ανθρώπους των γραμμάτων, των τεχνών και της αρχαιολογίας, σε Ελλάδα και εξωτερικό με στόχο να παρέμβουν υπέρ της διάσωσης του Βωμού και την ανάδειξή του στο σημείο που βρέθηκε.
Ο Βωμός των 12 Θεών, που κατασκευάστηκε από τον εγγονό του Πεισίστρατου, Πεισίστρατο τον νεότερο (επώνυμος άρχοντας Αθηνών 522/1 π.Χ.), καθιερώθηκε ως ο ομφαλός της πόλης των Αθηνών, ως το ιερό κέντρο της και έκτοτε αποτέλεσε όχι μόνο θρησκευτικό, αλλά ηθικό και πολιτικό κέντρο της πόλης. Καθώς βρισκόταν στη συμβολή των κεντρικών οδών της αρχαίας Αθήνας, λειτούργησε ως το σημείο μηδέν της πόλης, από το οποίο μετρούνταν οι χιλιομετρικές αποστάσεις. Έχοντας, ταυτόχρονα μεγάλη θρησκευτική σημασία, αποτέλεσε ίσως το πρώτο θεσμοθετημένο άσυλο, στο οποίο κατέφευγαν οι ικέτες. Εκεί, κανείς δεν τολμούσε να τους αγγίξει.
Τα μέλη της «Πρωτοβουλίας», ζητούν να σταματήσει η λειτουργία της γραμμής του ΗΣΑΠ Μοναστηράκι-Πετράλωνα και να αρχίσουν εργασίες υπογειοποίησής της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ και ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Θα τρελαθούμε με αυτά που ακούμε... Πως θα γίνει υπογειοποίηση που προτείνουν, αφού από κάτω βρίσκεται ο ναός; Σε περίπτωση υπογειοποίησης, ο ναός θα πρέπει να μετακινηθεί! Και πως η υπογειοποίηση θα γίνει μέχρι τα Πετράλωνα, όταν η γραμμή είναι υπερυψωμένη με γέφυρα και έχει ηδη μεγάλη κλίση μέχρι τον σταθμό των Πετραλώνων και το κυριότερο έχει ηδη ανακαινιστεί; Τελείως ανέφικτο. Η λύση που προτείνουμε είναι είτε μεταφορά του ναού είτε μικρή υπερύψωση των γραμμών στο συγκεκριμένο σημείο. Και για να μην παραπληροφορούμαστε από τα ΜΜΑ (Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης/Ενημέρωσης), δεν βρίσκεται στην αρμοδιότητα των ΗΣΑΠ να καταχώσει επειδή έτσι θέλει το ναό, όπως διαλαλούσαν. Αυτό είναι στην ευθύνη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και των ΗΣΑΠ δεν τους πέφτει κανένας λόγος. Και χαιρόμαστε που ένα τέτοιο μνημείο δεν θα καταχωθεί, γιατί θα ήταν μεγάλο κρίμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα διασωθεί και αναδειχθεί. Τώρα το αν θα γίνει εκεί με υπερύψωση γραμμών, είτε σε κάποιο άλλο σημείο, με μεταφορά του, είναι αδιάφορο. Σημασία έχει ότι θα μπορέσουμε να τον απολαύσουμε.
12 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Εδώ που τα λέμε, το ιδανικό σίγουρα θα ήταν η γραμμή του ΗΣΑΠ να σταματήσει κάποια στιγμή να πληγώνει τον αρχαιολογικό χώρο δίπλα στον πεζόδρομο της Αδριανού. Αλλάάάάά...
Ο ΗΣΑΠ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι (και οχι πλήγή) στην περιοχή του Θησείου. Η παρουσία του που μαρτυρά την Αθήνα του 20ου αιώνα που όλοι αγαπήσαμε, σε συνδυασμό με τα αρχαιολογικά ευρήματα των προηγούμενων αιώνων συνθέτουν ένα παζλ, με την βοήθεια του οποίου μεταφέρεσαι με την φαντασία σου σε άλλους αιώνες...
Η υπογειοποίηση είναι τεχνικά εφικτή. Από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Υπογειοποίηση. «Για να εξασφαλίσουμε μεγάλο βάθος στο ύψος που μας ενδιαφέρει, στο ύψος της εισόδου για την Αρχαία Αγορά, θα πρέπει να αρχίσουμε να σκάβουμε από την Ομόνοια», μας λέει ο κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, διευθυντής συντήρησης υποδομών της Αττικό Μετρό - Εταιρεία Λειτουργίας, μηχανικός με μεγάλη πείρα σε παρόμοια θέματα. Κι αυτό γιατί η ύπαρξη διπλού υπόγειου δικτύου (στην ίδια περιοχή διέρχεται η γραμμή 3 του μετρό) υποχρεώνει τους ΗΣΑΠ να πάνε πιο κάτω από τη Γραμμή 3 του μετρό τουλάχιστον κατά 8–10 μέτρα. Η υπογειοποίηση θα φτάσει μέχρι τα Πετράλωνα, αλλά εδώ ένας άλλος πονοκέφαλος είναι τα νερά του Ηριδανού που «κατεβαίνουν» κάτω από τις οδούς Αδριανού και Ερμού.
Hellooooooo επικοινωνούμε ??? Πως θα γίνει ρε στουρνάρια πώς θα υπογειοποίηση αφού τα αρχαία είναι από κάτω και πώς θα φτάσει στα Πετράλωνα αφού η γραμμή 1 περνά από γέφυρα...
Μάλλον εννοούν να γίνει επαναχάραξη σε όλο αυτό το κομμάτι...
Οπότε αυτό μας κάνει καμιά 5ετία στο χαλαρό και βάλτε και κανένα χρόνο μέχρι τελειώσουν οι αρχαιολογικές ανασκαφές και να ληφθεί απόφαση.
Τέλεια!
Δεν γνωρίζω εάν οι κύριοι που συμμετέχουν στις διαμαρτυρίες πηγαίνουν με τα αυτοκινητάκια τους στις δουλίτσες τους χαλαρά ή η εργασία τους απέχει μερικές εκατοντάδες μέτρα από το σπιτάκι τους, πάντως το σίγουρο είναι ότι εδώ και 3 χρόνια που ξεκίνησαν τα έργα "βελτίωσης" των γραμμών του ΗΣΑΠ, όλοι εμείς που το χρησιμοποιούσαμε για να πηγαίνουμε στις δουλειές μας, έχουμε ξεράσει το γάλα που ήπιαμε κύριοι!!!! Όλος αυτός ο χαμός της βελτίωσης των γραμμών έχει σκοπό την εξοικονόμηση 7 - 8 λεπτών στη διαδρομή Πειραιά - Κηφισιά αλλά η ειρωνεία είναι ότι για να φτάσεις στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Βικτώρια από τον Πειραιά χρειάζεσαι 5 συγκοινωνιακά μέσα (αν υπάρχουν κιόλας με τις απεργίες) και από κει που χρειαζόμαστε γύρω στα 25 - 30 λεπτά τώρα ξεπερνάμε την 1 ώρα και εγώ έχω φτάσει και 1 και 30 λεπτά. Φανταστείτε σε τι κατάσταση κουρελού φτάνεις στη δουλειά σου για να βγάλεις ένα 9ωρο.....
Αν είναι να γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω να μας το πουν να το ξέρουμε. Αλλά εγώ θα συμβούλευα όλους αυτούς τους αργόσχολους φιλεύσπλαχνους ευαίσθητους αρχαιολάτρες που σχίζονται για τα αρχαία να ανοίξουν τα μάτια τους και να δουν πραγματικά μεγαλοπρεπή μνημεία που σαπίζουν καθημερινά απροστάτευτα ή ας ρωτήσουν για τους θησαυρούς που παραμένουν στα σκοτεινά υπόγεια των μουσείων αναξιοποίητοι ή ας κάνουν μια βόλτα στον ναό του Επικούρου Απόλλωνα να δουν πως τον έχουν καταντήσει σαν τσίρκο με την τέντα και τις τεράστιες σιδεριές που αν πέσουν πάνω του δεν θα απομείνει τίποτα όρθιο, άσε που του στερούν τον ήλιο του!!! Η τέλος ας πάνε μια βόλτα στα αρχαία κάστρα της φυλής και των ελευθέρνων (γυφτόκαστρο) που καταρρέουν μέρα με τη μέρα.
Για αυτό τους παρακαλώ να μη μας δυσκολεύον παραπάνω την καθημερινότητα από όσο ήδη απάνθρωπη είναι.......Έλεος Και ας σκεφτούν ότι τα αρχαία μνημεία χωρίς τον καθημερινή αξιοπρέπεια δεν αξίζουν.....
Δεν λέω καλές και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αλλά θα πρέπει και αυτοί που διαμαρτύρονται να ξέρουν πως να διαμαρτύρονται προτείνοντας λύσεις εφαρμόσιμες και όχι όνειρα θερινής νυκτός.
Υπογειοποίηση δεν γίνεται. Τα εδάφη της περιοχής είναι ήδη επιβαρημένα από την διέλευση της Γραμμής 3 αλλά και από τα υπόγεια ύδατα και δεν θα αντέξουν και άλλη στοά. Αλλά και έτσι να μην ήταν ο ίδιος ο βωμός θα ήταν σε άμεσο κίνδυνο. Θα θυμάστε βέβαια την επαναχάραξη που έγινε στον Κεραμεικό μετακινώντας τον σταθμό από την γωνία Πειραιώς κ' Ιεράς Οδού στο σημείο που είναι σήμερα. Πως γίνεται λοιπόν να λένε να γίνει υπογειοποίηση για να προστατευθεί ο Βωμός;
Μια επαναχάραξη δε ίσως να στοιχίσει πολύ περισσότερο από την μετακίνηση του Βωμού σε άλλο σημείο. Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό, απλά θυμάμαι τη περίπτωση της κατασκευής του φράγματος του Ασσουάν, και την μετακίνηση του ναού του Αμπού Σιμπέλ σαφώς πολύ μεγαλύτερο και δυσκολότερο εγχείρημα.
Ίσως να γίνεται αυτό που πρότεινε και ο συγγραφέας του ιστολογίου, να γίνει μια μικρή υπερύψωση των γραμμών για μερικά μέτρα, αφήνοντας τελείως ξεσκέπαστο τον Βωμό από κάτω.
Πάντως πρέπει να βρεθεί η λύση. Δεν γίνεται να μένει πια κομμένη η γραμμή στα δύο.
Αλέξης Π.
Έλεος πια κύριοι!!!
Ο μισός μισθός φεύγει στα ταξί.
Ο Πειραιάς ήδη έχει αρχίσει να μαραζώνει.
Δεν είναι δυνατόν να έχει κοπεί τόσο καιρό το πιο ζωτικό σημείο ένωσης Πειραιά - Αθήνας.
Για να πας Αθήνα, πας εκδρομή!
Εάν δεν γίνονταν τα έργα δεν θα μίλαγε κανένας "αρχαιόφιλος". Είναι υποκριτικό αφού όλοι γνωρίζουν ότι στην Αθήνα όπου και αν σκάψεις, αρχαία θα βρεις!! Τι σημαίνει αυτό? Θα διαλύσουμε τις πόλεις για να αναδείξουμε τα αρχαία που ίσως βεθούν? Για να προσγειωθούμε επιτέλους κύριοι στην πραγματικότητα. Ας μη δυσκολεύουμε άλλο τη ζωή μας καιτην ήδη επιβαρυμένη καθημερηνότητά μας. Ο ΗΣΑΠ εξυπηρετεί καθημερινά πολλές χιλιάδες κόσμο που περιμένει να φτάσει στη δουλειά του και βασανίζεται κυριολεκτικά τόσα χρόνια από τα έργα ανάπλασης γραμμών.
Στο ερώτημα που θέτει η αφίσα ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ η απάντηση είναι πως θα μετακινούσα το άγαλμα της κόρης από την σιδηροτροχιά. Όυτε θα υπογειοποιούσα την γραμμή ούτε θα την υπερύψωνα....
Δηλαδή ποτέ να υπολογίζουμε οτι θα τελειώσουν τα έργα..; Ή να μην τολμησω να ρωτήσω..;
Οι κύριοι που διαμαρτύρονται γιατί άραγε δεν φωνάζουν να φύγουν και ΟΛΑ τα γύρω σπίτια ???
Γιατί μην μου πείτε πως αυτά δεν είναι πάνω σε αρχαία ....
Όσο για την γραμμή που "πληγώνει" τον αρχαιολογικό χώρο, έχει σκεφτεί κανείς ότι δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση σε όλους τους τουρίστες από μια γραμμή μετρό που θα περνάει ακριβός δίπλα από αυτά ώστε να παρακινηθούν κάποιοι να επισκεφτούν και κάτι άλλο εκτός από την ακρόπολη ???
Να προτείνω να γκρεμιζόταν και ο τοίχος που χωρίζει την γραμμή από τα αρχαία και να αντικαθιστούσαν με ένα απλό συρματόπλεγμα / κάγκελα ώστε να υπάρχει άμεση οπτική επαφή ??
Ή μήπως ο νεοέλληνας δεν είναι περήφανος για την σύγχρονη ιστορία του ??
Δείτε τη σχετική ερώτηση που κατέθεσαν για το θέμα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο οι Οικολόγοι Πράσινοι http://www.tremopoulos.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=589:2011-04-15-17-37-47&catid=4:questions