Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κηφισιά με ΙΧ που παραβίασε την σηματοδότηση

5 σχόλια
Για άλλη μια φορά, η καφρίλα του νεοέλληνα (και δη του νεόπλουτου;) έκανε την παράσταση της με απολογισμό 4 τραυματίες (τον οδηγό του λεωφορείου και τρείς εκ των επιβατών). Σημειώνεται ότι ο οδηγός (του λεωφορείου) είναι σοβαρά τραυματισμένος. Ο οδηγός του ΙΧ (που δηλώνει και "σοκαρισμένος"!) και οι υπόλοιποι επιβάτες είναι ελαφρά ή καθόλου τραυματισμένοι.


Όπως θα δείτε και στο βιντεο που ακολουθεί, το ατύχημα συνέβη όταν ο κάτω των 20 ετών (18χρονος;) οδηγός του σπορ αμαξιού (ή τουλάχιστον του αμαξιού με το σπορ look και τις σπορ ζάντες που είναι μια "απομίμηση" της ανεξαρτήτου ηλικίας πολυπόθητης Ferrari - που απαντάται συχνά στην Κηφισιά και τα βορειότερα αυτής προάστια των Αθηνών) αποφάσισε να τρέξει διαγνωστικά (σ)το ΙΧ του. Από την υπερβολική ταχύτητα δεν πρόλαβε (ή δεν θέλησε) να σταματήσει σε κόκκινο σηματοδότη, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με διερχόμενο λεωφορείο της ΕΘΕΛ. Το ατύχημα είχε προεξοφληθεί από τότε που ο μπαμπάς του οδηγού προέβη σε όλες τις "ελληνικές" εθιμοτυπικές διαδικασίες ώστε ο υπερδραστήριος κανακάρης του να λάβει το πολυπόθητο "χαρτί" και του έδωσε τα κλειδιά του αμαξιού που αρμόζει στην ηλικία του στο χέρι.



Η ΕΘΕΛ πρέπει να υποβάλει μήνυση για παρεμπόδιση συγκοινωνιακής κυκλοφορίας, υλικές ζημιές σε οχήματα, αποζημίωση εξόδων νοσηλείας των τραυματισμένων, ηθικές βλάβες των επιβατών, ανάπτυξη υπερβολικών ταχυτήτων σε συνοικιακό δρόμο, καφρίλα νεαρού οδηγού, συνυπαιτιότητα πατέρα, κτλ.

5 σχόλια:

  • 28 Μαρτίου 2011 - 12:46 μ.μ.
    ΛΑΜΠΗΣ :

    Ρε παιδια ελεος ετσι οπως παρουσιαζεται η ειδηση ειναι σαν να μην γινονται πουθενα αλλου τετοια περιστατικα...Στην παραλιακή ή στο Μπουρνάζι δλδ δεν θα μπορούσε να συμβεί ένα τέτοιο τροχαίο ατύχημα?Αν ήταν Yaris το αυτοκίνητο θα γινόταν κάτι αλλο?Η ουσία είναι ότι ένας ακόμη ασυνείδητος οδηγός παραβίασε ερυθρό σηματοδότη και εξαιτίας του έχουμε έναν σοβαρά τραυματισμένο άνθρωπο που ελπίζω να διαφύγει το κίνδυνο...

  • 28 Μαρτίου 2011 - 2:45 μ.μ.

    Δεν είπε κανείς ότι δεν γίνονται αλλού τέτοια περιστατικά. Αν το αμάξι ήταν κάποιο άλλο ίσως και να έχει σημασία, θα μπορούσε να είχε τραυματιστεί περισσότερο ο οδηγός του ή λιγότερο του λεωφορείου (αν πχ το ΙΧ ήταν ένα πιο ελαφρύ).

    Ο τρόπος που παρουσιάζουμε την είδηση είναι απλά επειδή θέλουμε σε κάθε περιστατικό να προσθέτουμε μια πινελιά μοναδικότητας, ειρωνίας αλλά και αγανάκτισης, πάντα με τις καλύτερες προθέσεις.

  • 28 Μαρτίου 2011 - 3:52 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Πάντως μόλις εγινε γνωστό οτι τελικα δεν υπήρξε σύγκρουση μεταξύ του λεωφορείου και του ΙΧ διότι ο οδηγός του λεωφορείου την απέφυγε πέφτοντας πάνω στην περίφραξη ενός σπιτιου...Επίσης σύμφωνα με την ΝΕΤ ο φωτεινός σηματοδότης δεν ηταν σε κανονική λειτουργία εκείνη την ώρα και λειτουργόύσε το παλλόμενο πορτοκαλί φως...

  • 29 Μαρτίου 2011 - 9:06 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση.
    Ναι υπάρχουν χιλιάδες μαλακισμένα στους δρόμους που οδηγούν σαν να μην υπάρχουν άλλοι στον δρόμο. Προσθέστε σε αυτό και τον τρόπο με τον οποίο "μοιράζονται" πλέον τα διπλώματα οδήγησης(βλέπε λάδωμα) και είναι έυκολο να καταλάβει κανείς γιατί υπάρχουν τόσα περιστατικά.
    Είναι όμως και κάτι οδηγοί της ΕΘΕΛ σκέτα "μπουμπούκια"!
    Πόσες φορές δεν έχω βρεθεί σε λεωφορείο που ο οδηγός νομίζει ότι είναι ο Σουμάχερ?
    Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά παρεξηγούνται αν τους κάνεις την παρατήρηση.

  • 30 Μαρτίου 2011 - 12:52 π.μ.

    Εάν ήταν παλλόμενο πορτοκαλί, τότε όπως πολλοί[ελπίζω] από εμάς που έχουμε δίπλωμα, γνωρίζουμε πως ισοδυναμεί με "ανάποδο τρίγωνο", δηλαδή με υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας. Πρακτικά λόγω έλλειψης ορατότητας στην συγκεκριμένη διασταύρωση η υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας ισοδυναμεί με STOP.
    Λίγο πιο πέρα στην διασταύρωση Φραγκοπούλου και Μ. Μπότσαρη θυμάμαι παλαιότερες στούκες με Balcancar της ΕΑΣ που κάνανε την γραμμή 528 [νυν Β9] ή 533.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget