Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στο αμαξοστάσιο

1 σχόλια
Διαγωνισμό για την δημιουργία φωτοβολταϊκού σταθμού στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού προκήρυξε τη Δευτέρα η Τραμ ΑΕ. Στόχος της συγκοινωνιακής επιχείρησης είναι η συγκράτηση των δαπανών, μέσα από την εξοικονόμηση ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά και η παραγωγή και πώληση ενέργειας.

Έτσι, το πλέον «πράσινο» μεταφορικό μέσο βάζει πλώρη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το φως του Ήλιου, δείχνοντας ουσιαστικά τον δρόμο σε όλες τις μεταφορικές επιχειρήσεις του δημοσίου, οι οποίες διαθέτουν τεράστιες επιφάνειες, ικανές να εξοικονομήσουν ενέργεια μέσα από φωτοβολταϊκές γεννήτριες.

Το φωτοβολταϊκό πάρκο του Τραμ προγραμματίζεται να έχει μέγιστη ισχύ της τάξεως των 300 kw, για τη δημιουργία του οποίου έχουν προϋπολογιστεί περί τις 850.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

Σύμφωνα με την περίληψη της διακήρυξης της δημοπρασίας, η προθεσμία για την αποπεράτωση του έργου ορίστηκε τους τέσσερις μήνες.

Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα υποχρεωθεί:

- να εκπονήσει λεπτομερή μελέτη εφαρμογής του Φωτοβολταϊκού Σταθμού

- να αναλάβει την «γραφειοκρατία» (άδειες, δικαιολογητικά, και τυχόν πρόσθετες μελέτες)

- να προμηθευτεί, να μεταφέρει και να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό

- να θέσει σε λειτουργία και να κάνει δοκιμές καλής λειτουργίας

- να εκτελέσει όλες τις απαραίτητες εργασίες για την σύνδεση του σταθμού με το δίκτυο της ΔΕΗ

- να εκπαιδεύσει το προσωπικό της ΤΡΑΜ ΑΕ

- να εκπονήσει λεπτομερή και ολοκληρωμένη οικονομική προσφορά, όπου θα καθορίζεται - μεταξύ άλλων - η πηγή και ο τρόπος χρηματοδότησης του έργου, το ποσοστό της συμμετοχής της ΤΡΑΜ ΑΕ (εφόσον απαιτείται) και το εκτιμώμενο εισόδημα της ΤΡΑΜ Α. Ε. από την παραγωγή ενέργειας.

«Η ΤΡΑΜ Α. Ε. διατηρεί το δικαίωμα αποδοχής εγκατάστασης από 280 ως 302,68 kW εφόσον τεκμηριώνεται σχετικά βάσει μελέτης» αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού. Η λήξη της προθεσμίας υποβολής των προσφορών έχει οριστεί για τις 13 Μαίου.

Ήδη το ζήτημα συζητείται ευρέως στις επιχειρήσεις που εμπλέκονται στον κλάδο της παραγωγής Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Κύκλοι της αγοράς επικροτούν την πρωτοβουλία της ΤΡΑΜ ΑΕ και σημειώνουν ότι οι επενδύσεις των ΔΕΚΟ στις ΑΠΕ δημιουργούν αξιοσημείωτη προστιθέμενη αξία, καθώς τονώνουν την αγορά, παρέχουν την ευκαιρία για συσσώρευση «πράσινης» εμπειρίας στον τεχνικό κόσμο και απασχολούν ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο έχει πληγεί από την οικονομική κρίση.

Μάλιστα, σημειώνουν ότι η χρονική συγκυρία είναι εξαιρετική, καθώς λόγω του πυρηνικού ατυχήματος στην Ιαπωνία ήδη έχει ξεκινήσει μία διεθνής συζήτηση σε υψηλό επίπεδο για την ανάγκη μείωσης των επενδύσεων στην ατομική ενέργεια και κάλυψης του ενεργειακού κενού από τις ΑΠΕ.


ΠΗΓΗ: Το Βήμα

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget