Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Ξανα εγκλωβισμένες οι επεκτάσεις από κυβερνητική διστακτικότητα - "Καμπάνες" απώλειας χρηματοδότησης από ΕΕ

1 σχόλια
(...)

Πλέον αποδεικνύεται ότι το πράσινο φως που έδωσε το Ελεγκτικό Συνέδριο για τις «αμαρτωλές» συμβάσεις Siemens δεν αρκεί για να «ξεκλειδώσει» τους επτά νέους σταθμούς μετρό (Αργυρούπολη, Άλιμος, Ελληνικό, Ηλιούπολη, Περιστέρι, Ανθούπολη, Αγ.Μαρίνα). Οι συγκεκριμένοι σταθμοί εάν λειτουργούσαν, θα εξυπηρετούσαν καθημερινά περίπου 180 χιλιάδες επιβάτες.


Ωστόσο, λόγω του σκανδάλου Siemens η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για να μην επωμιστεί εξ ολοκλήρου το ενδεχόμενο πολιτικό κόστος, ζητάει διακομματική συναίνεση μέσω της Βουλής για να προχωρήσει στην υπογραφή των συγκεκριμένων συμβάσεων.

Και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το «ναι» των κομμάτων για τη συμβασιοποίηση της τεχνολογίας του γερμανικού ομίλου δεν πρόκειται να έρθει σύντομα, παρότι τα συστήματα «Siemens» είναι μονόδρομος.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδότησε τις επεκτάσεις του Μετρό στη Δυτική και Νότια Αττική μέσω του Γ' Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και εάν αποφασίσει την απένταξή τους, οι επτά σταθμοί είτε θα παραμένουν επ αόριστον κλειστοί είτε θα πρέπει το Δημόσιο να χρηματοδοτήσει την ολοκλήρωσή τους.

Είναι αξιοσημείωτο ότι σε δύο σημεία της απάντησης της Κομισιόν γίνεται λόγος για ανάκληση της συγχρηματοδότησης:

«Οι εθνικές αρχές είναι υπεύθυνες για την υλοποίηση προγραμμάτων, στην οποία περιλαμβάνεται η επιλογή σχεδίων και η παρακολούθησή τους, καθώς και η δυνατότητα ανάκλησης της συγχρηματοδότησης. Η Επιτροπή έχει επιστήσει την προσοχή των ελληνικών αρχών στον κίνδυνο απώλειας της χρηματοδότησης και είναι σε επαφή με τις εθνικές αρχές για να εξασφαλίσουν ότι τα προγραμματισμένα έργα θα ολοκληρωθούν εντός λογικού χρονικού πλαισίου σύμφωνα με τους κανόνες της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης».


(...)

ΠΗΓΗ: Capital News

1 σχόλια:

  • 28 Αυγούστου 2011 στις 12:54 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Δειτε νεοτερα:

    http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_κίνδυνος_να_χαθούν_374_εκ._ευρώ_αν_δεν_λειτουργήσουν_οι_7_εγκλωβισμένοι_σταθμοί/7054

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget