Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΟΑΣΑ: 23 Ιουλίου 2011: Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών

7 σχόλια
-Οριστικό "τσεκούρι" σε 26 γραμμές!
-Ενίσχυση σε μόλις 2!
-Δημιουργία 4 νέων!
-Τροποποιήσεις σε 5!


Με στόχο την καλύτερη (χειρότερη) εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών, ο ΟΑΣΑ προχωρά το Σάββατο 23 Ιουλίου και τη Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011 σε τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορείων της Αθήνας.

Για το νέο σχεδιασμό του δικτύου λεωφορείων της πρωτεύουσας ελήφθησαν υπόψη (απολύτως τίποτα), η συνεργασία με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς καθώς και οι μεταβολές του πληθυσμού σε διάφορες περιοχές του Λεκανοπεδίου.

Αναλυτικά, ο νέος σχεδιασμός γίνεται με βάση:

• Τις (μηδενικές) επεκτάσεις δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός)

• Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν (στα επιθυμητά οικονομικά αποτελέσματα) στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς και την ανάγκη για επιπλέον αύξηση των συχνοτήτων

• Την αύξηση του πληθυσμού και τη πληθυσμιακή μετατόπιση προς τα νέα αναπτυσσόμενα προάστια. Είναι χαρακτηριστικό ότι, μεγάλη αύξηση παρατηρείται:

– στα βόρεια και βορειανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Κηφισιά, κλπ), (γι αυτό και κόβουμε όλα τα 5ΧΧ)

– στις Ν.Α. περιοχές προς τη θάλασσα (Π. Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη) με ετήσιους ρυθμούς ελαφρώς υψηλότερους από την προηγούμενη ομάδα

– στα Μεσόγεια

Αντίθετα, σοβαρή μείωση καταγράφεται:

– στον δήμο της Αθήνας

– στο δήμο Πειραιά και στους "προσφυγικούς" δήμους (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Νίκαια, Ταύρος, Καισαριανή, Αιγάλεω, Νέα Ιωνία, Δάφνη, Μεταμόρφωση).

• Τους σημαντικούς πόλους έλξης μετακινήσεων που δημιουργούνται είτε από την ίδρυση και λειτουργία καινούργιων εγκαταστάσεων είτε από την μετεγκατάσταση υφιστάμενων σε νέες θέσεις (όπως νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, υπουργεία, εμπορικά κέντρα, αναπλάσεις όπως του Βοτανικού και του Ελληνικού κ.λπ.)

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις)

• Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου,

• Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος (που κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ΜΗΝ τον πετύχουμε) για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013).

Με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο Οργανισμός, εκτιμάται ότι το 2011:

• η ημερήσια ζήτηση για ταξίδια στη ζώνη αστικού σχεδιασμού του ΟΑΣΑ θα ανέλθει σε 7 εκατομμύρια

• το 32-35% από αυτά (ημερήσια ταξίδια) θα πραγματοποιούνται με μέσα μαζικής μεταφοράς,

• δεδομένου ότι ένα ταξίδι ισοδυναμεί με περίπου 1,2 επιβιβάσεις, εκτιμάται ότι σε μια τυπική καθημερινή θα πραγματοποιούνται 3 εκατομμύρια μετακινήσεις (επιβιβάσεις) με τα μέσα μαζικής μεταφοράς,

• τα αστικά λεωφορεία της δημόσιας συγκοινωνίας (ΟΣΥ) προσδοκάται ότι στο 2011 θα αναλαμβάνουν το 60% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης των δημόσιων συγκοινωνιών (περίπου 1.8 - 2.0 εκατομμύρια επιβάτες).

Από τις συγκοινωνιακές παρεμβάσεις (αλλαγές δρομολογίων) στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) , αναμένεται σημαντική μείωση της διανυόμενης διαδρομής για τα λεωφορεία και μείωση του λειτουργικού κόστους (μείωση βαρδιών ανά ημέρα, μείωση κατανάλωση καυσίμου, βελτίωση ελκυστικότητας αστικών συγκοινωνιών, κλπ), που οδηγεί:

• σε βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο,

• σε μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών.

Σημειώνεται ότι, οι αλλαγές στο δίκτυο λεωφορείων σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (φυσικού αερίου) αναμένεται να επιφέρει σημαντικά (δυσμενή αποτελέσματα) οφέλη στους επιβάτες (καλύτερες συχνότητες και χρόνοι διαδρομής, ποιοτικότερα λεωφορεία, κλπ).

Στον πίνακα που ακολουθεί, παρουσιάζονται οι αλλαγές που θα ισχύσουν από τις 23 & 25 Ιουλίου 2011.

ΑΛΛΑΓΕΣ - ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 23/7/2011

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

845 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΟΔ. ΘΗΒΩΝ) ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

129 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΙΞΩΝΗ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 128 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

320 ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

441 ΣΤΑΘ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 421

542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΤΕΛΩΝΕΙΟ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

555 ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ-ΑΜΑΡΟΥΣΙΟ-ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

560 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΜΟΡΤΕΡΟ - Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

561 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΠΟΛΙΤΕΙΑ - Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

623 Α.ΓΑΛΑΤΣΙ-ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ-ΣΤ.Α.ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

624 Α.ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΚΤΗΜΟΝΩΝ-ΣΤ.Α.ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

714 ΠΛΑΤ. ΒΑΘΗ - ΠΑΡΝΗΘΑ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

720 ΑΝΑΚΑΣΑ-ΠΛ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Γ10 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

802 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Α (ΜΕΣΩ Λ. ΑΘΗΝΩΝ) ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

803 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

804 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΦΝΙ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845(ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

812 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΧΑΙΔΑΡΙ ΛΟΓΩ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ 811

872 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΝΕΚΡ. ΣΧΙΣΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ 871

B7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ- Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ Α7 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Γ8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - Ν. ΙΩΝΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Α8 ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Ε6 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ

141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤΑΘ. ΔΑΦΝΗΣ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

155 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ


ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ 25/7/2011

ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

537 ΑΧΑΡΝΑΙ-ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

713 ΜΑΡΝΗ-ΖΩΦΡΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 711 ΚΑΙ Β12 ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ

412 ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

426 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Π.ΠΕΝΤΕΛΗ(ΜΕΣΩ ΠΙΚΠΑ) ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

451Α ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

451Β ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ) ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

450 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ

451 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ

460 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Π.ΠΕΝΤΕΛΗ

461 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Π.ΠΕΝΤΕΛΗ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ

605 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΑΘ. ΑΝ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ

711 ΑΧΑΡΝΑΙ - ΖΩΦΡΙΑ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ 711 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΖΩΦΡΙΑ

ΣΧΟΛΙΟ: Παρότι ο ίδιος ο ΟΑΣΑ λέει ότι αυξάνεται η ζήτηση στα προάστια, κόβει σχεδόν όλα τα προαστιακά ενώ για τους νέους πόλους έλξης, κόβει ό,τι υποτυπώδες υπήρχε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η 320 ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ που εξυπηρετούσε Αττικό Ζωολογικό Πάρκο και το νέο εμπορικό κέντρο Outlet. Με τις τροποποιήσεις αυτές ελπίζουν σε κατακόρυφη αύξηση της χρήσης ΜΜΜ και αποθάρρυνση χρήσης ΙΧ, σύμφωνα με το δελτίο τύπου. Από τα λόγια αυτά, φαίνεται να έχει ήδη αποποινικοποιηθεί η χρήση ψυχοτρόπων ουσιών που μελετά η "προοδευτική" κυβέρνηση και οι σχεδιαστές του ΟΑΣΑ μάλλον κάνουν ήδη... (κατά)χρηση!

7 σχόλια:

  • 20 Ιουλίου 2011 στις 8:22 μ.μ.
    JON :

    ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ ΛΑΘΟΣ να ανασταλουν οι γραμμες 623 & 624. Αυτες οι 2 γραμμες εξηπηρετουν το Γαλατσι, εναν δημο πολυ πυκνοκατοικημενο. Τωρα; Τι θα απογινει αυτος ο δημος; Ηδη εχει απο πριν εντονο προβλημα συγκοινωνιας. Τωρα μολις επιδινωθηκε!

  • 20 Ιουλίου 2011 στις 9:48 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΝΟΜΙΖΑΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ 5000Ε ΤΟ ΜΗΝΑ Κ ΜΙΛΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ!ΤΩΡΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ Κ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΝΑ ΤΑΞΑΚΙ(ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)!ΕΝΑ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΝΕΙ Ο ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ(ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΨΗΦΗΣΕΤΕ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΒΛΕΠΕΙΣ)

  • 20 Ιουλίου 2011 στις 10:08 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Οι άνθρωποι δεν έχουν χρησιμοποιήσει λεωφορείο ποτέ!!! Κάνουν τροποποιήσεις από τα κλιματιζόμενα γραφεία τους και εμείς περιμένουμε στις στάσεις βρέξει, χιονίσει για να περάσει λεωφορείο...Για αυτόν τον λόγο και κόβουν την γραμμή Β7 χαρακτηρίζοντάς την ως γραμμή με χαμηλή επιβατική κίνηση, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει. Μετά την γελοία κατάργηση του τμήματος της γραμμής Α7 (από την Κηφισιά και βορειότερα) τώρα λένε ότι και η γραμμή Β7 καταργείται γιατί υπερκαλύπτεται από την γραμμή Α7!!! Πως γίνεται αυτό δεν το καταλαβαίνω. Αφού περιοχές σαν την Νέα Ερυθραία μένουν χωρίς απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα με τον πληθυσμό να αυξάνεται σε περιοχές σαν και την προαναφερθείσα πράγμα το οποίο παραδέχονται και εκείνοι!!! Αυτό δεν είχε γίνει ποτέ στα χρονικά. Από τότε που υπάρχει αστική συγκοινωνία, ακόμη και στην δεκαετία του 50 και παλαιότερα, που τα λεωφορεία ήταν ιδιωτικά, η Νέα Ερυθραία είχε γραμμή απευθείας για Αθήνα. Τώρα θα ήμαστε αναγκασμένοι να δίνουμε 20 λεπτά παραπάνω στην μετακίνησή μας μιας και το εισιτήριο του 1.20 δεν μπορεί πια να χρησιμοποιηθεί, λόγο της μετεπιβίβασης.
    Η πλήρης επιβεβαίωση της αποτυχίας της λεγόμενης "πράσινης ανάπτυξης" που υποτίθεται θα προωθούσε την χρήση των ΜΜΜ. Μια αποτυχία που στήνεται με σχέδιο. Απίστευτο!!! Να βγάζουν πρόγραμμα τροποποιήσεων και δει καταργήσεων βάσει ανύπαρκτων επεκτάσεων του μετρό και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς.
    Τι ακριβώς ψάχνουν και τι ακριβώς επιδιώκουν είναι άγνωστο. Το τι θα προκαλέσουν; Χάος μείωση της επιβατικής κίνησης και αύξηση της λαθρεπιβίβασης.
    Συγχαρητήρια αποτύχατε!

    Αλέξης Π.

  • 21 Ιουλίου 2011 στις 12:27 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Εντάξει, είπαμε να κάνουμε αλλαγές αλλά όχι κι έτσι! Κάποιες γραμμές (πχ 720 και Γ8) μπορούσαν να κοπούν άμεσα αλλά εδώ φτάνουμε στο άλλο άκρο. Τα 623-624 τα θυμάμαι γεμάτα, με την κατάργηση των 802-3-4 ξεχαρβαλώνουν την συγκοινωνία του Χαϊδαρίου και με την τροποποίηση του 141 αφήνουν την Αλίμου με τα αραιά 140, 247 και Β1, τα δε Σούρμενα μένουν μόνο με το 101 μετά το κόψιμο του 248. Αυτά τουλάχιστον σε περιοχές που έχω χρησιμοποιήσει ΜΜΜ.

    Πολύ φοβάμαι ότι από Φθινόπωρο θα πέσει κι άλλο τσεκούρι αφού οδηγοί, απ' ότι έχω ακούσει, δεν υπάρχουν.

  • 21 Ιουλίου 2011 στις 3:07 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Εδώ κόβουν το 537 που πάει από την Βαρυμπόμπη στο Μενίδι!!! Κόβουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση δήμου από το προάστιό του!!! Εκτός αυτού κόβουν το 713 που είναι σχεδόν πάντα γεμάτο και είναι σε συνδυασμό με το Β12 τα μόνα λεωφορεία που ανεβαίνουν την Χασιάς μετά το Καματερό!!! Οι άνθρωποι(;) πρέπει να παίρνουν ναρκωτικά... Δεν εξηγείται αλλιώς...

  • 21 Ιουλίου 2011 στις 7:03 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Όταν λένε ότι το Β7 εξυπηρετείται από τις τοπικές γραμμές ποιές εννοούν??Γιατί οι πιο πυκνές(2-3 γραμμες) έχουν δρομολόγια καθε 01:15 μετα τις 1930!!!Βλέπω έπιασε τόπο η αύξηση του εισιτηρίου!!

  • 3 Σεπτεμβρίου 2011 στις 1:17 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Στο ΧΑΪΔΑΡΙ η κατάσταση με την κατάργηση των γραμμών 802 και 803 είναι ΤΡΑΓΙΚΗ!!! Δύο λεωφορεία που ένωναν το Δάσος Χαϊδαρίου με το κεντρικό Χαϊδάρι καθώς και με το Μετρό Αιγάλεω ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ!! Το 845 που δηλώνεται ως γραμμή ενίσχυσης είναι μία άσχετη με τις ανάγκες των κατοίκων γραμμή. Ποιόν κοροιδεύουν....;;;

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget