Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ: Έγκριση σε πρόταση πρωτοβουλίας κατοίκων για την επαναλειτουργία της ΣΠΑΠ

0 σχόλια

ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ



Στις 21 Ιουν 2011, ο Ιωάννης Καλαφάτης συντονιστής Πρωτοβουλίας Πολιτών που συγκροτήθηκε πρόσφατα με το διακριτικό τίτλο «Διεκδικούμε την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Ελευσίνας», κατέθεσε στον Δήμο Ελευσίνας την με αριθμό πρωτοκόλλου 15988 επιστολή της Πρωτοβουλίας και με την οποία, ζητείτο από το Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Ελευσίνας (ΣΔΚ/Ε) να στηρίξει με σχετική απόφασή του τη πρόταση που εμπεριέχεται στο τίτλο της Πρωτοβουλίας και αιτιολογείτο στο κείμενο της υπόψη επιστολής.

Αναφορικά με το υπόψη θέμα, το Δημοτικό Συμβούλιο Ελευσίνας με την με αριθμό 21/06 απόφασή του είχε:
α. Εκφράσει την αντίθεσή του στο κλείσιμο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Ελευσίνας
β. Εκφραστεί υπέρ της διατήρησης της υφιστάμενης γραμμής ως μέσον μαζικής μεταφοράς για την εξυπηρέτηση κατοίκων και εργαζομένων.
γ. Εκφραστεί να μη λειτουργήσει ο σταθμός της Ελευσίνας ως εμπορευματικός σταθμός και η γραμμή αποκλειστικά ως εμπορευματική και να εκσυγχρονιστεί η ήδη υπάρχουσα υποδομή.
Στην 8η συνεδρίαση του ΣΔΚ/Ε της 27 Ιουν 2011, ο Αντιπρόεδρος Γεώργιος Σοφικίτης εισηγούμενος το θέμα ανέφερε :
«Η χρησιμότητα των μεταφορικών μέσων σταθερής τροχιάς είναι αδιαμφισβήτητη, καθότι είναι ένα ασφαλές, γρήγορο και οικονομικό μέσο μετακίνησης που συμβάλλει στην οδική ασφάλεια, στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και στην εξυπηρέτηση και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
Στα πλαίσια λοιπόν της ως άνω Πρωτοβουλίας, ζητείται να επαναλειτουργήσει η ανενεργή σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου που διέρχεται μέσα από την Ελευσίνα ως προαστιακή σιδηροδρομική συγκοινωνία και ως συνέχεια της υφιστάμενης γραμμής Πειραιά – Άνω Λιοσίων προκειμένου να εξυπηρετήσει βραχυπρόθεσμα τη μετεπιβίβαση στο ΜΕΤΡΟ γεγονός που θα αυξήσει τη χρηστικότητά της.
Δεδομένου ότι η υπόψη σιδηροδρομική γραμμή διέρχεται και από όμορους Δήμους, θεωρείται αναγκαίο να διερευνηθούν οι προθέσεις τους σχετικά με το υπόψη θέμα. Παράλληλα, η επαναλειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής εμπεριέχεται προς διερεύνηση και στον σχεδιασμό του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) μέχρι την Ελευσίνα και ίσως τα Μέγαρα με Προαστιακό ή ένα είδος αναβαθμισμένου Τραμ (Light Rail Train - LRT). Τελευταίος, αλλά όχι υποδεέστερος, παράγοντας προς διερεύνηση της υπόψη προοπτικής είναι και η θέση των πολιτών του Δήμου μας και ιδιαίτερα της Δημοτικής Ενότητας Ελευσίνας.»
Μετά από τα παραπάνω το ΣΔΚ/Ε με ψήφους δέκα (10) υπέρ και μίας (1) κατά αποφάσισε:
α. Την κατ΄ αρχάς έκφραση σύμφωνης γνώμης για την επαναλειτουργία της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου που διέρχεται μέσα από την Ελευσίνα με επέκταση των δρομολογίων μεταξύ Πειραιά – Άνω Λιόσια.
β. Τη διοργάνωση με πρωτοβουλία του ΣΔΚ/Ε ανοικτής συζήτησης-ημερίδας στην οποία θα προσκληθούν παράγοντες και πολίτες του Δήμου Ελευσίνας, εκπρόσωποι των όμορων Δήμων της Περιφέρειας καθώς και εκπρόσωποι των εμπλεκόμενων φορέων (ΟΣΕ,ΟΡΣΑ, Προαστιακός ΑΕ), προκειμένου να γίνει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και να αποτυπωθεί η τάση αποδοχής ή μη, της σχετικής πρότασης.
γ. Τη στη συνέχεια και, σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα της ανοικτής συζήτησης , προώθηση της παρούσας απόφασης και της πρότασης της Πρωτοβουλίας στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής για ανάλογη απόφαση και εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για επικαιροποίηση της με αριθμό 21/06 απόφασής του και εκδήλωση περαιτέρω ή μη ενεργειών.

Ο Πρόεδρος: Γρηγόριος Κοροπούλης

ΠΗΓΗ: ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget