Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

ΕΡΓΟΣΕ: (Επανα)δημοπράτηση της ηλεκτροκίνησης Αθήνα - Τιθορέα το καλοκαίρι!

0 σχόλια
Αρχές καλοκαιριού προγραμματίζεται δημοπράτηση για την αποκατάσταση του δικτύου ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αχαρνές-Τιθορέα. Πρόκειται για το τμήμα που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια αρκετές κλοπές από τα εναέρια καλώδια που απέτρεψαν τελικώς και τη χρήση του τμήματος με ηλεκτροκίνητα τρένα.


Το ύψος του προϋπολογισμού είναι περίπου 25.000.000 ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 2 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης. Πριν λίγες μέρες το ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την έγκριση της διακήρυξης του έργου και πλέον είναι θέμα 2-3 μηνών μέχρι την ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών.

Το παράδοξο είναι πως σε αυτό το τμήμα η ηλεκτροκίνηση έχει εγκατασταθεί εδώ και πολλά χρόνια αλλά η αναβλητικότητα του ΟΣΕ να ηλεκτροδοτήσει το τμήμα έτσι ώστε να μην μπορούν να κλαπούν τμήματα των καλωδίων οδήγησε τελικά στην ανάγκη δημοπράτησης αυτού του έργου.

Το έργο έχει χαρακτηριστεί επίσης ειδικής φύσης γιατί τα προς ανάταξη τμήματα είναι διασκορπισμένα σε μεγάλο μήκος δικτύου και η αποκατάσταση λειτουργίας τους μετά την ανάταξη απαιτεί την λειτουργική σύνδεσή τους με ήδη υφιστάμενο τμήμα. Επιπλέον οι εργασίες πρέπει να γίνουν σε στενά χρονικά περιθώρια και στις περισσότερες περιπτώσεις σε νυκτερινές ώρες, πράγμα που απαιτεί αυξημένη και συντονιστική εμπειρία από τον ανάδοχο.

Το έργο περιλαμβάνει την μελέτη, κατασκευή, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε πλήρη και κανονική λειτουργία ενός ενιαίου και αυτοτελούς τηλεδιοικούμενου έργου ηλεκτροκίνησης εναλλασσομένου ρεύματος 25 kV/50 Hz μέσω εναέριας γραμμής επαφής ελαχίστης ταχύτητας 120 km/h (v?120km/h).


ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΘΟΡΕΑ
Ένα μεγάλο έργο που προετοιμάζει από πέρυσι η ΕΡΓΟΣΕ αλλά τελικά παρατείνεται τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι είναι αυτό της ηλεκτροκίνησης του τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός, μήκους 106χλμ. Οι πέντε από τις έξι εργολαβίες είναι σε φάση ολοκλήρωσης ενώ μία από τις εργολαβίες τελικά κρίθηκε έκπτωτη.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος καθυστέρησης καθώς αναγκαστικά το έργο θα περιλαμβάνει και τις όποιες εργασίες υποδομής έχουν απομείνει στο τμήμα των 106χλμ. Με αυτό τον τρόπο η εργολαβία γίνεται «σκούπα» και ο προϋπολογισμός της θα είναι ακόμα μεγαλύτερος από αυτόν που αρχικά είχε προβλεφθεί.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ υπάρχουν πιθανότητες το έργο αυτό να δημοπρατηθεί μέσα στο καλοκαίρι που διανύουμε αρκεί να μην έχουμε καθυστερήσεις με τις εκλογές (αλλαγή ΔΣ δηλαδή). Όταν ολοκληρωθεί αυτό το έργο τότε θα είναι ηλεκτροκίνητο και με διπλές γραμμές όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη μειώνοντας το κόστος του ΟΣΕ σε σχέση με τα σημερινά πετρελαιοκίνητα τρένα αλλά και την χρονοαπόσταση που θα φτάσει σε 3 ώρες και 15 λεπτά για την απόσταση Θεσσαλονίκης-Αθήνας.


Πηγή:ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget