Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΟΑΣΑ: Αργά αλλά σταθερά προχωρούν οι διαγωνισμοί τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου

1 σχόλια
Στη δεύτερη φάση τους, δηλαδή στην κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, προχωρούν τα έργα ΣΔΙΤ για το Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) για τις εταιρείες του Ομίλου ΟΑΣΑ και το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πληροφόρησης Επιβατών και Διαχείρισης Στόλου (τηλεματική) για τον ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ) , καθώς απορρίφθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας το σύνολο των αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων που έγιναν από υποψηφίους αναδόχους κατά των αποφάσεων προεπιλογής των υποψηφίων για τα δύο έργα.

Ειδικότερα, το έργο της τηλεματικής, ο διαγωνισμός αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών. Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει τη λειτουργία του για διάστημα δώδεκα ετών, ενώ το κόστος του έργου υπολογίζεται ότι θα φτάσει στα 52 εκατομμύρια ευρώ.

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, προεπιλέχθηκαν έξι εταιρικά σχήματα, από τα συνολικά εννέα που είχαν εκδηλώσει αρχικά το ενδιαφέρον τους. Τα σχήματα είναι τα εξής: Intracom[INRr.AT] Σχετικά άρθρα IT Services - Intracom Κατασκευές, Τέρνα Ενεργειακή - Unisystems Elsag Datamat - Swarco, G4S Hellas Holding - G4S Telematix, Ericsson Hellas, ΑΤΕΣΕ. Εκτός διαγωνισμού τέθηκαν τρεις εταιρείες Indra Sistemas, Profile [PRFr.AT] Σχετικά άρθρα - Velti, ’κτωρ Παραχωρήσεις.

Σε ό,τι αφορά το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, προϋπολογισμού 94 εκατ. ευρώ, επιδίωξη του ΟΑΣΑ αποτελεί η υπογραφή της σύμβασης, έως τα τέλη του έτους.

Ο ΟΑΣΑ θα συμμετάσχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής με επιπλέον καταβολή ποσού, που θα ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο διαγωνισμός αφορά στην υλοποίηση «Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», που θα εφαρμοστεί στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ και θα καλύπτει επιχειρησιακά το σύνολο των φορέων αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

Παράλληλα, θα παταχθεί το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών εισιτηρίων, αλλά και η λαθρεπιβίβαση. Το έργο έχει διάρκεια 12 ετών για τον ανάδοχο. Εκδηλώσεις ενδιαφέροντος υπέβαλαν έξι εταιρείες, Intracom IT Services- Intrasoft International- Intracom Telecom - Intracat, Indra Sistemas, Τέρνα Ενεργειακή - LG - CNS CO, ΑΤΕΣΕ, Ακτωρ Παραχωρήσεις - Unisystems, Ericsson Hellas, οι οποίες και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση.

ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

1 σχόλια:

  • 8 Μαρτίου 2012 στις 11:25 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΣΑΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΛΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΩΡΑΙΑΝ ΕΙΣΕΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΡΟΙΕΣ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑΤΟΥΣ ΕΙΣΕΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΕΝΩ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget