Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

ΟΣΕ: Ιστορικά βαγόνια - ψυγεία σαπίζουν ησύχως στις γραμμές

0 σχόλια
Δεκάδες βαγόνια ψυγεία που έγραψαν την δική τους ιστορία, μεταφέροντας ευπαθή προϊόντα εντός και έκτος Ελλάδος, σαπίζουν στις σιδηροδρομικές γραμμές των σταθμών της Βέροιας και της Νάουσας.


Βαγόνια - ψυγεία που πριν λίγα χρόνια μετέφεραν φρούτα από τα συσκευαστήρια της Επισκοπής της Νάουσας και της Βέροιας, σε χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σήμερα σαπίζουν χωρίς καμιά προοπτική αξιοποιήσεις τους. Ίδια εικόνα αντικρίζει κανείς σε πολλούς σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Η ιστορία με το ακυβέρνητο τρένο

Περνώντας σήμερα από τον σταθμό της Βέροιας μας ήρθε στον νου η ιστορία με το ακυβέρνητο τρένο που έφυγε από την Βέροια με κατεύθυνση την Θεσσαλονίκη χωρίς τον μηχανοδηγό. Το γεγονός μας το εξιστορεί ο κ. Παναγιώτης Φραντσάκης : « Το γεγονός συνέβη στον σταθμό Βέροιας. Το τραίνο ήταν σταθμευμένο στην κυρία γραμμή με 12 βαγόνια πλήρη φορτίου, κάποια στιγμή ο κλειδούχος ανέβηκε στο σκαλοπάτι της μηχανής προκειμένου να κάνει εργασία ελιγμών χωρίς να γνωρίζει ότι οι μηχανοδηγοί είχαν κατέβει από την ελκτική μηχανή.

Η μηχανή προφανώς δεν είχε πέδη και με τους τρανταγμούς λειτουργίας της ξεκίνησε, ο κλειδούχος αφού το τραίνο πέρασε το κλειδί αλλαγής, έκανε σινιάλο για να έρθει πίσω για να μπει σε άλλη γραμμή, όμως το τραίνο δεν ανταποκρίνονταν στις εντολές του και συνεχώς αύξανε την ταχύτητα του, αμέσως σήμανε συναγερμός και ειδοποιήθηκαν όλοι οι σταθμοί μέχρι την Θεσσαλονίκη. Όλοι προσπαθούσαν να βρουν λύση η θα έπρεπε να εκτροχιάσουν το τραίνο κατά την πορεία η να εκτροχιαστεί στο σταθμό Διαλογής πριν το τραίνο φτάσει στην πόλη της Θεσσαλονίκης γιατί οι συνέπειες θα ήταν ανυπολόγιστες. Δώσανε εντολή η γραμμή από την Βέροια μέχρι την Θεσσαλονίκη να είναι σε ευθεία και τα τραίνα που ήταν σε κυκλοφορία να μπουν σε παρακαμπτήριες γραμμές. Η αγωνιά ήταν μεγάλη κάποια στιγμή το τραίνο φτάνοντας κοντά στον σταθμό του Πλατέως έκοψε ταχύτητα και ένας κλειδούχος του σταθμού πήδηξε στην μηχανή και ακινητοποίησε το τραίνο. Το γεγονός έγινε το καλοκαίρι του 1972 τη χρονιά που είχα προσληφθεί στον σιδηρόδρομο». Εκ των υστέρων πληροφορηθήκαμε ότι ο θαρραλέος υπάλληλος που με κίνδυνο της ζωή του, όπως μα είπε ο ίδιος, σταμάτησε το τρένο ήταν ο Σπύρος Κατσές.

Δείτε το βίντεο που τραβήξαν τα ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ με τα βαγόνια ψυγεία λίγο έξω από τον σταθμό της Βέροιας ΕΔΩ.


ΠΗΓΗ: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget