Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΓΑΙΑΟΣΕ: Σκέψεις για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κατά μήκος της βασικής γραμμής για ηλεκτροδότηση (όταν δεν έχει ολοκληρωθεί καν η ηλεκτροκίνηση!)

1 σχόλια
Η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ εξετάζει την ενεργειακή αξιοποίηση των ακινήτων της, με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων, η οποία θα κινεί τους συρμούς του ΟΣΕ.


Το σχέδιο αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια και θα αφορά τα τρένα Intercity, στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τα οποία θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από φωτοβολταϊκούς συλλέκτες.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη προκύπτει ότι σε ολόκληρη τη χώρα, εκτάσεις περίπου 2.600 στρεμμάτων είναι κατάλληλες για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων παραγωγής ενέργειας ισχύος 127 MW, ενώ είναι πιθανή η δυνατότητα εγκατάστασης επιπλέον 125ΜW σε εκτάσεις 2.500 στρεμμάτων. Στο πλαίσιο της δραστηριοποίησης της εταιρείας στον τομέα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μέσω Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας η εταιρεία αναπτύσσει φωτοβολταϊκούς σταθμούς, ενώ εκμισθώνει και ακίνητα της σε ιδιώτες επενδυτές για την εγκατάσταση τέτοιων σταθμών.

Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή φωτοβολταϊκού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 100ΚW σε στέγη κτιρίου στο Θριάσιο Πεδίο, ενώ εντός του 2011 θα ξεκινήσει και η κατασκευή δεύτερου φωτοβολταϊκού σταθμού παραγωγής ενέργειας ισχύος 1ΜW σε στέγη ακινήτου στο Θριάσιο Πεδίο.

Εκτός των παραπάνω έργων, η ΓΑΙΑΟΣΕ αναζητά ιδιώτες επενδυτές για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών συστημάτων σε ακίνητα της στη Λάρισα, τηn Καρδίτσα αλλά και σε περιοχές της Αττικής. Η εταιρεία στοχεύει να συνεργαστεί με τον ιδιωτικό τομέα προσφέροντας ποσοστά έως και 100% στις θυγατρικές Φωτοβολταϊκά Λάρισας, Φωτοβολταϊκά Καρδίτσας και Φωτοβολταϊκά Αττικής και Βοιωτίας προκειμένου να αντλήσει κεφάλαια για την εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών.


ΠΗΓΗ: OnAir24 μέσω ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

ΣΧΟΛΙΟ: Απλά ασχολίαστο, όταν ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και αυτή από την Αθήνα μέχρι με τη Θήβα έχει λεηλατηθεί, ενώ ακόμη δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει το νέο τμήμα στο Δομοκό.

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget