Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΟΣΥ: Κομμένες 1.000 βάρδιες, μειωμένα κατά 50% τα δρομολόγια!

1 σχόλια
Στο μισό έχει περιοριστεί το τελευταίο διάστημα η συχνότητα διέλευσης λεωφορείων και τρόλεϊ σχεδόν σε όλες τις γραμμές, καθώς βάρδιες, οχήματα και οδηγοί έχουν μειωθεί δραστικά.


Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας ΟΣΥ, έχουν ήδη κοπεί 1.000 καθημερινές βάρδιες δρομολογίων στα λεωφορεία σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010, ενώ η μείωση προσωπικού έχει οδηγήσει 550 οχήματα στα αμαξοστάσια.

Ημερησίως πλέον κινούνται 1.320 λεωφορεία, με 2.500 βάρδιες. Μόνο οι οδηγοί της ΕΘΕΛ είναι περιορισμένοι κατά 1.240 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010.

Οι μετατάξεις οδήγησαν στην έξοδο 1.500 άτομα από όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες, εκ των οποίων οι 840 από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Τα 1.320 λεωφορεία που βγαίνουν στους δρόμους από τα 1.870 έχουν περιορίσει κατά το ήμισυ τη συχνότητα διέλευσης των οχημάτων σε όλες σχεδόν τις γραμμές. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κύριας γραμμής 550 (Δέλτα Φαλήρου – Κηφισιά) με τις χρονοαποστάσεις πλέον να αγγίζουν το ένα τέταρτο της ώρας από 8 λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος.

Ανησυχία για την αρτιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου εκφράζουν, εκτός από τους συνδικαλιστές της εταιρείας ΟΣΥ, η διοίκηση του ΟΑΣΑ, αλλά και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης

Ο κ. Βορίδης ωστόσο μπορεί να έχει ταχθεί ανοιχτά κατά της οριζόντιας εφαρμογής της εργασιακής εφεδρείας στις αστικές συγκοινωνίες, ωστόσο η απόφαση μένει να ληφθεί σε κεντρικό κυβερνητικό επίπεδο, χωρίς να διαφαίνεται κάποια ρύθμιση εξαίρεσης για ορισμένες ειδικότητες του συγκοινωνιακού τομέα.

Για ποιότητα υπηρεσιών που θα περιοριστεί κατά 50% κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενώ η καθυστέρηση των διοικήσεων των εταιρειών στη σύνταξη των σχετικών καταλόγων με τους υπό εφεδρεία εργαζομένους - παρά το γεγονός ότι έχουν και στο παρελθόν οριστεί καταληκτικές προθεσμίες που δεν τηρήθηκαν όμως από σχεδόν καμία εταιρεία του Δημοσίου - καταδεικνύει τη διάχυτη ανησυχία που υπάρχει για τον τρόπο εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι από την ΕΘΕΛ είναι προγραμματισμένο να αποχωρήσουν 510 εργαζόμενοι, γεγονός το οποίο αναμένεται να επιδεινώσει σημαντικά την κατάσταση. Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των λεωφορείων που βρίσκεται στα αμαξοστάσια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω ελλείψεων σε οδηγούς, ανταλλακτικά αλλά και τεχνικούς. Περίπου 90 τεχνικοί αναμένεται να υπαχθούν σε καθεστώς εφεδρείας από τους συνολικά 500 που απασχολούνται στην εταιρεία, όταν το οργανόγραμμα της ΕΘΕΛ προέβλεπε 1.152 άτομα.

Την ίδια στιγμή, έντονη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι μόλις το 32%-35% των μετακινήσεων που πραγματοποιούνται εντός της πόλης έως το τέλος του έτους θα αναλογούν σε μετακινήσεις με ΜΜΜ, καθώς το ποσοστό παραμένει στάσιμο εδώ και πολλά χρόνια.

Υπολογίζεται ότι σε καθημερινή βάση θα πραγματοποιούνται 3 εκατ. μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες, ενώ τα μέσα της ΟΣΥ «Οδικές Συγκοινωνίες» (λεωφορεία και τρόλεϊ) αναμένεται να αναλάβουν το 60% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης των αστικών συγκοινωνιών (περίπου 2 εκατ. επιβάτες).


ΠΗΓΗ: kathimerini

1 σχόλια:

  • 12 Δεκεμβρίου 2011 στις 12:56 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Τι έκανε λέει;
    Έντονη ανησυχία;
    Δηλαδή πραγματικά υπάρχει άνθρωπος που θα αποφασίσει σήμερα να στραφεί στα ΜΜΜ έτσι όπως έχουν καταντήσει;
    Και στην τελική ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ περισσότεροι επιβάτες; Είναι πλέον συνεχές το φαινόμενο να μένει κόσμος έξω από τα οχήματα!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget