ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
-
▼
Δεκεμβρίου
(19)
- Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011: Τελευταία δρομολόγια ΜΜΜ
- ΕΡΓΟΣΕ: ΚΙΑΤΟ-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ: Με άρωμα σκανδάλου (;)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σάββατο 24, Κυριακή 25, Σάββατο 31 Δεκεμ...
- ΣΤΑΣΥ: Γιορτινές εκδηλώσεις στους σταθμούς του δικ...
- ΣΤΑΣΥ: Μεταβολή συχνοτήτων δρομολογίων τραμ από 23...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011: Στάση εργασία...
- ΕΣΠΑ: Πολύ επικίνδυνες, αδιαφανείς και βραδυκίνητε...
- ΣΤΑΣΥ: Η ανακαίνιση τελείωσε, η συχνότητα πολύ χαμ...
- Κι άλλη καταγγελία για νέα επίθεση οργανωμένης λησ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Σκέψεις για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κατ...
- ΟΣΥ: Κομμένες 1.000 βάρδιες, μειωμένα κατά 50% τα ...
- THE TIMES: Στην Ελλάδα γίνεται το μεγαλύτερο ξεπού...
- ΣΤΑΣΥ: Παρασκευή 9 - Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011: Ε...
- ΣΤΑΣΥ: Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011: Από τις 17:00 κλει...
- ΟΣΥ: Τρίτη 27 - Σαββάτο 31 Δεκεμβρίου 2011: Φυσική...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Κεραυνοί από το προσωπικό για την υπ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Αγαπητοί αναγνώστες του ιστολογίου...
- ΣΤΑΣΥ & ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: Συμφωνία για αναβάθμιση τ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Πώληση των θυγατρικών για τα φωτοβολταϊκά
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
Δεκεμβρίου
(19)
Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011
ΟΣΥ: Κομμένες 1.000 βάρδιες, μειωμένα κατά 50% τα δρομολόγια!
Στο μισό έχει περιοριστεί το τελευταίο διάστημα η συχνότητα διέλευσης λεωφορείων και τρόλεϊ σχεδόν σε όλες τις γραμμές, καθώς βάρδιες, οχήματα και οδηγοί έχουν μειωθεί δραστικά.
Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας ΟΣΥ, έχουν ήδη κοπεί 1.000 καθημερινές βάρδιες δρομολογίων στα λεωφορεία σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010, ενώ η μείωση προσωπικού έχει οδηγήσει 550 οχήματα στα αμαξοστάσια.
Ημερησίως πλέον κινούνται 1.320 λεωφορεία, με 2.500 βάρδιες. Μόνο οι οδηγοί της ΕΘΕΛ είναι περιορισμένοι κατά 1.240 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010.
Οι μετατάξεις οδήγησαν στην έξοδο 1.500 άτομα από όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες, εκ των οποίων οι 840 από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Τα 1.320 λεωφορεία που βγαίνουν στους δρόμους από τα 1.870 έχουν περιορίσει κατά το ήμισυ τη συχνότητα διέλευσης των οχημάτων σε όλες σχεδόν τις γραμμές. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κύριας γραμμής 550 (Δέλτα Φαλήρου – Κηφισιά) με τις χρονοαποστάσεις πλέον να αγγίζουν το ένα τέταρτο της ώρας από 8 λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος.
Ανησυχία για την αρτιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου εκφράζουν, εκτός από τους συνδικαλιστές της εταιρείας ΟΣΥ, η διοίκηση του ΟΑΣΑ, αλλά και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης
Ο κ. Βορίδης ωστόσο μπορεί να έχει ταχθεί ανοιχτά κατά της οριζόντιας εφαρμογής της εργασιακής εφεδρείας στις αστικές συγκοινωνίες, ωστόσο η απόφαση μένει να ληφθεί σε κεντρικό κυβερνητικό επίπεδο, χωρίς να διαφαίνεται κάποια ρύθμιση εξαίρεσης για ορισμένες ειδικότητες του συγκοινωνιακού τομέα.
Για ποιότητα υπηρεσιών που θα περιοριστεί κατά 50% κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενώ η καθυστέρηση των διοικήσεων των εταιρειών στη σύνταξη των σχετικών καταλόγων με τους υπό εφεδρεία εργαζομένους - παρά το γεγονός ότι έχουν και στο παρελθόν οριστεί καταληκτικές προθεσμίες που δεν τηρήθηκαν όμως από σχεδόν καμία εταιρεία του Δημοσίου - καταδεικνύει τη διάχυτη ανησυχία που υπάρχει για τον τρόπο εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι από την ΕΘΕΛ είναι προγραμματισμένο να αποχωρήσουν 510 εργαζόμενοι, γεγονός το οποίο αναμένεται να επιδεινώσει σημαντικά την κατάσταση. Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των λεωφορείων που βρίσκεται στα αμαξοστάσια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω ελλείψεων σε οδηγούς, ανταλλακτικά αλλά και τεχνικούς. Περίπου 90 τεχνικοί αναμένεται να υπαχθούν σε καθεστώς εφεδρείας από τους συνολικά 500 που απασχολούνται στην εταιρεία, όταν το οργανόγραμμα της ΕΘΕΛ προέβλεπε 1.152 άτομα.
Την ίδια στιγμή, έντονη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι μόλις το 32%-35% των μετακινήσεων που πραγματοποιούνται εντός της πόλης έως το τέλος του έτους θα αναλογούν σε μετακινήσεις με ΜΜΜ, καθώς το ποσοστό παραμένει στάσιμο εδώ και πολλά χρόνια.
Υπολογίζεται ότι σε καθημερινή βάση θα πραγματοποιούνται 3 εκατ. μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες, ενώ τα μέσα της ΟΣΥ «Οδικές Συγκοινωνίες» (λεωφορεία και τρόλεϊ) αναμένεται να αναλάβουν το 60% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης των αστικών συγκοινωνιών (περίπου 2 εκατ. επιβάτες).
ΠΗΓΗ: kathimerini
Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας ΟΣΥ, έχουν ήδη κοπεί 1.000 καθημερινές βάρδιες δρομολογίων στα λεωφορεία σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010, ενώ η μείωση προσωπικού έχει οδηγήσει 550 οχήματα στα αμαξοστάσια.
Ημερησίως πλέον κινούνται 1.320 λεωφορεία, με 2.500 βάρδιες. Μόνο οι οδηγοί της ΕΘΕΛ είναι περιορισμένοι κατά 1.240 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010.
Οι μετατάξεις οδήγησαν στην έξοδο 1.500 άτομα από όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες, εκ των οποίων οι 840 από τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Τα 1.320 λεωφορεία που βγαίνουν στους δρόμους από τα 1.870 έχουν περιορίσει κατά το ήμισυ τη συχνότητα διέλευσης των οχημάτων σε όλες σχεδόν τις γραμμές. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της κύριας γραμμής 550 (Δέλτα Φαλήρου – Κηφισιά) με τις χρονοαποστάσεις πλέον να αγγίζουν το ένα τέταρτο της ώρας από 8 λεπτά που ήταν μέχρι πρότινος.
Ανησυχία για την αρτιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου εκφράζουν, εκτός από τους συνδικαλιστές της εταιρείας ΟΣΥ, η διοίκηση του ΟΑΣΑ, αλλά και ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Μ. Βορίδης
Ο κ. Βορίδης ωστόσο μπορεί να έχει ταχθεί ανοιχτά κατά της οριζόντιας εφαρμογής της εργασιακής εφεδρείας στις αστικές συγκοινωνίες, ωστόσο η απόφαση μένει να ληφθεί σε κεντρικό κυβερνητικό επίπεδο, χωρίς να διαφαίνεται κάποια ρύθμιση εξαίρεσης για ορισμένες ειδικότητες του συγκοινωνιακού τομέα.
Για ποιότητα υπηρεσιών που θα περιοριστεί κατά 50% κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ενώ η καθυστέρηση των διοικήσεων των εταιρειών στη σύνταξη των σχετικών καταλόγων με τους υπό εφεδρεία εργαζομένους - παρά το γεγονός ότι έχουν και στο παρελθόν οριστεί καταληκτικές προθεσμίες που δεν τηρήθηκαν όμως από σχεδόν καμία εταιρεία του Δημοσίου - καταδεικνύει τη διάχυτη ανησυχία που υπάρχει για τον τρόπο εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι από την ΕΘΕΛ είναι προγραμματισμένο να αποχωρήσουν 510 εργαζόμενοι, γεγονός το οποίο αναμένεται να επιδεινώσει σημαντικά την κατάσταση. Την ίδια στιγμή, η πλειονότητα των λεωφορείων που βρίσκεται στα αμαξοστάσια δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω ελλείψεων σε οδηγούς, ανταλλακτικά αλλά και τεχνικούς. Περίπου 90 τεχνικοί αναμένεται να υπαχθούν σε καθεστώς εφεδρείας από τους συνολικά 500 που απασχολούνται στην εταιρεία, όταν το οργανόγραμμα της ΕΘΕΛ προέβλεπε 1.152 άτομα.
Την ίδια στιγμή, έντονη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι μόλις το 32%-35% των μετακινήσεων που πραγματοποιούνται εντός της πόλης έως το τέλος του έτους θα αναλογούν σε μετακινήσεις με ΜΜΜ, καθώς το ποσοστό παραμένει στάσιμο εδώ και πολλά χρόνια.
Υπολογίζεται ότι σε καθημερινή βάση θα πραγματοποιούνται 3 εκατ. μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες, ενώ τα μέσα της ΟΣΥ «Οδικές Συγκοινωνίες» (λεωφορεία και τρόλεϊ) αναμένεται να αναλάβουν το 60% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης των αστικών συγκοινωνιών (περίπου 2 εκατ. επιβάτες).
ΠΗΓΗ: kathimerini
1 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Τι έκανε λέει;
Έντονη ανησυχία;
Δηλαδή πραγματικά υπάρχει άνθρωπος που θα αποφασίσει σήμερα να στραφεί στα ΜΜΜ έτσι όπως έχουν καταντήσει;
Και στην τελική ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ περισσότεροι επιβάτες; Είναι πλέον συνεχές το φαινόμενο να μένει κόσμος έξω από τα οχήματα!