Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δηλώσεις μετά από σύσκεψη εργασίας στα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

0 σχόλια
Υπουργός: "Μέσα στο Δεκέμβριο θα δοθεί σε λειτουργία ο νέος σταθμός στην Αγία Παρασκευή. Όσον αφορά στις άλλες επεκτάσεις, όπου αντιμετωπίζουμε προβλήματα στον τομέα της σηματοδότησης, σύντομα θα σας μιλήσουμε με λεπτομέρειες. Πάντως οι αποφάσεις μας, είναι αποφάσεις οι οποίες αφορούν στην υποστήριξη του έργου, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την αξιοποίηση όλων των νομικών μέσων που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε το έργο να γίνει.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι η Γραμμή 4, η οποία όπως είχε σχεδιαστεί φαίνεται πως δεν ανταποκρινόταν στο σύνολο των κοινωνικών αναγκών που πρέπει να εξυπηρετεί το Μετρό σε μία τόσο πυκνοκατοικημένη περιοχή, όπως αυτή στο κέντρο της Αθήνας. Σε κεντρικές περιοχές τις οποίες θα διασχίζει, το Μετρό θα τρέχει με νέα χάραξη της Γραμμής 4. Η γραμμή αυτή, από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, με την επέκταση που προβλέπουμε προς Βύρωνα και Υμηττό έχει ήδη προμελετηθεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Πιο συγκεκριμένα η προμελέτη ολοκληρώνεται πολύ σύντομα, ώστε στις αρχές του επόμενου έτους να είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε στη δημοπράτηση της οριστικής μελέτης και καλώς εχόντων των πραγμάτων, μέσα στο 2012 να προχωρήσουμε στη δημοπράτηση της κατασκευής του έργου, τουλάχιστον ως προς αυτήν την πρώτη φάση του, από το άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Το έργο αυτό της Γραμμής 4, είναι ένα έργο στο οποίο με την αναμόρφωση του σχεδιασμού που κάνει το Μετρό, προβλέπονται τρεις επεκτάσεις. Οι επεκτάσεις αυτές θεωρούνται αναγκαίες. Η μία είναι αυτή στην οποία αναφέρθηκα, προς Βύρωνα, Υμηττό, όρια Ηλιούπολης, η άλλη είναι αυτή η οποία φέρνει το Μετρό μέχρι τον Περισσό από το Άλσος Βεΐκου και η άλλη επέκταση από το Μαρούσι μέχρι τη Λυκόβρυση, την Εθνική Οδό. Το συνολικό μήκος της γραμμής αυτής είναι 33 χιλιόμετρα και το συνολικό κόστος εκτιμάται ότι είναι 3,3 δισ. ευρώ. Η γραμμή αυτή περιλαμβάνει κατά τον τελευταίο επικαιροποιημένο σχεδιασμό, 29 σταθμούς. Μιλάμε για τελευταίας τεχνολογία Μετρό, χωρίς οδηγό. Ένα Μετρό, το οποίο λειτουργεί με τα τελευταία τεχνολογικά μέσα και βεβαίως αυτό το οποίο πρέπει να κάνουμε, είναι το συντομότερο δυνατό να προχωρήσουμε όσον αφορά στην κατασκευή του πρώτου τμήματος από το άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Η προμελέτη ολοκληρώνεται από την ίδια την εταιρία και πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε τα συμπεράσματα ή τις αποφάσεις μας μετά την ολοκλήρωση των συνεννοήσεων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση του έργου. Η απαιτούμενη χρηματοδότηση για το έργο αυτό, Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός, εκτιμάται στο ποσό του ενός δισ. ευρώ.
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, χρηματοδοτεί το 50% τέτοιων προγραμμάτων. Έχουμε τη δυνατότητα, επειδή το επιχειρησιακό πρόγραμμα Ενίσχυση Προσπελασιμότητας είναι ανταγωνιστικό πρόγραμμα, να αξιοποιήσουμε διαθέσιμους πόρους από το σύνολο αυτού του προγράμματος και άλλων προγραμμάτων και έτσι να χρηματοδοτήσουμε την κατασκευή του έργου."

(...) Για την επέκταση στον Πειραιά, ο υπουργός δήλωσε:

Υπουργός: «Όσον αφορά στην επέκταση προς τον Πειραιά, είμαστε έτοιμοι, και νομίζω ότι σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε πει, εφόσον αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της σηματοδότησης, θα το κάνουμε. Θα είμαστε απολύτως συνεπείς στα όσα έχουμε πει. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο τώρα, γιατί υπάρχει προσφυγή. Είμαστε σε διάλογο με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ε.Ε. θα πει τον τελευταίο λόγο από νομικής άποψης τι είναι ορθό να γίνει. Όμως, επειδή έχει γίνει η ανάλογη προεργασία, πολύ σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε και γι’ αυτό ακριβώς μπορώ να πω ότι θα είμαστε συνεπείς στον αρχικό προγραμματισμό μας».

ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget