ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
▼
Ιανουαρίου
(20)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι ...
- ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τρ...
- ΣΤΑΣΥ: Λαθρεπιβάτης προσπάθησε να διαφύγει μέσω το...
- ΣΤΑΣΥ: Στα χνάρια της πρώην ΤΡΑΜ, ετοιμάζει διαφημ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 26 Ιανουαρίου 2012: Επέκταση δρομολογίων...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μα γιατί γίνονται ατυχήματα;
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μπαράζ ατυχημάτων - Τεχνολογία 19ου αιών...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στα μαχαίρια η ΣΤΑΣΥ με την ΑΤ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μερικός εκτροχιασμός προαστιακού στις Αχ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναστολή δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ...
- ΣΤΑΣΥ: Κατέστρεψε τον προσομοιωτή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
- Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012: Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: H «τακτοποίηση» του σκανδάλου SIEMENS
- ΕΡΓΟΣΕ: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σε στάδιο τελικού ελέγχου η σύμβαση ...
- ΕΚΕΤΑ: Ηλεκτρονική ενημέρωση για την κυκλοφορική σ...
- Μερικές σκέψεις από έναν επιβάτη...
- ΟΣΕ: Έρευνα για όργια διαφθοράς
- ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση για την ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Ο σταθμός ΚΟΡΙΝΘΟΣ της μετρικής γραμμής π...
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στα μαχαίρια η ΣΤΑΣΥ με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
Ερώτηση στη Βουλή για τον διαλυμένο προσομοιωτή μετρό που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΣΤΑΣΥ) και την απένταξη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) του ΤΡΑΜ από τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, που αποκάλυψε «Το Βήμα», κατέθεσαν οι βουλευτές της ΝΔ, κκ. Μ. Βαρβιτσιώτης και Μιχ. Παπαδόπουλος.
Στην ερώτησή τους προς τον υπουργό Υποδομών κ. Μ. Βορίδη οι δύο βουλευτές ρωτούν για ποιους λόγους η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ απένταξε το ΟΠΣ και τι προτίθεται να πράξει ο υπουργός αναφορικά με την υπόθεση του προσομοιωτή, «ώστε να υπάρξει πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης και καταλογισμός ευθυνών όπου υπάρχουν».
Μάλιστα, η παρέμβαση του βουλευτή Β' Αθηνών και του τομέαρχη Μεταφορών της ΝΔ έρχεται στον απόηχο της εντολής του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, κ. Αρ. Μπουρδάρα για διερεύνηση από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης των καταγγελιών περί παροχής από τη ΣΤΑΣΥ διπλάσιου εφάπαξ, ύψους 33.000 ευρώ μόνο στους εργαζομένους της πρώην ΗΣΑΠ ΑΕ, αντί των 15.000 ευρώ που λαμβάνουν οι υπόλοιποι υπάλληλοι των πρώην ΤΡΑΜ και ΑΜΕΛ.
Παράλληλα, όπως αποκαλύπτει σήμερα «Το Βήμα», η ΣΤΑΣΥ έχει ζητήσει από την Αττικό Μετρό, χωρίς να έχει, βέβαια, την αρμοδιότητα, την ακύρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά και τη μη εφαρμογή του νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες, χωρίς να εισακουστεί.
Διένεξη των κ.κ. Τσίτουρα και Βασιλειάδη
Σύμφωνα με τον νόμο Ρέππα για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, όλα τα έργα σταθερής τροχιάς του Μετρό, του Τραμ και των ΗΣΑΠ πέρασαν στην αρμοδιότητα της Αττικό Μετρό (ΑΜ), δηλαδή της εταιρείας που κατασκευάζει τους πλέον σύγχρονους μητροπολιτικούς σιδηροδρόμους της Ευρώπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο, κατά τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, κ. Κ. Βασιλειάδη, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στις 7 Δεκεμβρίου έστειλε επιστολή στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΜ, κ. Χρ. Τσίτουρα με την οποία απαρίθμησε τα έργα που παρέλαβε η ΣΤΑΣΥ από τις ΑΜΕΛ, ΤΡΑΜ και ΗΣΑΠ κι εξέθεσε τον προβληματισμό του για την πορεία των έργων σταθερής τροχιάς, τα οποία, κατά την άποψή του πρέπει να εκτελέσει η ΣΤΑΣΥ, και όχι η κατά νόμον αρμόδια, ΑΜ.
Στην επιστολή του, η οποία δεν κοινοποιείται ούτε στην μητρική εταιρία (ΟΑΣΑ) ούτε στο υπουργείο Υποδομών, ο κ. Βασιλειάδης, παρά το ότι πρόκειται για έργα, τα οποία έχουν μελετηθεί κι ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ ζητά:
- Η κατασκευή της νέας επισκευαστικής βάσης των ΗΣΑΠ στον Πειραιά (προϋπολογισμού 97 εκατ. ευρώ) να μην γίνει από την ΑΜ, αλλά από την ΣΤΑΣΥ, διότι «δεν είναι έργο ανάπτυξης ούτε επέκτασης».
- Η υπογειοποίηση της γραμμής των ΗΣΑΠ στο κομμάτι Φάληρο - Πειραιάς και η κατασκευή του σταθμού «Κεράνης» (70 εκατ. ευρώ χωρίς τη σηματοδότηση) να μην προχωρήσουν διότι «δεν εξυπηρετούνται νέες περιοχές του λεκανοπεδίου», θα υπάρξει απώλεια εσόδων 25 εκατ. ευρώ για 15 μήνες, θα επιβαρυνθεί το κόστος λειτουργίας της εταιρίας λόγω του νέου σταθμού, θα καθυστερεί κατά 4% το δρομολόγιο Πειραιάς - Κηφισιά και δεν θα μπορεί να γίνει απόσβεση της δαπάνης.
Έτσι, προτείνει την ακύρωση της υπογειοποίησης και την δημοπράτηση της ανακαίνισης της γραμμής Φάληρο - Πειραιάς από τη ΣΤΑΣΥ και όχι από την ΑΜ.
Επίσης, ζητά την επανεξέταση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, λόγω της επιλεγείσας κυκλικής πορείας και των πιθανών καθυστερήσεων στο έργο, ενώ τονίζει ότι η σύνδεση του αμαξοστασίου του Τραμ στο Ελληνικό με τον σταθμό Μετρό Αργυρούπολη πρέπει να εκτελεστεί με διαγωνισμό από την ΣΤΑΣΥ και όχι από την ΑΜ, καθώς η δεύτερη δεν διαθέτει «τεχνογνωσία κατασκευής κι επίβλεψης έργων τραμ».
Η απάντηση του κ. Τσίτουρα
Στις 9 Δεκεμβρίου ήρθε η απάντηση του κ. Τσίτουρα, η οποία κοινοποιήθηκε στα υπουργεία Υποδομών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και στον ΟΑΣΑ. «Μας δημιουργεί εντύπωση το γεγονός ότι δεν έχει γίνει ως φαίνεται κατανοητή από τη ΣΤΑΣΥ η μεταρρύθμιση που επήλθε στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής. Είναι σαφές από τον νόμο ότι τα έργα του δικτύου αστικού σιδηροδρόμου και Τραμ στην Αττική υλοποιούνται από την ΑΜ, ανεξάρτητα από το είδος των έργων και από την ιδιοκτησία των παγίων» σημειώνεται στο κείμενο.
«Δεν έχει νομικό έρεισμα η άποψή σας ότι η κατασκευή του έργου της νέας επισκευαστικής βάσης της γραμμής 1 πρέπει να γίνει από την ΣΤΑΣΥ. Δεν αντιλαμβανόμαστε ποια σκοπιμότητα θα εξυπηρετούσε να αναλάβει μία εταιρία λειτουργίας, όπως η ΣΤΑΣΥ, ένα έργο προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ ή ενδεχομένως και άλλα έργα, όταν υπάρχει η δυνατότητα από τον νόμο τα έργα αυτά να γίνουν από την ΑΜ» υπογραμμίζεται στην απάντηση του κ. Τσίτουρα.
«Είναι αδιανόητο να φθάνετε στο σημείο να προτείνετε την ακύρωση στην πράξη της βούλησης του νομοθέτη. Από τον νόμο επελέγη η ΑΜ και όχι η ΣΤΑΣΥ για την αρμοδιότητα υλοποίησης των έργων του ΤΡΑΜ, ανεξάρτητα από τις δικές σας επιθυμίες, ή την αντίληψη που έχετε για τις δυνατότητες της ΑΜ να υλοποιήσει έργα ΤΡΑΜ. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το έργο του ΤΡΑΜ ξεκίνησε, μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε κατ' ουσίαν από την ΑΜ και τα στελέχη της, ιδρύοντας στην πορεία ως θυγατρική την ΤΡΑΜ ΑΕ» συνεχίζει ο κ. Τσίτουρας.
«Προτείνετε να μην υλοποιηθεί ένα έργο έτοιμο σχεδόν για υπογραφή και με διασφαλισμένη την χρηματοδότηση, όπως είναι η επέκταση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά, παραπέμποντας ουσιαστικά το έργο αυτό στις καλένδες και στη σίγουρη απένταξή του από το ΕΣΠΑ. Σας ενημερώνουμε λοιπόν ότι η ΑΜ σκοπεύει να προχωρήσει το έργο αυτό και θα επιδιώξει και τη χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά ταμεία και των υπολοίπων έργων αρμοδιότητας των πρώην ΤΡΑΜ και ΗΣΑΠ» καταλήγει η επιστολή, με την οποία καλείται η ΣΤΑΣΥ να διαβιβάσει στον ΟΑΣΑ όλες τις σχετικές μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης των έργων ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ, «προκειμένου να υλοποιηθούν οι προβλέψεις του νόμου».
Η ανταπάντηση του κ. Βασιλειάδη
Στις 12 Δεκεμβρίου, ο κ. Βασιλειάδης απάντησε στην επιστολή του κ. Τσίτουρα, σημειώνοντας ότι ο ίδιος είχε «προσωπικά εισηγηθεί τις διατάξεις» του νόμου Ρέππα, επιμένοντας ότι «το έργο της επισκευαστικής βάσης του Πειραιά πρόκειται για έργο αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας της ΣΤΑΣΥ και, άρα, ουδεμία σχέση έχει με την ανάπτυξη και την επέκταση του δικτύου αστικού σιδηροδρόμου». «Η Αττικό Μετρό δεν κατασκευάζει έργα με ταυτόχρονη διακίνηση επιβατών στο δίκτυο», όπως κάνει η ΣΤΑΣΥ, ανέφερε ο κ. Βασιλειάδης, ενώ σχετικά την αρνητική του άποψη για την υλοποίηση των έργων των ΗΣΑΠ και του τραμ θεωρεί ότι «είναι υποχρεώσή μας να την εκφράσουμε, ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία». Αυτή τη φορά η επιστολή του, όμως, κοινοποιήθηκε αρμοδίως.
Το «άδειασμα» από τον κ. Δημητρίου
Στον επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ απάντησε στις 16 Δεκεμβρίου η μητρική εταιρία, δηλαδή ο ΟΑΣΑ. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Δημ. Δημητρίου εξέφρασε την έκπληξή του για την επιστολή της ΣΤΑΣΥ «προς τρίτους (εταιρία εκτός του ομίλου ΟΑΣΑ, χωρίς σχετική κοινοποίηση στον ΟΑΣΑ) αναφορικά με τις απόψεις της (χωρίς σαφή αναφορά αν είναι προσωπικές θέσεις ή αποφάσεις συλλογικού οργάνου)».
«Η έκπληξή μας είναι ακόμα μεγαλύτερη, όταν τόσο κατά την συνήθη επικοινωνία με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ όσο και κατά την πρόσφατη πρόσκληση του διευθύνοντα συμβούλου σε συνεδρίαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ δεν έγινε η παραμικρή αναφορά ή υπόδειξη στο συγκεκριμένο θέμα» σημειώνεται.
«Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι τόσο στην κοινή λογική όσο και στη συνήθη πρακτική στην ημεδαπή και αλλοδαπή στα θέματα διοίκησης επιχειρήσεων με δομή ομίλου και διαμόρφωσης εταιρικών σχέσεων με τρίτους, απαιτείται η συνεννόηση μεταξύ θυγατρικής και μητρικής εταιρίας» σημειώνεται.
«Οι απόψεις της ΣΤΑΣΥ σε θέματα σχεδιασμού (που αποτελεί αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ) είναι χρήσιμες, ωφέλιμες και θεμιτές, όταν προκύπτουν μέσα από διαβούλευση, ανταλλαγή απόψεων και θεμελιώνονται επαρκώς, γεγονός που κατά την άποψή μας δεν γίνεται στην συγκεκριμένη επιστολή» τονίζει ο κ. Δημητρίου.
«Ο Ν. 3920/11 περιγράφει με σαφήνεια και ξεκάθαρα τις αρμοδιότητες τόσο του ΟΑΣΑ όσο και της ΣΤΑΣΥ. Κάθε άλλη ερμηνεία είναι αυθαίρετη, εκτός νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ενώ παράλληλα δημιουργεί προβληματισμούς για την σκοπιμότητα και τους στόχους της» υπογραμμίζεται.
Στην επιστολή του, ο κ. Δημητρίου συμφωνεί με τον κ. Τσίτουρα και, σχετικά με την δεύτερο γράμμα του κ. Βασιλειάδη, σχολιάζει ότι «δεν αντιλαμβανόμαστε το περιεχόμενό του».
«Παρακαλούμε θερμά τις θυγατρικές μας εταιρίες, σήμερα και στο μέλλον, να μας κάνουν κοινωνούς των επίσημων απόψεών τους, ιδιαίτερα όταν αυτές τροποποιούνται σε σχέση με προγενέστερες» καταλήγει η επιστολή, ζητώντας ακόμη κι ευρύτερες τοποθετήσεις, «με την αναγκαία προϋπόθεση να απευθύνονται κατ' ευθείαν στον ΟΑΣΑ (σε θέματα αρμοδιότητάς του) με σχετική τεχνοοικονομική τεκμηρίωση, χωρίς παρακάμψεις και αδήλωτες προθέσεις».
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Στην ερώτησή τους προς τον υπουργό Υποδομών κ. Μ. Βορίδη οι δύο βουλευτές ρωτούν για ποιους λόγους η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ απένταξε το ΟΠΣ και τι προτίθεται να πράξει ο υπουργός αναφορικά με την υπόθεση του προσομοιωτή, «ώστε να υπάρξει πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης και καταλογισμός ευθυνών όπου υπάρχουν».
Μάλιστα, η παρέμβαση του βουλευτή Β' Αθηνών και του τομέαρχη Μεταφορών της ΝΔ έρχεται στον απόηχο της εντολής του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, κ. Αρ. Μπουρδάρα για διερεύνηση από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης των καταγγελιών περί παροχής από τη ΣΤΑΣΥ διπλάσιου εφάπαξ, ύψους 33.000 ευρώ μόνο στους εργαζομένους της πρώην ΗΣΑΠ ΑΕ, αντί των 15.000 ευρώ που λαμβάνουν οι υπόλοιποι υπάλληλοι των πρώην ΤΡΑΜ και ΑΜΕΛ.
Παράλληλα, όπως αποκαλύπτει σήμερα «Το Βήμα», η ΣΤΑΣΥ έχει ζητήσει από την Αττικό Μετρό, χωρίς να έχει, βέβαια, την αρμοδιότητα, την ακύρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά και τη μη εφαρμογή του νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες, χωρίς να εισακουστεί.
Διένεξη των κ.κ. Τσίτουρα και Βασιλειάδη
Σύμφωνα με τον νόμο Ρέππα για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, όλα τα έργα σταθερής τροχιάς του Μετρό, του Τραμ και των ΗΣΑΠ πέρασαν στην αρμοδιότητα της Αττικό Μετρό (ΑΜ), δηλαδή της εταιρείας που κατασκευάζει τους πλέον σύγχρονους μητροπολιτικούς σιδηροδρόμους της Ευρώπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο, κατά τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, κ. Κ. Βασιλειάδη, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στις 7 Δεκεμβρίου έστειλε επιστολή στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΜ, κ. Χρ. Τσίτουρα με την οποία απαρίθμησε τα έργα που παρέλαβε η ΣΤΑΣΥ από τις ΑΜΕΛ, ΤΡΑΜ και ΗΣΑΠ κι εξέθεσε τον προβληματισμό του για την πορεία των έργων σταθερής τροχιάς, τα οποία, κατά την άποψή του πρέπει να εκτελέσει η ΣΤΑΣΥ, και όχι η κατά νόμον αρμόδια, ΑΜ.
Στην επιστολή του, η οποία δεν κοινοποιείται ούτε στην μητρική εταιρία (ΟΑΣΑ) ούτε στο υπουργείο Υποδομών, ο κ. Βασιλειάδης, παρά το ότι πρόκειται για έργα, τα οποία έχουν μελετηθεί κι ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ ζητά:
- Η κατασκευή της νέας επισκευαστικής βάσης των ΗΣΑΠ στον Πειραιά (προϋπολογισμού 97 εκατ. ευρώ) να μην γίνει από την ΑΜ, αλλά από την ΣΤΑΣΥ, διότι «δεν είναι έργο ανάπτυξης ούτε επέκτασης».
- Η υπογειοποίηση της γραμμής των ΗΣΑΠ στο κομμάτι Φάληρο - Πειραιάς και η κατασκευή του σταθμού «Κεράνης» (70 εκατ. ευρώ χωρίς τη σηματοδότηση) να μην προχωρήσουν διότι «δεν εξυπηρετούνται νέες περιοχές του λεκανοπεδίου», θα υπάρξει απώλεια εσόδων 25 εκατ. ευρώ για 15 μήνες, θα επιβαρυνθεί το κόστος λειτουργίας της εταιρίας λόγω του νέου σταθμού, θα καθυστερεί κατά 4% το δρομολόγιο Πειραιάς - Κηφισιά και δεν θα μπορεί να γίνει απόσβεση της δαπάνης.
Έτσι, προτείνει την ακύρωση της υπογειοποίησης και την δημοπράτηση της ανακαίνισης της γραμμής Φάληρο - Πειραιάς από τη ΣΤΑΣΥ και όχι από την ΑΜ.
Επίσης, ζητά την επανεξέταση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, λόγω της επιλεγείσας κυκλικής πορείας και των πιθανών καθυστερήσεων στο έργο, ενώ τονίζει ότι η σύνδεση του αμαξοστασίου του Τραμ στο Ελληνικό με τον σταθμό Μετρό Αργυρούπολη πρέπει να εκτελεστεί με διαγωνισμό από την ΣΤΑΣΥ και όχι από την ΑΜ, καθώς η δεύτερη δεν διαθέτει «τεχνογνωσία κατασκευής κι επίβλεψης έργων τραμ».
Η απάντηση του κ. Τσίτουρα
Στις 9 Δεκεμβρίου ήρθε η απάντηση του κ. Τσίτουρα, η οποία κοινοποιήθηκε στα υπουργεία Υποδομών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και στον ΟΑΣΑ. «Μας δημιουργεί εντύπωση το γεγονός ότι δεν έχει γίνει ως φαίνεται κατανοητή από τη ΣΤΑΣΥ η μεταρρύθμιση που επήλθε στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής. Είναι σαφές από τον νόμο ότι τα έργα του δικτύου αστικού σιδηροδρόμου και Τραμ στην Αττική υλοποιούνται από την ΑΜ, ανεξάρτητα από το είδος των έργων και από την ιδιοκτησία των παγίων» σημειώνεται στο κείμενο.
«Δεν έχει νομικό έρεισμα η άποψή σας ότι η κατασκευή του έργου της νέας επισκευαστικής βάσης της γραμμής 1 πρέπει να γίνει από την ΣΤΑΣΥ. Δεν αντιλαμβανόμαστε ποια σκοπιμότητα θα εξυπηρετούσε να αναλάβει μία εταιρία λειτουργίας, όπως η ΣΤΑΣΥ, ένα έργο προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ ή ενδεχομένως και άλλα έργα, όταν υπάρχει η δυνατότητα από τον νόμο τα έργα αυτά να γίνουν από την ΑΜ» υπογραμμίζεται στην απάντηση του κ. Τσίτουρα.
«Είναι αδιανόητο να φθάνετε στο σημείο να προτείνετε την ακύρωση στην πράξη της βούλησης του νομοθέτη. Από τον νόμο επελέγη η ΑΜ και όχι η ΣΤΑΣΥ για την αρμοδιότητα υλοποίησης των έργων του ΤΡΑΜ, ανεξάρτητα από τις δικές σας επιθυμίες, ή την αντίληψη που έχετε για τις δυνατότητες της ΑΜ να υλοποιήσει έργα ΤΡΑΜ. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το έργο του ΤΡΑΜ ξεκίνησε, μελετήθηκε και δημοπρατήθηκε κατ' ουσίαν από την ΑΜ και τα στελέχη της, ιδρύοντας στην πορεία ως θυγατρική την ΤΡΑΜ ΑΕ» συνεχίζει ο κ. Τσίτουρας.
«Προτείνετε να μην υλοποιηθεί ένα έργο έτοιμο σχεδόν για υπογραφή και με διασφαλισμένη την χρηματοδότηση, όπως είναι η επέκταση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά, παραπέμποντας ουσιαστικά το έργο αυτό στις καλένδες και στη σίγουρη απένταξή του από το ΕΣΠΑ. Σας ενημερώνουμε λοιπόν ότι η ΑΜ σκοπεύει να προχωρήσει το έργο αυτό και θα επιδιώξει και τη χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά ταμεία και των υπολοίπων έργων αρμοδιότητας των πρώην ΤΡΑΜ και ΗΣΑΠ» καταλήγει η επιστολή, με την οποία καλείται η ΣΤΑΣΥ να διαβιβάσει στον ΟΑΣΑ όλες τις σχετικές μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης των έργων ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ, «προκειμένου να υλοποιηθούν οι προβλέψεις του νόμου».
Η ανταπάντηση του κ. Βασιλειάδη
Στις 12 Δεκεμβρίου, ο κ. Βασιλειάδης απάντησε στην επιστολή του κ. Τσίτουρα, σημειώνοντας ότι ο ίδιος είχε «προσωπικά εισηγηθεί τις διατάξεις» του νόμου Ρέππα, επιμένοντας ότι «το έργο της επισκευαστικής βάσης του Πειραιά πρόκειται για έργο αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας της ΣΤΑΣΥ και, άρα, ουδεμία σχέση έχει με την ανάπτυξη και την επέκταση του δικτύου αστικού σιδηροδρόμου». «Η Αττικό Μετρό δεν κατασκευάζει έργα με ταυτόχρονη διακίνηση επιβατών στο δίκτυο», όπως κάνει η ΣΤΑΣΥ, ανέφερε ο κ. Βασιλειάδης, ενώ σχετικά την αρνητική του άποψη για την υλοποίηση των έργων των ΗΣΑΠ και του τραμ θεωρεί ότι «είναι υποχρεώσή μας να την εκφράσουμε, ιδιαίτερα στη σημερινή οικονομική συγκυρία». Αυτή τη φορά η επιστολή του, όμως, κοινοποιήθηκε αρμοδίως.
Το «άδειασμα» από τον κ. Δημητρίου
Στον επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ απάντησε στις 16 Δεκεμβρίου η μητρική εταιρία, δηλαδή ο ΟΑΣΑ. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Δημ. Δημητρίου εξέφρασε την έκπληξή του για την επιστολή της ΣΤΑΣΥ «προς τρίτους (εταιρία εκτός του ομίλου ΟΑΣΑ, χωρίς σχετική κοινοποίηση στον ΟΑΣΑ) αναφορικά με τις απόψεις της (χωρίς σαφή αναφορά αν είναι προσωπικές θέσεις ή αποφάσεις συλλογικού οργάνου)».
«Η έκπληξή μας είναι ακόμα μεγαλύτερη, όταν τόσο κατά την συνήθη επικοινωνία με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ όσο και κατά την πρόσφατη πρόσκληση του διευθύνοντα συμβούλου σε συνεδρίαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ δεν έγινε η παραμικρή αναφορά ή υπόδειξη στο συγκεκριμένο θέμα» σημειώνεται.
«Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι τόσο στην κοινή λογική όσο και στη συνήθη πρακτική στην ημεδαπή και αλλοδαπή στα θέματα διοίκησης επιχειρήσεων με δομή ομίλου και διαμόρφωσης εταιρικών σχέσεων με τρίτους, απαιτείται η συνεννόηση μεταξύ θυγατρικής και μητρικής εταιρίας» σημειώνεται.
«Οι απόψεις της ΣΤΑΣΥ σε θέματα σχεδιασμού (που αποτελεί αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ) είναι χρήσιμες, ωφέλιμες και θεμιτές, όταν προκύπτουν μέσα από διαβούλευση, ανταλλαγή απόψεων και θεμελιώνονται επαρκώς, γεγονός που κατά την άποψή μας δεν γίνεται στην συγκεκριμένη επιστολή» τονίζει ο κ. Δημητρίου.
«Ο Ν. 3920/11 περιγράφει με σαφήνεια και ξεκάθαρα τις αρμοδιότητες τόσο του ΟΑΣΑ όσο και της ΣΤΑΣΥ. Κάθε άλλη ερμηνεία είναι αυθαίρετη, εκτός νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, ενώ παράλληλα δημιουργεί προβληματισμούς για την σκοπιμότητα και τους στόχους της» υπογραμμίζεται.
Στην επιστολή του, ο κ. Δημητρίου συμφωνεί με τον κ. Τσίτουρα και, σχετικά με την δεύτερο γράμμα του κ. Βασιλειάδη, σχολιάζει ότι «δεν αντιλαμβανόμαστε το περιεχόμενό του».
«Παρακαλούμε θερμά τις θυγατρικές μας εταιρίες, σήμερα και στο μέλλον, να μας κάνουν κοινωνούς των επίσημων απόψεών τους, ιδιαίτερα όταν αυτές τροποποιούνται σε σχέση με προγενέστερες» καταλήγει η επιστολή, ζητώντας ακόμη κι ευρύτερες τοποθετήσεις, «με την αναγκαία προϋπόθεση να απευθύνονται κατ' ευθείαν στον ΟΑΣΑ (σε θέματα αρμοδιότητάς του) με σχετική τεχνοοικονομική τεκμηρίωση, χωρίς παρακάμψεις και αδήλωτες προθέσεις».
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
3 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
"Επίσης, ζητά την επανεξέταση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά, λόγω της επιλεγείσας κυκλικής πορείας "
Το μόνο σοβαρό από όσα είπε ...
Μακάρι να τον ακούσουν σε αυτό και να μην υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση ...
Ας ελπίσουμε ότι θα προχωρίσει τελικά η υπογειοποίση του τμήματος Φάληρο - Πειραιάς με την κατασκευή του σταθμού "Καμίνια". Έτσι κι αλλιώς θα ανακαινιστεί αυτό το τμήμα μόλις υπογειποιηθεί...
Και μετά από τα παραπάνω, την ανταλλαγή επιστολών, την ασυνεννοησία και το αρχηγιλίκι περιμένουμε να δούμε πρόοδο στα συγκοινωνιακά. Ας περιμένουμε λοιπόν και ίσως όταν η πρωτεύουσα Τζούμπα του νεοσύστατου Νότιου Σουδάν κάνει δίκτυο μετρό 8 γραμμών να έχουμε και εμείς εγκαινιάσει μετά βαΐων και κλάδων την επέκταση προς Πειραιά...