ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
▼
Ιανουαρίου
(20)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι ...
- ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τρ...
- ΣΤΑΣΥ: Λαθρεπιβάτης προσπάθησε να διαφύγει μέσω το...
- ΣΤΑΣΥ: Στα χνάρια της πρώην ΤΡΑΜ, ετοιμάζει διαφημ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 26 Ιανουαρίου 2012: Επέκταση δρομολογίων...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μα γιατί γίνονται ατυχήματα;
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μπαράζ ατυχημάτων - Τεχνολογία 19ου αιών...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στα μαχαίρια η ΣΤΑΣΥ με την ΑΤ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μερικός εκτροχιασμός προαστιακού στις Αχ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναστολή δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ...
- ΣΤΑΣΥ: Κατέστρεψε τον προσομοιωτή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
- Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012: Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: H «τακτοποίηση» του σκανδάλου SIEMENS
- ΕΡΓΟΣΕ: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σε στάδιο τελικού ελέγχου η σύμβαση ...
- ΕΚΕΤΑ: Ηλεκτρονική ενημέρωση για την κυκλοφορική σ...
- Μερικές σκέψεις από έναν επιβάτη...
- ΟΣΕ: Έρευνα για όργια διαφθοράς
- ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση για την ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Ο σταθμός ΚΟΡΙΝΘΟΣ της μετρικής γραμμής π...
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μα γιατί γίνονται ατυχήματα;
ΣΧΟΛΙΟ: Ωσάν την Μαρία Αντουανέττα, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναρωτιέται γιατί γίνονται ατυχήματα, την στιγμή που λόγω μη συντήρησης της τηλεδιοίκησης, τα τρένα κινούνται με σινιάλο και τηλεφωνήματα αντί με τα φωτοσήματα! Να υπενθυμίσουμε ότι τα φωτοσήματα υπήρχαν ήδη στις αρχές του προηγούμενου αιώνα! Ο ΟΣΕ μπορεί να τα διαθέτει, αλλά δεν λειτουργούν λόγω μάρκας (SIEMENS). Ακολουθεί άρθρο από την Euro2day...
Έντονο προβληματισμό στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλούν τα απανωτά κρούσματα εκτροχιασμού αμαξοστοιχιών του τελευταίου διαστήματος που υποχρέωσαν την εταιρεία να αποφασίσει τη διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού σε τμήμα του δικτύου.
Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε ένα ακόμη κρούσμα εκτροχιασμού, το τρίτο τον τελευταίο μήνα. Σημειώθηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί μεταξύ των 150 επιβατών που επέβαιναν στο τρένο.
Από την πλευρά της εταιρείας, το περιστατικό αποδίδεται σε ανθρώπινο σφάλμα του σταθμάρχη ο οποίος γύρισε το κλειδί της διασταύρωσης, την ώρα που ο συρμός περνούσε από το σημείο. Την ίδια όμως ώρα, πληροφορίες από την πλευρά των εργαζομένων αποδίδουν μέρος της ευθύνης για τους εκτροχιασμούς στην πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και στο γεγονός πως, παρότι έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ για έργα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, αυτά δεν λειτουργούν και η κυκλοφορία διεξάγεται με παραδοσιακούς τρόπους, που... επιτρέπουν το... ανθρώπινο λάθος.
Μάλιστα, μηχανοδηγοί της εταιρείας κρίνουν απολύτως σωστή την απόφαση της διοίκησης να σταματήσει την κυκλοφορία των συρμών σε τμήμα του προαστιακού δικτύου καθώς, όπως επισημαίνουν, μπορεί προς το παρόν να πρόκειται για μικροσυμβάντα, όμως αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να σημειωθεί κάποιο συμβάν μεγαλύτερης έκτασης.
Με πρωτόγονο τρόπο η κυκλοφορία των συρμών
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα μεταξύ Πειραιά - Λιοσίων, δηλαδή σε ένα πολυσύχναστο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, διεξάγεται με πρωτόγονο τρόπο καθώς το σύστημα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν λειτουργεί και η επικοινωνία των σταθμαρχών και των ηλεκτροδηγών γίνεται με τηλεγραφήματα και σινιάλα.
Στο τμήμα από τον Πειραιά έως την Αθήνα τα φωτοσήματα δεν λειτουργούν στους σταθμούς του Πειραιά, του Αγίου Ιωάννη Ρέντη, στο Ρουφ και στο σταθμό της Αθήνας. Μάλιστα, σε όλο το τμήμα της εν λόγω γραμμής η κυκλοφορία γίνεται σε μονή γραμμή και περνώντας παρακαμπτηρίους (κλειδιά).
Αντίστοιχα, δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα σε πολλούς σταθμούς του δικτύου έως τον σταθμό ΣΚΑ, ενώ σε σημαντικό τμήμα του δικτύου δεν λειτουργεί ούτε και το δίκτυο ραδιοκάλυψης GSM-R, παρότι έχει χρυσοπληρωθεί. Με τη χρήση τηλεγραφημάτων διεξάγεται και η κυκλοφορία στη γραμμή του προαστιακού από τα Λιόσια ως το Κιάτο, όπου μάλιστα τα τρένα κινούνται σε υψηλές ταχύτητες.
Χρόνια αναμονής χωρίς έργα
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα έργα τηλεσήμανσης και τηλεδιοίκησης στο τμήμα της γραμμής από τον Πειραιά ως τις Τρεις Γέφυρες περιλαμβάνονταν στη σύμβαση 994/2005, που αφορούσε την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον Πειραιά έως τις Τρεις Γέφυρες την οποία, πριν από έναν χρόνο περίπου χρόνο, ο ΟΣΕ αποφάσισε να διαλύσει.
Μετά από 6 χρόνια συνεχών παρατάσεων, το έργο, που προβλεπόταν να γίνει σε οκτώ μήνες, δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η μη ολοκλήρωση των έργων από τη μία προκαλεί ζητήματα ασφάλειας, από την άλλη δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της γραμμής κυρίως στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Μάρω Τσαντήλα Euro2day
Έντονο προβληματισμό στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλούν τα απανωτά κρούσματα εκτροχιασμού αμαξοστοιχιών του τελευταίου διαστήματος που υποχρέωσαν την εταιρεία να αποφασίσει τη διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού σε τμήμα του δικτύου.
Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε ένα ακόμη κρούσμα εκτροχιασμού, το τρίτο τον τελευταίο μήνα. Σημειώθηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί μεταξύ των 150 επιβατών που επέβαιναν στο τρένο.
Από την πλευρά της εταιρείας, το περιστατικό αποδίδεται σε ανθρώπινο σφάλμα του σταθμάρχη ο οποίος γύρισε το κλειδί της διασταύρωσης, την ώρα που ο συρμός περνούσε από το σημείο. Την ίδια όμως ώρα, πληροφορίες από την πλευρά των εργαζομένων αποδίδουν μέρος της ευθύνης για τους εκτροχιασμούς στην πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και στο γεγονός πως, παρότι έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ για έργα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, αυτά δεν λειτουργούν και η κυκλοφορία διεξάγεται με παραδοσιακούς τρόπους, που... επιτρέπουν το... ανθρώπινο λάθος.
Μάλιστα, μηχανοδηγοί της εταιρείας κρίνουν απολύτως σωστή την απόφαση της διοίκησης να σταματήσει την κυκλοφορία των συρμών σε τμήμα του προαστιακού δικτύου καθώς, όπως επισημαίνουν, μπορεί προς το παρόν να πρόκειται για μικροσυμβάντα, όμως αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να σημειωθεί κάποιο συμβάν μεγαλύτερης έκτασης.
Με πρωτόγονο τρόπο η κυκλοφορία των συρμών
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα μεταξύ Πειραιά - Λιοσίων, δηλαδή σε ένα πολυσύχναστο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, διεξάγεται με πρωτόγονο τρόπο καθώς το σύστημα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν λειτουργεί και η επικοινωνία των σταθμαρχών και των ηλεκτροδηγών γίνεται με τηλεγραφήματα και σινιάλα.
Στο τμήμα από τον Πειραιά έως την Αθήνα τα φωτοσήματα δεν λειτουργούν στους σταθμούς του Πειραιά, του Αγίου Ιωάννη Ρέντη, στο Ρουφ και στο σταθμό της Αθήνας. Μάλιστα, σε όλο το τμήμα της εν λόγω γραμμής η κυκλοφορία γίνεται σε μονή γραμμή και περνώντας παρακαμπτηρίους (κλειδιά).
Αντίστοιχα, δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα σε πολλούς σταθμούς του δικτύου έως τον σταθμό ΣΚΑ, ενώ σε σημαντικό τμήμα του δικτύου δεν λειτουργεί ούτε και το δίκτυο ραδιοκάλυψης GSM-R, παρότι έχει χρυσοπληρωθεί. Με τη χρήση τηλεγραφημάτων διεξάγεται και η κυκλοφορία στη γραμμή του προαστιακού από τα Λιόσια ως το Κιάτο, όπου μάλιστα τα τρένα κινούνται σε υψηλές ταχύτητες.
Χρόνια αναμονής χωρίς έργα
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα έργα τηλεσήμανσης και τηλεδιοίκησης στο τμήμα της γραμμής από τον Πειραιά ως τις Τρεις Γέφυρες περιλαμβάνονταν στη σύμβαση 994/2005, που αφορούσε την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον Πειραιά έως τις Τρεις Γέφυρες την οποία, πριν από έναν χρόνο περίπου χρόνο, ο ΟΣΕ αποφάσισε να διαλύσει.
Μετά από 6 χρόνια συνεχών παρατάσεων, το έργο, που προβλεπόταν να γίνει σε οκτώ μήνες, δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η μη ολοκλήρωση των έργων από τη μία προκαλεί ζητήματα ασφάλειας, από την άλλη δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της γραμμής κυρίως στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Μάρω Τσαντήλα Euro2day
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Απλά να αναφέρω κάτι:
" Ο ΟΣΕ μπορεί να τα διαθέτει, αλλά δεν λειτουργούν λόγω μάρκας (SIEMENS)"
Προφανώς η μάρκα της σήμανσης δεν ευθύνεται αυτή καθαυτή για την μην λειτουργία της, αλλά η διοίκηση του ΟΣΕ που απλά την εγκατέστησε όπως όπως και δεν την έβαλε να δουλέψει ουσιαστικά και αδιαφόρησε, καθώς και ο παραλογισμός του νεοελληνικού κράτους που λόγο της "εμπλοκής" με την εταιρία δεν μπορούν να κάνουν το αυτονόητο δηλ. να γίνου οι απαραίτητες παραγγελίες ώστε να διορθωθούν βλάβες και να συντηρηθεί (βλ. φανάρια - σταθμοί μετρό)
Ακριβώς αυτό εννοούσα. Θα το διορθώσω, γιατί όντως, άλλο ίσως να καταλάβει κάποιος... ;-)