Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σε στάδιο τελικού ελέγχου η σύμβαση για την επέκταση στον Πειραιά, αναμένεται σύντομα να πέσουν οι υπογραφές

0 σχόλια
'Eνα από τα μεγαλύτερα νέα έργα στην Ελλάδα, αυτό της επέκτασης του Μετρό Αθήνας προς τον Πειραιά, αναμένεται να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά μέσα στους πρώτους μήνες του 2012!

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, έργο συνολικού προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ, την υλοποίηση του οποίου έχει αναλάβει η κοινοπραξία της J&P Άβαξ, της ιταλικής Ghella SPA και της γαλλικής Alstom Transport.

Η γραμμή 3 αποτελεί ένα από τα «τελευταίας γενιάς» μεγάλα έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και το γεγονός αυτό τροφοδοτεί την «αισιοδοξία» για ολοκλήρωση του έργου, εντός χρονοδιαγράμματος, δηλαδή το 2017.

Αυτή τη στιγμή, το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχει τη σύμβαση του έργου, όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία, και στη συνέχεια αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές μεταξύ του Δημοσίου και της αναδόχου κοινοπραξίας.

Η Γραμμή 3 θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6 χλμ και έξι σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) και θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το «Ελ. Βενιζέλος», εξυπηρετώντας καθημερινά 135.000 επιβάτες.

Η επέκταση του δικτύου του μετρό προς Πειραιά είναι ουσιαστικά το μοναδικό μεγάλο έργο που θα ξεκινήσει να υλοποιείται μέσα στο 2012, ύστερα από πολυετή καθυστέρηση λόγω προσφυγών στη δικαιοσύνη. Εάν αρθεί το αδιέξοδο στους υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμους, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί, αυτό το «πακέτο» έργων θα λειτουργήσει ως τονωτική ένεση για την οικονομία.

Η γραμμή 3 έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με εγκεκριμένο συγχρηματοδοτούμενο προϋπολογισμό 534,8 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχει συμπληρωματικά εγκεκριμένη πίστωση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ.

Η έναρξη κατασκευής τη φετινή χρονιά θα ενισχύσει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της J&P Άβαξ, η οποία είχε «χτυπήσει» το έργο, προσφέροντας περίπου 344 εκατ. ευρώ. Θα σημάνει επίσης, την έναρξη δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά του πολυεθνικού ιταλικού κολοσσού Ghella, ο οποίος δραστηριοποιείται, ως επί το πλείστον, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στη Βραζιλία, την Αργεντινή, τη Βενεζουέλα, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.


ΠΗΓΗ: Ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget