
Η γραμμή 3 αποτελεί ένα από τα «τελευταίας γενιάς» μεγάλα έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και το γεγονός αυτό τροφοδοτεί την «αισιοδοξία» για ολοκλήρωση του έργου, εντός χρονοδιαγράμματος, δηλαδή το 2017.
Αυτή τη στιγμή, το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχει τη σύμβαση του έργου, όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία, και στη συνέχεια αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές μεταξύ του Δημοσίου και της αναδόχου κοινοπραξίας.
Η Γραμμή 3 θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6 χλμ και έξι σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) και θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το «Ελ. Βενιζέλος», εξυπηρετώντας καθημερινά 135.000 επιβάτες.
Η επέκταση του δικτύου του μετρό προς Πειραιά είναι ουσιαστικά το μοναδικό μεγάλο έργο που θα ξεκινήσει να υλοποιείται μέσα στο 2012, ύστερα από πολυετή καθυστέρηση λόγω προσφυγών στη δικαιοσύνη. Εάν αρθεί το αδιέξοδο στους υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμους, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί, αυτό το «πακέτο» έργων θα λειτουργήσει ως τονωτική ένεση για την οικονομία.
Η γραμμή 3 έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με εγκεκριμένο συγχρηματοδοτούμενο προϋπολογισμό 534,8 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχει συμπληρωματικά εγκεκριμένη πίστωση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ.
Η έναρξη κατασκευής τη φετινή χρονιά θα ενισχύσει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της J&P Άβαξ, η οποία είχε «χτυπήσει» το έργο, προσφέροντας περίπου 344 εκατ. ευρώ. Θα σημάνει επίσης, την έναρξη δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά του πολυεθνικού ιταλικού κολοσσού Ghella, ο οποίος δραστηριοποιείται, ως επί το πλείστον, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στη Βραζιλία, την Αργεντινή, τη Βενεζουέλα, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.
ΠΗΓΗ: Ypodomes.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.