Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση για την σήραγγα Καλλιδρόμου

0 σχόλια
Τίτλοι τέλους για την εκκρεμότητα και το σήριαλ που υπήρξε εδώ και ένα σχεδόν χρόνο με την συμπληρωματική σύμβαση στο έργο της ΕΡΓΟΣΕ για τις υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της σήραγγας Καλλιδρόμου των χωματουργικών και λοιπών έργων που ανήκει στο Σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι.

Το σήριαλ με την συμπληρωματική σύμβαση ξεκίνησε πριν ένα περίπου χρόνο όταν αποφασίστηκε να δοθούν 44.000.000 ευρώ για να ολοκληρωθούν τα έργα. Μετά ξεκίνησε το πρόβλημα με την έλλειψη ΔΣ στην ΕΡΓΟΣΕ και η καθυστέρηση έφτασε μέχρι σήμερα που καλέστηκε η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ- J&P ΑΒΑΞ που έχει αναλάβει το σημαντικό έργο της κατασκευής της σήραγγας Καλλιδρόμου, για να υπογραφεί η νέα σύμβαση και να ολοκληρωθεί το μεγάλο αυτό έργο.

Το έργο της υποδομής της σήραγγας Καλλιδρόμου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013 ενώ σύντομα θα βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την επιδομή (γραμμές και ηλεκτροκίνηση) όχι μόνο της σήραγγας Καλλιδρόμου αλλά ολόκληρου του τμήματος από την Τιθορέα μέχρι τον Δομοκό, έργο συνολικού μήκους 106χλμ.

Όταν ολοκληρωθεί θα είναι η μεγαλύτερη Σιδηροδρομική σήραγγα στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια με συνολικό μήκος 9.036 μέτρα. Είναι διπλού κλάδου (δύο ξεχωριστές σήραγγες) ενώ λόγω της μορφολογίας του εδάφους κατατάσσεται στις 3 δυσκολότερες (κατά την κατασκευή) σήραγγες παγκοσμίως.

Η κατασκευή της έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ καθώς ξεκίνησε από το 1997 ενώ θα φτάσει μέχρι το 2015 για να την διατρέξουν τα πρώτα τρένα. Έχουν απομείνει περίπου 900 μέτρα για να διανοιχθεί πλήρως. Όταν αυτό επιτευχθεί θα ξεκινήσουν τα έργα επιδομής (εγκιβωτισμός των γραμμών επί σκυροδέματος, Slab-Track), εντός της Σήραγγας Καλλιδρόμου, για να επιτευχθούν υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης και να μειωθούν οι απαιτήσεις συντήρησης της γραμμής.

Θα ακολουθήσει η ηλεκτροκίνηση, η τηλεδιοίκηση και η παράδοση της που θα φτάσει εντέλει το 2015. Η μάξιμουμ ταχύτητες στον σχεδιασμό της σήραγγας είναι για 200 χλμ/ώρα. 19 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής (εγκιβωτισμός των γραμμών επί σκυροδέματος, Slab-Track), εντός της Σήραγγας Καλλιδρόμου, για να επιτευχθούν υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης και να μειωθούν οι απαιτήσεις συντήρησης της γραμμής.

Πηγή:ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget