ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
▼
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
▼
Ιανουαρίου
(20)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι ...
- ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τρ...
- ΣΤΑΣΥ: Λαθρεπιβάτης προσπάθησε να διαφύγει μέσω το...
- ΣΤΑΣΥ: Στα χνάρια της πρώην ΤΡΑΜ, ετοιμάζει διαφημ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 26 Ιανουαρίου 2012: Επέκταση δρομολογίων...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μα γιατί γίνονται ατυχήματα;
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μπαράζ ατυχημάτων - Τεχνολογία 19ου αιών...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στα μαχαίρια η ΣΤΑΣΥ με την ΑΤ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μερικός εκτροχιασμός προαστιακού στις Αχ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναστολή δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ...
- ΣΤΑΣΥ: Κατέστρεψε τον προσομοιωτή της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!
- Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012: Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: H «τακτοποίηση» του σκανδάλου SIEMENS
- ΕΡΓΟΣΕ: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σε στάδιο τελικού ελέγχου η σύμβαση ...
- ΕΚΕΤΑ: Ηλεκτρονική ενημέρωση για την κυκλοφορική σ...
- Μερικές σκέψεις από έναν επιβάτη...
- ΟΣΕ: Έρευνα για όργια διαφθοράς
- ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση για την ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Ο σταθμός ΚΟΡΙΝΘΟΣ της μετρικής γραμμής π...
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
Με αέρα οικολογικό φτάνει από την Κορέα, στα τέλη του μήνα, ο πρώτος νέος συρμός του μετρό, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στους επτά σταθμούς προς Ελληνικό, Περιστέρι και Χαϊδάρι, που μήνες τώρα περιμένουν το «πράσινο φως» για να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens, να μπει το σύστημα σηματοδότησης και να λειτουργήσουν.
Συνολικά αναμένονται 17 συρμοί των έξι βαγονιών, που είναι απολύτως φιλικοί προς το περιβάλλον και κινούνται και λειτουργούν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Με μέγιστη ταχύτητα τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, η τρίτη γενιά των συρμών διαθέτει «έξυπνο σύστημα» ελέγχου εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και επιβράδυνσης από τον έναν σταθμό στον άλλον, προκειμένου να εξοικονομείται ενέργεια. Μάλιστα, διαθέτουν τόσο εξελιγμένο σύστημα φρένων, με αναβαθμισμένες λειτουργίες έλεγχου και ακρίβειας του φρεναρίσματος, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε σταθμούς στους οποίους, για λόγους ασφαλείας, θα τοποθετηθούν κατά μήκος των αποβαθρών γυάλινες θύρες, που θα ανοίγουν ταυτόχρονα με τις πόρτες εισόδου - εξόδου των συρμών.
Υδατοδιαλυτά χρώματα
Κύριο χαρακτηριστικό των οικολογικών βαγονιών είναι ότι έχουν βαφτεί με υδατοδιαλυτά χρώματα φιλικά προς το περιβάλλον, που σημαίνει ότι η βάση της βαφής τους είναι το νερό και όχι τα διαλυτικά, τα οποία αποτελούν χρωστικές ουσίες που επιβαρύνουν τον ανθρώπινο οργανισμό.
Το αμάξωμα, οι επενδύσεις, ακόμη και το δάπεδο είναι αλουμινένια, με την προοπτική όταν αποσυρθούν -δηλαδή στα 30 χρόνια ζωής τους- να ανακυκλώνονται πλήρως, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον με τη δημιουργία νέων «νεκροταφείων» βαγονιών, τα οποία συνήθως παραμένουν αναξιοποίητα στην ύπαιθρο.
Ο κλιματισμός είναι ισχυρότερος και αναβαθμισμένος σε όλα τα βαγόνια, τα οποία θα κινούνται με λιγότερο θόρυβο στο δίκτυο, με κινητήρες κλειστού τύπου. Αναβαθμισμένο θα είναι και το εσωτερικό των βαγονιών, με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες στη μετακίνηση των επιβατών. Οι χειρολαβές είναι περισσότερες, ενώ τα καθίσματα έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση, αλλά εξυπηρετώντας κατά 28 λιγότερους επιβάτες, σε σύγκριση με τα σημερινά βαγόνια του μετρό.
Οι συρμοί θα διαθέτουν εσωτερικά σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες, αντί των τυπωμένων που υπάρχουν σήμερα πάνω από τις θύρες, που θα δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες που θα παρέχουν μόνο στον οδηγό εικόνα του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.
Ειδική μέριμνα έχει ληφθεί για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Η προσβασιμότητά τους πλέον θα είναι καλύτερη χάρη στο κινούμενο σκαλοπάτι, το οποίο θα λειτουργεί για κάλυψη του κενού μεταξύ συρμού και αποβάθρας, αλλά και χάρη στον ειδικό χώρο για τα αμαξίδια των ΑΜΕΑ.
Στα θέματα ασφάλειας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού, εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού, παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης και υψηλότερη ασφάλεια προστασίας των επιβατών κατά το κλείσιμο των θυρών. Τα «έξυπνα» βαγόνια διαθέτουν ακόμη και σύστημα ανίχνευσης λαθών, ώστε για οτιδήποτε χαλάσει κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου να υπάρχει εφεδρικό σύστημα και να λαμβάνονται μέτρα από το ίδιο το τρένο, προκειμένου να φτάνει στον προορισμό του, χωρίς καμιά επίπτωση. Μάλιστα, με την άφιξή του στο αμαξοστάσιο, θα δίνει αυτόματα και ασύρματα, μέσω Wi-Fi, τη λειτουργική του κατάσταση, τα δεδομένα και τις τυχόν αστοχίες της ημέρας, τα οποία θα προωθούνται ηλεκτρονικά στο κεντρικό ελεγχόμενο σύστημα οργάνωσης και συντήρησης των συρμών, που θα εδρεύει στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
«Η Αττικό Μετρό, παρά το πολύ κακό οικονομικό κλίμα που υπάρχει στη χώρα και εν μέσω διεθνών συγκυριών, με την παράδοση του νέου τροχαίου υλικού και τη χρήση των επτά νέων σταθμών σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και την επέκταση προς Πειραιά, αναβαθμίζει τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά τις υπηρεσίες του καλύτερου μέσου μεταφοράς των πολιτών», υπογραμμίζει στη Real planet ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας.
Της Φαίης Χρυσοχόου από την Real.gr
Συνολικά αναμένονται 17 συρμοί των έξι βαγονιών, που είναι απολύτως φιλικοί προς το περιβάλλον και κινούνται και λειτουργούν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Με μέγιστη ταχύτητα τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, η τρίτη γενιά των συρμών διαθέτει «έξυπνο σύστημα» ελέγχου εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και επιβράδυνσης από τον έναν σταθμό στον άλλον, προκειμένου να εξοικονομείται ενέργεια. Μάλιστα, διαθέτουν τόσο εξελιγμένο σύστημα φρένων, με αναβαθμισμένες λειτουργίες έλεγχου και ακρίβειας του φρεναρίσματος, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε σταθμούς στους οποίους, για λόγους ασφαλείας, θα τοποθετηθούν κατά μήκος των αποβαθρών γυάλινες θύρες, που θα ανοίγουν ταυτόχρονα με τις πόρτες εισόδου - εξόδου των συρμών.
Υδατοδιαλυτά χρώματα
Κύριο χαρακτηριστικό των οικολογικών βαγονιών είναι ότι έχουν βαφτεί με υδατοδιαλυτά χρώματα φιλικά προς το περιβάλλον, που σημαίνει ότι η βάση της βαφής τους είναι το νερό και όχι τα διαλυτικά, τα οποία αποτελούν χρωστικές ουσίες που επιβαρύνουν τον ανθρώπινο οργανισμό.
Το αμάξωμα, οι επενδύσεις, ακόμη και το δάπεδο είναι αλουμινένια, με την προοπτική όταν αποσυρθούν -δηλαδή στα 30 χρόνια ζωής τους- να ανακυκλώνονται πλήρως, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον με τη δημιουργία νέων «νεκροταφείων» βαγονιών, τα οποία συνήθως παραμένουν αναξιοποίητα στην ύπαιθρο.
Ο κλιματισμός είναι ισχυρότερος και αναβαθμισμένος σε όλα τα βαγόνια, τα οποία θα κινούνται με λιγότερο θόρυβο στο δίκτυο, με κινητήρες κλειστού τύπου. Αναβαθμισμένο θα είναι και το εσωτερικό των βαγονιών, με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες στη μετακίνηση των επιβατών. Οι χειρολαβές είναι περισσότερες, ενώ τα καθίσματα έχουν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση, αλλά εξυπηρετώντας κατά 28 λιγότερους επιβάτες, σε σύγκριση με τα σημερινά βαγόνια του μετρό.
Οι συρμοί θα διαθέτουν εσωτερικά σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες, αντί των τυπωμένων που υπάρχουν σήμερα πάνω από τις θύρες, που θα δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες που θα παρέχουν μόνο στον οδηγό εικόνα του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.
Ειδική μέριμνα έχει ληφθεί για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Η προσβασιμότητά τους πλέον θα είναι καλύτερη χάρη στο κινούμενο σκαλοπάτι, το οποίο θα λειτουργεί για κάλυψη του κενού μεταξύ συρμού και αποβάθρας, αλλά και χάρη στον ειδικό χώρο για τα αμαξίδια των ΑΜΕΑ.
Στα θέματα ασφάλειας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού, εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού, παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης και υψηλότερη ασφάλεια προστασίας των επιβατών κατά το κλείσιμο των θυρών. Τα «έξυπνα» βαγόνια διαθέτουν ακόμη και σύστημα ανίχνευσης λαθών, ώστε για οτιδήποτε χαλάσει κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου να υπάρχει εφεδρικό σύστημα και να λαμβάνονται μέτρα από το ίδιο το τρένο, προκειμένου να φτάνει στον προορισμό του, χωρίς καμιά επίπτωση. Μάλιστα, με την άφιξή του στο αμαξοστάσιο, θα δίνει αυτόματα και ασύρματα, μέσω Wi-Fi, τη λειτουργική του κατάσταση, τα δεδομένα και τις τυχόν αστοχίες της ημέρας, τα οποία θα προωθούνται ηλεκτρονικά στο κεντρικό ελεγχόμενο σύστημα οργάνωσης και συντήρησης των συρμών, που θα εδρεύει στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
«Η Αττικό Μετρό, παρά το πολύ κακό οικονομικό κλίμα που υπάρχει στη χώρα και εν μέσω διεθνών συγκυριών, με την παράδοση του νέου τροχαίου υλικού και τη χρήση των επτά νέων σταθμών σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και την επέκταση προς Πειραιά, αναβαθμίζει τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά τις υπηρεσίες του καλύτερου μέσου μεταφοράς των πολιτών», υπογραμμίζει στη Real planet ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας.
Της Φαίης Χρυσοχόου από την Real.gr
19 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Ελαφρυτερα τροχαια υλικα; Ελπιζω μονο να μην ειναι μικροτερα σε διαστασεις σε σχεση με τα Rotem. Μια ενσταση: Οι καμερες μεσα σττ βαγονια, τι τις θελουν; ΔΕΝ ειναι απαραιτητες καθολου.
Ελαφρύτερο δεν σημαίνει και μικρότερο ...
Έχει να κάνει με τα υλικά κατασκευής (αλουμίνιο κλπ)
Επίσης στο άρθρο της RealNews είχε μια εικόνα που φαίνονται οι συρμοί και τελικά αντί για κίτρινο σχέδιο θα έχουν πράσινο ....
ΗΡΘΑΝ ΗΡΘΑΝ !!!!!
https://plus.google.com/photos/101931783627356663222/albums/5704566981855638129/5704567003366880818?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/101931783627356663222/albums/5704566981855638129/5704566984846219506
(οι εικόνες δεν είναι δικές μου ...)
Μπορει να'ρθαν, αλλα τωρα τι γινεται; Θα μεινουν στα αμαξοστασια μεχρι να παραδοθουν οι επεκτασεις προς Ανθουπολη, Ελληνικο και Χαιδαρι;
Και κατι αλλο. Οι συρμοι πρωτης γενιας στο Μετρο, τι θα γινουν; Θα παραμεινουν, η υπαρχει περιπτωση να πανε μερικοι στον ΗΣΑΠ οταν αποσυρθουν οι 8ης παραλαβης συρμοι; Υπενθυμιζω πως οι 8ης παραλαβης ειναι χρονολογιας 1983-85.
Θα χρειαστεί κάποιο διάστημα μέχρι να ελεγχθούν και να δοκιμαστούν καθώς και να εκπαιδευτούν οι οδηγοί, ακόμα πρέπει να εγκατασταθεί και στους συρμούς σύστημα σηματοδότησης και αυτόματης προστασίας οπότε θα είναι ολοκληρωτικά διαθέσιμοι κοντά στην παράδοση των επεκτάσεων, αλλά και νωρίτερα να είναι μπορούν να κυκλοφορήσουν στο δίκτυο και να πυκνωθεί η κυκλοφορία.
Όσο για το 2ο οι καινούριοι συρμοί στο μετρό περιελήφθησαν ώστε και με το άνοιγμα των επεκτάσεων να μπορεί το δίκτυο να λειτουργεί χωρίς προβλήματα, οπότε οι συρμοί 1ης παραλαβής δεν γίνεται να "φύγουν" από το δίκτυο.
Ακόμα οι συρμοί 8ης παραλαβής του ΗΣΑΠ έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλα 25 χρόνια δουλειάς και το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλή ανακατασκευή (γενικά για ηλεκτρικά τρένα τα 50 χρόνια είναι ο μέσος όρος). Ο ΗΣΑΠ αυτό που θέλει είναι νέους οδηγούς (λέγε με μετατάξεις που τους έδιωξαν) ώστε να πυκνώσουν λίγο ακόμα τα δρομολόγια.
Και μια και αναφερθήκαμε στους συρμούς 8ης (άλλα και για 10ης) είχε γίνει προσπάθεια να γίνουν εξάδημοι, αλλά τελικά δεν τα κατάφεραν καθώς δεν μπορούσε να λειτουργήσει ως 2+2+2 (από μια καμπίνα να ελεγχθούν και οι 3 κινητήρες) ενώ ίσος να υπήρχε και πρόβλημα με μειωμένη ισχύ (3 κινητήρια οχήματα αντί για 4)
Τοσο πολυ κρατανε οι συρμοι; Δεν το'ξερα αυτο. Εν πας περιπτωσει, ο λογος που ανεφερα να πανε οι συρμοι πρωτης γενιας του μετρο στον ΗΣΑΠ ειναι επειδη ειναι πιο γρηγοροι καταρχας, και ειναι εξαδυμοι εξαρχης. Πιο συγκεκριμενα, επειδη προσφατα ολοκληρωθηκαν οι εργασιες ανακαινησης στο τμημα Φαληρο-Κηφισια και πλεον ο ΗΣΑΠ τρεχει πιο γρηγορα, σε επιπεδα μετρο, ο θα χρειαστει τους πιο γρηγορους συρμους. Οι συρμοι πρωτης γενιας του μετρο εχουν μεση επιταχυνση 1,00 μ. οπως λεει και εδω:
http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=67
και του ΗΣΑΠ μεση επιταχυνση 0,80:
library.tee.gr/digital/m2102/m2102_goudelis.pdf
Και στην επιβραδυνση υπερτερουν του μετρο. Η τελικη τους ταχυτητα ομως ειναι ιδια με του μετρο. Απλα, οταν πρωτοπαρεληφθησαν οι συρμοι του ΗΣΑΠ, φανταζομαι θα μπηκαν με κριτηριο την ξυλινη επιδομη σ'ολο το δικτυο, αλλα και το οριο των 70 ΧΛΜ.
Για αυτούς τους λόγους που αναφέρεις ανώνυμε #7 χρειάζονται οι 8ης μία ανακατασκευή. Για να γίνουν ισάξιοι με του μετρό και να παραταθεί η ζωή τους.
Γενικά οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί έχουν μεγάλες αντοχές, στην Νέα Υόρκη για παράδειγμα χρησιμοποιούνται ακόμα οχήματα που κατασκευάστηκαν την δεκαετία του '60 και του '70!
Δες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_Subway_rolling_stock#Current_fleet
Ομοίως στο Μόναχο και στο Λονδίνο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_U-Bahn#Rolling_stock
http://en.wikipedia.org/wiki/London_Underground_rolling_stock#Current_stock
Χώρια ότι με την παρούσα οικονομική συγκυρία δύσκολα θα αγοραστεί νέο τροχαίο υλικό σύντομα. Ας μην ξεχνάμε και ότι η ανακατασκευή θα μπορούσε να σώσει θέσεις εργασίας στην χώρα μας. Και η ύφεση δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει...
Οι παλαιοτεροι συρμοι δεν ειναι "μουρατοι" αλλα ειναι αξιοπιστοι, φθηνοτεροι και απλουστεροι στην συντηρηση λογω ελλειψης ηλεκτρονικων!Ετσι την "πατησαν" και στο βερολινο με τους νεους συρμους και 2 χρονια δεν ειχαν τρενα!
σε καθε περιπτωση δεν νομιζω οτι τα 10 χαω παραπανω ειναι αποφασιστικης σημασιας για το μετρο!ουτε οι οθονες στους συρμους(πλυση εγκεφαλου με διαφημισεις θα γινεται εξαλλου).Αρνητικο ειναι οι λιγοτερες θεσεις καθημενων.Επισης η ελλειψη διπλων τζαμιων και αρα η αυξηση θορυβου.Θυμιζω οτι τα ΜΑΝ του ΗΣΑΠ καιτοι παλαιοτερα ειχαν διπλα τζαμια και χαμηλο θορυβο, οταν αυτα ηταν κλειστα...
Οσο για το οικολογικοτερο...ποσα παραπανω αμπερωρια καταναλωνονται για τον κλιματισμο?Αυτα για να μην ξεχναμε βασικα πραγματα!
νομιζω σημαντικοτερο για εμας θα ηταν να εγγυηθει η συχνοτητα των συρμων στα 3-5 λεπτα στις ωρες αιχμης και στα 6-7 τις υπολοιπες, τωρα τα 4,5 λεπτα "εξοικονομηση" με τους νεους συρμους ειναι αμελητεα, ειδικα, αν πρεπει να περιμενεις 10 λεπτα στην αποβαθρα.....
Το 1937 οι Ε.Η.Σ. (προδρομος του ΗΣΑΠ) μαζι με την SIEMENS εκαναν συμπαραγωγη και κατασκευασαν επι ελληνικου εδαφους τα οχηματα για την προαστιακη γραμμη Περαματος, υπερσυγχρονα για την εποχη, καθως επισης και οχηματα τραμ 2ης γενιας για την γραμμη του τελωνειου.Τα πρωτα ηταν τοσο αξιοπιστα που κρατησαν ως το 1977, τα δευτερα ως το '60 περιπου, που υπεκειψαν στον "εκσυγχρονισμο" του "εθναρχου" καραμαν-αλη.Την ιδια εποχη η Κορεα δεν ηταν τιποτα αλλο απο μια θλιβερη γαλλικη αποικια....
Ουδεν περαιτερω σχολιο.....
Κριμα....
Για τις ερχομενες γενιες, που θα μας σιχτιριζουν.....υπομονη...και καρτερια...
Παιδες, οι συρμοι 8ης παραλαβης του ΗΣΑΠ αποτελουνται απο 73 βαγονια.
http://www.isap.gr/page.asp?id=46
Οποτε, αν ειναι να γινει με εξαδυμους, τοτε 73 / 6 = 12 εξαδυμοι συρμοι + 1 περισσεβομενο βαγονι. 12 Hyandai Rotem συρμοι (σαν τους 17 καινουριους του Μετρο που αναμενονται να παραληφθουν) θα κοστιζουν χονδρικα 105-110 εκ. ευρω για 12 εξαδυμους. Το ερωτημα ειναι το εξης: Το κρατος πληρωνει την αγορα συρμων μονο στον ΗΣΑΠ, η και στο Μετρο επισης;
Και οι ΗΣΑΠ και η ΑΜΕΛ είναι δημόσιες εταιρίες !!!! Άρα το κράτος πληρώνει ...
Όχι πως έχει πλέον και κάποιο νόημα μιας και οι 2 εταιρίες θα ενωθούν (έχουν ενωθεί) σε μία εταιρία την ΣΤΑΣΥ
Επίσης οι συρμοί 8ης γενιάς είναι 5δυμοι οπότε είναι στην ουσία 14 συρμοί.
Επίσης αν και στα χαρτιά έχουν μικρότερες επιδώσεις πρακτικά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι πρόβλημα στην πράξη ...
Οποτε υπαρχει κοινος πλειοδοτης (το κρατος) για τους συρμους. Θα συνεφερε (οταν κλεισουν τα 30 χρονια λειτουργιας των 8ης παραλαβης συρμων) να: 1. πουληθουν σε αλλο κρατος λιγοτερο οικονομικα δυνατο απ'την Ελλαδα οι συρμοι της 8ης παραλαβης του ΗΣΑΠ, 2. 14 συρμοι πρωτης γενιας του Μετρο να μεταβιβαστουν στον ΗΣΑΠ ωστε να καλυψουν το κενο των συρμων που μολις εφυγε αλλα και να εγκασταθουν air-condition σ'ολους αυτους, 3. καπακι παραγγελεια 14 συρμων Hyandai Rotem για τις γραμμες 2 & 3 του Μετρο (αναφερω πιο πανω ποιους συγκεκριμενα) για να καλυφθει το κενο των 14 συρμων που μολις πηγαν στον ΗΣΑΠ. ;)
Οσον αφορα την πωληση των συρμων 8ης παραλαβης, ξερω, δε θα βγουν πολλα λεφτα, δε λεω. Ετσι ακριβως εγινε στο TTC (μετρο του Τοροντο στον Καναδα). Πουλησανε τους αποσυρθεντες συρμους του μετρο τους στην σηδηροδρομικη εταιρια Eko Rail του Lagos στη Νιγηρια.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toronto_subway_and_RT_rolling_stock#Subway_trains
30 χρόνια δεν είναι τίποτα για ηλεκτροκίνητους συρμούς ...
Ποιο οικονομικό θα είναι να γίνει ανακατασκευή τους για να κρατήσουν άλλα 30 χρόνια, πάρα να πληρώσουμε την διαφορά που θα χρειαστεί για την αγορά νέων συρμών ... (και η πώληση δεν είναι και το ποιο απλό πράγμα μιας και τα συστήματα μετρό σε αντίθεση με τον "κανονικό" σιδηρόδρομο είναι ραμμένα στα μέτρα του αγοραστή οπότε θα πρέπει ο πωλητής να έχει ίδιο δίκτυο με εδώ...)
Βασικά ποτέ δεν την κατάλαβα αυτή την μανία με του που παλιώσει κάτι αμέσως να θέλουμε να πάρουμε καινούριο έχοντας ως μοναδικό γνώμονα το πόσο παλιό είναι και τπτ άλλο και να αρχίζουν χαρακτηρισμοί ως "απαρχαιωμένο" "τριτοτεταρτοκοσμικο" και άλλα λαϊκιστικά γραφικά που ακούγονται κατά καιρούς....
Ούτε την εποχή των "παχιών αγελάδων" ούτε και στην τωρινή την "λιτότητας" ...Δηλαδή τι πρέπει να έχουμε μόνιμα ότι ποιο καινούριο για να πουλάμε μούρη ???
Και κάτι τελευταίο αν είναι να αποσυρθούν από την 1η γραμμή οι συρμοί γιατί να μην πάνε σε αυτή οι νέοι ριγμένη θα είναι ? (και μην ξεχνάμε πως και του μετρό θα χρειαστούν και κλιματισμό για να "ανέβουν πάνω" που δεν είναι τσάμπα $$)
Αλλη μια φωτο απ'τους νεους συρμους του Μετρο.
http://www.axortagos.gr/peiraias-metro-ksekina-proedros.html
Αυτοι οι νεοι συρμοι εχουν δυνατοτητα να λειτουργουν και αυτοματα μελλοντικα;
Τελεια
Ποτε θα κυκλοφορησουν