Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΒΟΥΛΗ: Αντιπαράθεση για το νομοσχέδιο των αστικών συγκοινωνιών

0 σχόλια
Το νομοσχέδιο των αστικών συγκοινωνιών ψηφίστηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2011 από την κυβέρνηση και την ανεξάρτητη βουλευτή Ντορά Μπακογιάννη.

Το νομοσχέδιο τροποιήθηκε την τελευταία στιγμή από τον υπουργό, όπου η μη ακύρωση εισιτηρίου γίνεται πταίσμα (και οχι πλημμέλημα) και εξαιρούνται από τις μετατάξεις οι μηχανοδηγοί.

Σύσσωμη η αντιπολίτευση καταψήφισαν το νομοσχέδιο. Ας δούμε τα κυριότερα σημεία που έθιξαν:

Αξιωματική αντιπολίτευση (ΝΔ):

Χάμηλη ποιότητα υπηρεσιών, οι οποίες δεν είναι ελκυστικές (με εξαίρεση το μετρό) και δεν θα παρακινήσουν τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν τις αστικές συγκοινωνίες

Θίχθηκε το θέμα των εργασιακών σχέσων, το οποίο σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα ακυρωθούν και θα δημιουργηθούν νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας με τις νέες εταιρείες ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, θίγοντας βασικά δικαιώματα των εργαζομένων

Ισχυρίστηκε ότι οι μετατάξεις θα μειώσουν το συγκοινωνιακό έργο (συγκεκριμένα για τον ΗΣΑΠ ανέφερε από 2,5 στα 7 λεπτά)

Θα χαθεί η εργασιακή εμπειρία που έχουν αποκτήσει


Λοιπή αντιπολίτευση:


(ΚΚΕ)

Θίχθηκε το θέμα των εργασιακών σχέσων, το οποίο σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα ακυρωθούν και θα δημιουργηθούν νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας με τις νέες εταιρείες ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, θίγοντας βασικά δικαιώματα των εργαζομένων. Κατηγόρησε την κυβέρνηση για πλαστογραφία αποδεικτικών για τις αμοιβές των εργαζομένων

Έθιξε το θέμα των μη λειτουργούντων λεωφορείων και τρόλεϊ λόγω έλλειψη συντήρησης και άρα την μείωση των δρομολογίων

Κατηγόρησε ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού


Διαφώνησε με τον τύπο ΑΕ (Ανώνυμη Εταιρεία) όπου θα λάβουν οι νέες εταιρείες ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, τονίζοντας ότι βασικός σκοπός των ΑΕ είναι το κέρδος και προέβλεψε ότι αυτή η εμμονή σε αυτόν τον τύπο εταιρείας γίνεται για εύκολη μελλοντική ιδιωτικοποίηση

Έθιξε το θέμα των χρωστούμενων από την κυβέρνηση επιδοτήσεων και των χρημάτων που έχουν αναγκαστεί να δανειστούν οι οργανισμοί από τις τράπεζες με τοκογλυφικά επιτόκια, παρότι υπάρχει εγγύηση του Δημοσίου για αυτά

Διαφώνησε στην μείωση της επιδότησης



(ΛΑΟΣ)


Έθιξε το θέμα της μεταφοράς των χρεών των πρώην εταιρειών στο δημόσιο


Πρότεινε το πλημμέλημα της μη ακύρωσης εισιτηρίου να μετατραπεί σε πταίσμα


Κατηγόρησε το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, αναγνωρίζοντας όμως την οργή των πολιτών. Τόνισε ότι "Αλίμονο μας αν σήμερα με το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εισιτήρια, οι πολίτες σταματήσουν να πληρώνουν τα πάντα. Θα γίνουμε Αίγυπτος!"

Πρότεινε περισσότερα λεωφορεία φυσικού αερίου


Πρότεινε δωρεάν μεταφορές στις ώρες 5:00 με 9:00



(ΣΥΡΙΖΑ)


Χαρακτήρισε ότι δημιουργεί εκρηκτικό μείγμα με τα υπόλοιπα κυβερνητικά μέτρα


Πρότεινε να γίνει άρση της ποινικοποίησης για τη μη ακύρωση εισιτηρίου


Κατηγόρησε τις προηγούμενες διοικήσεις και τους πρώην υπουργούς για το χάλι των σημερινών συγκοινωνιών

Έθιξε το θέμα των σκανδαλώδων προμηθειών και υπερτιμολογήσεων


Τόνισε τη ζημιά που κάνουν στα οικονομικά των οργανισμών τα πλαστά εισιτήρια


Αναγνώρισε ότι δεν υπάρχει γενική ενθάρρυνση χρήσης των ΜΜΜ



ΔΗΣΥ
(Ντόρα Μπακογιάννη)

Υπερψήφισε το νομοσχέδιο χαρακτηρίζοντας το μια αρχή για την μείωση των ελλειμμάτων αλλά το αναγνώρισε ως ανεπαρκές

Επιτέθηκε προσωπικά στον πρωθυπουργό για τις δηλώσεις του περί νόμου όπου θα απαγορεύει την πώληση δημόσιας περιουσίας και τόνισε ιδιαίτερα ότι δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ο δημόσιος αλλά ο κοινωνικός χαρακτήρας των αστικών συγκοινωνίων

Έχει ήδη προτείνει ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών και έφερε ως παράδειγμα την επιτυχία του συγκοινωνιακού έργου των αστικών ΚΤΕΛ σε άλλες πόλεις

Κατηγόρησε τους εργαζομένους ότι δεν μπορούν να κρατάνε όμηρο το επιβατικό κοινό 1,5 μήνες τώρα και υπενθύμισε ότι δεν έχει ακούσει ποτέ της για απεργία των ιδιωτικών ΚΤΕΛ, τονίζοντας ότι αν τα ΜΜΜ Αθηνών ήταν ήδη ιδιωτικά, οι πολίτες δεν θα ταλαιπωρούνταν

Τέλος, έκανε ιδιαίτερη αίσθηση όταν κατηγόρησε τον υπουργό για υποκρισία, ομολογώντας ότι το μόνο που κάνει είναι να καθυστερεί την αναπόφευκτη ιδιωτικοποίηση και πρότεινε ότι καλό θα ήταν να το ανακοινώσει από τώρα, ειδικά στους εργαζομένους, για να μην βρεθούν πρό των πυλών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget