Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Πρόστιμα, δικαστήρια, φυλακές για τους τζαμπατζήδες σε ΜΜΜ και διόδια

4 σχόλια

Ποινές φωτιά προβλέπονται πλέον για όσους δεν πληρώνουν διόδια και δεν ακυρώνουν τα εισιτήριά τους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, ως προσθήκη στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, η άρνηση πληρωμής διοδίου καθίσταται παράβαση του ΚΟΚ, ενώ η μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες μετατρέπεται σε πλημμέλημα.

Η μη πληρωμή διοδίου, σημειώνει η τροπολογία, βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη την επιβολή του διοικητικού προστίμου 200 ευρώ και τη δυνητική επιβολή των διοικητικών μέτρων της αφαίρεσης άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες.

Όπως αναφέρεται στη σχετική τροπολογία - προσθήκη η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας, ενώ η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας.

Αυτά βέβαια, σύμφωνα με την τροπολογία, διότι στην πραγματικότητα, ολοένα και περισσότεροι πολίτες διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις 40% στα εισιτήρια, ενώ τίποτα δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά ως προς τη στάση των κοινοπραξιών που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους.

Η σύγκρουση της κυβέρνησης με το κίνημα "Δεν Πληρώνω" οδηγείται πλέον σε μετωπική σύγκρουση. Μέλη του κινήματος έκαναν λόγο την Τετάρτη για "πολιτικές διώξεις" και τόνισαν ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.

ΙΝΚΑ κατά κοινοπραξιών

Συλλογική αγωγή για το καθεστώς των διοδίων, γνωστοποίησε η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ( ΙΝΚΑ) ότι κατέθεσε από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, ''η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες'' και προστίθεται ότι ''την ώρα που όλος ο λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού. Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων''.

ΠΗΓΗ: News 247

Σχολιάζει ο Μάνος Χωριανόπουλος, συντάκτης του News 247...

"A rubar poco si va in galera, a rubar tanto si fa cariera"..λένε στη Σικελία.

Δηλαδή "κλέψε λίγο να πας φυλακή, κλέψε πολύ για να κάνεις καριέρα".

Ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας ετοιμάζεται να βάλει φυλακή τους "τζαμπατζήδες" των αστικών συγκοινωνιών, επειδή αρνούνται να δεχθούν την αύξηση του 40% στα εισιτήρια.

Δεν πέρασε από το μυαλό του υπουργού ότι ένας μεγάλος αριθμός πολιτών, δεν πληρώνει όχι απλά από αντίδραση, αλλά και επειδή δεν μπορεί να αντέξει την οριζόντια αύξηση, που έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη ληστεία του ΦΠΑ και τη μείωση μισθών και συντάξεων.

Αυτά φυσικά είναι ψιλά γράμματα για ανθρώπους που δεν μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και μετά από την καθημερινή μάχη για τη σωτηρία της χώρας, επιστρέφουν κατάκοποι στις βίλες τους και στις δεξαμενές κολύμβησης (έτσι ονομάζονται οι πισίνες στα "πόθεν έσχες" των πολιτικών μας).

Την ίδια στιγμή λοιπόν, που ο Μαντέλης σηκώνει οκταώροφη πολυκατοικία στα Κάτω Πετράλωνα, ο Τσουκάτος έχει παραδεχθεί ότι έλαβε μαύρο χρήμα από τη Siemens, χωρίς να τον αγγίξει κανείς, ο Άκης διαρκώς ελέγχεται χωρίς κανένα αποτέλεσμα και ο Χριστοφοράκος κάνει διακοπές στη Γερμανία, οι πολίτες απειλούνται με διώξεις.

Για την ανάγκη πάταξης του "Δεν Πληρώνω" επικαλούνται τα μεγάλα ελλείμματα, χωρίς ποτέ κανείς να απαντά αν για αυτά είναι υπεύθυνοι οι πολίτες ή τα διάφορα ελεύθερα πουλιά, που κρύφτηκαν πίσω από εξεταστικές, νόμους και παραγραφές. (...)


ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: Οι κινήσεις της κυβέρνησης φανερώνουν έλλειψη ψυχραιμίας, φόβο και μίσος προς τους πολίτες αλλά προπάντων έλλειψη επικοινωνίας και ασυναρτησία των μελών της. Και αυτό γιατί τα γεγονότα έχουν ως εξής:

-Κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου

-Κατάργηση παλαιού οδικού δικτύου

-Παραχώρηση του νέου οδικού δικτύου σε ιδιώτες

-Υποβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής σε "αποχετεύσεις-συστήματα ύδρευσης", ώστε οι εταιρείες κατασκευής του νέου οδικού δικτύου να διατάζουν τον ΟΣΕ να ξηλώσει τις υποδομές του που βρίσκονται στην χάραξη των νέων αυτοκινητοδρόμων και μάλιστα με δικά του έξοδα (περίπτωση σιδ/κου άξονα ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ) (ενέργεια προηγούμενης κυβέρνησης)

-Αύξηση των εισιτηρίων στις συγκοινωνίες κατά 40% εν μέσω οικονομικής εξαθλίωσης στην λογική "τα σπασμένα της κακοδιαχείρισης και της ανικανότητας εξορθολογισμού και πάταξης της λαθρεπιβίβασης θα τα πληρώσεις εσύ" και ποινές φυλάκισης σε όσους δεν πληρώνουν

-Μέτρο απόσυρσης/αντικατάστασης ιδιωτικών ΙΧ

Για να μην μας νομίζουν για λαϊκιστές και αντιδραστικούς όσοι μας διαβάζουν για πρώτη φορά, κ.υπουργέ, δηλώνουμε ότι θα σας παραδεχόμασταν και θα σας στηρίζαμε αν νομοθετούσατε ταυτόχρονα για αστρονομικά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και δικαστήρια και τις προηγούμενες διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών και ΚΥΡΙΩΣ των προκατόχων σας που μας άφησαν αυτό το χάλι λόγω της καταστροφικής ανικανότητας και διαφθοράς τους (ίσως τότε να μην χρειαζόσασταν να στραφείτε στα μέτρα που πήρατε, άλλωστε), αλλά και των εταιρειών διοδίων που μαζεύουν χρήματα αλά "Σπατόσημο" για τους μελλοντικούς δρόμους που ΘΑ φτιάξουν (και τους οποίους ασφαλώς και θα ξαναχρεώνουν), που δηλαδή απαιτούν να τους πληρώσεις ΚΑΙ την υλοποίηση ΚΑΙ τη χρήση του έργου! Κίνδυνος μηδέν, έξοδα μηδέν, χρηματοδότηση από τους μελλοντικούς χρήστες και άρα μόνο έσοδα! Ας ανοίξουμε ΟΛΟΙ εταιρείες σαν αυτές! Μα τότε, γιατί ονομάζονται κατασκευαστικές και όχι απλά εισπρακτικές εταιρείες;

Τα μέτρα σας σίγουρα δεν αντιστοιχούν σε μια κυβέρνηση με σώας τας φρένας που υπηρετεί το πολίτευμα, τους νόμους και το συμφέρον της χώρας. Όπως βουλευτής της ελάσσονος αντιπολίτευσης πολύ εύστοχα είπε (αν και δεν αναφερόταν σε εσάς )...


"...χρειάζεστε ψυχίατρο!"

4 σχόλια:

  • 11 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:29 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Απορία, δηλαδή κάποιος που μπορεί να έτυχε να ξεχάσει να χτυπήσει το εισιτήριό του, σύμφωνα με την κυβέρνηση θα πρέπει να συλλαμβάνεται και να δικάζεται;
    Μάλιστα.

  • 11 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:36 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Και ποιος θα βεβαιώνει το πλημμέλημα του εισιτηρίου; Θα συνοδεύεται ο ελεγκτής από αστυνομικό; Θα πρέπει να είσαι πολύ αφελής για να του δώσεις τα στοιχεία σου....

  • 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:37 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Οι αυξήσεις των εισητηρίων είναι απαράδεκτες. Ωστόσο, το να μετατρεπόμαστε σε κλέφτες καθ'εικόνα και ομοίωση είναι επίσης απαράδεκτο και καταδικάζει κάθε ψήγμα ηθικής που έχει απομείνει στην κοινωνία μας. Θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να οργανωθούμε όλοι με γείτονες, φίλους και συγγενείς για τις μετακινήσεις μας και να μην χρησιμοποιήσει κανείς ΜΜΜ μέχρι να τους κοστίσει τόσο ώστε να αποσύρουν τις αυξήσεις.

  • 14 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:53 μ.μ.

    έχω δώσει το τελευταίο τρίμηνο 350 ευρώ για ταξί περιμένετε με 1,5 ευρώ εισιτήριο να βγάζω κάθε φορά;

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget