Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

ΓΑΛΑΤΣΙ: Επεξηγήσεις και προτάσεις για τη γραμμή μετρό 4 από δημοτική κίνηση

1 σχόλια
To μετρό στο Γαλάτσι

Μία άμεση αναπτυξιακή προοπτική για την περιοχή μας, αποτελεί η επέκταση του υπόγειου σιδηροδρόμου της Αθήνας και στο Γαλάτσι.

Α.Παρούσα κατάσταση
Στην νέα γραμμή 4, το τμήμα Άλσος Βείκου-Ευαγγελισμός (με ανταπόκριση στο υπόλοιπο δίκτυο στους σταθμούς Ακαδημία/Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός), θα κατασκευαστεί κατά άμεση προτεραιότητα.
Σε 2 μήνες προβλέπεται δημοπράτηση της οριστικής μελέτης, ώστε να γίνει επιλογή αναδόχου. Κατόπιν τα εργοστάσια θα στηθούν το 2012, ώστε το έργο να παραδοθεί στον λαό του Γαλατσίου το 2018-2019.
Οι σταθμοί που μας ενδιαφέρουν είναι:
-το «Γαλάτσι» στο παλαιό τέρμα, στα Goody’s, στην συμβολή Γαλατσίου και Αγίας Γλυκερίας
-το «Άλσος Βείκου», στο νέο τέρμα, στη συμβολή Τραλλέων και Βείκου, όπου προβλέπεται και αμαξοστάσιο.

Β.Προτάσεις

Στην μεγάλη απόσταση μεταξύ των σταθμών «Κυψέλη» (στην πλατεία Κυψέλης) και «Γαλάτσι», θα μπορούσε να χωροθετηθεί ενδιάμεσος σταθμός στη συμβολή Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθος, με την ονομασία «Κοκκερέλ», παρά τις δυσχέρειες που έχει επισημάνει η Αττικό Μετρό. Ο σταθμός θα εξυπηρετήσει τόσο την νότια γειτονιά του Γαλατσίου, όσο και την Άνω Κυψέλη.

Γ.Μελλοντική κατάσταση

Η γραμμή από το Άλσος Βείκου, θα συνεχίσει την πορεία της βόρεια και μέσω των οδών Βείκου και Αναγεννήσεως θα καταλήξει σε σταθμό στην Πλατεία Υγείας (βόρεια της ΕΥΔΑΠ, στην Σαμφράπολη Νέας Ιωνίας). Επόμενος προορισμός θα είναι ο Περισσός, όπου θα ανταποκρίνεται με την γραμμή 1. Υπάρχουν, επίσης, σχέδια για επέκταση ως την Πετρούπολη.
Υπάρχουν τρεις τοποθεσίες, στις οποίες, θα μπορούσαν να γίνουν σταθμοί:
-α. στην συμβολή με την Αιγοσθένων (πλησίον της Αγίας Ειρήνης)
-β. στο ολυμπιακό γυμναστήριο και κατά τα φαινόμενα μελλοντικό Mall
-γ. στην Ομορφοκλησιά
Τέλος, θα μπορούσε να γίνει μία διακλάδωση της γραμμής 4, από την Ομορφοκλησιά, προς τον σταθμό Ειρήνη μέσω της οδού Κύμης, προκειμένου να υπάρχει άμεση πρόσβαση προς τα βόρεια προάστια και το Ολυμπιακό Στάδιο.

Δ. Συμπεράσματα

Υποχρέωση της δημοτικής αρχής είναι η πίεση προς την Αττικό Μετρό, προκειμένου να συντομευθούν χρονικά τα έργα που θα απαιτηθούν, ώστε σε λίγα χρόνια το Γαλάτσι να απέχει 10 μόλις λεπτά από το κέντρο.
Ας παραδειγματιστεί ο δήμαρχος, από τους ομόλογους του, των περιοχών Βύρωνα, Ηλιούπολης και Κερατσινίου, που έχουν επιτύχει, τον τελευταίο καιρό, οι δήμοι τους να συμπεριληφθούν στο δίκτυο του μετρό.

Σταυρουλάκης Στρατής, μέλος της δημοτικής κίνησης «Πράσινο Γαλάτσι»

stratstavr@yahoo.gr

1 σχόλια:

  • 31 Μαρτίου 2011 - 1:47 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Ο Δημος Γαλατσιου ειναι ενας πολυ μεγαλος και πυκνοκατοικημενος δημος. Οπωσδηποτε χρειαζεται κι αλλον εναν σταθμο, πιο συγκεκριμενα, στη συμβολη των οδων Αγ. Ειρηνης & Λ. Βεικου (πλευρα προς Αθηνα). Σ'αυτο το σημειο συγκεκριμενα εχει εναν παρα πολυ μεγαλο κενο χωρο. Αν μπει κι εκει σταθμος, θα εξυπηρετει και την Λαμπρινη (που βρισκεται μεσα στο Γαλατσι και ειναι επισης πολυ πυκνοκατοικημενη με πολυ εντονο προβλημα σταθμευσης) ακομη περισσοτερο. Το Χαλανδρι, στο υψος που εχει τους σταθμους του Μετρο ειναι πολυ πιο αραιοκατοικημενο σε σχεση Γαλατσι και διαθετει 3 σταθμους Μετρο.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget