Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΘΕΣΣΑΛΙΑ: Σύσκεψη και προτάσεις για τον απειλούμενο προς εξαφάνιση σιδηρόδρομο

0 σχόλια
Φορείς και φίλοι του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία πραγματοποίησαν σύσκεψη με στόχο την κοινή δράση για τη στήριξη του σιδηροδρόμου στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, στη σύσκεψη μετείχαν εκπρόσωποι των παρακάτω φορέων: Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, Σύλλογος Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, Λέσχη Σιδηροδρομικών Βόλου, Σύλλογοι Φίλων Σιδηροδρόμου Βόλου-Πηλίου, Λάρισας, Τρικάλων και Καρδίτσας.

H ανακοίνωση αναφέρει τα παρακάτω:

"Οι εκπρόσωποι των παραπάνω φορέων συζητήσαμε τις πρόσφατες δυσάρεστες εξελίξεις και ομόφωνα αποφασίσαμε να εκφράσουμε την πλήρη αντίθεσή μας σε κάθε προσπάθεια υποβάθμισης του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας.

Υπήρξε κοινή εκτίμηση όλων ότι ο σιδηρόδρομος αποτελεί για τη Θεσσαλία διαχρονικό μοχλό ανάπτυξης, καθώς είναι ένα μέσο που εξυπηρετεί τη μαζική μετακίνηση με ασφάλεια των πολιτών και την οικονομική και ταυτόχρονα οικολογική μεταφορά των προϊόντων και αγαθών γενικότερα.

Διαπιστώθηκε πλήρης ταύτιση απόψεων για την ανάγκη να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση και ταυτόχρονα διεκδίκηση της ανάπτυξης του δικτύου και του σιδηροδρομικού έργου στην περιοχή της Θεσσαλίας.
Ομόφωνα αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε τα ακόλουθα:

1. Να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την ηλεκτροκίνηση των γραμμών Βόλου-Λάρισας και Παλαιοφαρσάλλου-Καλαμπάκας. Το έργο πρέπει να θεωρηθεί ως ενιαίο και δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση να γίνει το έργο μόνο στον κλάδο Βόλου ?Λάρισας τη στιγμή μάλιστα που η γραμμή της Δυτικής Θεσσαλίας είναι από άποψη υποδομής σύγχρονη γραμμή και εντελώς έτοιμη να δεχθεί την ηλεκτροκίνηση.

2. Να γίνει άμεση επαναδρομολόγηση του ζεύγους 47/48, που μπορεί να κυκλοφορήσει συνδεδεμένο με το 40/41 με διπλή αυτοκινητάμαξα AEG. Προκειμένου μάλιστα τα δρομολόγια αυτά να έχουν ανταγωνιστική τιμή εισιτηρίου ζητάμε να χαρακτηριστούν σαν IC μόνο στο τμήμα Παλαιοφάρσαλλος-Αθήνα και αντίστροφα. Αυτή η ρύθμιση θα επιτρέψει στα εν λόγω δρομολόγια να αυξήσουν πολύ τους επιβάτες, που θα τα χρησιμοποιούν πλέον και για τις ενδοθεσσαλικές μετακινήσεις τους.

3. Να ξαναλειτουργήσει αμέσως το δρομολόγιο ανταπόκρισης της δυτικής Θεσσαλίας με την αμαξοστοιχία 501 προς Αθήνα και να συνδυαστεί και με ανταπόκριση με ηλεκτροκίνητο τρένο προς τη Θεσσαλονίκη. Σημειώνουμε ότι σήμερα δεν γίνεται η συγκεκριμένη ανταπόκριση με αποτέλεσμα να ακινητοποιείται ο συρμός του 884/885 για πέντε ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ σπαταλώνται για όλο αυτό το διάστημα άσκοπα ενέργεια και εργατοώρες.

4. Ζητάμε πληρέστερη αξιοποίηση της τουριστικής γραμμής του Πηλίου με αφετηρία των δρομολογίων την πόλη του Βόλου.

Επίσης τις ημέρες που φθάνουν στο Βόλο τα κρουαζιερόπλοια πρέπει να δρομολογηθεί θεματικό τουριστικό τρένο προς τη δυτική Θεσσαλία.

Επίσης στην κατεύθυνση της ανάπτυξης του τουρισμού στην περιοχή μας μπορούν να συμβάλουν τόσο τα δρομολόγια στο μουσειακό τρενάκι των Τεμπών όσο και τα καλοκαιρινά δρομολόγια στη γραμμή Νέων Πόρων-Πλαταμώνα που πρέπει από το ερχόμενο καλοκαίρι να επαναλειτουργήσουν οπωσδήποτε.

5. Τέλος τονίζουμε ότι τα έσοδα που τυχόν θα προκύψουν από την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ πρέπει να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας και να μην σπαταληθούν σε άλλες κατευθύνσεις.


ΠΗΓΗ: Ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget