Και του χρόνου θα μιλάνε πάλι για ελλείμματα!
Το εισιτήριο είχε 1 € και το κράτος υποτίθεται ότι επιδοτούσε το 70%, δηλαδή έδινε 2,3€.
Άρα, ολόκληρο το εισιτήριο είχε 3,30€. (απλή μέθοδος των τριών)
1,00€ ► 30% (η συμμετοχή του επιβάτη στο εισιτήριο)
2,30€ ► 70% (επιδότηση-συμμετοχή του κράτους στο εισιτήριο που ποτέ δεν έδινε στη πραγματικότητα)
3,30€ ► 100% (η τελική τιμή του εισιτήριου)
Τώρα το εισιτήριο θα έχει 1,20 και 1,40. Μέσο όρο βάζω 1,30€ και το κράτος θα μειώσει την επιδότηση στο 40%, δηλαδή 0,86 €. Άρα η νέα τιμή του εισιτήριου θα είναι 2,16.
1,30€ ► 60% (η συμμετοχή του επιβάτη στο εισιτήριό)
0,86€ ► 40% (επιδότηση - συμμετοχή του κράτους στο εισιτήριό)
2,16€ ► 100% (η τελική τιμή του νέου εισιτηρίου)
Συμπέρασμα: ο επιβάτης θα πληρώνει περισσότερο, νομίζοντας έτσι ότι τα έσοδα στις εταιρίες συγκοινωνιών θα είναι και αυτά περισσότερα.
Στη πραγματικότητα όμως, τα έσοδα των εταιριών από τα εισιτήρια θα είναι λιγότερα κατά 3,30 - 2,16=1,14€ ανά εισιτήριο.
Χώρια τη μικρότερη επιβατική κίνηση που θα δημιουργηθεί και τη μεγαλύτερη παραβατικότητα εξαιτίας της αύξησης αυτής και των μειωμένων γραμμών και δρομολογίων.
ΠΗΓΗ: blog των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ (e-mail αναγνώστη)
Στιγμές απο το παρελθόν των σιδηροδρομικών. Βίντεο
Πριν από 5 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.